Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά κι εσύ υπερβάλλεις...

- 70€ κοστίζει συνήθως ο έλεγχος, χωρίς τα εργαλεία/εγκαταστάσεις των ΚΤΕΟ
- Σού βγάζουν και κάρτα ΚΤΕΟ (άλλα 40-50€ κόστος)
- Υπηρεσία μεταφοράς περιλαμβάνεται ήδη, για την Αττική
- δίνουν (όπως γενικά κάνει η Auteco) σετ υαλοκαθαριστήρες (αν και έχω διαβάσει για μη εγγυημένη συμβατότητα)

Ενώ carcheck / checkyourcar θέλουν 100-120€ για να ελέγξουν και χιλιόμετρα

Εσύ θες και
+ "εγγύηση"/ανάληψη ευθύνης
+ κόστος μεταβίβασης (30-50€ νομίζω)

Εντάξει, για έναν έλεγχο, ανάμεσα σε πολλούς που μπορεί να κάνει κάποιος είναι ακριβό (ταιριάζει για ακριβό αμάξι ή επιλεκτικότατη αναζήτηση), αλλά το ξεχειλώνεις λίγο.

Υπάρχει και η δυνατότητα σύναψης Ιδιωτικού συμφωνητικού μεταξύ πωλητή/αγοραστή, όπου μπορεί να προβλεφθεί πχ η μη ύπαρξη άλλων γνωστών προβλημάτων κατά την αγορά, πχ

Αναφορά σε κείμενο

Σε περίπτωση που το πωληθέν αυτοκίνητο δεν έχει τις συνομολογημένες ιδιότητες ή παρουσιάζει νομικά και πραγματικά ελαττώματα ή υπέστη μεταβολή η κατάστασή του κατά το μεσοδιάστημα της τέλεσης του τεχνικού ελέγχου μέχρι τη παράδοση του οχήματος, ο Αγοραστής διατηρεί στο ακέραιο όλα τα δικαιώματά του που ερείδονται στον Αστικό Κώδικα εναντίον του Πωλητή.

 

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν το καταλαβαίνω καλά, η υπηρεσία αφορά περισσότερο πωλητές που θα το κάνουν και θα ανεβάσουν και τα αποτελέσματα στο car. Όντως δεν έχει νόημα να πληρώσεις εσύ για το ΚΤΕΟ σε ένα αυτοκίνητο που μπορεί να μην πάρεις. Υποψιάζομαι ότι αν τους πάρει κανείς τηλέφωνο σαν αγοραστής, θα μπορούσε να πάρει επιλεκτικά μόνο τον έλεγχο. Σε προηγούμενο έλεγχο ΚΤΕΟ δεν ήθελα τους υαλοκαθαριστήρες και μου μείωσαν την τιμή, δεν θυμάμαι όμως πόσο.

Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να υπάρχουν τέτοιες υπηρεσίες, αν κάνουν σωστά την δουλειά τους θα το μάθουμε αργά ή γρήγορα. Προσωπικά σίγουρα θα προτιμούσα κάτι τέτοιο από τις αντιπροσωπείες που έχω πάει τα προηγούμενα αυτοκίνητα, μπορεί να είχαν χαμηλό κόστος ( 30-40 ευρώ ) αλλά νομίζω ότι δεν τα είδαν και τόσο διεξοδικά

Επεξ/σία από bkran
Δημοσ.

Η συνεργασία με το car.gr προσδίδει "υπεραξία" στον έλεγχο, αλλά κάτι τέτοιο ισχύει και με τη spotmechanic πχ αν βάλεις αγγελία και δημοσιεύσεις και έλεγχο που πλήρωσες ο ίδιος, αυτό ενισχύει τη θέση σου ως πωλητή, προσδίδει αξιοπιστία.

Προσωπικά, σε καιρό πανδημίας, θα το χρησιμοποιούσα ως ιδιώτης και ως μέσο περιορισμού αχρείαστων συναντήσεων.

Δηλαδή δεν θα εκκινούσαμε με συνάντηση κ έλεγχο, αλλά θα καταλήγαμε εκεί μόνο αν μού έδιναν να καταλάβω ότι ενδιαφέρονται σοβαρά και στη τιμή που το δίνω, αφού θα είχαν ήδη στα χέρια τους ένα αρκετά πληρέστερο έλεγχο απ' ότι θα έκαναν οι ίδιοι ή ένα συνεργείο.

Επίσης, όσο έψαχνα ο ίδιος αμάξι, είδα ότι οι περισσότεροι τείνουν να βγάζουν αγγελία πώλησης το έτος λήξης του ΚΤΕΟ...

...σαφέστατα, όμως, εφόσον το ΚΤΕΟ περιλαμβάνεται στη τιμή, το κάνει ελκυστικότερο κυρίως σε πωλητές...

...αν και, όπως είπα, εγώ πλεον θεωρώ τουλάχιστον τον Εκούσιο Ελεγχο Καυσαερίων (10€ σαν ΚΕΚ αλλά όχι ΚΕΚ) στο ΚΤΕΟ, ιδία παρουσία, ως απαραίτητο και αναγκαίο μέρος των ελέγχων πριν την αγορά, γιατί πίσω από αυξημένους ρύπους μπορεί να κρύβονται ακριβές και περίπλοκες εργασίες.

..

Kυρίως όμως, το με΄τρο σύγκρισης δεν είναι τα 70€ του απλού ελέγχου, αλλα τα 100/120€ που περιλαμβάνουν και πιστοποίηση χιλιομέτρων...

...αν είναι να δώσεις τόσα σε επιτόπιο έλεγχο ως αγοραστής, ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ συμφέρει το mastercheck της Auteco,

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το ζήτημα είναι ότι ως αγοραστής που έχεις στο "στόχαστρο" δύο τρία συγκεκριμένα οχήματα δεν μπορείς να δώσεις 3x120 euro και στο τέλος να μην πάρεις κανένα.

Για τους πωλητές έχει ένα νόημα. Εκείνο που δε καταλαβαίνω στο AUTECO πακέτο είναι γιατί καλά και ντε να χρεώσουν KTEO έλεγχο μόνο και μόνο για πιστοποίηση χλμ. Αφού αυτοί ως ΚΤΕΟ βλέπουν κανονικά τη βάση δεδομένων του Υπ. Συγκοινωνιών με ένα κλικ. Δηλ. καταλαβαίνω πολύ καλά....

Επεξ/σία από kalmik
Δημοσ.

Λαμόγιο ελληνάρας mode on

Έχω αμάξι που λήγει το κτεο.

Το βάζω αγγελία.

Πάμε στο κτεο και ο υποψήφιος αγοραστής πληρώνει τον έλεγχο.

Μετά εξαφανίζομαι ή του λέω ότι άλλαξα γνώμη, μου έτυχε μια στραβή κλπ και δεν το πουλάω.

Τζάμπα έλεγχος κτέο πληρωμένο από άλλον

Λαμόγιο ελληνάρας mode off

  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.

Αντε τα 40-50€...να γίνει και με τα 130;

Από την άλλη, επειδή η λαμογιά μπορεί να είναι αμοιβαία, να μάθει ο άλλος Ονοματεπώνυμο, αριθμό ταυτότητας (γραμμένη στο χαρτί ΚΤΕΟ), τη φάτσα σου, πιθανόν περιοχή που ζεις κοκ και να τον "παίξεις" έτσι...μπορεί να σκάβεις και το λάκκο σου, αν πέσεις σε λάθος άνθρωπο...

Βασικά μπορεί να τύχει σε κάθε έλεγχο, ακόμη κι επιτόπιο...να πληρώσεις εσύ 70-120€ για έλεγχο επιτόπιο και μετά να το δώσει σε άλλον

Εμένα μού έτυχε περίπου το ίδιο σε δύο περιπτώσεις

1) πετυχαίνω εξαιρετική αγγελία στο car.gr μεσημέρι Δευτέρας, στο 5λεπτο της δημοσίευσης...καπάκια τηλέφωνο και έσπασε ο διάολος το ποδάρι του κι είχε η spotmechanic ελεύθερη θέση Τρίτη 9πμ

Κάνω κράτηση και πληρώνω τον έλεγχο μέσω ιστοσελίδας και κατά 8μμ με καλεί ο πωλητής και μού λέει ότι το πούλησε...πήγε κάποιος επιτόπου, το είδε και φυσικά (για την ηλικία, τα χιλιόμετρα και τη κατάσταση, αν επιβεβαιώνονταν) το έκλεισε εκείνη τη στιγμή.

Είχε κλείσει το τηλεφωνικό κέντρο της SpotMechanic, ήταν αδύνατο προφανώς να προγραμματίσουν άλλο έλεγχο πλέον εκείνη την ώρα, και τελικά συμφωνήθηκε πίστωση του ποσού για μελλοντικό έλεγχο, ούτε κουβέντα για επιστροφή χρημάτων, βέβαια.

2) Πλήρωσα για έλεγχο, έγινε ο έλεγχος μεσημέρι, αλλά τόσο η αναφορά όσο και τα σχόλια καθυστέρησαν 1 μέρα...μέχρι να εξετάσω την αναφορά και να κάνω μια εκτίμηση του κόστους των αναγκαίων εργασιών, το επόμενο βράδυ του ελέγχου, το αυτοκίνητο είχε κλείσει σε άλλον.
...εγώ χωρίς τη πλήρη αναφορά στα χέρια μου δεν είχα αποφασίσει για την αγορά και δεν είχα τί να πω στον πωλητή, ο πωλητής θεώρησε πως απέσυρα το ενδιαφέρον μου και 70€ πήγαν στράφι.

Δυστυχώς το κάνει αυτό η SpotMechanic...ενώ οι άλλες δύο (και οι δύο θαρρώ) δεσμεύονται σε καλέσουν αμέσως μετά και να σε ενημερώσουν τηλεφωνικά, στην SM δεν έχει τηλέφωνο του ελεγκτή, αυτός δε σε καλεί (αυτό ίσχυε το καλοκαίρι τουλάχιστον) και περιμένεις μέχρι να συμπληρωθεί η διαδικτυακή αναφορά, που και μπορεί να αργήσει και να υποβληθεί σε κομμάτια, με τα σχόλια να μπαίνουν τελευταία και να λείπουν εικόνες κοκ.

Επίσης αρνητικό στη SM ότι δεν έχουν μικρότερη χρέωση, αν δεν επιλεγεί ή δεν είναι δυνατό να γίνει κάποια κατηγορία ελέγχου...
πχ ένα αμάξι ήταν μάλλον χαμηλωμένο ώστε να ακουμπάει η φορητή ράμπα στο ρύγχος και να μη γίνει ο οπτικός έλεγχος κάτω από το αυτοκίνητο...μάλλον ο σημαντικότερος.
...αλλά δεν δέχθηκαν να κόψουν κάτι από τη τιμή.

Γι αυτό, ειδικά στη συμπρωτεύουσα, χρειάζεται ανταγωνισμός στη SM

Δημοσ.

την spotmechanic την δέχτηκαν στην Autovalue στην Μεταμόρφωση 2 φορές που πήραν γνωστοί μου αυτοκίνητο απο εκεί (στην μία ήμουν και ο ίδιος εκεί). Αμφότερα τα αυτοκίνητα ήταν απο leasing με κατάσταση λογική για την ηλικία τους και πραγματικά km (επιβεβαιώθηκε αργότερα και απο το ΚΤΕΟ). Αυτοί και οι άλλοι στη Μαραθώνος (Stock Center) μου άφησαν σχετικά καλές εντυπώσεις. Προσωπικά δεν θα έδινα χιλιάδες ευρώ σε κάποιον που δεν δέχεται έλεγχο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...