Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Dantε είπε

Με 2Κ μπατζετ,δε κοιτας καν χιλιομετρα.

Κοιτας ποιος ιδιοκτητης σου φαινεται πιο μερακλης και ποιο φαινεται πιο καλο συντηρημενο και κανεις τη προσευχη σου να πεσεις μεσα.

Σωστός!

Και να προσθέσω οτι κρατάς άλλα τόσα στην άκρη για πιθανά μαζέματα και βλάβες που θα βγάλει (γιατί θα βγάλει ακόμα και αν είναι starlet).

Καλώς ή κακώς αγοράζοντας αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά δεν είναι επένδυση...

ΥΓ. Αλλά όλα αυτά που ρωτάει ο φίλος @definitioδεν έχουν άμεση σχέση με την spotmechanic και λοιπές σχετικές υπήρεσίες, θα μπορούσε να ανοίξει ένα θέμα, "Αγοράζω αμάξι με 2500€ την σήμερον ημέρα και αν ναί, ποιό;"

 

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

 

9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Καταρχήν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα κατά μέσο όρο διανύουν 15.000 km το έτος, συνεπώς ένα αυτοκίνητο 20ετίας (του 2001) σαν αυτό που ψάχνεις με μέτρια χρήση θα έχει ~300k km στην πλάτη του, 200k+ είναι σχετικά λίγα. Επίσης πιστεύω πως πιο πολύ η κατηγορία του αυτοκινήτου έχει κάποια σχέση με τα km που πιθανώς να έχει κάνει, πχ μικρό πόλης ή μεγάλο, και όχι τα 1.4 - 1.6L.

Τώρα για τα km που ρωτάς δεν νομίζω να έχει νόημα να βάλεις κάποιο όριο, αφενός γιατί δεν μπορείς να γνωρίζεις αν είναι τα πραγματικά, αφετέρου γιατί η αντοχή και η αξιοπιστία δεν έχουν και τόσο σχέση με τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένα αυτοκίνητο 20ετίας έχει ούτως ή άλλως χαμηλή αξιοπιστία, οι πιθανότητες για βλάβες αυξάνονται εκθετικά με το χρόνο. Αυτό που μπορείς να διαπιστώσεις με έλεγχο είναι οι ζημίες/ελλείψεις που ήδη έχει, το τι θα βγάλει δεν μπορείς να το γνωρίζεις.

Όσο για τον κινητήρα μπορείς να μετρήσεις την συμπίεση του ώστε να πάρεις μια ιδέα της κατάστασης του, κάτι που ΔΕΝ κάνει η spot mechanics. Και γενικότερα πιστεύω πως τέτοια υπηρεσία για αυτοκίνητο 20ετίας με αξία 2.000€ δεν αξίζει, ειδικά με τον τρόπο που θέλεις να τη χρησιμοποιήσεις εσύ, δλδ να πληρώσεις 70αρι για έλεγχο πριν καν το δεις από κοντά, σε τέτοια αυτοκίνητα ζήτημα να αξίζει το ένα στα 10 που βρίσκεις.

Γενικότερα πάντως με 2k που έχεις σκοπό να δώσεις μην έχεις πολλές απαιτήσεις, δεν υπάρχει καμία απολύτως εγγύηση ότι δεν θα βάλεις το χέρι στην τσέπη αύριο κιόλας, για αυτό ακριβώς θα πληρώσεις 2 και όχι 22 που είναι η βασική τιμή ενός αντίστοιχου καινούργιου (insignia).

Δε ξερω ο ίδιος από αυτοκίνητα, δεν εχω καλό φίλο μηχανικό για να τον αγγαρεψω, οπότε τί αλλη επιλογή εχω για τον έλεγχο μεταχειρισμένου;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, definitio είπε

Δε ξερω ο ίδιος από αυτοκίνητα, δεν εχω καλό φίλο μηχανικό για να τον αγγαρεψω, οπότε τί αλλη επιλογή εχω για τον έλεγχο μεταχειρισμένου;

Δεν χρειάζεται να ξέρεις και πολλά για κάνεις μόνος σου έναν πρώτο έλεγχο (ζημιές σε λαμαρίνα/χρώμα, ταπετσαρίες, ελαστικά κτλ). Επίσης δεν είναι ανάγκη ο μηχανικός να είναι κολλητός σου.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, agnostos13 είπε

Σωστός!

Και να προσθέσω οτι κρατάς άλλα τόσα στην άκρη για πιθανά μαζέματα και βλάβες που θα βγάλει (γιατί θα βγάλει ακόμα και αν είναι starlet).

Καλώς ή κακώς αγοράζοντας αυτοκίνητο σε αυτά τα λεφτά δεν είναι επένδυση...

ΥΓ. Αλλά όλα αυτά που ρωτάει ο φίλος @definitioδεν έχουν άμεση σχέση με την spotmechanic και λοιπές σχετικές υπήρεσίες, θα μπορούσε να ανοίξει ένα θέμα, "Αγοράζω αμάξι με 2500€ την σήμερον ημέρα και αν ναί, ποιό;"

 

Ενδιαφέρομαι για χρήση υπηρεσιών spotmechanic για αγορά μεταχειρισμένου...

Παρακολουθώντας τη συζήτηση ήδη απέκλεισα αρκετες μάντρες που είχαν αμάξια που ενδιαφερόμουν κι αποφάσισα να ψάξω από ιδιώτη μόνο.

βρήκα και άλλες υπηρεσίες που προτάθηκαν εδώ, αλλά δυστυχώς δεν φαίνεται να έχουν αντιπροσωπεία στη Β.Ελλάδα/Θεσσαλονίκη...

...οπότε αυτό που είχα να ρωτήσω περιορίστηκε, μέχρι να φτάσω στη τελευταία σελίδα του νήματος.

Το ίδιο το νήμα δεν έχει να κάνει με τη spotmechanic την ίδια αλλά με την άρνηση εμπόρων να δεχθούν έλεγχο στα αυτοκίνητά τους & παρεμφερείς συζητήσεις...τις απατεωνιές των μαντράδων, σαπάκια ΙΧ κοκ

17 λεπτά πριν, Joshua21 είπε

Δεν χρειάζεται να ξέρεις και πολλά για κάνεις μόνος σου έναν πρώτο έλεγχο (ζημιές σε λαμαρίνα/χρώμα, ταπετσαρίες, ελαστικά κτλ). Επίσης δεν είναι ανάγκη ο μηχανικός να είναι κολλητός σου.

Θα προτιμούσα όταν πάω εγώ, να είναι είναι για να κάνω το τελικό test-drive, αφού θα έχουν αποκλειστεί επιλογές, για να το κλείσω κ για να συμφωνήσουμε/παζαρέψουμε στη τιμή.

Ποιά η διαφορά να καλέσω εξειδικευμένη υπηρεσία με το να καλέσω κάποιο τυχαίο μηχανικό (που εφόσον εγώ δεν έχω ΙΧ δε τον γνωρίζω και δεν θα κάνει - πιθανότατα - εξίσου εκτενή έλεγχο, στοιχειοθετημένο και παρουσιασμένο με τον ίδιο τρόπο) ;
...μόνο υπερ της εξειδικευμένης υπηρεσίας βγαίνει η σύγκριση...

Έπειτα, λίγο που έψαξα υπάρχουν πολλές μεταβλητές που θέλουν έμπειρο μάτι ή/και εργαλεία...

πχ να έχεις έμπειρο "αυτί" για ύποπτους θορύβους ή δονήσεις, να ψάξεις ραφές/κολλήσεις μετάλλων και να συγκρίνεις τις δυο πλευρές, να ξέρεις πώς μπορεί κάποιος να πάει να μασκαρέψει κάτι, να σηκώσεις το αμάξι και να ξέρεις τί πρέπει να κοιτάξεις και τί μπορεί να θεωρείται σημαντικό, να ξέρεις να διαβάσεις το βιβλίο service ότι έχουν γίνει τα απαραίτητα, να δεις το πάχος των πάνελ κοκ...

...έπειτα σε πανδημία, γιατί να οργώνω τη πόλη χωρίς λόγο, όταν δεν έχω αμάξι, και πώς; Να μπω στο αστικό του κορωνοπάρτυ για να δω ένα αμάξι που μπορεί να το απορρίψω σε 5 λεπτά ή να περπατήσω 8-15 χλμ και με τί κωδικό μετακίνησης; 

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.
24 λεπτά πριν, definitio είπε

Θα προτιμούσα όταν πάω εγώ, να είναι είναι για να κάνω το τελικό test-drive, αφού θα έχουν αποκλειστεί επιλογές, για να το κλείσω κ για να συμφωνήσουμε/παζαρέψουμε στη τιμή.

Ποιά η διαφορά να καλέσω εξειδικευμένη υπηρεσία με το να καλέσω κάποιο τυχαίο μηχανικό (που εφόσον εγώ δεν έχω ΙΧ δε τον γνωρίζω και δεν θα κάνει - πιθανότατα - εξίσου εκτενή έλεγχο, στοιχειοθετημένο και παρουσιασμένο με τον ίδιο τρόπο) ;
...μόνο υπερ της εξειδικευμένης υπηρεσίας βγαίνει η σύγκριση...

Έπειτα, λίγο που έψαξα υπάρχουν πολλές μεταβλητές που θέλουν έμπειρο μάτι ή/και εργαλεία...πχ να ψάξεις ραφές/κολλήσεις μετάλλων και να συγκρίνεις τις δυο πλευρές, να ξέρεις πώς μπορεί κάποιος να πάει να μασκαρέψει κάτι, να σηκώσεις το αμάξι και να ξέρεις τί πρέπει να κοιτάξεις και τί μπορεί να θεωρείται σημαντικό, να ξέρεις να διαβάσεις το βιβλίο service ότι έχουν γίνει τα απαραίτητα, να δεις το πάχος των πάνελ κοκ...

...έπειτα σε πανδημία, γιατί να οργώνω τη πόλη χωρίς λόγο, όταν δεν έχω αμάξι, και πώς; Να μπω στο αστικό του κορωνοπάρτυ για να δω ένα αμάξι που μπορεί να το απορρίψω σε 5 λεπτά ή να περπατήσω 8-15 χλμ και με τί κωδικό μετακίνησης; 

Καλή τύχη στην αναζήτηση :)

Δημοσ.
20 ώρες πριν, definitio είπε

Φυσικά αυτό είναι συνάρτηση του κόστους, κι εδώ να πω ότι ο προϋπολογισμός περιορίζεται στα 2000-2500€, οπότε μιλάμε κατά κανόνα για 200Κ + και αμάξια ηλικίας 1999-2004 περίπου.

...αν ένα Opel Vectra B έχει διανύσει 290Κ χιλιόμετρα, αξίζει η αγορά του;

Προφανώς αυτό που προβληματίζει μπορεί να μην είναι τόσο η τρέχουσα κατάσταση, αλλά πόσο χιλιόμετρα μακρυά ακόμη θα με πάνε αυτά τα ~2000€, 

Να τονίσω, βέβαια, ότι το ένα αμάξι που έχει ο πατέρας (άλλος νομός) είναι ένα Vectra Ά του 91, που θα έχει πατήσει άνετα τα 350Κ-400Κ σίγουρα (έχει χαλάσει ο μετρητής εδώ 10 χρόνια κοντά στα 250Κ χλμ), μη πω και παραπάνω και δεν μας βγάζει ζημιές ακόμη και με τη πλημμελή συντήρηση του πατέρα μου (ιμάντα χρονισμού αλλάξαμε 1η φορά! πέρυσι - ο τεχνικός είπε ότι ήταν ακόμη σε αποδεκτή κατάσταση - μόνη ζημιά που μας άφησε στο δρόμο ήταν ντιστριμπυτέρ μια μόνο φορά και μίζα νομίζω, κάτι τέτοιο)

Σορρυ αλλά πλημμελή συντήρηση και αλλαγή ιμάντα χρονισμού στα 350κ, μόνο πλημμελή δεν την λες. Άναψε ένα κεράκι που δεν το πήρατε με βαλβίδοσουπα το αμάξι. 
Ο ιμάντας χρονισμού είναι από τα σημαντικότερα μέρη του αυτοκινήτου και η φθορά του εκτός από τα χιλιόμετρα, έρχεται και από την παλαιότητα του, ξεραίνεται. Απλά τυχερός που δεν έσπασε σε τοσα χιλιόμετρα/χρόνια. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Μάκαρος είπε

Σορρυ αλλά πλημμελή συντήρηση και αλλαγή ιμάντα χρονισμού στα 350κ, μόνο πλημμελή δεν την λες. Άναψε ένα κεράκι που δεν το πήρατε με βαλβίδοσουπα το αμάξι. 
Ο ιμάντας χρονισμού είναι από τα σημαντικότερα μέρη του αυτοκινήτου και η φθορά του εκτός από τα χιλιόμετρα, έρχεται και από την παλαιότητα του, ξεραίνεται. Απλά τυχερός που δεν έσπασε σε τοσα χιλιόμετρα/χρόνια. 

Και ήταν σε αποδεκτή κατάσταση, όπως είπαν στο συνεργείο, αυτό είναι το περίεργο (χωρίς δλδ πολύ εμφανή σημάδια φθοράς, πχ πολύ ξερός/σκισμένος όπως έχω δει αλλού...δεν το είδα το ίδιος, έτσι είπαν τουλάχιστον).

Συνεπή συντήρηση τού είχε κάνει ο πατέρας μου μόνο όσο διαρκούσε η εγγύηση.

Σαφώς τύχη, αλλά κ τα ιχ του 2020 σίγουρα δεν θα αντέξουν όπως εκείνα προ 20-25ετίας...όπως κι άλλα προϊόντα της εποχής.

Γενικά εκτός από ελάχιστα περιστατικά το Vectra '91 έχει αποδειχθεί σκυλί...γι αυτό συμπαθώ το μοντέλο...εμένα σε αυτό το αμάξι μόνο ο κλιματισμός μού λείπει, καθώς κ το φίλτρο καμπίνας (ναι δεν υπάρχει αναλώσιμο που να φιλτράρει τον αέρα που εισέρχεται στη καμπίνα, αν μαζευτούν φυλλαράκια κτλ εκεί, θα τα φας στη μούρη αν δεν καθαρίσεις το σημείο εισόδου)

Δημοσ.
7 ώρες πριν, definitio είπε

..έπειτα σε πανδημία, γιατί να οργώνω τη πόλη χωρίς λόγο, όταν δεν έχω αμάξι, και πώς; Να μπω στο αστικό του κορωνοπάρτυ για να δω ένα αμάξι που μπορεί να το απορρίψω σε 5 λεπτά ή να περπατήσω 8-15 χλμ και με τί κωδικό μετακίνησης; 

κοιτα. ειναι μερικα πραγματα που δεν γινονται απο μακρυα. το πως θα μετακινηθει ο αλλος ειναι δικο του θεμα. η αγορα αυτοκινητου προυποθετει αυτοψια. η πας η σου το φερνουν σε συνεργειο. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, xsterg είπε

κοιτα. ειναι μερικα πραγματα που δεν γινονται απο μακρυα. το πως θα μετακινηθει ο αλλος ειναι δικο του θεμα. η αγορα αυτοκινητου προυποθετει αυτοψια. η πας η σου το φερνουν σε συνεργειο. 

Μα ακριβώς γι αυτοψία μιλάμε, δεν ξέρω αν διαβασες την υπόλοιπη συζήτηση...

...η οποια αυτοψία, όμως, έχει νόημα όταν γίνεται από γνώστη/τεχνικό...για τη τελική αγορά, σαφώς θα γίνει και προσωπικό test-drive.

...η αυτοψία από υπηρεσία τύπου spotmechanic/carcheck κτλ έχει νόημα γιατί δουλειά της είναι να ελέγξει το όχημα εκεί που βρίσκεται...

...αυτό βολεύει - ως πρώτο βήμα - γιατί τα συνεργεία έχουν συνήθως αρκετό κόσμο και δε θέλω ούτε να στήσει ο ιδιοκτήτης του ΙΧ το μηχανικό αν έχω κλείσει ραντεβού, ούτε ο ιδιοκτήτης να περιμένει πότε θα δεήσει να κάνει ο μηχανικός τον έλεγχο / να καθυστερήσει τον ιδιοκτήτη στο συνεργείο κοκ...όλα αυτά πιθανότατα θα σημάνουν πλημμελή έλεγχο κ νεύρα...

...έπειτα δεν έχω "δικό μου" συνεργείο που να ξέρω ότι θα προσέξει τη διαδικασία (δεν έχω αμάξι και σχετικούς γνωστούς στη Θεσσαλονίκη)...λίγα έχουμε κάνει εδώ και δεν θα επιστρέφαμε, πολύ πρόθυμα, για περαιτέρω σ' όσους έχουμε δοκιμάσει. 

...μια εναλλακτική θα ήταν να τον στείλω με δική μου χρέωση σε κάποιο ιδιωτικό ΚΤΕΟ, που συνήθως έχουν λιγότερη κίνηση και μπορούν να κάνουν ένα καλό έλεγχο...μπορεί ο ιδιοκτήτης να το πάει όποτε μπορεί ενώ δεν υπάρχει τόσο ουρά/αναμονή (το πας για έλεγχο εκεί,  όχι για επισκευή)

...δεν ξέρω αν ο τεχνικός της spotmechanic μπορεί να προτείνει τελικά κάτι τέτοιο για επαλήθευση ορθής λειτουργίας, ενώ μπορεί να μην αποφύγω κάποιο συνεργείο πιο εξειδικευμένο, αν πχ στο αμάξι έχει μπει αέριο (λογικα ο τεχνικός της sm θα ζητήσει να δει δελτίο πρόσφατου ελέγχου)..
...αυτό όμως, μόνο στη περίπτωση που η αναφορά του SM είναι θετική.

Επεξ/σία από definitio
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

To παραθέτω για λόγους πληροφόρησης.

Η AUTECO (ιδιωτικά ΚΤΕΟ) φαίνεται πως δημιουργήσε την υπηρεσία mastercheck για έλεγχο μεταχειρισμένων.

https://www.mastercheck.gr/

Υπερπλήρης φαίνεται, αλλά 130€;;

Μόνο για κάποιον που αγοράζει ακριβό-ακριβό αυτοκίνητο ή/και κάνει πολύ επιλεκτική αναζήτηση...

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, definitio είπε

To παραθέτω για λόγους πληροφόρησης.

Η AUTECO (ιδιωτικά ΚΤΕΟ) φαίνεται πως δημιουργήσε την υπηρεσία mastercheck για έλεγχο μεταχειρισμένων.

https://www.mastercheck.gr/

Υπερπλήρης φαίνεται, αλλά 130€;;

Μόνο για κάποιον που αγοράζει ακριβό-ακριβό αυτοκίνητο ή/και κάνει πολύ επιλεκτική αναζήτηση...

Ενταξει, το κτεο ειναι ενα 50ρι , οποτε στα 80 βγαινει ο ελεγχος.

Καλο να υπαρχει ανταγωνισμος στη spotmechanic.

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, imr είπε

Ενταξει, το κτεο ειναι ενα 50ρι , οποτε στα 80 βγαινει ο ελεγχος.

Καλο να υπαρχει ανταγωνισμος στη spotmechanic.

Ανταγωνιστές της spotmechanic είναι η carcheck & checkyourcar, που κάνουν επιτόπιο έλεγχο...αυτό είναι κάτι άλλο, αρκετά αναβαθμισμένο, αλλά και πάλι 130€ είναι πολλά.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, imr είπε

Ενταξει, το κτεο ειναι ενα 50ρι , οποτε στα 80 βγαινει ο ελεγχος.

Το οποίο είναι περιττό στην περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει ήδη πρόσφατο δελτίο κτεο.

Επίσης στην περίπτωση που δεν το αγοράσεις, θα έχεις χάσει 130 και όχι 80.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Το οποίο είναι περιττό στην περίπτωση που το αυτοκίνητο έχει ήδη πρόσφατο δελτίο κτεο.

Επίσης στην περίπτωση που δεν το αγοράσεις, θα έχεις χάσει 130 και όχι 80.

Μην εκφραστώ για την αξιοπιστία των ΚΤΕΟ...

Ήταν να περάσω ΚΤΕΟ αρχές απρίλη κι αφού άλλαξα αισθητήρα λάμδα λόγω αυξημένων ρύπων, μετρημένων στο συνεργείο, νόμιζα πως ήμουν ΟΚ...

...όταν ΄πήγα στο ΚΤΕΟ κι άρχισε η διαδικασία ελέγχου με τα καυσαέρια, μετά από μερικές δοκιμές στο δικό μου αμάξι, χωρίς να μού πουν τίποτα, έφερε ο υπάλληλος ένα μικρό εταιρικό που είχαν παρκαρισμένο δίπλα, έβαλε στη δική του εξάτμιση το όργανο μέτρησης κι έκανε πως πατούσε το γκάζι στο δικό μου...

...με φώναξαν μετά για τα ευρήματα, και με ενημέρωσαν ότι με το "κόλπο" πέρασα μεν, αλλα οι HC ήταν στα 300...

Επειδή δε νομίζω πως τα όρια στα ΚΤΕΟ μας είναι τόσο αυστηρά όσο τα Γερμανικά, παρότι είχα το χαρτί ΚΤΕΟ στο χέρι, το έβαλα στη τσέπη κι έβγαλα άλλα 100€ (καθαρισμός μπεκ) + 250€ (αλλαγή εγκεφάλου με νεώτερης έκδοσης, αυτό έφταιγε κατόπιν ελέγχου) + ΦΠΑ και ξαναπήγα στο ίδιο ΚΤΕΟ ζητώντας "εκουσιο έλεγχο" μόνο για καυσέρια, που ευτυχώς τα πέρασα με τους HC στα 84-89.

Μπορεί κάλλιστα να υπάρχει θέμα καταλύτη, μπουζί, μπουζοκαλωδίων, πολλαπλασιαστών, βηματικού μοτέρ, MAF, φλάντζας, κολλάρων κ.α. πίσω από αυξημένους ρύπους...κι αυτές μπορεί να είναι ακριβές εργασίες

...οπότε εγώ, αν αγόραζα μεταχειρισμένο, οπωσδήποτε πλέον θα το πήγαινα για εκούσιο καυσαερίων ή ΚΕΚ, ό,τι κι αν λέει το χαρτί του ΚΤΕΟ...

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
13 ώρες πριν, definitio είπε

To παραθέτω για λόγους πληροφόρησης.

Η AUTECO (ιδιωτικά ΚΤΕΟ) φαίνεται πως δημιουργήσε την υπηρεσία mastercheck για έλεγχο μεταχειρισμένων.

https://www.mastercheck.gr/

Υπερπλήρης φαίνεται, αλλά 130€;;

Μόνο για κάποιον που αγοράζει ακριβό-ακριβό αυτοκίνητο ή/και κάνει πολύ επιλεκτική αναζήτηση...

130Ε θα εδινα μονο αν μου εδιναν καποια γραπτη εγγυηση η αν αναλαμβαναν ολη τη διαδικασια να πανε αυτοι εξαρχης να το δουν,να κανουν μεταβιβαση και να μου το φερουν στη πορτα μου.

Οτιδηποτε αλλο ειναι υπερβολικα υπερτιμολογημενο για 130Ε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...