popopo Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Έχω την απορία τι συμβαίνει με αυτοκίνητα diesel (ακόμα και νέα σχετικά) τα οποία πετάνε μαύρο ντουμάνι όταν επιταχύνουν. Το παρατηρώ κυρίως σε επαγγελματικά κλουβάκια, φορτηγάκια κλπ τα οποία όμως είναι νέα αυτοκίνητα. Έχουν κάνει κάποιου είδους μετατροπή - αφαίρεση από την εξάτμιση; Δεν μου φαίνεται λογικό να πετάνε τέτοια μαυρίλα.
arxontas2323 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Οχι δεν εχουν κανει καποια μετατροπη..δεν χρησιμοποιουν καποιο καθαριστικο δυστυχως...εγω στην καπνα ειδα διαφορα μ αυτο: https://www.power-service.gr/site/product/Καθαριστικό-Πετρελαίου---Ενισχυτικό-Κετανίων-DIESEL-KLEEN---CETANE-BOOST?prdId=1&extLang=
popopo Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Πάντως σε στόλο με εταιρικά diesel αυτοκίνητα (επιβατικά) δεν έχω παρατηρήσει κάτι παρόμοιο, χωρίς φυσικά να ασχολούνται οι οδηγοί με καθαριστικά κλπ.
agnostos13 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, popopo είπε Έχω την απορία τι συμβαίνει με αυτοκίνητα diesel (ακόμα και νέα σχετικά) τα οποία πετάνε μαύρο ντουμάνι όταν επιταχύνουν. Το παρατηρώ κυρίως σε επαγγελματικά κλουβάκια, φορτηγάκια κλπ τα οποία όμως είναι νέα αυτοκίνητα. Έχουν κάνει κάποιου είδους μετατροπή - αφαίρεση από την εξάτμιση; Δεν μου φαίνεται λογικό να πετάνε τέτοια μαυρίλα. Συμβαίνει οτι είναι diesel! Αν είχαν κάνει μετατροπή θα είχε πέσει ομίχλη! ΥΓ. Στα diesel 10-ετίας πάντως είναι ελάχιστος ο καπνός αν δεν έχουν τεχνικό πρόβλημα... Επεξ/σία 7 Ιουλίου 2020 από agnostos13
arxontas2323 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 ολα βγαζουν καπνα και ειδικα οσα ειναι μεγαλυτερα απο 10ετια λογω του πετρελαιου που μπαινει στα αυτοκινητα και με ενα καθαριστικο λυνεται αυτο το προβλημα...
Salvation81 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Εγω 9 στα 10 ταξι που βλεπω οταν επιταχυνουν και ειμαι κοντα τους με τα ποδια πχ δεν μπορω να ανασανω. 1
gbras Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Εγω απορω πως περνανε ΚΤΕΟ και αν το περνανε με ψευτικα χαρτια πως δεν εχουν συλληφθει αυτοι που το περασαν μαζι με τον ιδιοκτητη του αυτοκινητου. 3
agnostos13 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 7 λεπτά πριν, gbras είπε Εγω απορω πως περνανε ΚΤΕΟ και αν το περνανε με ψευτικα χαρτια πως δεν εχουν συλληφθει αυτοι που το περασαν μαζι με τον ιδιοκτητη του αυτοκινητου. Εύκολα...με τη λογική οτι όταν πέρασαν ΚΤΕΟ ήταν ΟΚ! Πως αποδεικνύεις οτι δεν ήταν;
original911 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Προσωπικά από τα χειρότερα μου στην πόλη. Συνέχεια κ στη δουλειά μου κ στο δρόμο diesel με αυτή τη μπόχα που ακόμα κ στο αμάξι εν κινήσει δεν την αντέχω. Αν ήμουν μπάτσος θα τους είχα ιδιαίτερη προτίμηση. 1
tutuyo Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 7 Ιουλίου 2020 Η καπνά των ταξί είναι χαρακτηριστική. Και δυστυχώς είναι η πιο επιβαρυντική, εάν σκεφτείς ότι ο ταρίφας την αμολαει 10-12 ώρες συνεχόμενα Απλά δεν θέλουν να τους τιμωρήσουν, θα έπρεπε τα ταξί να είναι όλα υβριδικά όπως είναι ευρωπαϊκές πόλεις πχ Μιλάνο η Μαδρίτη. 3
Salvation81 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, tutuyo είπε Η καπνά των ταξί είναι χαρακτηριστική. Και δυστυχώς είναι η πιο επιβαρυντική, εάν σκεφτείς ότι ο ταρίφας την αμολαει 10-12 ώρες συνεχόμενα Απλά δεν θέλουν να τους τιμωρήσουν, θα έπρεπε τα ταξί να είναι όλα υβριδικά όπως είναι ευρωπαϊκές πόλεις πχ Μιλάνο η Μαδρίτη. Δεν ειναι οτι δεν θελουν, ειναι οτι εχουν δυνατο συνδικατο και αν αρχισουν να τους κοβουν κλησεις θα γινει της μουρλης. Εχω φιλο στην τροχαια και μου εχει πει ακριβως αυτο το πραγμα. 2 1
meletis_m Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 9 ώρες πριν, tutuyo είπε Η καπνά των ταξί είναι χαρακτηριστική. Και δυστυχώς είναι η πιο επιβαρυντική, εάν σκεφτείς ότι ο ταρίφας την αμολαει 10-12 ώρες συνεχόμενα Απλά δεν θέλουν να τους τιμωρήσουν, θα έπρεπε τα ταξί να είναι όλα υβριδικά όπως είναι ευρωπαϊκές πόλεις πχ Μιλάνο η Μαδρίτη. Είναι χαρακτηριστική γιατί ελάχιστο μέρος τών ιδιοκτητών τα συντηρούν όπως πρέπει . Τα περισσότερα έχουν >300.000. Άραγε ποιός κάνει συντήρηση σε τρόμπα πετρελαίου ή μπέκ ; To κράτος θα έπρεπε είτε να τους υποχρεώνει για αλλαγή με κάποιου είδους όφελος ή να τιμωρούνται . Τα περισσότερα ταξί κυμαίνονται απο 10 ετία + Το ίδιο ισχύει και σε μερικά ΚΤΕΛ , ελάχιστα έχουν αναβαθμίσει το στόλο οχημάτων 3
agnostos13 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Κυκλοφορούν αβέρτα diesel λεωφορεία και φορτηγά Euro 3, ταξί Euro 4 και στο τέλος το πρόβλημα είναι τα IX με Euro 5 και 6! Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2020 από agnostos13 3
popopo Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Μέλος Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Το θέμα είναι ότι βλέπω νέα μοντέλα (σίγουρα euro 5) τα οποία βγάζουν ντουμάνι. Εκεί κάτι συμβαίνει. Δεν ξέρω αν βγάζουν το dpf και γιαυτό πετάει τόση κάπνα. 1
moure Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 5 λεπτά πριν, popopo είπε Το θέμα είναι ότι βλέπω νέα μοντέλα (σίγουρα euro 5) τα οποία βγάζουν ντουμάνι. Εκεί κάτι συμβαίνει. Δεν ξέρω αν βγάζουν το dpf και γιαυτό πετάει τόση κάπνα. Ειδικά στα ταξί το 90% είναι με βγαλμένο Dpf.Πρεπει κάποια στιγμή τα ΚΤΕΟ να μην είναι απλά ένα εισπρακτικό μέσο αλλά να κάνουν και πραγματικούς ελέγχους. 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα