dimakisk Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Με τα δεδομένα στις αερομεταφορές να έχουν αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια, όλα δείχνουν ότι η “βασίλισσα των ουρανών” δεν έχει πολύ χρόνο μπροστά της. Μετά το A380 της Airbus, ένα ακόμα μεγάλου μεγέθους αεροσκάφος ετοιμάζεται σιγά-σιγά να αποτελέσει παρελθόν. Ο λόγος για ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα “μεγάλα πουλιά”, το θρυλικό Boeing 747, η παραγωγή του οποίου σύμφωνα με το Bloomberg θα σταματήσει σε περίπου δύο χρόνια από σήμερα. Αν και η Boeing απέφυγε να σχολιάσει τις φήμες, οι πιθανότητες δεν είναι με το μέρος της “βασίλισσας των ουρανών” που συμπληρώνει φέτος τα 52 της χρόνια. Η εποχή των θηριωδών αεροσκαφών έχει περάσει ανεπιστρεπτί. Τα τελευταία χρόνια οι αεροπορικές εταιρείες προτιμούν ξεκάθαρα μικρότερα και πιο ευέλικτα αεροσκάφη, τη στιγμή που οι βελτιωμένες εκδόσεις των μηχανών των τελευταίων, καθιστούν τη λειτουργία τους πολύ πιο αποδοτική σε σχέση με εκείνη των παλαιότερων “wide-body” μοντέλων. Ενδεικτικά σε μία πτήση μεγάλης απόστασης, ένα Airbus 380 καίει καύσιμο με ρυθμό 13,78 kg/km τη στιγμή που ένα Airbus A350 χρειάζεται μόλις 7,07 kg/km (το καύσιμο ανά θέση είναι στα 3,27 l/100km και 2,81 l/100 km αντίστοιχα). Η εμφάνιση της Covid-19 μάλιστα επιτάχυνε τις εξελίξεις με πολλές εταιρείες ανά τον κόσμο να αποσύρουν τα Airbus Α380 και τα Boeing 747 τους (Virgin, KLM, Lufthansa, Qantas, Korean Air είναι μόνο μερικές από τις αεροπορικές που απάλλαξαν τον στόλο τους από τα εν λόγω αεροσκάφη). Σε ό,τι αφορά τη Boeing, η αμερικανική εταιρεία βρίσκεται έτσι κι αλλιώς σε δυσχερή θέση μετά το φιάσκο του 737 Max. Η Airbus από την άλλη, αναμένεται να αναστείλει την παραγωγή του A380 το 2021, όταν και θα παραδώσει τις τελευταίες παραγγελίες της. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
nosstrom Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Κρίμα και ηταν ωραίο και αυτο και το 777. Δε πειραζει θα βγουν πάλι τα MAX...😜 Επεξ/σία 10 Ιουλίου 2020 από nosstrom
Yeroplatanos Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Αναμενόμενο. Το 787 dreamliner καλυπτει τεράστιες αποστάσεις και οι νέοι κινητήρες έχουν πολύ καλύτερη απόδοση. Το μεγαλύτερο αεροπλάνο για το μέλλον της εταιρίας θα ναι λογικά το 777x όταν βγεί. Το 737 MAX δεν είναι απλώς φιάσκο.Είναι το αποτέλεσμα ανταγωνισμού δύο εταιριών όταν δεν λειτουργούν σωστά οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους.Συγκεκριμένα των ΗΠΑ που θέλανε να βοηθήσουν την Boeing όταν βγήκε το airbus A320 NEO. Αντίστοιχα αποτελέσματα αλλά με περισσότερα ατυχήματα υπήρξαν και με το DC-10 όταν το βγάλανε βιαστικά για να προλάβουν το 747!!! Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2020 από Yeroplatanos 10
vsterg Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Τι χαρά θα έχουν όσες εταιρείες δεν έχουν παραλάβει τα αεροσκάφη τους να μαθαίνουν σήμερα ότι το μοντέλο που ΘΑ παραλάβουν σε 2 χρόνια καταργείται.... Ε ρε πτωχεύσεις που έρχονται... 1
KoreanW Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Απολύτως φυσιολογικό όλα τα προϊόντα να έχουν ένα κύκλο ζωής και εξέλιξης. Όταν οι απαιτήσεις των καιρών, η ζήτηση και η προσφορά δε συμβαδίζουν , έρχεται το τέλος. Κάποτε και το Concorde ακόμα, μάς τελείωσε.
afantos Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Κάποια πράγματα δεν φτιάχνονται, στο καλάθι και να θυμούνται ότι η φτώχια τρώει τον παρά. Δυστυχώς οι άνθρωποι δεν ξαναγυρίζουν.
kurkosdr Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Με το hub-and-spoke μοντέλο να γίνεται λιγότερο σημαντικό, τα landing slots σε μεγάλα αεροδρόμια δεν είναι πλέον τόσο "πολύτιμα", οπότε δυο Α350 συμφέρουν καλύτερα από ένα μεγάλο Α380 και ας πιάνουν δυο landing slots αντί για ένα, και σαφώς πιο ευέλικτα στο θέμα του προορισμού. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2020 από kurkosdr
DisRaptor Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 11 λεπτά πριν, afantos είπε Κάποια πράγματα δεν φτιάχνονται, στο καλάθι και να θυμούνται ότι η φτώχια τρώει τον παρά. Δυστυχώς οι άνθρωποι δεν ξαναγυρίζουν. Μηπως το μπερδευεις με το 737 Max το οποιο το δουλευουν ακομα?
nick10000 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) καλα, οι αεροπορικες αν μπορουσαν να μας τετραγωνιζουν για να μας στιβαζουν θα το καναν κι αυτο. Καποτε το αεροπλανο ηταν χλιδα, μετα εγινε λεοφωρειο τωρα εχει γινει κτελ για το ζεφυρι. Ακομα και οι καλες Ασιατικες εταιριες σιγα σιγα χαλανε κι αυτες. Λιγο κραταει η Emirates και η Singapore και κανα δυο ακομη τη χλιδη στη bussiness αλλα στην τυριστικη κι αυτες ειναι αστα να πανε Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2020 από nick10000 4
Ace2000 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Και τώρα το θα κάνω που είχα σκοπό να πάρω 5 6 στο άμεσο μέλλον.... Pfff...
afantos Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 35 λεπτά πριν, DisRaptor είπε Μηπως το μπερδευεις με το 737 Max το οποιο το δουλευουν ακομα? Ναι, έχεις δίκαιο. Και αυτό στο καλάθι να προσθέσω. 1
stam28 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Αυτό που μου αρέσει στο ινσομνια είναι ότι για οποιοδήποτε θέμα υπάρχει άποψη/γνώση ( δεν το λέω ειρωνικά) good job 👍 Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2020 από stam28
kifinas Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2020 από kifinas 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα