Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 160
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Η Αγανακτισμένη ;;✌️😂

Ο σύζυγος της 😎🤣

3 ώρες πριν, stationwa είπε

Καλησπερα κυριοι. Μετα απο πολλες σκεψεις ειπα να δημιουργησω ενα θεμα γισ το kia x ceed και αν πραγματικα αξιζει στα 26000 περιπου χιλιαρικα το 1,4 για την αγορα του. Ειμαι πολυ προβληματισμενος γιατι με οποιον μιλησω μου λενε ολοι μα καλα για kia και hyundai ουτε ευρω πανω απο 17.000. Η δικη σας γνωμη ποια είναι; Λετε να κανω χοντρη βλακεια αμα το παρω; και να δω καποιο ευρωπαικο για ποιοτητα μεταπωληση και τα σχετικα; 

Ανάγκες; χλμ / έτος; τι ζητάς από το αυτοκίνητο; περιοχή 

 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, stationwa είπε

Οχι σκοπευω ν το κρατησω τουλαχιστον 12 χρόνια. Μπηκα πηρα πληροφορίες σε ομαδες και φορουμ ολοι λενε τα καλυτερα λογια και κανένα πρόβλημα. Απλα φοβαμαι μηπως ειναι πολλα και με ταβανι τα 26000 μηπως παιρνω καλύτερο αυτοκινητο απο το xceed 

Ναι ετσι λενε εχω διαβασει πολλες αναλυσεις οπως λενε και για τα αμορτισερ οτι ειναι καλυτερα πιο μαλακα και ελαστικα. Απλα αυτο που με απασχολεί ειναι γενικα το ονομα της μαρκας γιατι δεν εχει και την καλυτερη προϊστορία αλλα η εποχες αλλαζουν 

Αν σου αρέσει μην το σκέφτεσαι.

 

Μεταπωλητική αξία σε πελάτες των VAG Group ή γερμανόφιλων δύσκολα.

Υπάρχει όμως ολοένα και μεγαλύτερη μερίδα μη κολημμενων οπαδικα αγοραστών που κοιτάνε το value for money και την πραγματικότητα πέρα από στερεότυπα εικοσαετίας.

Επισης σημαντικό μέρος των γιαπονεζοφιλων που η αξιοπιστία είναι σημαντικότατο κριτήριο κι όχι τα αφράτα πλαστικά, η ανάλυση της ταμπλετοοθονης ή τα usb-c και λοιπά μπλιμπλικια.

Οπότε η μειωμενη μεταπωλητική αξία των Hyundai είναι μύθος ή μάλλον αληθεύει σε όσους ακούνε Fiat, Hyundai, Dacia και τα βάζουν στο ίδιο τσουβάλι με κινέζικα, ΤΑΤΑ και ινδικά Maruti Suzuki.

Οι αντίστοιχοι που σνομπάρουν SYM, Kymco ως κινέζικα (σε σχέση με τα τζαπανέζικα)

 Ιδίως η μεταπωλητική αξία των Kia που έχει 7 χρόνια εγγύηση (δεν είμαι σίγουρος βέβαια αν μεταβιβάζεται) είναι μια χαρά. Απλά τώρα που Hyundai/Kia έχουν ανεβάσει τιμές επειδή ακριβώς ανέβηκαν και σε ποιότητα υλικών/κύλισης, δεν είναι όσο v4m όσο ήταν παλιά.

 

 

  • Thanks 3
Δημοσ.
49 λεπτά πριν, theoilia είπε

Στα ίδια λεφτά είναι και το Pro ceed  που είναι πολύ καλύτερη επιλογή

Δεν μου αρέσει 

46 λεπτά πριν, terry308 είπε

Ο σύζυγος της 😎🤣

Ανάγκες; χλμ / έτος; τι ζητάς από το αυτοκίνητο; περιοχή 

Κανω περιπου 10.000 χλμ το χρονο κι εχω 1 παιδι περιοχη τριπολη. Δεν κανω πολλα χλμ πολη τ πιο πολλα εθνικη και ταξιδακια περιπου ενα ανα μηνα 

25 λεπτά πριν, hountalas είπε

Αυτές οι απαντήσεις τύπου "είναι πολλά για kia", "μην πάρεις kia είναι μάπα" και άλλα τέτοια εν έτη 2020 είναι αστεία. Η kia έχει κάνει τρομερή πρόοδο απλά έχει ακόμα την ρετσινιά επάνω της όπως και όταν όλοι μιλάμε λέμε για χιουνται σκεφτόμαστε το accent που όντως ήταν ένας κάδος πλαστικών.

Όντως όπως ανεφέρθηκε vfm είναι το απλό ceed και όχι το xceed. Εγώ έκανα test drive το 1.0 120hp και δεν το προτίμησα από τους άλλους 1.0, 1.2 κινητήρες της αγοράς. Στην έκδοση premium βγαίνει στα 21.500 αυτή την εποχή. Μετά για τον 1.4 που πιστεύω είναι κινητήρας που ταιριάζει στο σκαρί του xceed ανεβαίνει η τιμή του και λόγω τέλους ταξινόμησης.  Στα 26κ τώρα που αναφέρεις παίρνεις "καλύτερο"¨αυτοκίνητο εξοπλιστικά  όπως 2008, puma, juke, captur στις ανάλογες εκδόσεις.

Δεν αναφέρεις σε τι κατηγορία μήκους θες να παιξεις οπότε μπορείς να δεις και grandland x , 3008 που τα δίνουν χαμηλά λόγω επερχόμενου facelift.

Επιλογές υπάρχουν. Οι ανάγκες μας καθορίζουν όμως σε ποιες επιλογές θα κοιτάξουμε.

Οβερ

Puma juke captur τα ειδα δεν μου αρεσαν σαν το xceed το 2008 ειναι στα υποψη μου. Μηκος μεχρι 4,40 οχι παραπανω και αποσκευες τουλαχιστον 400 λιτρα 

21 λεπτά πριν, Krepalidis είπε

Αν σου αρέσει μην το σκέφτεσαι.

Μεταπωλητική αξία σε πελάτες των VAG Group ή γερμανόφιλων δύσκολα.

Υπάρχει όμως ολοένα και μεγαλύτερη μερίδα μη κολημμενων οπαδικα αγοραστών που κοιτάνε το value for money και την πραγματικότητα πέρα από στερεότυπα εικοσαετίας.

Επισης σημαντικό μέρος των γιαπονεζοφιλων που η αξιοπιστία είναι σημαντικότατο κριτήριο κι όχι τα αφράτα πλαστικά, η ανάλυση της ταμπλετοοθονης ή τα usb-c και λοιπά μπλιμπλικια.

Οπότε η μειωμενη μεταπωλητική αξία των Hyundai είναι μύθος ή μάλλον αληθεύει σε όσους ακούνε Fiat, Hyundai, Dacia και τα βάζουν στο ίδιο τσουβάλι με κινέζικα, ΤΑΤΑ και ινδικά Maruti Suzuki.

Οι αντίστοιχοι που σνομπάρουν SYM, Kymco ως κινέζικα (σε σχέση με τα τζαπανέζικα)

 Ιδίως η μεταπωλητική αξία των Kia που έχει 7 χρόνια εγγύηση (δεν είμαι σίγουρος βέβαια αν μεταβιβάζεται) είναι μια χαρά. Απλά τώρα που Hyundai/Kia έχουν ανεβάσει τιμές επειδή ακριβώς ανέβηκαν και σε ποιότητα υλικών/κύλισης, δεν είναι όσο v4m όσο ήταν παλιά.

Πολυ σωστα τα λες για την αυξηση των τιμων κι εκει ερχεται η απορια μου αλλα παιρνω καλες βοηθειες απο ολους σας. Με ενδιαφερει η εμφανιση η αξιπιστια η πρακτικότητα και η οικονομια που στο τελευταίο τα χαλαμε με υψηλη τιμη αγορας τ.κ 260 και καταναλωση υψηλη 

Δημοσ.

ΟΙ εγγυήσεις μεταφέρονται κανονικά στον επόμενο αγοραστή. Απλά τα 26Κ λόγω αλλαγής κλίμακας στο τέλος ταξινόμησης πονάνε και δημιουργούν στρεβλή τιμολόγηση. ίσως αν αλλάξει (όποτε γινει) το τέλος ταξινόμησης και ο τρόπος υπολογισμού που υπόσχεται από καιρό αυτή η κυβέρνηση (αλλά δεν το κάνει γιατί δεν ...προλαβαίνει) ίσως τιμολογηθεί πιο δίκαια, γλυτώνοντας πιστεύω κανένα 1000άρικο, όχι περισσότερο.

 

Δημοσ.

Στα αμάξια δεν υπάρχει καλό και κακό ... αν ήταν να υπήρχε τότε όλοι θα χαμε το ίδιο.. όποτε αν σ αρέσει παρτο. Να το χαρείς.

  • Like 6
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Aganaktismeni είπε

Η επιλογή μου με κατέστρεψε όχι ο καράφλας !!!! 

Ποια ηταν η επιλογή σου; 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...