Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έχω την απορία τι συμβαίνει με αυτοκίνητα diesel (ακόμα και νέα σχετικά) τα οποία πετάνε μαύρο ντουμάνι όταν επιταχύνουν. Το παρατηρώ κυρίως σε επαγγελματικά κλουβάκια, φορτηγάκια κλπ τα οποία όμως είναι νέα αυτοκίνητα. Έχουν κάνει κάποιου είδους μετατροπή - αφαίρεση από την εξάτμιση; Δεν μου φαίνεται λογικό να πετάνε τέτοια μαυρίλα.

Δημοσ.

Οχι δεν εχουν κανει καποια μετατροπη..δεν χρησιμοποιουν καποιο καθαριστικο δυστυχως...εγω στην καπνα ειδα διαφορα μ αυτο:

 

https://www.power-service.gr/site/product/Καθαριστικό-Πετρελαίου---Ενισχυτικό-Κετανίων-DIESEL-KLEEN---CETANE-BOOST?prdId=1&extLang=

Δημοσ.

Πάντως σε στόλο με εταιρικά diesel αυτοκίνητα (επιβατικά) δεν έχω παρατηρήσει κάτι παρόμοιο, χωρίς φυσικά να ασχολούνται οι οδηγοί με καθαριστικά κλπ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, popopo είπε

Έχω την απορία τι συμβαίνει με αυτοκίνητα diesel (ακόμα και νέα σχετικά) τα οποία πετάνε μαύρο ντουμάνι όταν επιταχύνουν. Το παρατηρώ κυρίως σε επαγγελματικά κλουβάκια, φορτηγάκια κλπ τα οποία όμως είναι νέα αυτοκίνητα. Έχουν κάνει κάποιου είδους μετατροπή - αφαίρεση από την εξάτμιση; Δεν μου φαίνεται λογικό να πετάνε τέτοια μαυρίλα.

Συμβαίνει οτι είναι diesel!

Αν είχαν κάνει μετατροπή θα είχε πέσει ομίχλη!

friend GIF

ΥΓ. Στα diesel 10-ετίας πάντως είναι ελάχιστος ο καπνός αν δεν έχουν τεχνικό πρόβλημα...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.

ολα βγαζουν καπνα και ειδικα οσα ειναι μεγαλυτερα απο 10ετια λογω του πετρελαιου που μπαινει στα αυτοκινητα και με ενα καθαριστικο λυνεται αυτο το προβλημα...

Δημοσ.

Εγω απορω πως περνανε ΚΤΕΟ και αν το περνανε με ψευτικα χαρτια πως δεν εχουν συλληφθει αυτοι που το περασαν μαζι με τον ιδιοκτητη του αυτοκινητου.

 

  • Like 3
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, gbras είπε

Εγω απορω πως περνανε ΚΤΕΟ και αν το περνανε με ψευτικα χαρτια πως δεν εχουν συλληφθει αυτοι που το περασαν μαζι με τον ιδιοκτητη του αυτοκινητου.

Εύκολα...με τη λογική οτι όταν πέρασαν ΚΤΕΟ ήταν ΟΚ!

Πως αποδεικνύεις οτι δεν ήταν;

Δημοσ.

Προσωπικά από τα χειρότερα μου στην πόλη. Συνέχεια κ στη δουλειά μου κ στο δρόμο diesel με αυτή τη μπόχα που ακόμα κ στο αμάξι εν κινήσει δεν την αντέχω. Αν ήμουν μπάτσος θα τους είχα ιδιαίτερη προτίμηση. 

  • Like 1
Δημοσ.

Η καπνά των ταξί είναι χαρακτηριστική.

Και δυστυχώς είναι η πιο επιβαρυντική, εάν σκεφτείς ότι ο ταρίφας την αμολαει 10-12 ώρες συνεχόμενα

Απλά δεν θέλουν να τους τιμωρήσουν, θα έπρεπε τα ταξί να είναι όλα υβριδικά

όπως είναι ευρωπαϊκές πόλεις πχ Μιλάνο η Μαδρίτη.

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Η καπνά των ταξί είναι χαρακτηριστική.

Και δυστυχώς είναι η πιο επιβαρυντική, εάν σκεφτείς ότι ο ταρίφας την αμολαει 10-12 ώρες συνεχόμενα

Απλά δεν θέλουν να τους τιμωρήσουν, θα έπρεπε τα ταξί να είναι όλα υβριδικά

όπως είναι ευρωπαϊκές πόλεις πχ Μιλάνο η Μαδρίτη.

Δεν ειναι οτι δεν θελουν, ειναι οτι εχουν δυνατο συνδικατο και αν αρχισουν να τους κοβουν κλησεις θα γινει της μουρλης. Εχω φιλο στην τροχαια και μου εχει πει ακριβως αυτο το πραγμα.

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, tutuyo είπε

Η καπνά των ταξί είναι χαρακτηριστική.

Και δυστυχώς είναι η πιο επιβαρυντική, εάν σκεφτείς ότι ο ταρίφας την αμολαει 10-12 ώρες συνεχόμενα

Απλά δεν θέλουν να τους τιμωρήσουν, θα έπρεπε τα ταξί να είναι όλα υβριδικά

όπως είναι ευρωπαϊκές πόλεις πχ Μιλάνο η Μαδρίτη.

Είναι χαρακτηριστική γιατί ελάχιστο μέρος τών ιδιοκτητών τα συντηρούν όπως πρέπει .

Τα περισσότερα έχουν >300.000. Άραγε ποιός κάνει συντήρηση σε τρόμπα πετρελαίου ή μπέκ ; 

To κράτος θα έπρεπε είτε να τους υποχρεώνει για αλλαγή με κάποιου είδους όφελος ή να τιμωρούνται .

Τα περισσότερα ταξί κυμαίνονται απο 10 ετία +

Το ίδιο ισχύει και σε μερικά ΚΤΕΛ , ελάχιστα έχουν αναβαθμίσει το στόλο οχημάτων 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κυκλοφορούν αβέρτα diesel λεωφορεία και φορτηγά Euro 3, ταξί Euro 4 και στο τέλος το πρόβλημα είναι τα IX με Euro 5 και 6!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 3
Δημοσ.

Το θέμα είναι ότι βλέπω νέα μοντέλα (σίγουρα euro 5) τα οποία βγάζουν ντουμάνι. Εκεί κάτι συμβαίνει. Δεν ξέρω αν βγάζουν το dpf και γιαυτό πετάει τόση κάπνα.

  • Like 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, popopo είπε

Το θέμα είναι ότι βλέπω νέα μοντέλα (σίγουρα euro 5) τα οποία βγάζουν ντουμάνι. Εκεί κάτι συμβαίνει. Δεν ξέρω αν βγάζουν το dpf και γιαυτό πετάει τόση κάπνα.

Ειδικά στα ταξί το 90% είναι με βγαλμένο Dpf.Πρεπει κάποια στιγμή τα ΚΤΕΟ να μην είναι απλά ένα εισπρακτικό μέσο αλλά να κάνουν και πραγματικούς ελέγχους.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...