Προς το περιεχόμενο

Αστυνομική σχολή: Επάλ η Γενικό


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.Είμαι Μαθητής Γενικού και σε λίγο καιρό θα φοιτήσω στην 2α Λυκείου.Έχω θέσει ως στόχο την εισαγωγή μου σε σχολή αστυφυλάκων και θα κάνω ότι πρέπει όσο αναφορά το διάβασμα.Πολλοί μου λένε να πάω Επαλ, λέγοντας μου ότι περνάω πιο <<εύκολα>>.Σκέφτομαι λοιπόν να πάω για την 2α και την 3η Λυκείου,αφού στο γενικό στην 2α θα κάνουμε ένα σωρό μαθήματα θετικής ενώ εγώ θα πάω οικονομικά και πραγματικά είναι πάρα πολλές οι ώρες με χημεία και φυσική που δεν μου χρειάζονται.Στο επαλ επιλέγεις τομέα από την 2α και δεν κάνεις όλα αυτά τα μαθήματα για τόσες ώρες.Όμως άλλοι μου λένε ότι από επαλ δεν τους δέχονται όλους στην σχολή ,δηλαδή και να γράψω στις πανελλήνιες τα απαιτούμενα μόρια,μπορεί να μην με πάρουν.

1:Ισχύει κάτι τέτοιο;

2:συμφέρει να αλλάζω για τα επόμενα 2 χρόνια.

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Ετοιμάζεται νομοσχέδιο για τα ΕΠΑΛ το οποίο θα σκάσει μέσα στο καλοκαίρι, αν μπορείς περίμενε να βγεί και να δεις τι αλλαγές γίνουν, που ξέρεις; μπορεί να κόψουν την τριτοβάθμια από τα ΕΠΑΛ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/7/2020 στις 4:13 ΜΜ, nikos05 είπε

και θα κάνω ότι πρέπει όσο αναφορά το διάβασμα

Ξεκίνα από τώρα. Καλή επιτυχία

 

Στις 15/7/2020 στις 4:13 ΜΜ, nikos05 είπε

Όμως άλλοι μου λένε ότι από επαλ δεν τους δέχονται όλους στην σχολή ,δηλαδή και να γράψω στις πανελλήνιες τα απαιτούμενα μόρια,μπορεί να μην με πάρουν.

5% νομίζω παίρνουν από ΕΠΑΛ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...