Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, fragsp είπε

Οταν ο φιλος σου αγορασε το καινουργιο αυτοκινητο δεν ειδε την αδεια κυκλοφοριας; Αν ηταν πραγματικα καινουριο θα ειχε ημερομηνια εκδοσεως λιγες μερες πριν, αν ειχε τρακαρει 3 φορες τοτε κατι δεν θα πηγαινε καλα με την ημερομηνια εκδοσης πρωτης αδειας+ ημερομηνια πληρωμης των τελων κυκλοφοριας κλπ, αρα κατι αλλο ειχε συμφωνησει και δεν σου το εχει αναφερει

Η το αμάξι τράκαρε πριν του το παραδώσουν!

Δεν νομίζω οτι είχε 0 km στο κοντέρ...

Επεξ/σία από agnostos13
  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, fragsp είπε

Οταν ο φιλος σου αγορασε το καινουργιο αυτοκινητο δεν ειδε την αδεια κυκλοφοριας; Αν ηταν πραγματικα καινουριο θα ειχε ημερομηνια εκδοσεως λιγες μερες πριν, αν ειχε τρακαρει 3 φορες τοτε κατι δεν θα πηγαινε καλα με την ημερομηνια εκδοσης πρωτης αδειας+ ημερομηνια πληρωμης των τελων κυκλοφοριας κλπ, αρα κατι αλλο ειχε συμφωνησει και δεν σου το εχει αναφερει

Δεν κατάλαβες... δεν είπα ότι κυκλοφορούσε το αυτοκίνητο...προφανώς κάτι συνέβει κατά την μεταφορά ή (το πιθανότερο) εντός της αντιπροσωπείας και απλά δεν του ανέφεραν τίποτα...Το ότι είχε βαφτεί 3-4 φορές ήταν πιθανόν γιατί υπήρχε διαφορά με το εργοστασιακό χρώμα..Το τι συνέβει πραγματικά δεν θα το μάθει ποτέ..

Δημοσ.
1 ώρα πριν, lightsout είπε

Είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να μην βγει ριγμένος ο αγοραστής. Όσο καλό έλεγχο κι αν κάνεις, όσες γνώσεις κι αν έχεις, ποτέ δεν πρόκειται να έχεις 100% εικόνα του τι αγοράζεις. Ουσιαστικά ο αγοραστής είναι εκ των προτέρων σε desavantage γιατί δεν έχει απόλυτη πρόσβαση στην πληροφορία όπως έχει ο πωλητής. Και φυσικά, είναι προφανές ότι όσο πιο άσχετος είναι ένας άνθρωπος με το θέμα, τόσο πιο εύκολα μπορούν να του πουλήσουν σαπάκι.

Προφανώς και υπάρχουν προβλήματα και επισκευές που θέλουν πολυυύ ψάξιμο για να βρεθούν που κατά 90% δεν θα γίνει και αν γίνει από κάποιον θα πωληθεί στον επόμενο...

Χαρακτηρηστικό παράδειγμα...φίλος πουλούσε πριν χρόνια ένα nissan που βάζει νερό, δεν έχει βγάλει άκρη πως το βάζει και δεν έχει όρεξη να ασχοληθεί οπότε το σπρώχνει, ο επόμενος το πήρε χωρίς πολλά παζάρια και το πρόβλημα (του φίλου) μεταφέρθηκε στον αγοραστή...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διάβασα την πρώτη σελίδα μόνο, είδα την αναφορά στους μεγαλέμπορους που είναι πολύ αξιόπιστοι και απαντάω απευθείας...

Ο μεγαλύτερος έμπορος μεταχειρισμένων στην Ελλάδα μου πούλησε σκάρτο αυτοκίνητο, αρνήθηκε να το αναγνωρίσει όταν άμεσα το ανακάλυψα, προσπάθησε να με "απειλήσει" πως αν το κυνηγήσω θα καταλήξω να πληρώσω κιόλας για συκοφαντική δυσφήμηση και κατέληξε να με πληρώσει μετά από 7 χρόνια που αναβαλόταν το δικαστήριο.

Το οποίο δικαστήριο με δικαίωσε 100% και ο δικηγόρος του πολύ αξιόπιστου μεγαλέμπορου με παρακαλούσε να δεχθώ μείωση στα χρήματα που μου επιδικάστηκαν.

Δεν υπάρχει δυστυχώς πολύ αξιόπιστος μεγαλέμπορος. 

Ένα είναι το μόνο πλεονέκτημα σε αυτές τις επιχειρήσεις. Πως διαφημίζουν τα οχήματα και τις υπηρεσίες τους. Άρα κρατώντας αποδεικτικά, μπορείς να τους κυνηγήσεις, αρκεί να έχεις γερό στομάχι. Εγώ έτσι δικαιώθηκα αλλά δεν είναι εύκολο να πληρώνεις 5 χρόνια δάνειο για ένα αυτοκίνητο που χρησιμοποίησες δυο εβδομάδες.

Εξονυχιστικός έλεγχος παιδιά και τύχη

Επεξ/σία από SlimData
  • Like 2
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Άρα σου πήρε 6 μήνες να αγοράσεις αυτοκίνητο επειδή άργησες να μαζέψεις όσα χρήματα χρειάζονταν για να πάρεις αυτοκίνητο των δικών σου προσδοκιών, και όχι επειδή δεν έβρισκες κάποιο της προκοπής όπως αρχικά υποστήριξες.

 

Δεν εβρισκα καποιο της προκοπης και ανεβασα το κεφαλαιο για να μπορεσω να βρω, παραλληλα εψαχνα συνεχως...

Οταν αγοραζω ενα αυτοκινητο θελω να ειναι οπως θα ηταν ενα που θα πουλουσα. Σε καλη κατασταση, δηλαδη να το παρει ο αλλος και να μην χρειαστει κατι. Δεν ειναι παραλογο αυτο, συγγνωμη. 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, skoulas είπε

 

Φίλος έχει πάρει "καινούριο" αυτοκίνητο, λιγότερο από ένα χρόνο, με δόσεις. Για κακή μας τύχη, τρακάρουμε μεταξύ μας... 

... 

... 

 

Θα μου πείτε πόσες πιθανότητες έχει να κάνει λαμογιά ένας μαντράς και πόσες μια αντιπροσωπεία;;; Θα συμφωνήσω... Απλά ας υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι όλοι προσπαθούν να πουλήσουν με το μέγιστο κέρδος..

το περιεργο ειναι ποσες πιθανοτητες υπαρχουν να τρακαρεις με φιλο σου 😂😂😂

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω αγορασα μεταχειρισμενο ex-leasing απο AVIS παρολο που στον κυκλο μου μου ελεγαν οτι αυτα τα αυτοκινητα ειναι χρεπια.

Ηταν οι μονοι που εκανα test drive οσο ηθελα και οχι το γυρο του τετραγωνου και το πηγα για ελεγχο οπου ηθελα

χωρις να τους πω απο πριν σε ποιο συνεργειο θα παω παντα με συνοδεια υπαλληλου της εταιριας. Τα χιλιομετρα 

τα εγραφε το τιμολογιο πωλησης και και δεν εχω καθολου ζημιες στα 2 χρονια που το εχω .Βεβαια δεν αγορασα και στην 

πιο φθηνη τιμη της αγορας οπως τα εισαγωγης αλλα δεν το μετανιωσα .

 

Φιλος σε εισαγωγης hyundai i20 με υποτιθεμενα 120000 χλμ την ιδια μερα που το πηρε του εκοψε καδενα και φυσικα ο εμπορος

κινεζος .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

εχει καποιος κανει χρηση των υπηρεσιων για ελεγχο μεταχειρισμενου αυτοκινητου απο τις εταιρειες carcheck,checkyourcar ή αν θελετε αναφερετε αλλες παρομοιες εταιρειες πλην spotmechanic  και εχετε εμπειριες καλες με την εννοια οτι μεινατε ευχαριστημενοι απο τα αποτελεσματα των ελεγχων?

 θυμαστε πχ καποιο ονομα υπαλληλου απο αυτες τις εταιρειες  που εκανε τεχνικο ελεγχο του αυτοκινητου ο οποιος ηταν  δυνατος,αναλυτικος,σχολαστικος  στον ελεγχο και να ανακαλυψε σοβαρες και σημαντικες ζημιες φαρνατζοδουλειας και μηχανικων προβληματων?

ψαχνω καποιο γατονι που να ειναι πραγματικα καλος για τρια-τεσσερα  αυτοκινητα που θελω να ελεγχθουν.

Επεξ/σία από sonikk
Δημοσ.
Στις 10/7/2020 στις 2:25 ΠΜ, yanpas είπε

το περιεργο ειναι ποσες πιθανοτητες υπαρχουν να τρακαρεις με φιλο σου 😂😂😂

Το χω παθει.

Ημασταν 2 αμαξια σε μια ερημικη παραλια ,και καταφεραμε να τρακαρουμε μεταξυ μας...

  • 8 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγγνώμη που ανασταίνω το θέμα, αλλά σκεφτόμουν να αξιοποιήσω κι εγώ τις υπηρεσίες του spotmechanic για έλεγχο ενός μεταχειρισμένου ΙΧ...κοβιντ και ΜΜΜ δεν είναι καλός συνδυασμός...

Προτού τους καλέσω όμως, ήθελα να ρωτήσω

- Ποιό θα πρέπει να είναι το όριο των διανυθέντων χιλιομέτρων που θα πρέπει να θέσω για αγορά ΜΤΧ;
- Έχει σχέση με τα κυβικά (πχ άλλο όριο για 1.4, άλλο για 1.6) ;

Φυσικά αυτό είναι συνάρτηση του κόστους, κι εδώ να πω ότι ο προϋπολογισμός περιορίζεται στα 2000-2500€, οπότε μιλάμε κατά κανόνα για 200Κ + και αμάξια ηλικίας 1999-2004 περίπου.

...αν ένα Opel Vectra B έχει διανύσει 290Κ χιλιόμετρα, αξίζει η αγορά του;

Προφανώς αυτό που προβληματίζει μπορεί να μην είναι τόσο η τρέχουσα κατάσταση, αλλά πόσο χιλιόμετρα μακρυά ακόμη θα με πάνε αυτά τα ~2000€, 

Να τονίσω, βέβαια, ότι το ένα αμάξι που έχει ο πατέρας (άλλος νομός) είναι ένα Vectra Ά του 91, που θα έχει πατήσει άνετα τα 350Κ-400Κ σίγουρα (έχει χαλάσει ο μετρητής εδώ 10 χρόνια κοντά στα 250Κ χλμ), μη πω και παραπάνω και δεν μας βγάζει ζημιές ακόμη και με τη πλημμελή συντήρηση του πατέρα μου (ιμάντα χρονισμού αλλάξαμε 1η φορά! πέρυσι - ο τεχνικός είπε ότι ήταν ακόμη σε αποδεκτή κατάσταση - μόνη ζημιά που μας άφησε στο δρόμο ήταν ντιστριμπυτέρ μια μόνο φορά και μίζα νομίζω, κάτι τέτοιο)

Εχοντας μάθει σε παλιότερα αμάξια δεν έχω "μεταξωτό κώλο" για αποφυγή ΙΧ άνω των 100-150Κ χλμ, άσε που όταν βλέπω αμάξια αρχών του 2000 που λένε 150Κ χλμ (σπάνια να δεις άνω των 280Κ), ενώ ΙΧ από τέλη της δεκαετίας έχουν παρόμοια χλμ, μού δημιουργούνται ερωτηματικά...

Ενα αμάξι 250Κ-290Κ χλμ, αν είναι καλοσυντηρημένο (και γενικά αξιόπιστο μοντέλο), πόσα χλμ "αντέχει" ακόμη να βγάλει;

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, definitio είπε

Συγγνώμη που ανασταίνω το θέμα, αλλά σκεφτόμουν να αξιοποιήσω κι εγώ τις υπηρεσίες του spotmechanic για έλεγχο ενός μεταχειρισμένου ΙΧ...κοβιντ και ΜΜΜ δεν είναι καλός συνδυασμός...

Προτού τους καλέσω όμως, ήθελα να ρωτήσω

- Ποιό θα πρέπει να είναι το όριο των διανυθέντων χιλιομέτρων που θα πρέπει να θέσω για αγορά ΜΤΧ;
- Έχει σχέση με τα κυβικά (πχ άλλο όριο για 1.4, άλλο για 1.6) ;

Φυσικά αυτό είναι συνάρτηση του κόστους, κι εδώ να πω ότι ο προϋπολογισμός περιορίζεται στα 2000-2500€, οπότε μιλάμε κατά κανόνα για 200Κ + και αμάξια ηλικίας 1999-2004 περίπου.

...αν ένα Opel Vectra B έχει διανύσει 290Κ χιλιόμετρα, αξίζει η αγορά του;

Προφανώς αυτό που προβληματίζει μπορεί να μην είναι τόσο η τρέχουσα κατάσταση, αλλά πόσο χιλιόμετρα μακρυά ακόμη θα με πάνε αυτά τα ~2000€, 

Να τονίσω, βέβαια, ότι το ένα αμάξι που έχει ο πατέρας (άλλος νομός) είναι ένα Vectra Ά του 91, που θα έχει πατήσει άνετα τα 350Κ-400Κ σίγουρα (έχει χαλάσει ο μετρητής εδώ 10 χρόνια κοντά στα 250Κ χλμ), μη πω και παραπάνω και δεν μας βγάζει ζημιές ακόμη και με τη πλημμελή συντήρηση του πατέρα μου (ιμάντα χρονισμού αλλάξαμε 1η φορά! πέρυσι - ο τεχνικός είπε ότι ήταν ακόμη σε αποδεκτή κατάσταση - μόνη ζημιά που μας άφησε στο δρόμο ήταν ντιστριμπυτέρ μια μόνο φορά και μίζα νομίζω, κάτι τέτοιο)

Εχοντας μάθει σε παλιότερα αμάξια δεν έχω "μεταξωτό κώλο" για αποφυγή ΙΧ άνω των 100-150Κ χλμ, άσε που όταν βλέπω αμάξια αρχών του 2000 που λένε 150Κ χλμ (σπάνια να δεις άνω των 280Κ), ενώ ΙΧ από τέλη της δεκαετίας έχουν παρόμοια χλμ, μού δημιουργούνται ερωτηματικά...

Ενα αμάξι 250Κ-290Κ χλμ, αν είναι καλοσυντηρημένο (και γενικά αξιόπιστο μοντέλο), πόσα χλμ "αντέχει" ακόμη να βγάλει;

Πως περνάει ΚΤΕΟ χωρίς κοντερ;

Έχεις μικρό προϋπολογισμό, καλύτερα να βρεις κάποιον φίλο που γνωρίζει ή μηχανικό και να κοιτάς αυτοκίνητα στην περιοχή σου.

Όταν παίρνεις αυτοκίνητο με πολλά χλμ, σε νοιάζει μόνο ένα πράγμα, να έχει ανταλλακτικά και φτηνά, μην είναι σπάνιο μοντέλο που δεν έχει κυκλοφορήσει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Klausx είπε

Πως περνάει ΚΤΕΟ χωρίς κοντερ;

Έχεις μικρό προϋπολογισμό, καλύτερα να βρεις κάποιον φίλο που γνωρίζει ή μηχανικό και να κοιτάς αυτοκίνητα στην περιοχή σου.

Όταν παίρνεις αυτοκίνητο με πολλά χλμ, σε νοιάζει μόνο ένα πράγμα, να έχει ανταλλακτικά και φτηνά, μην είναι σπάνιο μοντέλο που δεν έχει κυκλοφορήσει.

Τελευταία φορά έβαλε κατά προσέγγιση το ΚΤΕΟ, με κριτήριο τη προηγούμενη - κατά προσέγγιση - σημείωση χλμ...δεν το έχει φτιάξει ακόμη ο πατέρας...ό,τι χρειαζόταν μηχανικα κτλ είχε γίνει, οπότε μάλλον δε κόβουν γι αυτό το λόγο.

To Opel Vectra B '00 που κοιτάζω τώρα ήταν αρκετά δημοφιλές μοντέλο, πολλα κυκλοφορούν ακόμη.

Όπως είπα, μάλλον το spotmechanic θα αξιοποιήσω πιθανότατα...
...αρχικά έλεγα να ζητήσω από τον ιδιοκτήτη να το πάει σε ένα συνεργείο ή ΚΤΕΟ να ελεγχθεί και να πληρώσω εγώ, αλλά μου άρεσε η λεπτομερής αναφορά αυτών των on-demand μηχανικών, ενώ δε χρειάζεται για τον αρχικό έλεγχο να τρέχω κι εγώ στη γύρω-γύρω στη πόλη με τους ισχύοντες περιορισμούς κίνησης...αν δώσει το ΟΚ ο έλεγκτής θα ζητήσω να το οδηγήσω κι ο ίδιος

Επεξ/σία από definitio
Δημοσ.

Τα συγκεκριμένα Vectra b είναι από τα ζημιαρικά της opel.

Πιθανές βλάβες είναι εγκέφαλος, εγκέφαλος abs και κομπρεσέρ κλιματιστικού. Έλεγξε αυτά κυρίως, και προχωρά άφοβα σε περίπτωση επισκευής ή αντικατάστασης.

Στα υπόλοιπα μηχανικά μέρη είναι σκυλιά.

Προτίμησε το Z μοτέρ με την μεταλλική φλατζα

  • Thanks 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, definitio είπε

Συγγνώμη που ανασταίνω το θέμα, αλλά σκεφτόμουν να αξιοποιήσω κι εγώ τις υπηρεσίες του spotmechanic για έλεγχο ενός μεταχειρισμένου ΙΧ...κοβιντ και ΜΜΜ δεν είναι καλός συνδυασμός...

Προτού τους καλέσω όμως, ήθελα να ρωτήσω

- Ποιό θα πρέπει να είναι το όριο των διανυθέντων χιλιομέτρων που θα πρέπει να θέσω για αγορά ΜΤΧ;
- Έχει σχέση με τα κυβικά (πχ άλλο όριο για 1.4, άλλο για 1.6) ;

Φυσικά αυτό είναι συνάρτηση του κόστους, κι εδώ να πω ότι ο προϋπολογισμός περιορίζεται στα 2000-2500€, οπότε μιλάμε κατά κανόνα για 200Κ + και αμάξια ηλικίας 1999-2004 περίπου.

...αν ένα Opel Vectra B έχει διανύσει 290Κ χιλιόμετρα, αξίζει η αγορά του;

Προφανώς αυτό που προβληματίζει μπορεί να μην είναι τόσο η τρέχουσα κατάσταση, αλλά πόσο χιλιόμετρα μακρυά ακόμη θα με πάνε αυτά τα ~2000€, 

Να τονίσω, βέβαια, ότι το ένα αμάξι που έχει ο πατέρας (άλλος νομός) είναι ένα Vectra Ά του 91, που θα έχει πατήσει άνετα τα 350Κ-400Κ σίγουρα (έχει χαλάσει ο μετρητής εδώ 10 χρόνια κοντά στα 250Κ χλμ), μη πω και παραπάνω και δεν μας βγάζει ζημιές ακόμη και με τη πλημμελή συντήρηση του πατέρα μου (ιμάντα χρονισμού αλλάξαμε 1η φορά! πέρυσι - ο τεχνικός είπε ότι ήταν ακόμη σε αποδεκτή κατάσταση - μόνη ζημιά που μας άφησε στο δρόμο ήταν ντιστριμπυτέρ μια μόνο φορά και μίζα νομίζω, κάτι τέτοιο)

Εχοντας μάθει σε παλιότερα αμάξια δεν έχω "μεταξωτό κώλο" για αποφυγή ΙΧ άνω των 100-150Κ χλμ, άσε που όταν βλέπω αμάξια αρχών του 2000 που λένε 150Κ χλμ (σπάνια να δεις άνω των 280Κ), ενώ ΙΧ από τέλη της δεκαετίας έχουν παρόμοια χλμ, μού δημιουργούνται ερωτηματικά...

Ενα αμάξι 250Κ-290Κ χλμ, αν είναι καλοσυντηρημένο (και γενικά αξιόπιστο μοντέλο), πόσα χλμ "αντέχει" ακόμη να βγάλει;

Καταρχήν τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα κατά μέσο όρο διανύουν 15.000 km το έτος, συνεπώς ένα αυτοκίνητο 20ετίας (του 2001) σαν αυτό που ψάχνεις με μέτρια χρήση θα έχει ~300k km στην πλάτη του, 200k+ είναι σχετικά λίγα. Επίσης πιστεύω πως πιο πολύ η κατηγορία του αυτοκινήτου έχει κάποια σχέση με τα km που πιθανώς να έχει κάνει, πχ μικρό πόλης ή μεγάλο, και όχι τα 1.4 - 1.6L.

Τώρα για τα km που ρωτάς δεν νομίζω να έχει νόημα να βάλεις κάποιο όριο, αφενός γιατί δεν μπορείς να γνωρίζεις αν είναι τα πραγματικά, αφετέρου γιατί η αντοχή και η αξιοπιστία δεν έχουν και τόσο σχέση με τα διανυθέντα χιλιόμετρα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι ένα αυτοκίνητο 20ετίας έχει ούτως ή άλλως χαμηλή αξιοπιστία, οι πιθανότητες για βλάβες αυξάνονται εκθετικά με το χρόνο. Αυτό που μπορείς να διαπιστώσεις με έλεγχο είναι οι ζημίες/ελλείψεις που ήδη έχει, το τι θα βγάλει δεν μπορείς να το γνωρίζεις.

Όσο για τον κινητήρα μπορείς να μετρήσεις την συμπίεση του ώστε να πάρεις μια ιδέα της κατάστασης του, κάτι που ΔΕΝ κάνει η spot mechanics. Και γενικότερα πιστεύω πως τέτοια υπηρεσία για αυτοκίνητο 20ετίας με αξία 2.000€ δεν αξίζει, ειδικά με τον τρόπο που θέλεις να τη χρησιμοποιήσεις εσύ, δλδ να πληρώσεις 70αρι για έλεγχο πριν καν το δεις από κοντά, σε τέτοια αυτοκίνητα ζήτημα να αξίζει το ένα στα 10 που βρίσκεις.

Γενικότερα πάντως με 2k που έχεις σκοπό να δώσεις μην έχεις πολλές απαιτήσεις, δεν υπάρχει καμία απολύτως εγγύηση ότι δεν θα βάλεις το χέρι στην τσέπη αύριο κιόλας, για αυτό ακριβώς θα πληρώσεις 2 και όχι 22 που είναι η βασική τιμή ενός αντίστοιχου καινούργιου (insignia).

Δημοσ.

Με 2Κ μπατζετ,δε κοιτας καν χιλιομετρα.

Κοιτας ποιος ιδιοκτητης σου φαινεται πιο μερακλης και ποιο φαινεται πιο καλο συντηρημενο και κανεις τη προσευχη σου να πεσεις μεσα.

  • Like 5

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...