Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Από την πλέον επίσημη πηγή, την ίδια την εταιρεία, μαθαίνουμε ότι η Tesla ετοιμάζεται να διαθέσει τα ηλεκτρικά της αυτοκίνητά και στην Ελλάδα. 

Αυτό είναι το συμπέρασμα που προκύπτει όχι από μία αλλά δύο αγγελίες που ανέβηκαν τις τελευταίες ώρες στην ιστοσελίδα της Tesla και στις οποίες γίνεται λόγος για «την προετοιμασία της Tesla για τη συναρπαστική είσοδό της στην Ελλάδα αναζητώντας άτομα που μπορούν να ενταχθούν στην ομάδα της». Η πρώτη αγγελία αφορά τη Διεύθυνση Πωλήσεων και Παράδοσης Αυτοκινήτων ενώ η δεύτερη με την ονομασία Tesla Advisor αφορά το κομμάτι της υποστήριξης αγοράς ενός Tesla από έναν καταναλωτή.

Και στις δύο αγγελίες δεν υπάρχει οποιαδήποτε αναφορά για χρονοδιαγράμματα αλλά κυρίως για το αν η αμερικανική εταιρεία προγραμματίζει να εγκαινιάσει κάποια έκθεση στη χώρα μας ή θα επιλέξει διαφορετικό σύστημα παράδοσης των αυτοκινήτων της. Άλλωστε κάτι τέτοιο ισχύει ήδη σε πολλές από τις 10 ευρωπαϊκές χώρες που έχει ήδη παρουσία η Tesla, και στις οποίες η εταιρεία δεν διαθέτει κάποια έκθεση.

Τα πρώτα σημάδια για την είσοδο της Tesla στην ελληνική αγορά πραγματοποιήθηκαν πριν 2.5 περίπου χρόνια όταν και δημιουργήθηκε η εταιρεία Tesla Greece, στόχος της οποίας ήταν η έρευνα και η ανάπτυξη, αποτελώντας το τέταρτο hub της εταιρείας μετά τις αντίστοιχες κινήσεις στην Ολλανδία και τη Γερμανία. Η βάση της εταιρείας ήταν αρχικά στο τεχνολογικό πάρκο του Δημόκριτου ενώ είναι γνωστό ότι στην εταιρεία συμμετέχουν σε υψηλές θέσεις τρεις Έλληνες, μεταξύ των οποίων ο Κωνσταντίνος Λάσκαρης (Επικεφαλής Έρευνας και Σχεδιασμού των ηλεκτρικών κινητήρων της Tesla Motors), Βασίλης Παπανικολάου (Staff Motor Design Engineer) και Κωνσταντίνος Μπούρχας (Motor Design Engineer).

Το φλερτ της Tesla με την Ελλάδα περιλαμβάνει και την εγκατάσταση Superchargers, των γνωστών σταθμών ταχείας φόρτισης της εταιρείας, με σχετική αναφορά να υπάρχει τα τελευταία 2.5 χρόνια στην ιστοσελίδα της για 5 περιοχές στη χώρα. Αυτές είναι η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, τα Ιωάννινα, η Λαμία και η Σπάρτη χωρίς όμως καμία εξέλιξη όλο αυτό το διάστημα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το επόμενο μου θα είναι το Model 3 , εάν και εφόσον πέσει κάπου εκεί στα 30.000 , για 50.000 που έχει τώρα ... ούτε απ έξω. 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπράβο ρε Elon. Σαφέστατα το Model 3 υπό προϋποθέσεις θα μπορούσε να μπει στη λίστα επιδοτούμενων ηλεκτρικών οχημάτων καθότι πιθανόν ακόμα και στη Long Range Dual Motor έκδοση, χωρίς αυτόματο πιλότο,  το κόστος λογικα θα είναι οριακά κατω από τις 50.000 ευρώ. Επίσης ίσως να επαναφέρουν Long Range εκδόσεις με ένα ηλεκτροκινητηρα για να μείνουν κατω από το όριο των 50.000, ενώ και το Model Y σίγουρα θα έχει κάποια έκδοση κατω απο το πλαφόν αυτό. 

Επεξ/σία από Paladin-}LoA{-
  • Like 1
Δημοσ.

Αν δεν φτιαχτεί πυκνό δίκτυο σταθμών φόρτισης είναι αστείο να μιλάμε για EV στην Ελλάδα. Εδώ Αγγλία που έχει μεγάλο δίκτυο σταθμών φόρτισης και πάλι με κούρασε η διαδικασία και γύρισα σε πετρέλαιο...

  • Like 6
  • Thanks 1
Δημοσ.

-τι λέει ρε μάστορα τι πρόβλημα έχει το αυτοκίνητο?

-από ότι είδα στα γρήγορα ένα σετ μπουζί θέλεις και είσαι εντάξει μέχρι την επόμενη αλλαγή λαδιών...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

θα επιλέξει διαφορετικό σύστημα παράδοσης των αυτοκινήτων της

IMG-62fe57621477b78c84e24c00995f3475-V.jpg

Shipping 999$

Επεξ/σία από Superuser3
  • Like 1
Δημοσ.

Ηλεκτρικα μονο για τους περιπετειωδεις ,πιονερους και ευκαταστατους

τυπους αυτη τη στιγμη.Περι το σωτηριον ομως ετος 2025 ,αναμενεται τα ηλεκτρικα

να εχουν λυσει τα προβληματας τους , τις παιδικες ασθενειες ,τα δικτυα διανομης ηλεκτρισμου

να εχουν προσαρμοστει  και βεβαια οι μπαταριες να φτηνηνουν και ελαφρυνουν.

Μεχρι τοτε υπομονη και συνεση απο τους ολιγα εχοντες.

  • Like 5
  • Sad 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
9 minutes ago, gala1973 said:

Αν δεν φτιαχτεί πυκνό δίκτυο σταθμών φόρτισης είναι αστείο να μιλάμε για EV στην Ελλάδα. Εδώ Αγγλία που έχει μεγάλο δίκτυο σταθμών φόρτισης και πάλι με κούρασε η διαδικασία και γύρισα σε πετρέλαιο...

Ενώ αν είχαμε, δεν θα ήταν αστείο με το κόστος αγοράς τους. 😛

  • Like 3
Δημοσ.

Στη χώρα που ο μέσος όρος ηλικίας αυτοκινήτων είναι κάπου στα 15 χρόνια σαν ανέκδοτο ακούγεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο των 50.000 ευρώ και μάλιστα με μηδενικό σχεδόν δίκτυο φόρτισης.

  • Like 15
Δημοσ.

 αυτο ειναι το προβλημα???το δικτυο ??δωστο μου και θα το φορτιζω σπιτι ....

 εγω θα παρω κεραμυδια της Τεσλα και μετα αυτοκινητο

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Από την άλλη φαντάζομαι πόσο απελπισμένος πρέπει να είναι αυτός ο Μασκ να έρχεται να ανοίξει μαγαζί  Ελλάδα.:P

  • Like 3
Δημοσ.
47 λεπτά πριν, mariosCS είπε

Εάν φέρει και δίκτυο ταχυφορτιστών στις εθνικές θα είναι σούπερ!! 

Αλλιώς "δώρον άδωρον" 

όχι ότι δεν θα ήθελα να το δω αυτό αλλά τι δώρον άδωρον; με 600+ χιλιόμετρα αυτονομία  ταξιδεύεις την μισή Ελλάδα πχ Αθήνα Δράμα χωρίς να χρειαστείς φόρτιση, θέλω να πω οι αποστάσεις είναι μικρές στην χώρα μας. 

  • Like 5
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...