Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, papoys1 είπε

Από την άλλη φαντάζομαι πόσο απελπισμένος πρέπει να είναι αυτός ο Μασκ να έρχεται να ανοίξει μαγαζί  Ελλάδα.:P

Αν τα φέρνει απο αερική βολεύει να τα ξεφορτώνει Πειραιά οπότε γιατί να μην κάνει και ένα μαγαζί + να κάνει και ταχυφορτιστές μιας και η ελλάδα ειναι τουριστικός προορισμός οπότε οι βόρειοι πελάτες της να έχουν άνεση στις διακοπές τους. 

30 λεπτά πριν, maarinos είπε

Έστω αγοράζω ηλεκτρικό ανεξάρτητος μάρκας, η συσκευή φόρτισης, πόσο ρεύμα θα καταναλώσει??

όσο χρεώνει η ΔΕΗ ή όποιον πάροχο έχεις το ρεύμα για το σπίτι σου, (~ 10 λεπτα την κιλοβατώρα)  θες περίπου 100 Kwh για το model S και ~50 για το model 3  οπότε ~10 ευρώ και ~5 ευρώ αντίστοιχα 

5 λεπτά πριν, mjaros είπε

Καιρός ήταν. Όλα τα Βαλκάνια είχαν ήδη. 
Το βασικό φυσικά είναι το δίκτυο φόρτισης αλλά και το δίκτυο υποστήριξης. 
Αυτή τη στιγμή αν έχεις τεσλα στην Ελλάδα και πάθει κάτι, πάει Ιταλία για σέρβις. 

οι 5 πόσοι είναι που έχουν Tesla στην ελλάδα εκεί τα πάνε ή έχουν κάνα μάστορα ντόπιο στην ελλάδα; 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Thanks 1
  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, mariosCS είπε

Εάν φέρει και δίκτυο ταχυφορτιστών στις εθνικές θα είναι σούπερ!! 

Αλλιώς "δώρον άδωρον" 

οποιος εχει γκαραζ δεν εχει θεμα 🤡

  • Like 1
Δημοσ.

Ειμαι Κεντρική Ευρώπη, είναι γεμάτος ο τόπος. Σταθμοί υπάρχουν παντού. Το πρόβλημα είναι ότι είναι υπερπαντελώς αθόρυβα. Τιποτα. Κατι που τα καθιστά επικίνδυνα στην Ελλάδα, μια απο τις πιο θορυβώδεις χώρες του πλανήτη, μαζί με το Πακιστάν και την Ινδία.
Και η οποία μάλιστα, για κάποιο παρανοικό λόγο, λατρεύει τον θόρυβο και τη φασαρία.

  • Confused 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
22 minutes ago, mjaros said:

Αυτό λέω. Ποιος θα πάρει ένα όχημα όταν δεν είπα έχει σέρβις στην Αθήνα. 
Αυτη τη στιγμή οι κάτοχοι τεσλα στην Ελλάδα είναι μετρημένοι. 

image.jpg.0c66518914d220d9b76503944dd0cd7f.jpg

Δημοσ.

Δεν είναι λοιπόν, για σένα φίλε μου, που θες να το μαρσάρεις, έξω από "της γκόμενας"...
('η που έχεις τον πεζό - ναι υπάρχουν κι αυτοί - λίγο κάτω από τον τσιμεντόλιθο, στην τροφική αλυσίδα :)

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, TopicStrarter είπε

Αν τα φέρνει απο αερική βολεύει να τα ξεφορτώνει Πειραιά οπότε γιατί να μην κάνει και ένα μαγαζί + να κάνει και ταχυφορτιστές μιας και η ελλάδα ειναι τουριστικός προορισμός οπότε οι βόρειοι πελάτες της να έχουν άνεση στις διακοπές τους. 

όσο χρεώνει η ΔΕΗ ή όποιον πάροχο έχεις το ρεύμα για το σπίτι σου, (~ 10 λεπτα την κιλοβατώρα)  θες περίπου 100 Kwh για το model S και ~50 για το model 3  οπότε ~10 ευρώ και ~5 ευρώ αντίστοιχα 

οι 5 πόσοι είναι που έχουν Tesla στην ελλάδα εκεί τα πάνε ή έχουν κάνα μάστορα ντόπιο στην ελλάδα; 

Ξέχασες να βάλεις στην τιμή της κιλοβατώρας  τα έξτρα (ΦΠΑ, νησιά, δυκτυα μεταφορά και πάει λέγοντας)

Θα έλεγα στην καλύτερη να βγαίνει η κιλοβατώρα 17 με 19 λεπτα, αν βέβαια η κατανάλωση σου δεν ξεπερνάει κάποια επίπεδα για να τρως και πέναλτι

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αυτή η καραμέλα με το "ποιος θα αγοράσει Τεσλα" γιατί συνεχίζει;

Αν κυκλοφορήσετε στην Αθήνα και Porsche θα δείτε και σίγουρα πολλά premium Mercedes, BMW, Audi, Volvo. Όχι ολοκαινούργια τα περισσότερα, αλλά σαφέστατα υπάρχει αγορά και ξεκάθαρα τα Τεσλα είναι value σε σχέση με E-class, X3, Q5 και XC60. Αυτό το κομμάτι θέλει να χτυπήσει και πολύ πιθανό να καταφέρει να πάρει σημαντικό κομμάτι της πίτας.

  • Like 5
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

 

Μπορεί να μην έχουμε οδηγική παιδεία και οδικό δίκτυο θα έχουμε όμως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Μεγάλη πρόοδος η Ψωροκώσταινα.  😁

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, mernides είπε

Αυτή η καραμέλα με το "ποιος θα αγοράσει Τεσλα" γιατί συνεχίζει;

Αν κυκλοφορήσετε στην Αθήνα και Porsche θα δείτε και σίγουρα πολλά premium Mercedes, BMW, Audi, Volvo. Όχι ολοκαινούργια τα περισσότερα, αλλά σαφέστατα υπάρχει αγορά και ξεκάθαρα τα Τεσλα είναι value σε σχέση με E-class, X3, Q5 και XC60. Αυτό το κομμάτι θέλει να χτυπήσει και πολύ πιθανό να καταφέρει να πάρει σημαντικό κομμάτι της πίτας.

 

Πριν καμιά εβδομάδα πέρασε Lamborghini απο την γειτονιά μου.

Δημοσ.

Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα τα φέρουν γιατί η υπάρχει το μεγάλο φαγοπότι με τα δις που θα δανείσουν οι Γερμανοί για  την πράσινη ανάπτυξη.

Τί θα γίνει με service που είναι αποκλειστικά στη Tesla και με τους φορτιστές αυτό είναι ένα άλλο ανέκδοτο που θα αντιμετωπίσουν οι τολμηροί.

Όμως στη Αμερική και στη Ευρώπη μπορείς να πας το παλιό σου ρυπογόνο αυτοκίνητο σε ειδικά συνεργεία εγκεκριμένα και να σου το μετατρέψουν σε μηδενικών ρύπων ηλεκτρικό.

Έτσι έχει κάνει και ο Σβαρτζενέγκερ το θηριώδες Hummer του ηλεκτρικό.

Εδώ όμως απαγορεύεται κάτι τέτοιο και όσοι το έκαναν δεν πήραν ποτέ πινακίδα κυκλοφορίας μετά.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατάφερε να πάρει πινακίδα κυκλοφορίας στα 120 χρόνια αυτοκίνησης αυτού του τριτοκοσμικού κράτους ήταν το BMW i3.

To καρτέλ του πετρελαίου κυβερνούσε πάντα το ελληνικό κράτος και ήταν συνέταιρος μαζί του με την φορολογία καυσίμων.

Με Γερμανούς και Αμερικανούς κατασκευαστές δεν τους παίρνει να τους ότι δεν σας δίνω πινακίδα κυκλοφορίας αλλά όποιος Έλληνας φτιάξει ηλεκτρικό αυτοκίνητο πινακίδα δεν θα δει.

Όπως και εκείνος στη Φλώρινα που φτιάχνει μόνος ελαφρά αεροπλάνα και τα πετάει με Ιταλικά νούμερα  γιατί ποτέ δεν του έδωσαν ελληνικά.

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
12 minutes ago, Aprile said:

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατάφερε να πάρει πινακίδα κυκλοφορίας στα 120 χρόνια αυτοκίνησης αυτού του τριτοκοσμικού κράτους ήταν το BMW i3.

Κάτι το οποίο δεν ισχύει βέβαια αλλά ΟΚ. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Τζάμπα γκρίνιες γενικώς. 

Καλώς να έρθουν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Θα τα αγοράσουν λίγοι και μετρημένοι, μεγάλη εισχώρηση στην Ελλάδα και πτώση τιμών από το 2030 και μετά, αυτή η δεκαετία θα είναι η δεκαετία προσαρμογής. 

  • Like 2
Δημοσ.
42 λεπτά πριν, Aprile είπε

Τώρα είμαι σίγουρος ότι θα τα φέρουν γιατί η υπάρχει το μεγάλο φαγοπότι με τα δις που θα δανείσουν οι Γερμανοί για  την πράσινη ανάπτυξη.

Τί θα γίνει με service που είναι αποκλειστικά στη Tesla και με τους φορτιστές αυτό είναι ένα άλλο ανέκδοτο που θα αντιμετωπίσουν οι τολμηροί.

Όμως στη Αμερική και στη Ευρώπη μπορείς να πας το παλιό σου ρυπογόνο αυτοκίνητο σε ειδικά συνεργεία εγκεκριμένα και να σου το μετατρέψουν σε μηδενικών ρύπων ηλεκτρικό.

Έτσι έχει κάνει και ο Σβαρτζενέγκερ το θηριώδες Hummer του ηλεκτρικό.

Εδώ όμως απαγορεύεται κάτι τέτοιο και όσοι το έκαναν δεν πήραν ποτέ πινακίδα κυκλοφορίας μετά.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που κατάφερε να πάρει πινακίδα κυκλοφορίας στα 120 χρόνια αυτοκίνησης αυτού του τριτοκοσμικού κράτους ήταν το BMW i3.

To καρτέλ του πετρελαίου κυβερνούσε πάντα το ελληνικό κράτος και ήταν συνέταιρος μαζί του με την φορολογία καυσίμων.

Με Γερμανούς και Αμερικανούς κατασκευαστές δεν τους παίρνει να τους ότι δεν σας δίνω πινακίδα κυκλοφορίας αλλά όποιος Έλληνας φτιάξει ηλεκτρικό αυτοκίνητο πινακίδα δεν θα δει.

Όπως και εκείνος στη Φλώρινα που φτιάχνει μόνος ελαφρά αεροπλάνα και τα πετάει με Ιταλικά νούμερα  γιατί ποτέ δεν του έδωσαν ελληνικά.

Ναι η γραφειοκρατία και οι κλίκες/κερτέλ είναι ένας απο τους κυρίως λόγους που στην χώρα αυτή δεν παράγουμε ούτε ποδήλατο που λέει λόγος (βασικά δεν είμαι σίγουρος αν παράγουμε αλλά υποθέτω -τα ideal στην ελλάδα τα κάνουν η απλά τα παραγγέλνουν απο κίνα;- ) 

 

Εδώ τα πόνυ δεν μπορούν να πάρουν άδεια θα πάρει άδεια ένας απλός πολίτης που θέλει έστω μόνο το δικό του όχημα να φτιάξει/μοντάρει; Τι το πέρασες εδώ; Δύση; Πολιτισμός; :P 

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, NickTG είπε

Κάτι το οποίο δεν ισχύει βέβαια αλλά ΟΚ. 

Μπορείς να παραθέσεις τα στοιχεία ;

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...