TsernoBill0 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2020 Καλησπέρα σε όλους. Δεν ξέρω καν αν το θέμα το ανοίγω στο σωστό μέρος αλλά αντιμετωπίζω ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα και θα ήθελα την βοήθεια - γνώμη σας. Είμαι συνδρομητής της Vodafone πάνω από 10 χρόνια και χρησιμοποιώ ένα Iphone 6s plus εδώ και 5 περίπου χρόνια. Παρασκευή (10/7) ξημερώματα γύρω στις 1 πέφτω για ύπνο. Ο ύπνος πρέπει να με πήρε γύρω στις 01:30. Μέχρι εκείνη την στιγμή πρέπει να είχα ένα υπόλοιπο περίπου 5gb από τα 7gb που μου παρέχει το πακέτο μου μηνιαίως. Ξύπνησα στις 06:30 το πρωί. Παίρνοντας το κινητό στα χέρια μου για να δω την ώρα βλέπω 43 μηνύματα. Ανοίγω και ήταν όλα από την Vodafone. Το πρώτο μήνυμα ήρθε στις 03:00 το οποίο με ενημέρωνε ότι μου απομένουν 400mb για χρήση ίντερνετ και μετά από 1 λεπτό ήταν το δεύτερο που με ενημέρωνε ότι κατανάλωσα όλα τα mb του προγράμματός μου και από εκείνη την στιγμή θα χρεωνόμουν 0,07€ ανά mb. Για να μην σας κουράζω αυτό που ξεκίνησε λίγο πριν τις 03:00 τα ξημερώματα- το οποίο δε ξέρω καν τι είναι- σταμάτησε στις 04:27 όπου και έλαβα το τελευταίο από τα 43 μηνύματα το οποίο με ενημέρωνε ότι έχω χρεωθεί επιπλέον του παγίου μου 791€ για 11,3Gb. Εν ολίγης καταναλώθηκαν σε περίπου 1 ώρα και 30 λεπτά σχεδόν 18gb εκ των οποίων τα 11,3 εκτός παγίου. Κοιμήθηκα όπως πάντα εδώ και πολλά χρόνια με δεδομένα ανοιχτά και ενώ υπάρχει wifi στον χώρο επειδή είχα κακό σήμα το είχα κλείσει. Μίλησα με Vodafone και με τα πολλά μου είπαν ότι όντως υπάρχει αυτή η χρέωση στον λογαριασμό άλλα για να δούμε περισσότερα πρέπει πρώτα να τιμολογηθεί και να εκδοθεί ο λογαριασμός. Τότε μου είπαν θα μπορέσω να κάνω αίτηση αμφισβήτησης κτλ κτλ. Το ζήτημα είναι πως δεν μπορώ να δω τι είναι αυτό που προκάλεσε αυτή την κατανάλωση. Ζήτησα από τους ίδιους να το ψάξουν και μου είπαν δε γίνεται λόγω προσωπικών δεδομένων. Τους είπα ότι τους δίνω όποια άδεια χρειάζεται για να το κάνουν και τους παραχωρώ και την συσκευή για έλεγχο και ήταν πάλι αρνητικοί. Έχει πάθει κανένας κάτι ανάλογο? Υπάρχει περίπτωση να έπαθε κάτι το κινητό? Υπάρχει κάποιος τρόπος να δούμε τι ακριβώς έγινε στις 10/7 μεταξύ 03:00 - 04:27. Τι μου προτείνετε να κάνω? Σας ευχαριστώ πολύ και με συγχωρείτε αν σας κούρασα με το μέγεθος του μηνύματος. Αν πρέπει να ανοίξω άλλου το topic μου λέτε...
polaki Δημοσ. 12 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2020 Μου είχε γίνει και σε μένα σε iPhone, ακριβώς όπως το λες αλλά ήμουν τυχερός γιατί με ξύπνησαν κααααααποια στιγμή τα μηνύματα. Σε iPhone κατάφερα να δω στις ρυθμίσεις που λέει για το ποιό app ή system service καταναλώνει τα GB ότι ΤΙΠΟΤΑ δεν φαινόταν να έχει καταβαλώσει τίποτα. Τα έκλεισα όλα (data) πήρα τηλ εξυπηρέτηση, έκανα την αμφισβήτηση και τους είπα ότι δεν θα πληρώσω τίποτα και να μου βγάλουν άμεσα τελικό λογαριασμό οριστικό και ότι δεν θα περιμένω να εκδοθεί ο κανονικός. Άρχισαν τα νιαουρίσματα, πήγα στην Cosmote έκανα αίτηση να αλλάξω πάροχο (θα είχα μεγάλο penalty απ'τη Voda αλλά το point μου ήταν να τους δείξω ότι όντως θα φύγω). Να μην τα πολυλογώ, με πήραν τηλ για να με ρωτήσουν γιατί φεύγω, τους εξήγησα ακριβώς και μετά από 1 μέρα με πήραν και μου είπαν έχει ληθεί το θέμα και μου δώσανε και +500mb δωρο, να τα κάνω τί βέβαια δεν μου είπαν. Αυτό έγινε πριν 9-10 μήνες. Σε 3 μήνες λήγει το συμβόλαιο, έχω βάλει alert στο κινητό για να σηκωθώ να φύγω. Δεν πιστεύω ότι ήταν τυχαίο, και δεν με ενδιαφέρει να τους διορθώσω εγώ τα προβλήματα. Υπάρχουν και αλλού πορτοκαλιές και ας κάνουν λίγο πιο ακριβά πορτοκάλια...
NikosKallithea Δημοσ. 12 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2020 Με ανοιχτά data και να μην εχει εμπλοκή το κινητό είναι ενα μυστήριο. Δεν εχεις ενεργοποιημένη την ειδοποίηση για την κατανάλωση δεδομένων; Μήπως πρεπει να το ψάξετε, γιατι και σε αλλο πάροχο να πάτε τα ιδια θα συμβούν
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα