Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. Έχω μια μικρή επιχείρηση και στο διοικητικό κομμάτι απασχολούνται 4-5 άτομα. Ο χειρισμός της αλληλογραφίας γίνεται με ms outlook. 
Η ερώτησή μου είναι η εξής:

Όταν έχω εισερχόμενο mail, αυτό πρέπει να τύχει διαχείρισης από κάποιον από την ομάδα. 
Πώς θα μπορούσα εγώ να αναθέτω σε κάποιον τη διαχείριση (χωρίς να φωνάζω...) και σε δεύτερη φάση, αν κάποιος πάρει την πρωτοβουλία, εγώ να ξέρω ότι το ανέλαβε;

Σημειώστε ότι ο καθένας μας έχει ανεξάρτητο outlook. 
Δεν θα ήθελα (δε μπορώ) να πάω σε λύσεις τύπου SAP, θα ήθελα κάτι που να είναι σχετικά οικονομικό 

Μπορείτε να ρίξετε καμμία ιδέα;

Ευχαριστώ

Δημοσ.

Τι υποδομή έχετε? Μπορείτε να φτιάξετε ένα κοινό mailbox που θα βλέπουν όλοι, π.χ. [email protected] και να χρωματίζεις κάθε email με διαφορετικό χρώμα ανάλογα του ατόμου. Και όταν κάποιος πάει να πιάσει ένα email μόνος του να το χρωματίζει με το δικό του.

Δημοσ.

Σε ευχαριστώ zx1234r. Το έψαξα λίγο αυτό που προτείνεις και είδα οτι μπορείνα γίνει αν στο γραφείο έχω υποδομή τύπου exchange (που δεν έχω σήμερα).

Σήμερα υπάρχει ένα κοινό mailbox ([email protected]) για τα εισερχόμενα mails, αλλά μάλλον δε φτάνει αυτό. Συνεπώς σκέφτομαι να προχωρήσω σε Office 365 που προσφέρει αυτή τη λειτουργία (και φυσικά πολύ περισσότερες, για τις οποίες θα πρέπει να σκεφτώ πώς θα αξιοποιήσω για το μέλλον).

Σε ευχαριστώ και πάλι.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...