Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, One+ είπε

... Οι Solid-state μπαταρίες αναμένεται να αντικαταστήσουν, στο κοντινό μέλλον, τις μπαταρίες ιόντων λιθίου που βρίσκονται μέσα σε smartphones και στα αυτοκίνητα. Οι μπαταρίες solid state χρησιμοποιούν στερεούς ηλεκτρολύτες και χαρακτηρίζονται από υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα, ταχύτερη φόρτιση, μεγαλύτερη αντοχή στο χρόνο και ενισχυμένη ασφάλεια σε σύγκριση με τις υφιστάμενες μπαταρίες...

Σωστά και ωραία όλα, όμως σε μια από τις πιο σοβαρές προσπάθειες για την μαζική παραγωγή τους, φαίνεται να έχουν μικρότερη ενεργειακή πυκνότητα από τις Li-ion, που είναι και το ιερό δισκοπότηρο για την ηλεκτρική αυτοκίνηση.

Επεξ/σία από me00016
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Aprile είπε

Last year αυτό.

Το έφαγε ο κορονοιός  επίσημα ή κάτι που ξέρουν για το μέλλον της Τουρκίας οι Γερμανοί και δεν μας το λένε.

https://www.skai.gr/news/world/giati-i-volkswagen-akyronei-tin-kataskeyi-ergostasiou-stin-tourkia

Το Gigafactory του Elon νότια του Βερολίνου σε ένα πευκοδάσος που του το πούλησαν οι Γερμανοί με 13.5 ευρώ το τετραγωνικό θα φτιάχνει μπαταρίες με λίθιο από το κοίτασμα της Τσεχίας.

https://el.m.wikipedia.org/wiki/Giga_Berlin

Μπαταρίες φτιάχνουν και άλλοι στο Μόναχο

Όλοι θα κυνηγήσουν το λίθιο και το κοβάλτιο τώρα

https://sonomotors.com/en/sion/battery/

Και περισσότερο ενδιαφέροντα αυτοκίνητα με open sourse  λογική και   oxi με επιχειρηματική λογική της Apple που αντιγράφει η Tesla.

https://sonomotors.com/en/technology/

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν διαβάσεις τα σχόλια κάπου 3 χιλ τη μερα προσθέτουν τα φωτοβολταϊκά και όχι 30 που υποστηρίζει. Αν λάβεις υπόψην το κόστος που εχουν και ποσο εύθραυστα είναι, η ιδέα τελικά είναι κακη. 

Επίσης χρεώνουν 35kv μπαταρία 10.000 ευρω.. Όταν η tesla πάει για κατω των 100€ /kv. Δηλαδή 35kv κατω των 3500€.

Με λιγα λόγια δε χτυπιέται η tesla με τέτοια πρότζεκτ. Η πικρή αλήθεια.. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πιστεύω ότι υπάρχει ένα καρτέλ πετρελαίου και άλλων πόρων που με έναν ιδιαίτερα ευφυή και παρασκηνιακό τρόπο εμποδίζει τις νέες τεχνολογίες. Φανταστείτε να μπορούσατε να αποθηκεύσετε ενέργεια σε μικρό όγκο και σε λίγο χρόνο και με λίγο βάρος, θα κλέβαμε όλοι ενέργεια από άλλους (από την εργασία μας, από τον γείτονα κλπ.) και θα κατέρρεε όλο το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα που στηρίζεται στο πετρέλαιο. Υπάρχει λόγος που κάποιες τεχνολογίες, ενώ θα έπρεπε, απλά δεν προχωρούν. Και ο λόγος αυτός είναι τα συμφέροντα και η σκοπιμότητα.

Επεξ/σία από glenngould
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, glenngould είπε

Πιστεύω ότι υπάρχει ένα καρτέλ πετρελαίου και άλλη πόρων που με έναν ιδιαίτερα ευφυή και παρασκηνιακό τρόπο εμποδίζει τις νέες τεχνολογίες. Φανταστείτε να μπορούσατε να αποθηκεύσετε ενέργεια σε μικρό όγκο και σε λίγο χρόνο και με λίγο βάρος, θα κλέβαμε όλοι ενέργεια από άλλους (από την εργασία μας, από τον γείτονα κλπ.) και θα κατέρρεε όλο το παγκόσμιο οικονομικό σύστημα που στηρίζεται στο πετρέλαιο. Υπάρχει λόγος που κάποιες τεχνολογίες, ενώ θα έπρεπε, απλά δεν προχωρούν. Και ο λόγος αυτός είναι τα συμφέροντα και η σκοπιμότητα.

Αυτο το λενε χρόνια τώρα, και αν και πιθανότατα έχει βάση αλήθειας, η ιστορία της tesla δείχνει οτι ειναι και θέμα να βρεθεί ένας πρωτοπόρος να προσπαθήσει. Μετά την tesla μπαίνουν δυναμικά ολες οι αυτοκίνητοβιομηχανιες στο παιχνίδι. 

Δυστυχώς η κατασκευή πολυ βελτιωμένης μπαταρίας που θα άλλαζε εντυπωσιακα τους ρυθμούς εξέλιξης αποδυκνιεται στην πραξη δύσκολη και οχι αποτέλεσμα συνωμοσιων. Η Κίνα δεν έχει κανένα κόλλημα απο πετρέλαια. Δεν έχει καν, το εισάγει. Αν μπορούσε θα γυρναγε χτες σε ηλεκτρικα. Πυρηνικα εργοστάσια για να παράγει ρεύμα έχει. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γρήγορη αποθήκευση ενέργειας, σε μικρό όγκο συσσωρευτή, με μικρό βάρος θα οδηγούσε σε επανάσταση στους τομείς θέρμανσης/ψύξης/bitcoin mining/μείωσης λογαριασμών/ενεργειακής αυτάρκειας/ελάττωση κερδών πετρελαιοπαραγωγών χωρών/αυθαίρετες οικίες που θα είχαν πλέον ενεργειακή αυτοτέλεια κλπ. Θα είχε φοβερές επιπτώσεις στο παγκόσμιο οικονομικό σύστημα. Όλα αυτά με κάνουν να πιστεύω ότι υπάρχει λόγος (ΠΟΝΗΡΟΣ) που δεν προχωράνε τα πράγματα στις μπαταρίες φίλε μου.

Επεξ/σία από glenngould
Δημοσ.
3 ώρες πριν, oldnew είπε

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο αν διαβάσεις τα σχόλια κάπου 3 χιλ τη μερα προσθέτουν τα φωτοβολταϊκά και όχι 30 που υποστηρίζει. Αν λάβεις υπόψην το κόστος που εχουν και ποσο εύθραυστα είναι, η ιδέα τελικά είναι κακη. 

Επίσης χρεώνουν 35kv μπαταρία 10.000 ευρω.. Όταν η tesla πάει για κατω των 100€ /kv. Δηλαδή 35kv κατω των 3500€.

Με λιγα λόγια δε χτυπιέται η tesla με τέτοια πρότζεκτ. Η πικρή αλήθεια.. 

Δεν έχουν το ίδιο business plan με την Tesla πιστεύουν ότι η ιδιοκτησία του αυτοκινήτου καταστρέφει το πλανήτη και εξαντλεί τα αποθέματα του.

Προωθούν το car sĥaring

https://sonomotors.com/en/sharing/

Δημοσ.
17 ώρες πριν, Lennox είπε

Την ίδια στιγμή που οι Γερμανοί φτιάχνουν εργοστάσιο αυτοκινήτων στην γείτονα χώρα, ο ΕΜ φτιάχνει εργοστάσιο στο Βερολίνο.

πιστεύω ότι το εργοστάσιο της Tesla στη Γερμανία έχει ενα κυριο στόχο. Να χτυπησει τις Ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες στο τελευταιο τους οπλο εναντιον της Tesla. Το lobbying 

Δημοσ.
Στις 15/7/2020 στις 3:00 ΜΜ, Aprile είπε

Δεν έχουν το ίδιο business plan με την Tesla πιστεύουν ότι η ιδιοκτησία του αυτοκινήτου καταστρέφει το πλανήτη και εξαντλεί τα αποθέματα του.

Προωθούν το car sĥaring

https://sonomotors.com/en/sharing/

Το ίδιο ακριβώς κάνει και η Tesla (και όλες οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες).

Το παιχνίδι, μελλοντικά, θα παιχτεί με στόλους που θ' ανήκουν στην εταιρία κατασκευής και θα χρησιμοποιεί ο καθένας πατώντας ένα κουμπάκι (στυλ taxi/uber/leasing).

Το σανό της Sono που τρως ασ' το καλύτερο για καμιά αγελάδα.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σανό μεγαλύτερο και ακριβώτερο από αυτό της Tesla δεν υπάρχει και φαίνεται από την εξωπραγματική αποτίμηση της μετοχής τους.

Start Up είναι οι άλλοι και προσπαθούν να πουλήσουν μια ιδέα. Αν θα υλοποιηθεί κάνεις δεν ξέρει αν και το ίδιο ίσχυε με την Tesla που την έσωσαν δύο φορές από χρεοκοπία. Αυτό που μου αρέσει περισσότερο στη  Sono δεν είναι τα φωτοβολταϊκά που θα μπορούσε άνετα να τα βάλει και η Toyota στο Prius αλλά ότι έφερε την ιδέα του open source στη αυτοκινητοβιομηχανία. Ακόμα και να φαλιρήσει  αυτή η ιδέα αυτή θα μείνει στο χώρο για τον επόμενο.

Σανό θα σου πουλήσουν οι Γερμανοί με τους φορτηστές που θα μας πουλήσουν μέσω αυτού που του χάριζε λεμοστύφτες η Siemens.

Aπο ότι φαίνεται στο βίντεο είναι μια προβληματική κατάσταση  αυτοί οι φορτιστές. H Porsche Taycan έφαγε περισσότερο χρόνο να βρει ποιος φορτιστής δουλεύει χωρίς πρόβλημα από τον χρόνο φόρτισης.

 

Επεξ/σία από Aprile
Δημοσ.
Στις 18/7/2020 στις 5:58 ΜΜ, Aprile είπε

Σανό μεγαλύτερο και ακριβώτερο από αυτό της Tesla δεν υπάρχει και φαίνεται από την εξωπραγματική αποτίμηση της μετοχής τους.

Βγήκε ο τσομπάνης να μας κάνει μάθημα για μετοχές και χρηματιστήριο.

Αυτά με τους φορτιστές άσ' τα για κανέναν που καταλαβαίνει το τι παίζει από πίσω.

Και φτάνει με το κόμπλεξ με την Siemens, ούτε καν υπάρχει η εταιρία στην ηλεκτροκίνηση.

Δημοσ.

Για πες μας λοιπόν εσύ που καταλαβαίνεις τί παίζει για να μάθουμε και εμείς μην τα κρατάς για τον εαυτό σου .

Κάποιο θέμα φαίνεται να έχεις με τους λεμονοστύφτες Siemens ή είσαι τόσο πιτσιρικάς που δεν ξέρεις ποιος ήταν αυτός που του χάρισαν λεμονοστύφτες και έτρεχε στο τέλος να τους πληρώσει με επιταγή..

Δημοσ.

Αυτη η μετατροπή στη Ελλάδα απαγορεύεται. Απόδειξη ότι δεν τους ενδιαφέρει το περιβάλλον αλλά να πουλήσουν οι ξένες αυτοκινητοβιομηχανίες....

 

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...