Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, Hal9000 said:

Από την πλέον επίσημη πηγή, την ίδια την εταιρεία, μαθαίνουμε ότι η Tesla ετοιμάζεται να διαθέσει τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητά και στην Ελλάδα.  ...

άντε επιτέλους να τσακιστεί, να μας δει και μας ο κόζμος,  μας τάχουν πρήξει οι κλαρινογαμπροί και καραμπουρτζόβλαχοι με τις μέρσες και τς μπεβέ τους.

.

.

edit: merged posts

9 hours ago, TopicStrarter said:

... όσο χρεώνει η ΔΕΗ ή όποιον πάροχο έχεις το ρεύμα για το σπίτι σου, (~ 10 λεπτα την κιλοβατώρα)  θες περίπου 100 Kwh για το model S και ~50 για το model 3  οπότε ~10 ευρώ και ~5 ευρώ αντίστοιχα ...

η ημερήσια kWh κάνει 0.17€ και η νυκτερινή 0.11€.

Επίσης μην χαίρεστε ακόμα, όπως στο πετρέλαιο υπάρχουν 2 πετρέλαια, το κίνησης και θέρμανσης έτσι θα γίνει και στα ρεύματα, θα έχουν οικιακό ρεύμα φωτισμού και ρεύμα κίνησης.

Επεξ/σία από eyw
  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Ωχχχ έρχεται.Θα τρέχουν οι Ελληναρες να πάρουν δάνειο ώστε να κάνουν μόστρα στην γειτονιά με Tesla 😑

Οχι ρε ξεκολα ο Ελληνας τετοιο πραγμα;Αφου ολοι μυκονο και διακοπες ειναι ολη την ωρα αλλα απο σεπτεβρη θα κλαιγονται δεν εχουν λεφτα...

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Fotis Deutschland είπε

Ωχχχ έρχεται.Θα τρέχουν οι Ελληναρες να πάρουν δάνειο ώστε να κάνουν μόστρα στην γειτονιά με Tesla 😑

Μα το κάνουν ήδη οι Έλληνες της Γερμανίας και της Σουηδίας, ερχόμενοι με τις αυτοκινητάρες τους κάθε καλοκαίρι στην Ελλάδα.

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, Thresh είπε

Ενώ αν είχαμε, δεν θα ήταν αστείο με το κόστος αγοράς τους. 😛

με τα δεδομενα της Ελλαδας εχεις δικιο οι τιμες ειναι απαγορευτικες... Για τις περισσότερες Ευρωπαικες χωρες ομως τα 50-75 χιλιαδες ευρω ειναι ΟΚ.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, Aprile είπε

...να τα περάσει ως ηλεκτρικές σκούπες....και όχι ως αυτοκίνητα !

Έτσι εξηγείται το κόλλημα που έχουν όλα τα μωρά με το σκούπισμα. Σωφέριδες τη βλέπουνε τα κολοπαιδάκια🏎️.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, eyw είπε

άντε επιτέλους να τσακιστεί, να μας δει και μας ο κόζμος,  μας τάχουν πρήξει οι κλαρινογαμπροί και καραμπουρτζόβλαχοι με τις μέρσες και τς μπεβέ τους.

.

.

edit: merged posts

η ημερήσια kWh κάνει 0.17€ και η νυκτερινή 0.11€.

Επίσης μην χαίρεστε ακόμα, όπως στο πετρέλαιο υπάρχουν 2 πετρέλαια, το κίνησης και θέρμανσης έτσι θα γίνει και στα ρεύματα, θα έχουν οικιακό ρεύμα φωτισμού και ρεύμα κίνησης.

Ενδεικτικό ήταν αυτό (το "~" σημαίνει περίπου)  υπάρχουν και πάροχοι που χρεώνουν 8 με 6 λεπτά την κιλοβατώρα επίσης πότε θα φορτίσεις το αμάξι σου 1) όταν είναι πιο φθηνά 2) όταν θα κοιμάσαι συνήθως όταν είσαι ξύπνιος το χρειάζεσαι

 

και τέλος δεν γίνεται να κάνουν "ρεύμα" κίνησης  δεν μπορούν να καταλάβουν πως χρεισιμοποιεί κανείς το ρεύμα του μόνο να μετρήσουν την συνολική κατανάλωση του σπιτιού

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 1
Δημοσ.
1 minute ago, TopicStrarter said:

... και τέλος δεν γίνεται να κάνουν "ρεύμα" κίνησης  δεν μπορούν να καταλάβουν πως χρεισιμοποιεί κανείς το ρεύμα του μόνο να μετρήσουν την συνολική κατανάλωση του σπιτιού

μπορούν και παραμπορούν, στους απλούς chargers 0.60€/kWh, στους superchargers από 1.5€/kWh. Στα σπίτια θα βάλουν όριο στις νυκτερινές kWh. Αμα είναι να μαζέψουν λεφτά γάτες γίνονται.

Δημοσ.
14 ώρες πριν, TopicStrarter είπε

Αν τα φέρνει απο αερική βολεύει να τα ξεφορτώνει Πειραιά οπότε γιατί να μην κάνει και ένα μαγαζί + να κάνει και ταχυφορτιστές μιας και η ελλάδα ειναι τουριστικός προορισμός οπότε οι βόρειοι πελάτες της να έχουν άνεση στις διακοπές τους. 

όσο χρεώνει η ΔΕΗ ή όποιον πάροχο έχεις το ρεύμα για το σπίτι σου, (~ 10 λεπτα την κιλοβατώρα)  θες περίπου 100 Kwh για το model S και ~50 για το model 3  οπότε ~10 ευρώ και ~5 ευρώ αντίστοιχα 

οι 5 πόσοι είναι που έχουν Tesla στην ελλάδα εκεί τα πάνε ή έχουν κάνα μάστορα ντόπιο στην ελλάδα; 

Ο ένας που είναι ο Αλαφούζος πριν 1 χρόνο περίπου έστελνε στο twitter τον Ελον Μασκ να του δώσει λύση για τον τεχνικό του Tesla....Νομίζω διάβασα ότι το πήγε τελικά Ιταλία. Σκέψου τότε ήθελε να πληρώσει Αμερικάνο να έρθει Ελλάδα να το δει...

Δημοσ.

Μακάρι να τα δούμε να κυκλοφορούν στους δρόμους αλλά να τους φτιάξουμε πρώτα γιατί είναι σε άσχημα χάλια...

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, eyw είπε

μπορούν και παραμπορούν, στους απλούς chargers 0.60€/kWh, στους superchargers από 1.5€/kWh. Στα σπίτια θα βάλουν όριο στις νυκτερινές kWh. Αμα είναι να μαζέψουν λεφτά γάτες γίνονται.

Για τα σπίτια μιλάω το πόσο θα χρεώνουν τα "πρατήρια" της τέσλα έχει να κάνει με την τέσλα και το κόστος που θέλει να αποσβέσει + κέρδος που θέλει να βγάλει. 

 

Όσο αφορα τα σπίτια δεν μπορούν να κάνουν τιποτα Θα σου κόβουν το ρεύμα το βράδυ; στην τελική πας σε άλλο πάροχο που χρεώνει ενιαία κιλοβατώρα όλη μέρα πχ 8 λεπτά και τελειώνει εκει το θέμα. 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Aggelos_INSM είπε

οποιος εχει γκαραζ δεν εχει θεμα 🤡

Τραβάς μπαλαντέζα στο πεζοδρόμιο... βάζεις και την γιαγιά με μια καρέκλα να προσέχει μην πάει κανα πιτσιρίκι να το ακουμπήσει ... 🤪

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

και τέλος δεν γίνεται να κάνουν "ρεύμα" κίνησης  δεν μπορούν να καταλάβουν πως χρεισιμοποιεί κανείς το ρεύμα του μόνο να μετρήσουν την συνολική κατανάλωση του σπιτιού

Γίνεται με καμιά δεκαριά διαφορετικούς τρόπους (κάποιοι από αυτούς εντελώς low tech) και είναι δεδομένο οτι κάποια στιγμή θα εφαρμοστεί

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, gala1973 said:

με τα δεδομενα της Ελλαδας εχεις δικιο οι τιμες ειναι απαγορευτικες... Για τις περισσότερες Ευρωπαικες χωρες ομως τα 50-75 χιλιαδες ευρω ειναι ΟΚ.

Δεν είναι μόνο θέμα χώρας ή μισθού.

Όταν με πχ 20000 παίρνεις ένα καλό κι όμορφο και μεγάλο (αν θες) βενζίνη και με αντίστοιχα παίρνεις ένα κουβά ηλεκτρικό, γιατί να επιλέξεις το 2ο? Εσύ θα βγάλεις το "φίδι" από την τρύπα?

  • Like 3
Δημοσ.

Η αγορά ενός ηλεκτροκίνητου στην Ελλάδα, είναι αποτρεπτική για περισσότερους από έναν λόγους. 

Αρχικά,  σίγουρα το κόστος ενός τέτοιου οχήματος, όχι μόνο ενός Tesla αλλά ας δούμε και το corsa ή το Peugeot208e,  είναι ο βασικότερος παράγοντας. Η Ελλάδα έχει τον πιο απαρχαιωμένο "στόλο" οχημάτων στην Ευρώπη και δεν είναι η ποιότητα του οδοστρώματος ή το αν υπάρχει δίκτυο ταχυφορτιστών .. είναι το κόστος απόκτησης αυτού, που αποτρέπει κάποιον να αλλάξει αυτοκίνητο. Ενδιαφέρον θα είχε αν βρίσκαμε μια στατιστική που να δείχνει το ποσοστό των πολιτών που έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητα άνω των 30 ~ 35.000 ευρώ 

Η ασταθής πολιτική κατάσταση θα μπορούσε κάποιος να πει πως είναι ένας ακόμη ανατρεπτικός παράγοντας. Παράδειγμα, τα ντιζελ... αφού πήραν όλοι ντιζελ, ήρθαν μετά και συζητούσαν για φορολογία. Πρόσφατα ήρθε στη βουλή το νομοσχέδιο για τα ηλεκτρικά οχήματα. Το νομοσχέδιο του "όσο αντέχει η τσέπη μας" μπορούμε να σου δώσουμε. Το οποίο δεν αγγίζει καν τα ποσά που δίνουν άλλες χώρες την Ευρώπη. 

Τέλος, όπως διάβασα πολύ σωστά σε ένα σχόλιο, ΠΟΙΟΣ είναι τόσο χαζός να έρθει και να επενδύσει στην Ελλάδα! ΚΑΝΕΙΣ!  (Θα μπορούσε βέβαια να εκμεταλλευτεί την ποιότητα των Ελληνικών Πανεπιστημίων). Ποιό σίγουρο είναι για την Tesla να αναπτύξει ένα δίκτυο έρευνας και ανάπτυξης ή εκμεταλλευόμενη τις καλές καιρικές συνθήκες να προωθήσει τα φωτοβολταϊκά, παρά τα αυτοκίνητά της.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...