Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα. Δεν ξέρω αν έχει συζητηθεί ξανά σε κάποιο Post αλλά θα ήθελα τη γνώμη σας αν γνωρίζεται.

Ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο επαγγελματικό φορτηγάκι βαν ελαφρώς υπερυψωμένο ανεξαρτήτου μάρκας και θα ήθελα Να το χρησιμοποιήσω ως ιδιωτική χρήση και όχι επαγγελματικό. έτσι ώστε να μπορέσω να μετατρέψω  τον πισω χώρο σαν ένα τροχόσπιτο. Και επειδή με πιάνει το χέρι θα ήθελα  να το τροποποιήσω στα δικά μου γούστα. Χωρίς να παρέμβω καθόλου στο σασί και σε άνοιγμα παραθύρων

Το θέμα είναι αν γίνεται χρήση και αλλαγή από επαγγελματικό σε ιδιωτική χρήση. Και κατά πόσο νόμιμο ή παράνομο είναι αυτή η μετατροπή του  χώρου στο πίσω μέρος.

 

 Σας ευχαριστώ

Δημοσ.

Ας πούμε για παράδειγμα ότι συσκευές ντουλάπια και κρεβάτια που θα βάλω μέσα δεν θα είναι μόνιμα αλλά θα μπορεί να είναι πτυσσόμενα έτσι ώστε μπορώ να τα βγάζω σε μία τέτοια περίπτωση και να μένει εντελώς άδειο. Αυτό δεν είναι  τοσο πρόβλημα πες ότι Το ξεπερνάμε τι γίνεται στη συνέχεια

Δημοσ.

Ενδιαφέρουσα περίπτωση και δεν νομίζω να έχει ξανανοιχτεί παρόμοιο θέμα στο φόρουμ. Με ενδιαφέρει να μάθω και εγώ τι ισχύει.

Δημοσ.
45 λεπτά πριν, georgekas είπε

Το θέμα είναι αν γίνεται χρήση και αλλαγή από επαγγελματικό σε ιδιωτική χρήση. Και κατά πόσο νόμιμο ή παράνομο είναι αυτή η μετατροπή του  χώρου στο πίσω μέρος.

Γίνεται, το μεγαλύτερο πρόβλημα όμως είναι ότι θα πρέπει πρώτα να πληρώσεις στο τελωνείο τη διαφορά τέλους ταξινόμησης (στην ουσία τη διαφορά δασμού) από κλειστό φορτηγό που πληρώθηκε όταν εκτελωνίστηκε, σε επιβατικό.

Δημοσ.

Έχω βρει κάποιες καλές ευκαιρίες  από παλιά μεταχειρισμένα υπερυψωμένα βανάκια.  Απλά το θέμα είναι πως μπορούμε να το κάνουμε νομικά να είμαστε καλυμμένοι. Έχω βέβαια και τη δυνατότητα να το πάρω ως επαγγελματικό στην επιχείρησή μου αλλά ξέρω ότι αν με σταματήσουν σε έναν τυπικό έλεγχο κάποιο κλιμάκιο στο δρόμο  και δούνε πίσω τέτοιες αλλαγές θα με κόψουν τον κώλο.

Οπότε Πιθανότατα με αλλαγή χρήσης και ανεξαρτήτου το πόσο θα στοιχίσει αυτή η αλλαγή , να μπορούμε να είμαστε καλυμμένη Βέβαια όχι απολύτως όπως είπε και ο φίλος σχετικά με το ΚΤΕΟ Αλλά αυτό πιστεύω ξεπερνιέται. Αν είναι καθε δύο χρόνια να το αδειάζω και  σε μία μέρα να κάνω την αλλαγή για να περάσω ΚΤΕΟ πιστεύω αξίζει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, georgekas είπε

Έχω βρει κάποιες καλές ευκαιρίες  από παλιά μεταχειρισμένα υπερυψωμένα βανάκια.  Απλά το θέμα είναι πως μπορούμε να το κάνουμε νομικά να είμαστε καλυμμένοι. Έχω βέβαια και τη δυνατότητα να το πάρω ως επαγγελματικό στην επιχείρησή μου αλλά ξέρω ότι αν με σταματήσουν σε έναν τυπικό έλεγχο κάποιο κλιμάκιο στο δρόμο  και δούνε πίσω τέτοιες αλλαγές θα με κόψουν τον κώλο.

Οπότε Πιθανότατα με αλλαγή χρήσης και ανεξαρτήτου το πόσο θα στοιχίσει αυτή η αλλαγή , να μπορούμε να είμαστε καλυμμένη Βέβαια όχι απολύτως όπως είπε και ο φίλος σχετικά με το ΚΤΕΟ Αλλά αυτό πιστεύω ξεπερνιέται. Αν είναι καθε δύο χρόνια να το αδειάζω και  σε μία μέρα να κάνω την αλλαγή για να περάσω ΚΤΕΟ πιστεύω αξίζει.

φιλε το θεμα το ειχα ανοιξει πρωτος εγω στις 25 απριλιου.... αν βρεις καποια ακρη με την διαδικασια πες και σε εμενα.

θετικος στο οτι μπορει να γινει κατι τετοιο ηταν ο dollyyy19 που μου ειπε το εξης..΄΄φυσικα και μπορεις να παρεις βανακι σαν ιδιωτης.αλλα θα πρεπει να πληρωθουν ολοι οι δασμοι σαν επιβατικου.και πλεον θα φορολογειται σαν επιβατικο,ακα κυβικα.και εκει που το 2.5 tdi σου εβγαινε 105 ευρω για τελη,πλεον θα πληρωνεις 800 τον χρονο......΄΄

βεβαια ακρη δεν εβγαλα για να μαθω λεπτομερειες απο τοτε καθως παγωσε το θεμα με τον κορωνοιο.ισως αν παρεις τηλεφωνο καποια αξιοπιστη και μεγαλη αντιπροσωπεια αυτοκινητων να μπορεσει να σε κατατοπισει καλυτερα σχετικα με αυτο που ψαχνουμε.

 

Επεξ/σία από sonikk

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...