Προς το περιεχόμενο

Η BMW θέλει να χρεώνει μηνιαία συνδρομή σε λειτουργίες των αυτοκινήτων της


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι συνδρομές θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν λειτουργίες όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα ή τον υπολογιστή ταξιδίου.

Σε μία επέκταση του ConnectedDrive Store, η BMW θέλει να δώσει στους ιδιοκτήτες των οχημάτων της τη δυνατότητα πρόσβασης σε συγκεκριμένες λειτουργίες υλικού και λογισμικού μέσω μιας συνδρομής. Η BMW δεν έχει αναλύσει με ακρίβεια πώς θα λειτουργήσει η υπηρεσία, αλλά η θεωρία λέει πως η εταιρία θα προσφέρει επιλεγμένες δυνατότητες στον οδηγό, με αντάλλαγμα μία επαναλαμβανόμενη χρέωση. Ουσιαστικά, όλες οι δυνατότητες θα είναι ήδη ενσωματωμένες στο αυτοκίνητο και αυτές θα ξεκλειδώνουν μέσω του ConnectedDrive Store της εταιρίας.

Η BMW θεωρεί πως με αυτόν τον τρόπο προσφέρει στους πελάτες μία οικονομική ευελιξία να χρησιμοποιούν τις λειτουργίες που τους ενδιαφέρουν περισσότερο. Για παράδειγμα ένας πελάτης θα μπορούσε να πληρώνει τη λειτουργία για τα θερμαινόμενα καθίσματα μόνο κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Με τον ίδιο τρόπο, όταν ο κάτοχος πουλήσει αργότερα το αυτοκίνητό του, ο νέος κάτοχος θα μπορεί να το προσαρμόσει ώστε να περιλαμβάνει τις λειτουργίες που επιθυμεί.

Βέβαια, όταν ο κάτοχος έχει ήδη ξοδέψει πάνω από 20 ή 30 χιλιάδες ευρώ για να αγοράσει ένα αυτοκίνητο, το τελευταίο που σκέφτεται είναι να πληρώνει μία επιπλέον μηνιαία συνδρομή για να έχει πρόσβαση στις λειτουργίες του αυτοκινήτου. Όμως, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί μία τέτοια υπηρεσία θα ήταν ελκυστική για την αυτοκινητοβιομηχανία. Θα επιτρέψει στους κατασκευαστές να κερδίζουν χρήματα ακόμη και από τα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα.

Η BMW δεν είναι η πρώτη φορά που επιχειρεί κάτι τέτοιο. Το 2019, η εταιρία χρέωνε $80 ετησίως για τη χρήση του Apple CarPlay. Αργότερα όμως, ακύρωσε τη συνδρομή αφού οι ιδιοκτήτες διαμαρτυρήθηκαν έντονα.

Το σχέδιο της BMW εντάσσεται σε μία ευρύτερη τάση των αυτοκινητοβιομηχανιών να κερδίζουν χρήματα ακόμη και μετά την αγορά. Εταιρίες όπως η Cadillac και η Porsche έχουν πειραματιστεί με συνδρομές που επιτρέπουν στους χρήστες να ανταλλάσουν τα αυτοκίνητά τους κατά παραγγελία (on demand). Ωστόσο, η προσέγγιση της BMW δείχνει πιο δυσάρεστη συγκριτικά με τις άλλες υπηρεσίες.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 148
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Και λίγα ζητάει. Προτείνω εγκατάσταση ειδικού POS μπροστά από το στόμιο του ρεζερβουάρ που θα σε χρεωνει με ένα τέλος υπέρ της BMW κάθε φορά που ο οδηγός θα θελήσει να βάλει βενζίνη. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο χέρι των καταναλωτών είναι το αν θα επικρατήσουν αυτές οι κινήσεις. 

Γενικά η Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία κάνει περίεργες επιλογές τώρα τελευταία... Όπως πχ η Audi με τα βρωμερά diesel στα "S" μοντέλα ως τη μοναδική επιλογή (μόνο η πολύ ακριβότερη RS σειρά παραμένει petrol).

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...