lefta_yparxoun Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Αναφέρω την ιστορία μου και ζητώ βοήθεια για το πως θα κινηθώ στη συνέχεια απέναντι στο συγκεκριμένο κατάστημα που θεωρώ ότι υποτιμά την νοημοσύνη μου. Αγόρασα την 29/05/2020 ένα σκληρό δίσκο στην τιμή των 67,22€ + 3 ευρώ μεταφορικά, σύνολο 70,22€. Λόγω απόστασης από το κατάστημα που βρίσκεται στην Αθήνα η παραγγελία έφτασε στην Ρόδο που βρίσκομαι με εταιρεία ταχυμεταφοράς και παρελήφθη 3-6-2020. Από την πρώτη στιγμή που δοκίμασα τον δίσκο, δεν αναγνωρίζονταν και έκανε τον χαρακτηριστικό ήχο τακ τακ τακ που χτυπάει η κεφαλή ανάγνωσης. Επικοινώνησα με το κατάστημα στις 6/6 με email και ζήτησα να με ενημερώσουν πως θα πρέπει να γίνει η επιστροφή (θεωρώντας το σαν είδος DOA (Dead on Arrival). Το κατάστημα ζήτησε να στείλω τον δίσκο πίσω με δική μου χρέωση. Ρώτησα στην εταιρεία που το έφερε πόσο θα κοστίσει για να τον στείλω με δική μου χρέωση και μου είπαν 11,50 ευρώ. Διαβάζοντας τον κανονισμό των επιστροφών του καταστήματος την ημέρα εκείνη, είδα ότι ανέφερε επιστροφή τυχόν μεταφορικών και σκέφτηκα ότι είναι κρίμα το κατάστημα να μπει μέσα με τα 11,50 ευρώ που θα μου επιστρέψει, έτσι επικοινώνησα μαζί τους ώστε να μου δώσουν την έγκριση να το επιστρέψω με δική τους χρέωση (με την συμφωνία αν ο δίσκος είναι καλός και δεν έχει βλάβη να χρεωθώ εγώ τα μεταφορικά) Ο δίσκος έφτασε στο κατάστημα και διαπιστώθηκε ότι έχει βλάβη. Το κατάστημα μου είπε ότι δεν έχει άλλο δίσκο ετοιμοπαράδοτο να μου στείλει και μπορεί να κάνει νέα παραγγελία που θα διεκπεραιωθεί σε 15 περίπου μέρες. Εν τω μεταξύ στο κατάστημα άλλαξε ο κανονισμός των επιστροφών και αναφέρεται πια ξεκάθαρα ότι το κόστος των μεταφορικών για υλικά DOA επιβαρύνει τον αγοραστή. Ζήτησα λοιπόν να μου γίνει επιστροφή χρημάτων και το κατάστημα συμφώνησε χωρίς να μου αναφέρει κάποια μείωση του ποσού. Περίπου 15 μέρες αργότερα κοιτάζοντας τον λογαριασμό της πιστωτικής μου, είδα ότι το ποσό της επιστροφής ήταν μικρότερο κατά 10,83 ευρώ από το αρχικό. Έστειλα λοιπόν email θεωρώντας ότι κάποιο λάθος έγινε και ζήτησα να μου επιστραφούν και το υπόλοιπο ποσό. Η απάντησή τους, είναι εμπιστευτική και δεν μπορώ να την μεταφέρω αυτολεξεί, αλλά με λίγα λόγια έλεγε τα παρακάτω: Επειδή το προϊόν είναι ελαττωματικό είναι υποχρεωμένοι να το καλύψουν με εγγύηση στέλνοντας το στο εξωτερικό. Αλλά για την καλύτερη εξυπηρέτηση μου μπορούσαν να σας το αντικαταστήσουν με το ίδιο προϊόν καινούργιο, είτε από απόθεμα είτε κατόπιν παραγγελίας. Στην περίπτωση επιστροφής χρημάτων θεωρούν ότι το προϊόν πιστώνεται με βάση την τιμή της αγοράς εκείνης της δεδομένης ημέρας, ώστε να το αγοράσω με αυτά τα χρήματα από όποιο κατάστημα επιθυμώ. Στις 22-06 ο δίσκος είχε 59,39 ευρώ. Πρέπει να αναφέρω ότι σε όλα τα στάδια επικοινωνίας, δεν υπήρχε τρόπος συνεννόησης μέσω τηλεφώνου, ούτε μπορεί να δώσει λύση ο τηλεφωνητής του καταστήματος, αλλά ζητούν να στείλω email που όμως παίρνει απάντηση μετά από 4-5 εργάσιμες. Παρακαλώ βοηθήστε με να βρω τον κατάλληλο φορέα για να κάνω την καταγγελία όπως νομίζω ότι τους αξίζει. Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2020 από lefta_yparxoun
filip123go Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Που πάτε και τα βρίσκετε αυτά τα καταστήματα ... Και άντε τα βρίσκετε, δεν διαβάζετε κριτικές;;; Κανε μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και θα δεις τι ωραία θα λυθούν τα προβλήματα σου. 1
lefta_yparxoun Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 9 λεπτά πριν, filip123go είπε Που πάτε και τα βρίσκετε αυτά τα καταστήματα ... Και άντε τα βρίσκετε, δεν διαβάζετε κριτικές;;; Κανε μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή και θα δεις τι ωραία θα λυθούν τα προβλήματα σου. Είναι που την πατάς στο αυτονόητο, δηλαδή σε κάτι που σίγουρα δεν ισχύει. Όπως λέει η ΕΕ Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε. Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων. (πηγή) και λες από που βρέθηκε να κρατάει μαγαζί αυτός και να είναι τόσο άσχετος (ή τόσο πονηρός) 1
d3v4st4tor Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Καταγγελία στο ΙΝΚΑ άμεσα γιατί οι μέρες διακοπών άρχισαν και θα λειτουργούν με μειωμένους ρυθμούς.Στείλε κατόπιν και ένα μειλ στο κατάστημα ενημερώνοντας τους για τις κινήσεις σου. Καλά ξεμπερδέματα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα