Cell_7 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Μία καταπληκτική σελίδα με Tune Stages είναι αυτή εδώ, όπου διαλέγεις τον κινητήρα σου και σου λένε αναλόγως το στάδιο τις αναβαθμίσεις, τις ρυθμίσεις και πόσα άλογα θα βγάζει. https://www.revlimit.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=185:peugeot-208-1-6thp-156hp-stage-1-2en&catid=714&lang=en&Itemid=128 Επεξ/σία 8 Ιουλίου 2020 από Cell_7 1
topaz Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 18 ώρες πριν, Liapisftw είπε Επίσης επειδή κάνω πολλά ταξίδια το πριν και το μετά ήταν η μέρα με την νύχτα και σε νορμάλ πάντα συνθήκες είχα και πτώση κατανάλωσης κοντά στο λίτρο/100. Αυτό φίλε μου συμβαίνει γιατί σε closed loop οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να διατηρήσουν την αναλογία AFR στο 14,7 και αυτό γιατί σε αυτή την αναλογία δουλεύει βέλτιστα ο καταλύτης του αυτοκινήτου. Αν τώρα έχεις όρεξη και διάθεση, μπορείς με διαφορετική χαρτογράφηση να πας το AFR μέχρι και 17-18 (αυτό που λέμε φτωχό μείγμα) οπότε θα δεις σημαντική μείωση στη κατανάλωση. Απ την άλλη καταστρέφεις πρόωρα τον καταλύτη κάτι που μπορεί και να μην σε νοιάζει. Επίσης, μπορεί να μην έχεις καν καταλύτη... Στις 8/7/2020 στις 12:10 ΠΜ, Liapisftw είπε Σε scirocco 160αρι με τον cavd κινητήρα πήγα 205 μόνο με πρόγραμμα. Μετά Φίλτρο - εξάτμιση εύκολα 220-225. Μετά παίζεις με οκτάνια και πιο επιθετική ρύθμιση αν θες παραπάνω να τερματίσεις το turbo γύρω στα 240.. Σε τι πίεση; Μάλλον καλύτερα, με πόση αύξηση πίεσης; έτσι όπως τα περιγράφεις θεωρώ ότι το πήγες τουλάχιστον +0,5 bar
Liapisftw Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 20 λεπτά πριν, topaz είπε Αυτό φίλε μου συμβαίνει γιατί σε closed loop οι κατασκευαστές αυτοκινήτων προσπαθούν να διατηρήσουν την αναλογία AFR στο 14,7 και αυτό γιατί σε αυτή την αναλογία δουλεύει βέλτιστα ο καταλύτης του αυτοκινήτου. Αν τώρα έχεις όρεξη και διάθεση, μπορείς με διαφορετική χαρτογράφηση να πας το AFR μέχρι και 17-18 (αυτό που λέμε φτωχό μείγμα) οπότε θα δεις σημαντική μείωση στη κατανάλωση. Απ την άλλη καταστρέφεις πρόωρα τον καταλύτη κάτι που μπορεί και να μην σε νοιάζει. Επίσης, μπορεί να μην έχεις καν καταλύτη... Σε τι πίεση; Μάλλον καλύτερα, με πόση αύξηση πίεσης; έτσι όπως τα περιγράφεις θεωρώ ότι το πήγες τουλάχιστον +0,5 bar Έχω αγωνιστικό καταλύτη 200αρι αλλά και να χαλάσει αυτό θα συμβεί αργά. Όσο για την πίεση από 0.7 σταθερή που είναι εργοστασιακά δούλευα 1.5 bar και 1.2 κοφτή.
topaz Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 34 λεπτά πριν, Liapisftw είπε Έχω αγωνιστικό καταλύτη 200αρι αλλά και να χαλάσει αυτό θα συμβεί αργά. Όσο για την πίεση από 0.7 σταθερή που είναι εργοστασιακά δούλευα 1.5 bar και 1.2 κοφτή. ...τι εννοείς 1.5 και 1.2 κόφτη; overboost 1.5; Σταθερη τι δούλευες; το boost spike δεν έχει να λεει. και αν κατάλαβα καλα δλδ, έπεσα μέσα που είπα περι το +0,5 bar (από stock) δουλευει το αμάξι για να πάρει αυτά τα άλογα
Liapisftw Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 36 λεπτά πριν, topaz είπε ...τι εννοείς 1.5 και 1.2 κόφτη; overboost 1.5; Σταθερη τι δούλευες; το boost spike δεν έχει να λεει. και αν κατάλαβα καλα δλδ, έπεσα μέσα που είπα περι το +0,5 bar (από stock) δουλευει το αμάξι για να πάρει αυτά τα άλογα Σταθερή 1.5 και στον κόφτη πέφτει στο 1.2 για να μην γίνουν όλα σούπα. Αν είχα σφυριλατο το μοτέρ θα μπορούσα να δουλέψω 1.8++ με μεγαλύτερα φτερά στην τουρμπίνα.
topaz Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 46 λεπτά πριν, Liapisftw είπε Σταθερή 1.5 και στον κόφτη πέφτει στο 1.2 για να μην γίνουν όλα σούπα. Αν είχα σφυριλατο το μοτέρ θα μπορούσα να δουλέψω 1.8++ με μεγαλύτερα φτερά στην τουρμπίνα. ετσι όπως το περιγράφεις εγώ καταλαβαίνω ότι η τουρμπίνα είναι μικρή και δεν μπορεί να κρατήσει πίεση ψηλά. Όπως και να χει να το χαίρεσαι και προσοχη στους δρόμους.
NT1G Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Ή μπορεί να κρατήσει αλλά ο αέρας θα βγαίνει στους 200 βαθμούς.
Liapisftw Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 9 Ιουλίου 2020 53 λεπτά πριν, topaz είπε ετσι όπως το περιγράφεις εγώ καταλαβαίνω ότι η τουρμπίνα είναι μικρή και δεν μπορεί να κρατήσει πίεση ψηλά. Όπως και να χει να το χαίρεσαι και προσοχη στους δρόμους. Δυστυχώς το έδωσα για επαγγελματικούς λόγους. Μακάρι κάποια στιγμή να καταφέρω να πάρω κάτι καλό ξανά. 49 λεπτά πριν, NT1G είπε Ή μπορεί να κρατήσει αλλά ο αέρας θα βγαίνει στους 200 βαθμούς. Με ιντερκουλερ παροχής έως 400 άλογα δεν καταλάβαινε τίποτα. Θερμοκρασίες καλύτερες και από εργοστασιακό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα