Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, tarantules είπε

Για να μην ανοίγω νέο θέμα, ξέρει κανείς πόση ιπποδύναμη μπορεί να πάει ένα Ford Focus ST 2.5lt 225hp ενός φίλου εαν το πάει για αλλαγή χαρτογράφησης;

Εγω δεν θα το πειραζα πολυ αν δεν αλλαζα τουρμπινα πρωτα.

Βεβαια και 250 να το παει ανετα θα εχει καλυτερες επιδοσεις, ακομα και αυτο αξιζει.

280 μπορει να γινεται αλλα δεν θα το συνιστουσα με την μαμα τουρμπινα.

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Βάλε 300 να είναι στρογγυλό,ακούγεται πιο καλό στα υποψηφια θύματα.

Καλά που το κατάλαβες.

Γειά σου ρε χωρατατζή!

Εσένα περιμέναμε να κάνουμε κέφι!

2 ώρες πριν, tarantules είπε

Πολλά δεν είναι; Έχεις κανέναν αξιόπιστο να μου προτείνεις να του πω να πάει; Μένει Άγιο Δημήτριο.

Περίπου τόσο δηλώνουν οι βελτιωτές που ασχολούνται με επαναπρογραμματισμό.

Αν λένε παπάτζες δεν το ξέρω...

 

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε scirocco 160αρι με τον cavd κινητήρα πήγα 205 μόνο με πρόγραμμα. Μετά Φίλτρο - εξάτμιση εύκολα 220-225. Μετά παίζεις με οκτάνια και πιο επιθετική ρύθμιση αν θες παραπάνω να τερματίσεις το turbo γύρω στα 240..

Ότι πιο vfm το απλό πρόγραμμα. Το συνιστώ σε όλους με turbo αυτοκίνητα και θα δείτε άλλο αμάξι και σε απόκριση και σε κατανάλωση χωρίς πίεση.

Από προβληματα και στα 3 τελευταία αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου ( 207 Rallye, Scirocco, Golf GT) είχα βάλει πρόγραμμα και δεν αντιμετώπισα το παραμικρό θέμα πέρα από τα καθιερωμένα σέρβις ( ανά 8-9κ χλμ στην δική μου περίπτωση).

Επεξ/σία από Liapisftw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Liapisftw είπε

Σε scirocco 160αρι με τον cavd κινητήρα πήγα 205 μόνο με πρόγραμμα. Μετά Φίλτρο - εξάτμιση εύκολα 220-225. Μετά παίζεις με οκτάνια και πιο επιθετική ρύθμιση αν θες παραπάνω να τερματίσεις το turbo γύρω στα 240..

Ότι πιο vfm το απλό πρόγραμμα. Το συνιστώ σε όλους με turbo αυτοκίνητα και θα δείτε άλλο αμάξι και σε απόκριση και σε κατανάλωση χωρίς πίεση.

Από προβληματα και στα 3 τελευταία αυτοκίνητα που είχα στην κατοχή μου ( 207 Rallye, Scirocco, Golf GT) είχα βάλει πρόγραμμα και δεν αντιμετώπισα το παραμικρό θέμα πέρα από τα καθιερωμένα σέρβις ( ανά 8-9κ χλμ στην δική μου περίπτωση).

Δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα δεν παιζει να το δυναμομετρησες και να ειδες 225 αλογα με προγραμμα, φιλτρο και εξατμιση (και χταποδι να εβαζες δεν θα τα εβλεπες αυτα τα αλογα σε αυτο το αυτοκινητο). Αλλο τι λεει ο καθενας εκει εξω και αλλο τι ισχυει (και φυσικα πως τα βγαζει τα αλογα το αυτοκινητο). Επισης επειδη μπορει να φτασει σε ενα νουμερο δεν σημαινει πως πρεπει, πολυς κοσμος βλεπει ζημιες ακομα και 5-10 αλογα παραπανω απο το ασφαλες να εχει ενα αυτοκινητο

ΥΓ: Τελικα βλεπω πως με ΕΛΕΥΘΕΡΟ καταλυτη φτανει τα 225 (οποτε φιλτρο ελευθερας, εξατμιση, προγραμμα και καταλυτη).....Αυτοι οι καταλυτες νομιζα πως ηταν παρανομοι κανονικα λογο ρυπων η θυμαμαι λαθος;

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
6 ώρες πριν, Salvation81 είπε

Δεν θελω να σε στεναχωρησω αλλα δεν παιζει να το δυναμομετρησες και να ειδες 225 αλογα με προγραμμα, φιλτρο και εξατμιση (και χταποδι να εβαζες δεν θα τα εβλεπες αυτα τα αλογα σε αυτο το αυτοκινητο). Αλλο τι λεει ο καθενας εκει εξω και αλλο τι ισχυει (και φυσικα πως τα βγαζει τα αλογα το αυτοκινητο). Επισης επειδη μπορει να φτασει σε ενα νουμερο δεν σημαινει πως πρεπει, πολυς κοσμος βλεπει ζημιες ακομα και 5-10 αλογα παραπανω απο το ασφαλες να εχει ενα αυτοκινητο

ΥΓ: Τελικα βλεπω πως με ΕΛΕΥΘΕΡΟ καταλυτη φτανει τα 225 (οποτε φιλτρο ελευθερας, εξατμιση, προγραμμα και καταλυτη).....Αυτοι οι καταλυτες νομιζα πως ηταν παρανομοι κανονικα λογο ρυπων η θυμαμαι λαθος;

Εννοειται σε aftermarket εξάτμιση μπήκε αγωνιστικός 200αρις καταλύτης. Περνάει ΚΤΕΟ και ρύπους κανονικά απλά λόγο σχεδίασης έχει πολύ καλύτερη ροή καυσαερίων. Τα 225 άλογα που ανέφερα τα βγάζει εύκολα και χωρίς επιθετική ρύθμιση.

Δημοσ.
8 ώρες πριν, Salvation81 είπε

(και φυσικα πως τα βγαζει τα αλογα το αυτοκινητο).

ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ειπες.
Πόσο σημαντικό,και πόσο δεν το υπολογίζει ο μέσος χρήστης.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προς αποφυγει παρεξηγησεων, αλλα και ενημερωσης καποιων που δεν ξερουν, γιατι επικρατει η καραμελα οτι τα ατμοσφαιρικα περνουν λιγα αλογα με προγραμμα, η αυξηση ιπποδυναμης και ροπης των turbo κινητηρων δεν γινεται απο το προγραμμα, αλλα απο την ΑΥΞΗΣΗ ΠΙΕΣΗΣ τις τουρπινας μεσω του προγραμματος.Δηλαδη καποιο "μαμα" δουλευει 0.5 και παει 1.0-1.2.Με οτι αυτο συνεπαγεται σε θεμα αξιοπιστιας και μακροζωιας κινητηρα-τουρπινας.

Επισης κατι που δεν ξερουν οι ιδιοκτητες και νομιζουν οτι διαφορες εκδοσεις του ιδιου κινητηρα αλλα διαφορετικης ιπποδυναμης  οφειλεται μονο στην αυξημενη πιεση, δεν ειναι ετσι.Εχουν αλλο intercooler-πιστονια-διαφορετικη τουρπινα κτλ.Αναλογως βεβαια.

Μου εδειχνει προχθες ενας φιλος τα intecooler των 1.8Τ του VAG.Η εκδοση των 150 ιππων ειχε πιο αρκετα πιο μικρο απο την εκδοση των 180 ιππων.Οποτε εαν ανεβασεις πιεση στο 150αρι και το πας 190+ θα βραζει ο αερας εαν δεν αλλαξεις cooler.

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 3
Δημοσ.

Θεωρώ ότι με το να αλλάξεις την χαρτογράφηση σε turbo εφαρμογή -δλδ να αυξήσεις τη πίεση- για να είσαι αξιόπιστος, πρέπει να κάνεις και μια σειρά άλλες αλλαγές, όπως εισαγωγή, εξάτμιση, intercooler, μπεκ, αντλία βενζίνης, και διάφορες λεπτομέρειες που ξεχνάω τώρα. Εκτός και αν αυξήσεις λίγο την πίεση, οπότε θα έχεις ένα μικρό όφελος στην ιπποδύναμη, χωρίς όμως να είναι αμελητέο. Θα μπορούσες να πάρεις καμια 20+ άλογα σχετικά εύκολα με λίγη πίεση π.χ. Εγώ όμως για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο θα φρόντιζα και αυτά που ανέφερα πιο πάνω για να έχω μια ολοκληρωμένη μετατροπή. Αλλιώς ειδικά τις ζεστές μέρες (και νύχτες) σε κάθε πάτημα το knock sensor θα κάνει πάρτυ στη κυριολεξία.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Liapisftw είπε

Εννοειται σε aftermarket εξάτμιση μπήκε αγωνιστικός 200αρις καταλύτης. Περνάει ΚΤΕΟ και ρύπους κανονικά απλά λόγο σχεδίασης έχει πολύ καλύτερη ροή καυσαερίων. Τα 225 άλογα που ανέφερα τα βγάζει εύκολα και χωρίς επιθετική ρύθμιση.

Καλα για το οτι περναει Κτεο μην βαζεις το χερι σου στην φωτια (παλια εστω σε κατι 106 και Rallye τους εκοβαν για πλακα εκτος αν τα εσκαγαν).

Οπως και να εχει αν καποιοι δεν καταλαβαινετε πως ενα Turbo που ανεβαζει απο τα 120 αλογα το αυτοκινητο στα 160 (που 1.4 ατμοσφαιρα δεν νομιζω να δινει πανω απο 120 και πολλα βαζω) και θελετε να βγαζει 205-225 πως δεν θα ειναι αξιοπιστο αυτο με αφηνει αδιαβαστο πραγματικα. Τωρα το να λες οτι 225 αλογα δεν ειναι επιθετικη ρυθμιση το αφηνω ασχολιαστο. Μονο προσεξε καποια στιγμη μην το σπασεις προσπαθωντας να πιασεις κατι πολυ πιο γρηγορο (οπως ειχα κανει και εγω καποτε) γιατι θα σου μεινει στα χερια το αυτοκινητο (και μακαρι να εισαι τυχερος σαν εμενα και να ειναι μονο ζημια στα μπεκ και οχι κατι παραπανω).

4 ώρες πριν, toyo73 είπε

Προς αποφυγει παρεξηγησεων, αλλα και ενημερωσης καποιων που δεν ξερουν, γιατι επικρατει η καραμελα οτι τα ατμοσφαιρικα περνουν λιγα αλογα με προγραμμα, η αυξηση ιπποδυναμης και ροπης των turbo κινητηρων δεν γινεται απο το προγραμμα, αλλα απο την ΑΥΞΗΣΗ ΠΙΕΣΗΣ τις τουρπινας μεσω του προγραμματος.Δηλαδη καποιο "μαμα" δουλευει 0.5 και παει 1.0-1.2.Με οτι αυτο συνεπαγεται σε θεμα αξιοπιστιας και μακροζωιας κινητηρα-τουρπινας.

Επισης κατι που δεν ξερουν οι ιδιοκτητες και νομιζουν οτι διαφορες εκδοσεις του ιδιου κινητηρα αλλα διαφορετικης ιπποδυναμης  οφειλεται μονο στην αυξημενη πιεση, δεν ειναι ετσι.Εχουν αλλο intercooler-πιστονια-διαφορετικη τουρπινα κτλ.Αναλογως βεβαια.

Μου εδειχνει προχθες ενας φιλος τα intecooler των 1.8Τ του VAG.Η εκδοση των 150 ιππων ειχε πιο αρκετα πιο μικρο απο την εκδοση των 180 ιππων.Οποτε εαν ανεβασεις πιεση στο 150αρι και το πας 190+ θα βραζει ο αερας εαν δεν αλλαξεις cooler.

Η τουρμπινα αναμεσα στα μοντελα μενει σχεδον παντα η ιδια, αυτο που αλλαζει ειναι το προγραμμα, Καποιες φορες τα μπεκ και φυσικα το ψυγειο. Τωρα απο πανω οταν ο φιλος λεει θα το ανεβασει ενα 50% σχεδον σε αλογα χωρις αλαγη ψυγειου ε οκ (αν και η τουρμπινα θα παραδωσει πνευμα πρωτα).

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Καλα για το οτι περναει Κτεο μην βαζεις το χερι σου στην φωτια (παλια εστω σε κατι 106 και Rallye τους εκοβαν για πλακα εκτος αν τα εσκαγαν).

Οπως και να εχει αν καποιοι δεν καταλαβαινετε πως ενα Turbo που ανεβαζει απο τα 120 αλογα το αυτοκινητο στα 160 (που 1.4 ατμοσφαιρα δεν νομιζω να δινει πανω απο 120 και πολλα βαζω) και θελετε να βγαζει 205-225 πως δεν θα ειναι αξιοπιστο αυτο με αφηνει αδιαβαστο πραγματικα. Τωρα το να λες οτι 225 αλογα δεν ειναι επιθετικη ρυθμιση το αφηνω ασχολιαστο. Μονο προσεξε καποια στιγμη μην το σπασεις προσπαθωντας να πιασεις κατι πολυ πιο γρηγορο (οπως ειχα κανει και εγω καποτε) γιατι θα σου μεινει στα χερια το αυτοκινητο (και μακαρι να εισαι τυχερος σαν εμενα και να ειναι μονο ζημια στα μπεκ και οχι κατι παραπανω).

Η τουρμπινα αναμεσα στα μοντελα μενει σχεδον παντα η ιδια, αυτο που αλλαζει ειναι το προγραμμα, Καποιες φορες τα μπεκ και φυσικα το ψυγειο. Τωρα απο πανω οταν ο φιλος λεει θα το ανεβασει ενα 50% σχεδον σε αλογα χωρις αλαγη ψυγειου ε οκ (αν και η τουρμπινα θα παραδωσει πνευμα πρωτα).

Εγώ τα είχα αλλάξει όλα. Εννοείται και ιντερκουλερ στο στάδιο που ήμουν. Αλλά για ένα απλό πρόγραμμα δεν χρειάζεται τίποτα από αυτά. Ούτε μπεκ, ούτε πιστόνια ούτε αυτά που γράφονται. Αυτά τα αμάξια βελτιώνονται μια δεκαετία οπότε όλα τους τα προβλήματα και οι ανοχές είναι γνωστά προ πολλού. Δεν ειναι μοντέλα του 2020 που γίνεσαι πειραματόζωο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Εγώ τα είχα αλλάξει όλα. Εννοείται και ιντερκουλερ στο στάδιο που ήμουν. Αλλά για ένα απλό πρόγραμμα δεν χρειάζεται τίποτα από αυτά. Ούτε μπεκ, ούτε πιστόνια ούτε αυτά που γράφονται. Αυτά τα αμάξια βελτιώνονται μια δεκαετία οπότε όλα τους τα προβλήματα και οι ανοχές είναι γνωστά προ πολλού. Δεν ειναι μοντέλα του 2020 που γίνεσαι πειραματόζωο.

Αρχικα ποτε 2 μηχανες δεν ειναι ιδιες, μπορει του διπλανου να σου βγαλει απροβληματιστα 225 και το δικο σου στα 225 να μην ειναι σταθερο (βεβαια αυτο θα το δεις οπως ειπα αν πας και το σπασεις το αυτοκινητο κοντρα σε κατι πιο γρηγορο και καπου ανοιχτα οπως στην εθνικη πχ, αυτα σπανια γινονται βεβαια). Οποτε ολα ειναι ζαρι στο τελος.
Εγω απλα λεω να μην τα πουσαρετε οσο δεν παει γιατι κριμα ειναι απλα για το μισο δευτερολεπτο στο 0-100 (και ΑΝ - δλδ απο 205 που ειπες στα 225) να βγει ζημια. Βεβαια ο καθενας κανει οτι νομιζει σωστο.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.

Εντωμεταξύ μιλάμε για τον cavd κινητήρα που είχε θέμα με τα πιστόνια και τα ράγιζε ακόμα και στόκ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, NT1G είπε

Εντωμεταξύ μιλάμε για τον cavd κινητήρα που είχε θέμα με τα πιστόνια και τα ράγιζε ακόμα και στόκ;

Όχι από το 11 και μετά. Τα πρώτα ναι. Μετά έβαλε ενισχυμένα.

 

1 ώρα πριν, Salvation81 είπε

Αρχικα ποτε 2 μηχανες δεν ειναι ιδιες, μπορει του διπλανου να σου βγαλει απροβληματιστα 225 και το δικο σου στα 225 να μην ειναι σταθερο (βεβαια αυτο θα το δεις οπως ειπα αν πας και το σπασεις το αυτοκινητο κοντρα σε κατι πιο γρηγορο και καπου ανοιχτα οπως στην εθνικη πχ, αυτα σπανια γινονται βεβαια). Οποτε ολα ειναι ζαρι στο τελος.
Εγω απλα λεω να μην τα πουσαρετε οσο δεν παει γιατι κριμα ειναι απλα για το μισο δευτερολεπτο στο 0-100 (και ΑΝ - δλδ απο 205 που ειπες στα 225) να βγει ζημια. Βεβαια ο καθενας κανει οτι νομιζει σωστο.

Καταρχήν δεν κάνω κόντρες και σαχλαμάρες. Ότι έκανα το έκανα καθαρά για δική μου ευχαρίστηση γιατί δυστυχώς στην Ελλάδα που ζούμε με αυτούς τους φόρους/τεκμήρια δεν μπορούμε να έχουμε αυτό που θελουμε οπότε δεν μπορούσα να έχω αυτό που εγώ ήθελα εξαρχής.

Επίσης επειδή κάνω πολλά ταξίδια το πριν και το μετά ήταν η μέρα με την νύχτα και σε νορμάλ πάντα συνθήκες είχα και πτώση κατανάλωσης κοντά στο λίτρο/100.

Εννοείται δεν προτείνω σε κανέναν να πιέσει το μοτέρ του στα όρια. Ειδικά αν τον πονάει να συντηρεί το αυτοκίνητο του σωστά και δεν θέλει να αλλάζει λάδια στις 8χιλ χλμ και το αφήνει για 15-20. Απλά με σωστή συντήρηση ένα απλό πρόγραμμα δεν θα κάνει κανένα κακό.

Επεξ/σία από Liapisftw
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, Liapisftw είπε

Όχι από το 11 και μετά. Τα πρώτα ναι. Μετά έβαλε ενισχυμένα.

Καταρχήν δεν κάνω κόντρες και σαχλαμάρες. Ότι έκανα το έκανα καθαρά για δική μου ευχαρίστηση γιατί δυστυχώς στην Ελλάδα που ζούμε με αυτούς τους φόρους/τεκμήρια δεν μπορούμε να έχουμε αυτό που θελουμε οπότε δεν μπορούσα να έχω αυτό που εγώ ήθελα εξαρχής.

Επίσης επειδή κάνω πολλά ταξίδια το πριν και το μετά ήταν η μέρα με την νύχτα και σε νορμάλ πάντα συνθήκες είχα και πτώση κατανάλωσης κοντά στο λίτρο/100.

Η πτωση καταναλωσης ειναι ενας μυθος, ναι θα εχεις αν πηγαινεις με 120 χιλιομετρα και στα 2 αυτοκινητα (προ-μετα προγραμμα) αλλα οταν πατας το γκαζι στο 2ο καις αρκετα περισσοτερο. Επισης αλλο ειναι να εχεις 160 και αλλο 225 αλογα, στην 2η περιπτωση θα ψηνεσαι να το πατησεις περισσοτερο.

Οποτε η καταναλωση ειναι μεγαλη κουβεντα.

Επισης 225 αλογα, ασχετα με το πως τα βγαζει, ειναι παρα πολυ καλα για 1.4, ειδικα για τους δρομους μας.

Επεξ/σία από Salvation81
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Salvation81 είπε

Η πτωση καταναλωσης ειναι ενας μυθος, ναι θα εχεις αν πηγαινεις με 120 χιλιομετρα και στα 2 αυτοκινητα (προ-μετα προγραμμα) αλλα οταν πατας το γκαζι στο 2ο καις αρκετα περισσοτερο. Επισης αλλο ειναι να εχεις 160 και αλλο 225 αλογα, στην 2η περιπτωση θα ψηνεσαι να το πατησεις περισσοτερο.

Οποτε η καταναλωση ειναι μεγαλη κουβεντα.

Επισης 225 αλογα, ασχετα με το πως τα βγαζει, ειναι παρα πολυ καλα για 1.4, ειδικα για τους δρομους μας.

Τον πρωτο μηνα ψηνεσαι ναι, μετα το βαριεσαι και θες παραπανω οποτε πας νορμαλ με μερικες εξαιρεσεις. Τουλαχιστον αυτο ισχυει σε εμενα.

Συμφωνω οτι τα 225 ειναι υπερ αρκετα και ειναι ενας λογος που δεν εκανα κατι παραπανω συν οτι μετα μπλεκεις με μετατροπες και εγω δεν ηθελα να ανοιξω μοτερ.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...