Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα στην παρεα. Πηγα σε ηλεκτρολογο και σε ψυκτικό δεν βρηκαν λυση. Εχει συμβει σε καποιον κατι παρομοιο ; Το διαγνωστικό βγαζει το παρακατω... P0646
Raw code: 0646
ECU: Engine control unit
Status: Pending fault present during this driving cycle, Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request
OBDII: AC compressor clutch relay - circuit low

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, sociawaste είπε

Καλησπερα στην παρεα. Πηγα σε ηλεκτρολογο και σε ψυκτικό δεν βρηκαν λυση. Εχει συμβει σε καποιον κατι παρομοιο ; Το διαγνωστικό βγαζει το παρακατω... P0646
Raw code: 0646
ECU: Engine control unit
Status: Pending fault present during this driving cycle, Validated and stored in non volatile memory, Validated fault present at time of request
OBDII: AC compressor clutch relay - circuit low

Σε εξουσιοδοτημένο της Ford γιατί δεν το πάς?

Δημοσ.

Μπορεί να πάει και σε εξειδικευμένο αν θέλει να γλιτώσει τα κερατιάτικα των εξουσιοδοτημένων. Ο Κακλαμάνος στο Περιστέρι είναι πάρα πολύ καλός.

Δημοσ.

αν συνεχισει να το πηγαινει σε ασχετους θα δωσει πολυ περισσοτερα. αυτο δεν σημαινει οτι παντοτε τα εξουσιοδοτημενα ειναι τα καλυτερα η οτι δεν υπαρχουν ικανοι τεχνικοι πλην της αντιπροσωπειας. 

αν δεν μπορει κανεις να βρει την βλαβη η αντιπροσωπεια ειναι μονοδρομος. κοιτα (εαν εχεις τις γνωσεις) μην εχουν κανει κανενα παιδαριωδες λαθος οπως λαθος τιμη στην ασφαλεια η εαν βραχυκυκλωνει καποιο ορατο καλωδιο. απο εκει και περα εαν το προβλημα ειναι προς τα μεσα ασφαλως χρειαζεται εξειδικευμενος ο οποιος και θα πρεπει να πληρωθει. η αλλη λυση εαν δεν διαθετεις τα χρηματα ειναι το να αποδεχθεις την μη λειτουργια του κλιματιστικου. 

Δημοσ.

Ευχαριστώ για τις αμεσες απαντησεις ! Ο λογος που έστειλα ήταν να δω αν κάποιος εχει αντιμετωπίσει κατι παρόμοιο ετσι ωστε να εχω μια εικόνα σε σχεση με αυτα που θα ακούσω οταν το πάω σε εξειδικευμένο γιατι προφανώς εκεί θα μου βρουν το πρόβλημα. Αν δεν και εκει παω για αντιπροσωπεία.  Χωρις a/c δεν γίνεται υπάρχουν παιδιά στην οικογένεια και ακολουθεί ταξιδι σε λιγες μέρες. Εχω κλείσει ραντεβού σε αυτό το συνεργείο ΠΡΟΤΥΠΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΟΥΤΣΟΣ . 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Από τον κωδικό βλάβης "AC compressor clutch relay - circuit low", ένας μέσος ηλεκτρολόγος, θα πρέπει να υποψιαστεί 4-5 πράγματα και να κάνει έναν έλεγχο.

Προφανέστατα, ο ηλεκτρολόγος που είδε το αμάξι ΔΕΝ κάνει για τη δουλειά, και έχει μάθει να αντιμετωπίζει πολύ βασικά πράγματα, με το κλασικό ελληνικό «μαστόρικο» μυαλό του «αρπακόλλα».

Θα είχε νόημα να συζητάμε, αν ένας ιδιοκτήτης οχήματος πήγε σε επίσημο συνεργείο και δεν μπορούν να λύσουν το πρόβλημα.

Συγγνώμη που θα στεναχωρήσω μερικούς, αλλά μόλις 1 στα 100 μη εξουσιοδοτημένα συνεργεία στην επικράτεια, μπορούν να σταθούν στο ύψος των αναγκών των πελατών τους. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι όλα τα εξουσιοδοτημένα μπορούν. Απλά η κατάσταση στα «ξέμπαρκα» συνεργεία, στην ισχυρή πλειοψηφία των περιπτώσεων είναι για γέλια.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 2
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ.

οταν ο ηλεκτρολογος της γειτονιας ψαχνει την βλαβη με αυτο το δοκιμαστικο λαμπακι και του λες να χρησιμοποιησει πολυμετρο και σου απανταει οτι δεν κανει για αυτα ... ε τοτε καταλαβαινεις οτι ειμαστε για γελια.

εγω οπου φερνω τεχνικο και του λεω για ηλεκτρολογικο προβλημα να χρησιμοποιησει πολυμετρο μου λενε συνηθως οτι ντε και καλα το εχουν ξεχασει. οταν τους προσφερω εγω δικο μου πολυμετρο τοτε καταλαβαινω το μεγεθος της ασχετοσυνης τους. συνηθως τοτε αναλαμβανω ... εγω. μου εχει τυχει τοσο σε συνεργειο αυτοκινητων (οχι σε δικο μου αυτοκινητο), σε καυστηρατζη, σε ηλεκτρολογο εγκαταστασεων και παει λεγοντας. 

Δημοσ.

Φίλος που είχε αντίστοιχο πρόβλημα σε aygo είχε πρόβλημα κάποια πλακέτα, δε θυμάμαι όμως ποια. Δοκίμασαν με το μάστορα επισκευή ή όποια έπιασε για λίγο αλλά μετά είχε το ίδιο θεμα και τελικά άλλαξε την πλακετα

Δημοσ.

Βάση της βλάβης που αναφέρεις, πιθανότατα να έχει πρόβλημα το ρελέ του κομπρεσέρ, οπότε μόλις ανοίγεις το Α/C και πάει να κομπλάρει ο συμπλέκτης / μαγνήτης τα αμπέρ είναι πολλά με αποτέλεσμα να "σκάει" την ασφάλεια. Δοκιμάστε ένα ρελέ για αρχή που είναι 2 λεπτά δουλειά...

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/9/2020 στις 10:53 ΠΜ, xsterg είπε

οταν ο ηλεκτρολογος της γειτονιας ψαχνει την βλαβη με αυτο το δοκιμαστικο λαμπακι και του λες να χρησιμοποιησει πολυμετρο και σου απανταει οτι δεν κανει για αυτα ... ε τοτε καταλαβαινεις οτι ειμαστε για γελια.

Το πολύμετρο δεν βάζει καθόλου φορτίο στο κύκλωμα με αποτέλεσμα μια κακή επαφή η γείωση να δείχνει κανονική τάση στο πολύμετρο. Το λαμπάκι επειδή βάζει φορτίο στο κύκλωμα δεν θα ανάψει (η θα ανάψει αχνά) αν υπάρχει πτώση τάσεως.

Επεξ/σία από ferongr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/7/2020 στις 12:57 ΜΜ, lightsout είπε

Μπορεί να πάει και σε εξειδικευμένο αν θέλει να γλιτώσει τα κερατιάτικα των εξουσιοδοτημένων. Ο Κακλαμάνος στο Περιστέρι είναι πάρα πολύ καλός.

Εκεί πάω αλλα πολυ ακριβος. Παιζει να εχω δωσει 1500ευρω σε service σε 2 χρονια σε αυτον. Αλλα έχεις το κεφάλι σου ησυχο.  Θυμάμαι που πληρωνα σε αλλους για νεες γνησιες φλατζες και το αμαξι μετα εσταζε... απο τοτε που τα αλλαξε ο κακλαμανος δε σταζει τιποτα.

Επεξ/σία από ΠάρηςΓ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...