firepc Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Μπορεις να προσεγγισεις με παρα πολλους τροπους το πεδίο της μαχης Ο καθενας με το play style του Παντως το headshot ειναι must, αλλιως θα παιδευεσαι πολυ
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Ούτε με cap στα 60FPS δεν φτιάχνεται το stutter..GG για τα μπάζα το engine.
firepc Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 31 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Ούτε με cap στα 60FPS δεν φτιάχνεται το stutter..GG για τα μπάζα το engine. λογικα δεν θα μας βγαλουν κανα πατσάκι μεσα στη βδομάδα?
roginsky12 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, Arkin είπε Τραγικο αν ισχυει. Το απεχθανομαι το online οσο τιποτα. Η νεα γενια αρεσκεται σε online σαβουρες οι 30+ ομως θελουμε single player εμπειρια κυριως. Πανε να χαλασουν και τα far cry. Ας χαλασουν και τα AC και ας πανε για φουντο. συμφωνω κι εγω...single player only 3
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 14 λεπτά πριν, firepc είπε λογικα δεν θα μας βγαλουν κανα πατσάκι μεσα στη βδομάδα? Πρέπει έχει αρκετά θέματα.. Το resolution scaling αν το αυξήσεις θολώνει την εικόνα, το fps cap χάνεται μετά από cutscene και πρέπει να το ξαναβάλεις και το aim ενώ το βάζεις toggle μετά από game restart γυρνάει ξανά σε hold.. Τα textures θολώνουν και με 3080Ti με resolution scaling στο 1.5 σε 1440P, σε 4Κ δηλαδή ενώ η VRAM ΔΕΝ μαξαρει αλλά φτάνει τα 11.3GB περίπου άρα είναι bug. 1
Parapas Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 27 minutes ago, Psycho_Warhead said: Πρέπει έχει αρκετά θέματα.. Το resolution scaling αν το αυξήσεις θολώνει την εικόνα, το fps cap χάνεται μετά από cutscene και πρέπει να το ξαναβάλεις και το aim ενώ το βάζεις toggle μετά από game restart γυρνάει ξανά σε hold.. Τα textures θολώνουν και με 3080Ti με resolution scaling στο 1.5 σε 1440P, σε 4Κ δηλαδή ενώ η VRAM ΔΕΝ μαξαρει αλλά φτάνει τα 11.3GB περίπου άρα είναι bug. Στο forum της noobisoft αναφέρονται blurry textures με 3060 σε 1080p που δεν ξεπερνά σε vram usage τα 4.3GB, με και χωρίς HD textures enabled ενώ και εγώ που παίζω σε 2560x1440 με όλα τσίτα βλέπω μέχρι 7.5GB allocated. Καραbug του κερατά είναι, σαν να φορτώνει μόνο τα basic assets λόγω λάθος υπολογισμού του LOD ακόμα και σε αντικείμενα ακριβώς μπροστά όπως τα όπλα.
Psycho_Warhead Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Και με 3090 υπάρχει το θέμα διαβάζω στο resetera. Τα textures πάντως κακά τα ψέματα είναι high-res σχεδόν όπου κι αν κοιτάξεις.. Επιτέλους ένα παιχνίδι που εκμεταλλεύεται τη μνήμη των νέων καρτών. Κάντε disable το overlay του Connect, τα notifications και το synchronization γιατί κάποιες φορές δεν ξεκινάει το παιχνίδι... Βοηθάει. Επεξ/σία 9 Οκτωβρίου 2021 από Psycho_Warhead
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Πολύ προχειρότητα από τόσο μεγάλη εταιρεία και αν δεν κάνω λάθος είχε φάει και delay το release. 1/4 της native τα RT Reflections/Shadows χωρίς επιλογή για αύξηση της ανάλυσης Broken resolution scaling Map traversal stutter Stuttering λόγω ενός core εν έτη 2021 Pop-ins 30fps cutscenes Stuttering όταν γυρνάς την κάμερα στις next gen κονσόλες Μέτριο έως κακό ΑΟ (καλύτερα να έβαζαν RT AO πάρα shadows) Low res textures σε NVIDIA με πάνω από 11GB vram Επαναλαμβανόμενες side missions του στυλ "πήγαινε εκεί και σκότωσε αυτόν" απλά για να αυξάνονται οι ώρες. Ίσως η μόνη ελπίδα είναι τα next gen only παιχνίδια να ξεμπερδεψουμε μια και καλή από τις στοιχειωμένες μηχανές γραφικών. Έχει κουράσει η Ubi, επικεντρώνεται μόνο στο σχεδιασμό του κόσμου και στα υπόλοιπα ελάχιστο έως καθόλου effort.. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2021 από Επισκέπτης
Psycho_Warhead Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Τα Far Cry 3,4,5 δεν είχαν τέτοια χάλια με stutters πάντως..Εδώ το μάμησαν και ψόφησε.
Arkin Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 44 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε Τα Far Cry 3,4,5 δεν είχαν τέτοια χάλια με stutters πάντως..Εδώ το μάμησαν και ψόφησε. Το 5 ειχε κατι ανεπαισθητα micro stutters ουτε τα καταλαβαινες στο gameplay απλα εβλεπες το βουναλακι στη γραμμη του frametime. 3/4/primal ηταν αψογα εδω. Καποια μαλακια εχουν κανει με το DX12 και συμβαινει αυτο. Η dunia μπορει να εχει χαλια physics αλλα στο texture clarity και στο performance ανεκαθεν ηταν μια χαρα. Στο valhalla με την anvil που πηγαν απο DX11 σε 12 παντως το performance ειναι αψογο χωρις stutters ενω με dx11 το overhead εδινε και επερνε. Θα τα φτιαξουν θα παρει κανα 2 μεγαλα patch και θα στρωσει υπομονη πρωτες μερες ειναι και ειναι ενα αρκετα μεγαλο παιχνιδι. 60 ωρες βλεπω για completionist στο howlongtobeat οποτε ειναι και επισημα το πιο μεγαλο far cry μεχρι σημερα. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Το πιο μεγάλο far cry με filler αποστολές όμως ή με νόημα; Τα θέματα δεν έπρεπε να υπάρχουν πάντως. Το delay για ποιο λόγο έγινε τότε; Δεν μπορεί να μην τα ήξεραν τα θέματα του παιχνιδιού δεν είναι να πεις κάτι που συμβαίνει υπό συγκεκριμένες ακραίες συνθήκες. 5 λεπτά παίζεις και τα βρίσκεις μπροστά σου. Απλά απ' ότι έχω καταλάβει οι εταιρείες τα βγάζουν έτσι όπως να 'ναι και σου λέει εντάξει γιολο. Αλλά τώρα δεν είναι όπως παλιά, τώρα υπάρχουν ένα σωρό tech sites και YTers και τα θέματα του κάθε παιχνιδιού διαδίδονται αμέσως.. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2021 από Επισκέπτης
roginsky12 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε Τα Far Cry 3,4,5 δεν είχαν τέτοια χάλια με stutters πάντως..Εδώ το μάμησαν και ψόφησε. σε μενα δεν υπαρχει το παραμικρο stuttering παντως...δεν εχω εγκαταστησει τα HD textures 7 ώρες πριν, yiannis1991 είπε Πολύ προχειρότητα από τόσο μεγάλη εταιρεία και αν δεν κάνω λάθος είχε φάει και delay το release. 1/4 της native τα RT Reflections/Shadows χωρίς επιλογή για αύξηση της ανάλυσης Broken resolution scaling Map traversal stutter Stuttering λόγω ενός core εν έτη 2021 Pop-ins 30fps cutscenes Stuttering όταν γυρνάς την κάμερα στις next gen κονσόλες Μέτριο έως κακό ΑΟ (καλύτερα να έβαζαν RT AO πάρα shadows) Low res textures σε NVIDIA με πάνω από 11GB vram Επαναλαμβανόμενες side missions του στυλ "πήγαινε εκεί και σκότωσε αυτόν" απλά για να αυξάνονται οι ώρες. Ίσως η μόνη ελπίδα είναι τα next gen only παιχνίδια να ξεμπερδεψουμε μια και καλή από τις στοιχειωμένες μηχανές γραφικών. Έχει κουράσει η Ubi, επικεντρώνεται μόνο στο σχεδιασμό του κόσμου και στα υπόλοιπα ελάχιστο έως καθόλου effort.. που τα ειδες ολα αυτα ρε συναδελφε? τα γραφικα σπερνουν να πουμε Βεβαια αμα θελεις σωνει και καλα να βρεις αρνητικα...μπορεις να βρεις απειρα
Επισκέπτης Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, roginsky12 είπε που τα ειδες ολα αυτα ρε συναδελφε? τα γραφικα σπερνουν να πουμε Βεβαια αμα θελεις σωνει και καλα να βρεις αρνητικα...μπορεις να βρεις απειρα δεν μίλησα για γραφικά κάπου, εκτός από το πρώτο για την ανάλυση του RT. Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2021 από Επισκέπτης
Razor333 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε δεν μίλησα για γραφικά κάπου, εκτός από το πρώτο για την ανάλυση του RT. Και οχι μονο, συμφωνα με DF πολλα τρεχουν σε χαμηλοτερη αναλυση, με αποτελεσμα το game σε συνδιασμο και με το ΤΑΑ να ειναι blur fest, ακομα και σε μεγαλες αναλυσεις.
roginsky12 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2021 3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε δεν μίλησα για γραφικά κάπου, εκτός από το πρώτο για την ανάλυση του RT. δε μιλησες για γραφικα ??? αυτο εδω που εγραψες "Low res textures σε NVIDIA με πάνω από 11GB vram" που αναφερεται? στο σεναριο του παιχνιδιου???
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα