Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, mandata είπε

Για το δευτερο δεν συμφωνω. Κανεις απευθειας καταγγελια στην ΕΕΤΤ ζητωντας πρωτα απο ολα αποχρεωση και την απομαγνητοφωνιση για καθε νομμη χρηση. Στη συνεχεια σου απανταει η ΕΕΤΤ και σε κοινοποιει σε ολα οσα τους στελνει. Το εχω κανιε πριν 3 χρονια.

Δεν το λέω εγώ και ούτε το έβγαλα από το μυαλό μου. Είναι η επίσημη διαδικασία της ΕΕΤΤ με την σειρά που πρέπει να γίνουν τα βήματα για την υποβολή της καταγγελίας προς αυτήν.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, mandata είπε

Δεν χρειαζονται απομαγνητοφωνησεις. Χρειάζεται όμως να γράψεις αναλυτικά ημερομηνια και αν εχεις και ωρα που τουςπηρες ή σε πηραν τηλεφωνο. Αν εχεις κρατεισει και ονοματα ακομα καλυτερα.  Κανε και ενα prt scr απο το κινητό σου και στειλτο, για παν ενδεχόμενο.

Για το δευτερο δεν συμφωνω. Κανεις απευθειας καταγγελια στην ΕΕΤΤ ζητωντας πρωτα απο ολα αποχρεωση και την απομαγνητοφωνιση για καθε νομμη χρηση. Στη συνεχεια σου απανταει η ΕΕΤΤ και σε κοινοποιει σε ολα οσα τους στελνει. Το εχω κανιε πριν 3 χρονια.

Ο ΠΟΤε κάνει τη σύνδεση δεν επεμβαίνει στη διακοπή.

Για να κάνει την σύνδεση, πρέπει να σου κόψουν την προηγούμενη και πάει λέγοντας.
Όλα αυτά γίνονται συστημικά (siebel ftw)

Όταν ανοίγουν μια παραγγελία, βγαίνει η ημερομηνία που θα γίνει η κατασκευή της γραμμής και είναι στο χέρι του ΠΟΤΕ, πότε θα πάνε κλπ κλπ.
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, jkoukos είπε

Δεν το λέω εγώ και ούτε το έβγαλα από το μυαλό μου. Είναι η επίσημη διαδικασία της ΕΕΤΤ με την σειρά που πρέπει να γίνουν τα βήματα για την υποβολή της καταγγελίας προς αυτήν.

Σίγουρα δεν το έβγαλες από το μυαλό σου, είναι κάτι που το ήξεραν οι περισσότεροι από εμάς και συνεχίζει να αναγράφεται στην ιστοσελίδα της ΕΕΤΤ.

Όμως, η ΕΕΤΤ τους αμέσως προηγούμενους μήνες, δεν ξέρω αν γίνεται ακόμα και αν γίνεται πόσο θα κρατήσει, συμβούλευε τους καταναλωτές που επικοινωνούσαν μαζί της να στείλουν την καταγγελία κατευθείαν σε αυτήν.

Ο λόγος που συνέβαινε αυτό αυτό ήταν ότι λόγω του κορωνοϊού πολλά τμήματα εξυπηρέτησης πελατών υπολειτουργούσαν ή δεν λειτουργούσαν καθόλου για μεγάλο διάστημα. Για παράδειγμα στην Cosmote η "ζωντανή" ομιλία με εκπρόσωπό της ήταν πολύ δύσκολη έως αδύνατη για πολλές ημέρες ενώ είχε απενεργοποιήσει τη "Φόρμα Επικοινωνίας". Σε άλλους παρόχους ήταν τα ίδια ή χειρότερα, για παράδειγμα σε έναν από τους τελευταίους παρόχους είχαν σημειωθεί "κρούσματα" υπερτιμολογησης. Αυτά τα έμαθαν γρήγορα στην ΕΕΤΤ, και έτσι μας έδωσαν τη δυνατότητα να επικοινωνούμε-άγνωστο για πόσο-κατευθείαν μαζί τους. Εγώ το έμαθα σε τηλεφωνική επικοινωνία με εκπρόσωπο της ΕΕΤΤ στα μέσα του Απριλίου, αν θυμάμαι καλά.

Επεξ/σία από filipN
Δημοσ.

Καλά όλα αυτά, αλλά εκείνη την περίοδο είχαμε καραντίνα και με διάταγμα είχαν κλείσει επιχειρήσεις και όποιες δούλευαν, υπολειτουργούσαν με περιορισμένο αριθμό υπαλλήλων. Εδώ και 1,5 μήνα, αυτά δεν υφίστανται.

Για την Cosmote που αναφέρεις, η online φόρμα επικοινωνίας, είχε εξαφανισθεί για 2 ακριβώς μέρες, λόγω της τότε αναβάθμισης όλου του site. Από αρχές Ιούνη δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα επικοινωνίας, έχοντας γυρίσει όλοι στην πρότερη κατάσταση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...