Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Vasilisxd είπε

Το επόμενο μου θα είναι το Model 3 , εάν και εφόσον πέσει κάπου εκεί στα 30.000 , για 50.000 που έχει τώρα ... ούτε απ έξω. 

Laughing Hard GIF by memecandy

  • Like 1
Δημοσ.
7 minutes ago, Aprile said:

Μπορείς να παραθέσεις τα στοιχεία ;

Θα μπορούσα να ψάξω και να ανεβάσω μια φωτογραφία από το Mitsubishi Miev που είχα πετύχει 1-2 χρόνια πριν βγει το i3 αλλά μιας και δεν βλέπω τα δικά σου στοιχεία δεν θα μπω σε τέτοιο κόπο. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Από την άλλη φαντάζομαι πόσο απελπισμένος πρέπει να είναι αυτός ο Μασκ να έρχεται να ανοίξει μαγαζί  Ελλάδα.:P

Άκουσα ότι έχει 3 πελάτες όλους και όλους και αυτοί τον βρίζουν  χωρίς φορτιστή :P

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, NickTG είπε

Θα μπορούσα να ψάξω και να ανεβάσω μια φωτογραφία από το Mitsubishi Miev που είχα πετύχει 1-2 χρόνια πριν βγει το i3 αλλά μιας και δεν βλέπω τα δικά σου στοιχεία δεν θα μπω σε τέτοιο κόπο. 

 

Δεν ισχύει δεν κυκλοφόρησε ποτέ κανονικά στη Ελλάδα το Miev.

Αν αμφισβητείς πρέπει ναι είσαι σε θέση να το στηρίξεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, Aprile said:

Δεν ισχύει δεν κυκλοφόρησε ποτέ κανονικά στη Ελλάδα το Miev.

Αν αμφισβητείς πρέπει ναι είσαι σε θέση να το στηρίξεις.

Στο πρώτο δεν αποκλείεται να έχεις δίκιο. Μπορεί να ήταν ένα από τα Citroen ή Peugeot. Απλά μιας και ήταν ίδια έβαλα το πρωτότυπο. 

Γενικά όχι, όταν ισχυρίζεσαι κάτι εσύ πρέπει να το στηρίζεις. 

Όπως και Nissan Leaf έχω δει πριν το i3. 

Επίσης δεν είπα πουθενά αν ήρθαν επίσημα ή όχι αλλά το ότι υπήρχαν πιο πριν με ελληνικές πινακίδες. 

Το αν τα έφερε κανένας ιδιώτης γιατί γούσταρε δεν με νοιάζει και τόσο. 

Κατά τα άλλα δεν τους εμπόδιζε κανένας να τα φέρουν επίσημα και σε ποσότητες αλλά ούτε το όνομα της BMW είχαν ούτε τη δυνατότητα να πουλήσουν κάτι τέτοιο στις τιμές που έβγαιναν. 

H BMW αντίθετα είχε και τα 2. 

Επεξ/σία από NickTG
Δημοσ.
3 ώρες πριν, mjaros είπε

Αυτό λέω. Ποιος θα πάρει ένα όχημα όταν δεν είπα έχει σέρβις στην Αθήνα. 
Αυτη τη στιγμή οι κάτοχοι τεσλα στην Ελλάδα είναι μετρημένοι. 
Τα 30-50 χιλ δεν είναι πολλά, αλλά αν δεν υπάρχει δίκτυο φόρτισης και σέρβις είναι αποτρεπτικό. 


Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν πρέπει να ξεπερνάει το ετήσιο εισόδημα ενός νοικοκυριού. Πόσα νοικοκυριά βγάζουν πάνω από 50.000€ στην Ελλάδα;

  • Like 1
  • Thanks 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, NickTG είπε

Στο πρώτο δεν αποκλείεται να έχεις δίκιο. Μπορεί να ήταν ένα από τα Citroen ή Peugeot. Απλά μιας και ήταν ίδια έβαλα το πρωτότυπο. 

Γενικά όχι, όταν ισχυρίζεσαι κάτι εσύ πρέπει να το στηρίζεις. 

Όπως και Nissan Leaf έχω δει πριν το i3. 

Επίσης δεν είπα πουθενά αν ήρθαν επίσημα ή όχι αλλά το ότι υπήρχαν πιο πριν με ελληνικές πινακίδες. 

Το αν τα έφερε κανένας ιδιώτης γιατί γούσταρε δεν με νοιάζει και τόσο. 

 

Άλλο να κάνεις λάθος και άλλο να παραπληροφορείς .

Σε  15 countries: Austria,Belgium, Denmark, France, Germany, Ireland, Italy, theNetherlands, Norway, Poland, Portugal, Spain,Sweden, Switzerland, and the United Kingdom, . Και στο Μονακό.

Δεν ήταν μοντέλο που πήγαινες στο Σαρακάκη και έλεγες το αγοράζω. Αν ήταν σε μερικές εκθέσεις αυτοκινήτων εδώ δεν σημαίνει ότι κυκλοφορούσε και στους δρόμους.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV

Το ίδιο ισχύει και με το Nissan Leaf κατάφερε να κυκλοφορήσει στο δρόμο μετά το i3 εδώ αν και έξω κυκλοφορούσε χρόνια πριν από αυτό.

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Thresh είπε

image.jpg.0c66518914d220d9b76503944dd0cd7f.jpg

Ο όμιλός του πήρε πάνω από εκατομμύριο για την καμπάνια κατά του κορονοϊού. Ας το στείλει εξωτερικό για σέρβις. Νομίζω του φτάνουν.

Συγγνώμη, δεν κρατήθηκα.

  • Like 5
Δημοσ.
9 minutes ago, Aprile said:

Άλλο να κάνεις λάθος και άλλο να παραπληροφορείς .

Σε  15 countries: Austria,Belgium, Denmark, France, Germany, Ireland, Italy, theNetherlands, Norway, Poland, Portugal, Spain,Sweden, Switzerland, and the United Kingdom, . Και στο Μονακό.

Δεν ήταν μοντέλο που πήγαινες στο Σαρακάκη και έλεγες το αγοράζω. Αν ήταν σε μερικές εκθέσεις αυτοκινήτων εδώ δεν σημαίνει ότι κυκλοφορούσε και στους δρόμους.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_i-MiEV

Το ίδιο ισχύει και με το Nissan Leaf κατάφερε να κυκλοφορήσει στο δρόμο μετά το i3 εδώ αν και έξω κυκλοφορούσε χρόνια πριν από αυτό.

Όπως ήδη είπα δεν ανέφερα πουθενά αν ήρθε επίσημα από την αντιπροσωπεία ή όχι. 

Το μόνο που είπα είναι ότι υπήρχαν στην Ελλάδα, με ελληνικές πινακίδες, πριν έρθει το i3. 

Αν θες για επίσημα ναι, δεν αποκλείεται το i3 να ήταν το πρώτο με τους λόγους να είναι αυτοί που ήδη είπαμε. 

Η BMW είχε και το όνομα και τη δυνατότητα να το φέρει επίσημα ακόμα και αν είχε ζημιά από την κίνηση αυτή. 

Οι άλλοι δεν είχαν τίποτα από αυτά. 

Δεν ήταν κάποια σκευωρία εναντίον των υπολοίπων. 

Δημοσ.

 

4 ώρες πριν, mariosCS είπε

Εάν φέρει και δίκτυο ταχυφορτιστών στις εθνικές θα είναι σούπερ!! 

Αλλιώς "δώρον άδωρον" 

 

Εχει πεσει η υπογραφη με ΔΕΔΔΗΕ  ενημερωτικα και το ελληνικο συστημα αντεχει ανετα τους ταχυφορτιστες της TESLA.. Θα αλλαξουν πολλα το 2021  θα δουμε ωραια πραγματα για την χωρα μας :) 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, papoys1 είπε

Από την άλλη φαντάζομαι πόσο απελπισμένος πρέπει να είναι αυτός ο Μασκ να έρχεται να ανοίξει μαγαζί  Ελλάδα.:P

σε αρκετές χώρες είναι 6 χρόνια τώρα 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, NickTG είπε

Όπως ήδη είπα δεν ανέφερα πουθενά αν ήρθε επίσημα από την αντιπροσωπεία ή όχι. 

Το μόνο που είπα είναι ότι υπήρχαν στην Ελλάδα, με ελληνικές πινακίδες, πριν έρθει το i3. 

Αν θες για επίσημα ναι, δεν αποκλείεται το i3 να ήταν το πρώτο με τους λόγους να είναι αυτοί που ήδη είπαμε. 

Η BMW είχε και το όνομα και τη δυνατότητα να το φέρει επίσημα ακόμα και αν είχε ζημιά από την κίνηση αυτή. 

Οι άλλοι δεν είχαν τίποτα από αυτά. 

Δεν ήταν κάποια σκευωρία εναντίον των υπολοίπων. 

Είναι ένα θέμα που κάποιοι το παρακολουθούμε δεκαετίες και μάλιστα όταν είπε η BMW ότι θα το κυκλοφορήσει στην Ελλάδα βάζαμε και στοιχήματα μεταξύ μας 

Και σε αυτούς που έπαιζαν τα στοιχήματα ήταν ο Μιχάλης που είχε δουλέψει στο Νεώριο με το ηλεκτρικό Enfield και ο Γιάννης που είχε σχέση με τα ηλεκτρικά Renault Farma που φτιάχτηκαν εδώ αλλά ποτέ δεν πήραν πινακίδα και τα χάρισαν στον ΟΤΕ.

Μπορεί να ήταν διαφορετική η αντίληψη σου αλλά κανένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν πήρε πινακίδες κυκλοφορίας πριν το i3

Την πρώτη έκθεση ηλεκτρικών αυτοκινήτων την είχε κάνει δεκαετίες πριν ο Κ.Καββαθάς  σαν εκδότης των 4Τ τότε. Περιέγραφε με φρίκη πως τα εκθέματα είχαν κολλήσει στο τελωνείο γιατί ήταν αδύνατο να περάσουν στη χώρα αυτοκίνητα έστω και για την Έκθεση χωρίς να αναφέρουν κυβισμό.

Η λύση της τελευταίας στιγμής που βρήκε ήταν όπως έλεγε να τα περάσει ως ηλεκτρικές σκούπες και όχι ως αυτοκίνητα !

Τώρα είναι δύσκολο να το πιστέψουν  όσοι δεν είχαν ζήσει τέτοιες εποχές .

Επεξ/σία από Aprile
  • Like 3
  • Thanks 1
Δημοσ.
23 minutes ago, michael92 said:


Η αγορά ενός αυτοκινήτου δεν πρέπει να ξεπερνάει το ετήσιο εισόδημα ενός νοικοκυριού. Πόσα νοικοκυριά βγάζουν πάνω από 50.000€ στην Ελλάδα;

s23_2203forolog-eisod-foroi11-thumb-larg

https://www.kathimerini.gr/1015733/article/oikonomia/ellhnikh-oikonomia/to-50-toy-foroy-eisodhmatos-plhrwnei-to-5-twn-forologoymenwn

  • Like 1
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...