Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Ρώτησα πράγματι τον ts να μου πεί τους 2-3 μαντράδες που (υποτίθεται) είναι αξιόπιστοι και δεν πρόκειται να πουλήσουν σαπάκια.

Η δεύτερη ερώτησή μου θα ήταν "πώς γνωρίζεις πολύ καλά ότι πρόκειται για τέτοιους" ώστε να αξιολογήσω το είδος της γνώσης που ισχυρίζεται ότι έχει.

Βέβαια η δεύτερη ερώτηση τελικά δεν έγινε διότι δεν απαντήθηκε ποτέ η πρώτη!

επειδη υπηρχε ενα τεχνικο θεμα με το ιντερνετ δεν μπορουσα να απαντησω.συγγνωμη. αναφερομουν σε αντιπροσωπους μεταχειρισμενων -που δεν τους ξεχωριζω απο κλασικους μαντραδες  και το επωνυμο τους τελειωνει σε -ακης...ελπιζω να καταλαβατε. με μια υποσημειωση ομως.οταν ειπα οτι δεν θα πουλησουν τρακαρισμενο εννοουσα οτι δεν θα εχει παρει σασι κτλ. αν περιφερειακα εχουν γινει εργασιες,στοκαρισματα κτλ απο γρατζουνιες,λακουβακια, χτυπηματα κτλ αυτα δεν θεωρουνται τρακαρισμενα.  ενα μεγαλο ονομα στην αγορα δεν το συμφερει να πουλησει ενα αμαξι που το σασι του εχει γινει πλισε. πολυ απλα δεν θελει να ρισκαρει την φημη του. με αυτην την εννοια δεν θα βρειτε εκει ενα αμαξι που εχει κοπει και το εβγαλαν στο κλαρι.

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Κάτσε γιατί την αλλάζεις συνεχώς την ιστορία, ο συνεργάτης έγινε "συνεργειάς", στο προηγούμενο μήνυμα ισχυρίστηκες πως δεν ξέρεις γιατί ο πελάτης του "συνεργειά" έκανε μήνυση ενώ τώρα ξέρεις το λόγο αλλά δεν ξέρεις αν έγινε μήνυση...

Από την συγκεκριμένη ιστορία δεν βγαίνει κανένα απολύτως συμπέρασμα γιατί δεν ξέρεις ούτε αν ο πελάτης δικαιώθηκε στην υποτιθέμενη μήνυση, ούτε αν το αυτοκίνητο είχε πράγματι παραπάνω χιλιόμετρα από όσα έγραφε και πόσα, ούτε αν η ζημιά οφειλόταν στα πολλά χιλιόμετρα ή σε κακή χρήση ή σε αστοχία υλικού ή δξ τι άλλο.

Με αυτό στα bold έρχεσαι στα λόγια μου, ούτε λίγο ούτε πολύ επιβεβαιώνεις τον αρχικό μου ισχυρισμό δλδ το ότι μια πολύ μεγάλη μείωση στα χιλιόμετρα του κοντέρ θα την πάρει χαμπάρι και ο πιο άσχετος.

Κατά τα άλλα φυσιολογικό ήταν που ζητούσαν περισσότερα χρήματα για τα αυτοκίνητα που ήταν σε καλή κατάσταση σε σχέση με τα χρέπια, άλλο που περίμενες να βρεις άψογο σε τιμή χρεπιού και για αυτό σου πήρε τόσους μήνες.

Ούτε από αυτή την ιστορία βγαίνει κάποιο ουσιώδες συμπέρασμα, ακόμα και 150-200k "υποθετικά" χιλιόμετρα να είχε δεν δικαιολογούν τόσες πολλές ζημιές μέσα σε 7 μήνες. Ίσως ήταν κακοδουλεμένο, ίσως να είχε ελλειπή συντήρηση, ίσως οι ζημιές να προϋπήρχαν και απλά ο γνωστός από το γραφείο δεν έκανε σωστό έλεγχο, ίσως απλά φταίει το ότι είναι Fiat.

Δεν ζήτησε λίστα με 35 εμπόρους, ζήτησε λίστα με τους "2-3  μεγαλοεμποροι πωλησης αυτοκινητου γνωριζω πολυ καλα οτι ειναι αξιοπιστοι με την εννοια οτι δεν προκειται να πουλησουν τρακαρισμενο αυτοκινητο."

Που κατά τη γνώμη μου χαζομάρα είναι αν κάποιος βασιστεί σε φήμες, και όχι στα ευρήματα του εξονυχιστικού ελέγχου που θα κάνει στο αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει.

Δεν συνενοουμασε αλλα οκ . Μια ιστορια ηταν που ακουσα στο συνεργειο (το συνεργειας μου το εκανε συνεργατης το Τ9 στο κινητο.) Το αμαξι ειχε κατεστραμμενο κινητηρα ολοκληρωτικα και απειρες φθορες που ο μαστορας ελεγε οτι δεν ειναι δυνατον να συμβουν τοσο νωρις αν τα χλμ ειναι οκ. Ο ιδιοκτητης είπε οτι το κυνηγαει νομικα. και οτι ειχε μαθει αυτο για την γαλλια.
Τι λες ? να παρω το συνεργειο μετα απο μηνες να ρωτησω πως πηγε το δικαστηριο ?

Για το fiat , το παλικαρακι δεν ελεγξε τιποτα, σαν κοροιδο το πηρε, αλλα με μια ματια φαινεται οτι το αμαξι δεν εχει τα χλμ που λεει. 

Οταν εψαχνα αυτοκινητο εψαχνα αυτοκινητο σε αξιοπρεπη κατασταση (οπως θα το ειχα εγω αν το πουλουσα..) και σε αξιοπρεπη λεφτα (λεφτα που να ειναι ενα καλος συμβιβασμος και των δυο). Εψαχνα 3-4 μοντελα συγκεκριμενα. Σε μαντρα μονο ενα βρηκα σε καλη κατασταση και σε αξιολογη τιμη και μεχρι να το σκεφτω (τυπου μεχρι την επομενη το πρωι), το αυτοκινητο ειχε πουληθει/δεν ηταν διαθεσιμο. Σε ιδιωτες τα περισσοτερα ήταν μια χαρα αυτοκινητα σε μια χαρα τιμή. Διαλεξα αυτο που μου αρεσε καλυτερα.

Το ουσιωδες ειναι οτι απο τις 10δες μαντρες που πηγα , πολυ λίγες εμοιαζαν αξιοπρεπεις και να σεβονται τον πελατη. Χωρις ψεματα , απατες κτλ  Για παραδειγμα, μου ετυχε ενας στην νικαια που πρεπει να ειχε βαψει ενα αμαξι με πινελο ή σπρει καθως φαινοταν η μπογια και ελεγε "ατρακαριστο". Τα μέρη που πηγα και συνεννοηθηκα ηταν τα μτχ απο αντιπροσωπειες και καποιες αλυσιδες οπως η auto-marin . Που ναι μεν συνεννοηθηκα αλλα δεν ειχε τα αυτοκινητα που ηθελα. 

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, conkal είπε

Δεν συνενοουμασε αλλα οκ . Μια ιστορια ηταν που ακουσα στο συνεργειο (το συνεργειας μου το εκανε συνεργατης το Τ9 στο κινητο.) Το αμαξι ειχε κατεστραμμενο κινητηρα ολοκληρωτικα και απειρες φθορες που ο μαστορας ελεγε οτι δεν ειναι δυνατον να συμβουν τοσο νωρις αν τα χλμ ειναι οκ. Ο ιδιοκτητης είπε οτι το κυνηγαει νομικα. και οτι ειχε μαθει αυτο για την γαλλια.
Τι λες ? να παρω το συνεργειο μετα απο μηνες να ρωτησω πως πηγε το δικαστηριο ?

Για το fiat , το παλικαρακι δεν ελεγξε τιποτα, σαν κοροιδο το πηρε, αλλα με μια ματια φαινεται οτι το αμαξι δεν εχει τα χλμ που λεει. 

Οταν εψαχνα αυτοκινητο εψαχνα αυτοκινητο σε αξιοπρεπη κατασταση (οπως θα το ειχα εγω αν το πουλουσα..) και σε αξιοπρεπη λεφτα (λεφτα που να ειναι ενα καλος συμβιβασμος και των δυο). Εψαχνα 3-4 μοντελα συγκεκριμενα. Σε μαντρα μονο ενα βρηκα σε καλη κατασταση και σε αξιολογη τιμη και μεχρι να το σκεφτω (τυπου μεχρι την επομενη το πρωι), το αυτοκινητο ειχε πουληθει/δεν ηταν διαθεσιμο. Σε ιδιωτες τα περισσοτερα ήταν μια χαρα αυτοκινητα σε μια χαρα τιμή. Διαλεξα αυτο που μου αρεσε καλυτερα.

Το ουσιωδες ειναι οτι απο τις 10δες μαντρες που πηγα , πολυ λίγες εμοιαζαν αξιοπρεπεις και να σεβονται τον πελατη. Χωρις ψεματα , απατες κτλ  Για παραδειγμα, μου ετυχε ενας στην νικαια που πρεπει να ειχε βαψει ενα αμαξι με πινελο ή σπρει καθως φαινοταν η μπογια και ελεγε "ατρακαριστο". Τα μέρη που πηγα και συνεννοηθηκα ηταν τα μτχ απο αντιπροσωπειες και καποιες αλυσιδες οπως η auto-marin . Που ναι μεν συνεννοηθηκα αλλα δεν ειχε τα αυτοκινητα που ηθελα. 

Είναι γνωστό οτί στην γλώσσα της αγοράς το "ατρακάριστο" σημαίνει οτι δεν έχει χτύπημα που έχει πάρει σασί!

Ατρακάριστο δεν σημαίνει ούτε άβαφο, ούτε αγρατζούνιστο...

Τώρα το αν έχει βαφτεί (μετά από μικροχτύπημα ή γρατζουνιά) επαγγελματικά και σωστά ή ερασιτεχνικά και στο πόδι είναι άλλο θέμα!

 

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, conkal είπε

Δεν συνενοουμασε αλλα οκ . Μια ιστορια ηταν που ακουσα στο συνεργειο (το συνεργειας μου το εκανε συνεργατης το Τ9 στο κινητο.) Το αμαξι ειχε κατεστραμμενο κινητηρα ολοκληρωτικα και απειρες φθορες που ο μαστορας ελεγε οτι δεν ειναι δυνατον να συμβουν τοσο νωρις αν τα χλμ ειναι οκ. Ο ιδιοκτητης είπε οτι το κυνηγαει νομικα. και οτι ειχε μαθει αυτο για την γαλλια.
Τι λες ? να παρω το συνεργειο μετα απο μηνες να ρωτησω πως πηγε το δικαστηριο ?

Αυτό λέω και εγώ, πως δεν συνενοούμαστε. Η ξαφνική "ολοκληρωτική καταστροφή του κινητήρα" (ότι και να εννοείς με αυτό) δεν είναι θέμα πολλών χιλιομέτρων, τα πολλά χιλιόμετρα καταστρέφουν τον κινητήρα σιγά σιγά και όχι με τη μία, όπως έγραψα και παραπάνω άλλοι λόγοι μπορεί να την προκαλέσουν όπως κακή χρήση, κακή συντήρηση, αστοχία υλικού κτλ. Επίσης ο ισχυρισμοί "το κυνηγάω νομικά" και "πιθανόν να είχε στην πραγματικότητα περισσότερα χλμ επειδή τα αυτοκίνητα της εταιρείας στην οποία ανήκε γενικώς κάνουν πολλά" δεν λέει απολύτως τίποτα, θα έλεγε κάτι μόνο στην περίπτωση που είχαμε πληροφορίες και για το ότι δικαιώθηκε, και για το πως κατάφερε να αποδείξει τους ισχυρισμούς του, και το ποσό που εκδικάστηκε.

22 λεπτά πριν, conkal είπε

Για το fiat , το παλικαρακι δεν ελεγξε τιποτα, σαν κοροιδο το πηρε, αλλα με μια ματια φαινεται οτι το αμαξι δεν εχει τα χλμ που λεει. 

Στα λόγια μου έρχεσαι, και στην υπόθεση που έκανα δλδ ότι μπορεί να είχε ήδη τις ζημιές αλλά το παλικάρι δεν το ήξερε γιατί δεν έλεγξε τίποτα, αλλά και στο ότι μια πολύ μεγάλη μείωση στα χιλιόμετρα του κοντέρ θα την πάρει χαμπάρι και ο πιο άσχετος.

24 λεπτά πριν, conkal είπε

Οταν εψαχνα αυτοκινητο εψαχνα αυτοκινητο σε αξιοπρεπη κατασταση (οπως θα το ειχα εγω αν το πουλουσα..) και σε αξιοπρεπη λεφτα (λεφτα που να ειναι ενα καλος συμβιβασμος και των δυο). Εψαχνα 3-4 μοντελα συγκεκριμενα. Σε μαντρα μονο ενα βρηκα σε καλη κατασταση και σε αξιολογη τιμη και μεχρι να το σκεφτω (τυπου μεχρι την επομενη το πρωι), το αυτοκινητο ειχε πουληθει/δεν ηταν διαθεσιμο.

Τα "αξιοπρεπή κατάσταση" και "αξιοπρεπή λεφτά" είναι αόριστα και μπορούν να ερμηνευτούν ποικιλοτρόπως, πχ αν ψάχνεις ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο με μέση εμπορική αξία 6.000€ αλλά θέλεις να το βρεις και σε άψογη κατάσταση αλλά και με 5.000€, λογικό είναι να ψάχνεις για μήνες γιατί αυτό περιγράφεται ως ευκαιρία, όπως επίσης λογικό είναι αν βρεις μια ευκαιρία σήμερα να μην υπάρχει αύριο.

Αντιθέτως όμως αν διαθέσεις 6.000€ για κάποιο σε μέτρια κατάσταση, είναι σίγουρο πως θα βρεις κάποιο την ίδια μέρα κιόλας.

37 λεπτά πριν, conkal είπε

Σε ιδιωτες τα περισσοτερα ήταν μια χαρα αυτοκινητα σε μια χαρα τιμή. Διαλεξα αυτο που μου αρεσε καλυτερα.

Πολύ αμφιβάλλω, αν ήταν έτσι τότε θα είχες διαλέξει ένα μέσα σε 1-2 ημέρες, για να σου πήρε 6 μήνες και βάλε μάλλον έψαχνες την υπέρτατη ευκαιρία.

41 λεπτά πριν, conkal είπε

Το ουσιωδες ειναι οτι απο τις 10δες μαντρες που πηγα , πολυ λίγες εμοιαζαν αξιοπρεπεις και να σεβονται τον πελατη. Χωρις ψεματα , απατες κτλ  Για παραδειγμα, μου ετυχε ενας στην νικαια που πρεπει να ειχε βαψει ενα αμαξι με πινελο ή σπρει καθως φαινοταν η μπογια και ελεγε "ατρακαριστο". Τα μέρη που πηγα και συνεννοηθηκα ηταν τα μτχ απο αντιπροσωπειες και καποιες αλυσιδες οπως η auto-marin . Που ναι μεν συνεννοηθηκα αλλα δεν ειχε τα αυτοκινητα που ηθελα. 

Από τα bold και μόνο προκύπτει το πόσο υπερβολικός είσαι, ατρακάριστο θεωρείται ένα αυτοκίνητο που δεν έχει πάρει σασί, που δεν έχει μπει σε καλίμπρα και καραγκιόζη, και όχι αυτοκίνητο που έχει ξαναβαφτεί και δεν έχει γίνει καλή δουλειά.

Κατά τα άλλα, τα ψέματα ή η απόκρυψη της αλήθειας είναι χαρακτηριστικό γενικότερα της αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, και όχι ειδικά των εμπόρων. Μια χαρά σου λένε και οι ιδιώτες ψέματα, εκτός βέβαια και αν εσύ ειδικά έτυχες σε εξαιρέσεις.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Αυτό λέω και εγώ, πως δεν συνενοούμαστε. Η ξαφνική "ολοκληρωτική καταστροφή του κινητήρα" (ότι και να εννοείς με αυτό) δεν είναι θέμα πολλών χιλιομέτρων, τα πολλά χιλιόμετρα καταστρέφουν τον κινητήρα σιγά σιγά και όχι με τη μία, όπως έγραψα και παραπάνω άλλοι λόγοι μπορεί να την προκαλέσουν όπως κακή χρήση, κακή συντήρηση, αστοχία υλικού κτλ. Επίσης ο ισχυρισμοί "το κυνηγάω νομικά" και "πιθανόν να είχε στην πραγματικότητα περισσότερα χλμ επειδή τα αυτοκίνητα της εταιρείας στην οποία ανήκε γενικώς κάνουν πολλά" δεν λέει απολύτως τίποτα, θα έλεγε κάτι μόνο στην περίπτωση που είχαμε πληροφορίες και για το ότι δικαιώθηκε, και για το πως κατάφερε να αποδείξει τους ισχυρισμούς του, και το ποσό που εκδικάστηκε.

...

Αντιθέτως όμως αν διαθέσεις 6.000€ για κάποιο σε μέτρια κατάσταση, είναι σίγουρο πως θα βρεις κάποιο την ίδια μέρα κιόλας.

Πολύ αμφιβάλλω, αν ήταν έτσι τότε θα είχες διαλέξει ένα μέσα σε 1-2 ημέρες, για να σου πήρε 6 μήνες και βάλε μάλλον έψαχνες την υπέρτατη ευκαιρία.

 

Για το αυτοκινητο που αγορασα τοτε , ξεκινησα να κοιταω φτηνοτερα αυτοκινητα τα οποια ηταν ολα κατω των δικων μου προσδοκιων. μαζεψα  λιγα περισσοτερα χρηματα σε βαθος 6μηνου και παραλληλα κοιτουσα και ανεβηκα σε μεγαλυτερο ποσο απο το αρχικο και βρηκα ενα αυτοκινητο που ηταν ενταξει. 

Οταν λεω ενα αμαξι να ειναι ατρακαριστο, εννοω ατρακαριστο- ισως μονο με εξαιρεση μικροχτυπηματα σε προφυλακτηρες.. Για καλυμπρες και τετοια ουτε καν που το σκεφτομουν. 

Γενικα, στην οικογενεια μου απο το 1980 δεν εχει τρακαρει κανενα αυτοκινητο , τα συντηρουμε στην ωρα τους - λαδια ξυδια αμορτισερ λαστιχα κτλ . Οταν πηγα να παρω το τελευταιο μου αμαξι , περιμενα αυτοκινητο που να εχει υποτυπωδη συντηρηση (πχ πολλα ειχαν λαστιχα 4-5 χρονων πανω καμμενα) ή ελειπε το βιβλιο σερβισ ( ακουσα και το θεικο "τα συμπληρωνα στο βενζιναδικο") και σε ιδωτες και σε μαντρες αυτη η κατασταση. Στους ιδιωτες εβγαζες μιση ακρη παραπανω.. 
Δεν ειμαι παραλογος ανθρωπος σε αυτα τα θεματα και απλα παρουσιαζω την εμπειρια μου. Απο μάντρες θα πηγαινα μονο σε μεγαλες και απο ιδιωτη κατα προτιμηση μετα απο εξονυχιστικο ελεγχο. 

Επεξ/σία από conkal
Δημοσ.

Παίδες σε όποιο μαντρά - ιδιώτη κλπ πήγα για να δω αυτοκίνητο, αν σε οποιαδήποτε στιγμή της συζήτησης αντιληφθώ καν κάποιο δισταγμό ως αναφορά σε έλεγχο από μηχανικό και φανοποιό, την κάνω με ελαφρά. Η κοσμοθεωρία του καθένα για τους λόγους που δεν μπορεί να πάει το αυτοκίνητο στο συνεργείο μου είναι παντελώς αδιάφορη και όταν πάνε να μου το παίξουν και έξυπνοι, ακούνε και τα καντηλακια τους. Ο σωστός επαγγελματίας και αυτός που σέβεται το πελάτη του αλλά και πάνω από όλα την φήμη του, ξεκινά ως εξής: "το ελεγχεις όπου θες όποτε θες με όποιο τρόπο θες". Αυτή είναι μια καλή αρχή για μια υποψήφια αγορά κατ εμε.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά προσωπικά δεν θα κάτσω να χαλάσω την ζαχαρένια μου και τον καντηλιασω.

Προσωπικά τον αφήνα  να ξετυλίξει το μπερδεμένο κουβάρι των σκέψεων του και απλά στο του έλεγα σόρρυ δεν με έπεισες

Δεν αφιερώνω τον χρόνο μου σε χαμένες υποθέσεις και χαμένα κορμιά

Επεξ/σία από tutuyo
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά προσωπικά δεν θα κάτσω να χαλάσω την ζαχαρένια μου και τον καντηλιασω.

Προσωπικά τον αφήνα  να ξετυλίξει το μπερδεμένο κουβάρι των σκέψεων του και απλά στο του έλεγα σόρρυ δεν με έπεισες

Δεν αφιερώνω τον χρόνο μου σε χαμένες υποθέσεις και χαμένα κορμιά

Εγώ έχω καταλάβει οτι δεν τον θέλουν τον ψυλλιασμένο για πελάτη, προτιμούν όποιον αγοράζει γουρούνι στο σακί και φαίνεται να είναι πολλοί αυτοί τελικά!

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 8/7/2020 στις 2:13 ΜΜ, conkal είπε

Για το αυτοκινητο που αγορασα τοτε , ξεκινησα να κοιταω φτηνοτερα αυτοκινητα τα οποια ηταν ολα κατω των δικων μου προσδοκιων. μαζεψα  λιγα περισσοτερα χρηματα σε βαθος 6μηνου και παραλληλα κοιτουσα και ανεβηκα σε μεγαλυτερο ποσο απο το αρχικο και βρηκα ενα αυτοκινητο που ηταν ενταξει. 

Άρα σου πήρε 6 μήνες να αγοράσεις αυτοκίνητο επειδή άργησες να μαζέψεις όσα χρήματα χρειάζονταν για να πάρεις αυτοκίνητο των δικών σου προσδοκιών, και όχι επειδή δεν έβρισκες κάποιο της προκοπής όπως αρχικά υποστήριξες.

Στις 8/7/2020 στις 2:13 ΜΜ, conkal είπε

Οταν λεω ενα αμαξι να ειναι ατρακαριστο, εννοω ατρακαριστο- ισως μονο με εξαιρεση μικροχτυπηματα σε προφυλακτηρες.. Για καλυμπρες και τετοια ουτε καν που το σκεφτομουν. 

Το κατάλαβα, και αυτό που σου λέμε είναι ότι δεν έχεις δίκιο. Άλλο πράγμα σημαίνει το ατρακάριστο, άλλο το αγρατζούνιστο, άλλο το κακοβαμμένο/κακοεπισκευασμένο, άλλο το άβαφο κτλ. Όσο επιμένεις στη λάθος ερμηνεία του τι σημαίνει "ατρακάριστο", τόσο θα νομίζεις πως όλοι σε κοροϊδεύουν.

Στις 8/7/2020 στις 2:13 ΜΜ, conkal είπε

Γενικα, στην οικογενεια μου απο το 1980 δεν εχει τρακαρει κανενα αυτοκινητο , τα συντηρουμε στην ωρα τους - λαδια ξυδια αμορτισερ λαστιχα κτλ . Οταν πηγα να παρω το τελευταιο μου αμαξι , περιμενα αυτοκινητο που να εχει υποτυπωδη συντηρηση (πχ πολλα ειχαν λαστιχα 4-5 χρονων πανω καμμενα) ή ελειπε το βιβλιο σερβισ ( ακουσα και το θεικο "τα συμπληρωνα στο βενζιναδικο") και σε ιδωτες και σε μαντρες αυτη η κατασταση. Στους ιδιωτες εβγαζες μιση ακρη παραπανω.. 
Δεν ειμαι παραλογος ανθρωπος σε αυτα τα θεματα και απλα παρουσιαζω την εμπειρια μου.

Δεν ξέρω αν γενικά είσαι παράλογος, αλλά σίγουρα οι προσδοκίες που έχεις (ή έστω είχες) είναι τουλάχιστον υπερβολικές αν όχι παράλογες. Το ότι στην οικογένεια σου δεν έχει τρακάρει κανένα αυτοκίνητο από το 1980, δεν σημαίνει ότι το ίδιο διάστημα δεν έχει τρακάρει (ειδικά με τη δική σου ερμηνεία του ατρακάριστου) κανένα αυτοκίνητο στην Ελλάδα.  Το ότι στη δική σου οικογένεια κάνετε σωστή συντήρηση δεν σημαίνει πως όλοι οι οδηγοί στην Ελλάδα κάνουν το ίδιο, ίσα ίσα που το αυτοκίνητο που οδηγεί ο μέσος Έλληνας ΔΕΝ είναι σωστά συντηρημένο.

Στις 8/7/2020 στις 2:13 ΜΜ, conkal είπε

Απο μάντρες θα πηγαινα μονο σε μεγαλες και απο ιδιωτη κατα προτιμηση μετα απο εξονυχιστικο ελεγχο. 

Εγώ προσωπικά πάντα κάνω εξονυχιστικό έλεγχο στο αυτοκίνητο, και ποτέ δεν δίνω σημασία στην ιδιότητα του πωλητή.

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Εγώ έχω καταλάβει οτι δεν τον θέλουν τον ψυλλιασμένο για πελάτη, προτιμούν όποιον αγοράζει γουρούνι στο σακί και φαίνεται να είναι πολλοί αυτοί τελικά!

Είναι πολύ δύσκολο έως αδύνατο να μην βγει ριγμένος ο αγοραστής. Όσο καλό έλεγχο κι αν κάνεις, όσες γνώσεις κι αν έχεις, ποτέ δεν πρόκειται να έχεις 100% εικόνα του τι αγοράζεις. Ουσιαστικά ο αγοραστής είναι εκ των προτέρων σε desavantage γιατί δεν έχει απόλυτη πρόσβαση στην πληροφορία όπως έχει ο πωλητής. Και φυσικά, είναι προφανές ότι όσο πιο άσχετος είναι ένας άνθρωπος με το θέμα, τόσο πιο εύκολα μπορούν να του πουλήσουν σαπάκι.

  • Like 2
Δημοσ.

Αμάξια κυκλοφορούν 40 χρόνια και δεν έχουν τρακάρει ποτέ! Φταίνε - δε φταίνε! 

βρε τι μαθαίνει κανείς στο internet αυτές τις μέρες...

  • Like 1
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Εγώ έχω καταλάβει οτι δεν τον θέλουν τον ψυλλιασμένο για πελάτη, προτιμούν όποιον αγοράζει γουρούνι στο σακί και φαίνεται να είναι πολλοί αυτοί τελικά!

εμ βεβαια, γιατι θα τους ειναι πιο ευκολο να πουλησουν σε καποιο ανενημερωτο.

Και εγω ομως τρομαζω με το ποσοι αγοραζουν γουρουνι στο σακι. Πιστευα οτι ειναι πιο υποψιασμενος ο κοσμος -  ειδικα τωρα, αλλα εχει πολυ φυρα.

20 λεπτά πριν, topaz είπε

Αμάξια κυκλοφορούν 40 χρόνια και δεν έχουν τρακάρει ποτέ! Φταίνε - δε φταίνε! 

βρε τι μαθαίνει κανείς στο internet αυτές τις μέρες...

Να σου πω την αληθεια εμενα μ'αρεσει αυτο το τρυπακι κοινοτοπίας, το απολαμβανω γιατι οπως τα παιδακια που βλεπουν το ιδιο παιδικο 500 φορες γιατι θελουν να ξερουν τι γινεται, ετσι και εγω διασκεδαζω, το περιμενω παντα το "ηταν ενος γιατρου απο το Κρυονερι, χιλιομετρα μονο σε Εθνικη, απο γκαραζ σε γκαραζ, παντα με κουκουλα".😀

Δημοσ.

Μου έχουν συμβεί 2 γεγονότα όπου με έκαναν να καταλάβω ότι το αυτοκίνητο αποτελεί λαχείο είτε το παίρνεις από μαντρά είτε από την αντιπροσωπεία (ακόμα και καινούριο).

1ο Περιστατικό

Έχω βρει αυτοκίνητο από μαντρά και κανονίζουμε να περάσω να το πάω όπου θέλω. Την ώρα που το πήρα (με έναν υπάλληλο) με ρώτησαν που θα το πάω και έπεσε τηλέφωνο στο συνεργείο που θα το πήγαινα...αφού έμαθα για το τηλέφωνο (ήταν γνωστός μου ο μηχανικός και μου το είπε) το πάω και σε 2ο συνεργείο που ήταν εκεί κοντά και αμέσως ο υπάλληλος προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το αφεντικό για να ξαναπέσει τηλέφωνο...Η τιμή ήταν λίγο τσιμπημένη οπότε μετά από αυτά που μου είπαν στα 2 συνεργεία έκοψα 300-400euro για να είναι πιο win-win η κατάσταση...Μεσημέρι δίνω προκαταβολή και το απόγευμα με παίρνουν τηλέφωνο να πάω να πάρω την προκαταβολή γιατί το αυτοκίνητο είχε πουληθεί και δεν το ήξεραν!!!!! (Προφανώς βρέθηκε κάποιος που το πήρε στην τιμή που το πουλούσαν)

2ο Περιστατικό

Φίλος έχει πάρει "καινούριο" αυτοκίνητο, λιγότερο από ένα χρόνο, με δόσεις. Για κακή μας τύχη, τρακάρουμε μεταξύ μας και αφού κάνουμε δηλώσεις κτλ με τις ασφάλειες πάει να το φτιάξει και τότε του έρχεται η κεραμίδα... Η πλευρά που τον τράκαρα είχε βαφτεί ήδη 3-4 φορές και ψάχνοντας το ιστορικό του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία, έμαθε (ανεπίσημα) ότι στο "καινούριο" αυτοκίνητο που αγόρασε είχε γίνει μέχρι ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση. Τότε κατάλαβε ποιος ήταν ο λόγος που καθυστέρησαν να του φέρουν το αυτοκίνητο και του έλεγαν δικαιολογίες του τύπου "Διάλεξες χρώμα που δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, δεν προτιμούν πολλοί αυτόν τον εξοπλισμό κτλ." Όταν μίλησε με την αντιπροσωπεία του πρότεινα να του "χαρίσουν" 2 δόσεις και αφού δεν δέχτηκε του είπαν χαρακτηριστικά "Πήγαινε δικαστικά".. Αυτό θα σήμαινε ότι το αυτοκίνητο θα έπρεπε να παραμείνει ακίνητο μέχρι να γίνει το δικαστήριο και οι δόσεις να εξοφλούνται κανονικά. Επίσης, διαγράφηκε όλο το ιστορικό και το άτομο που αποκάλυψε το τι είχε γίνει, σε καμία περίπτωση δεν θα κατέθεται στο δικαστήριο γιατί προφανώς θα έχανε τη δουλειά του.

Θα μου πείτε πόσες πιθανότητες έχει να κάνει λαμογιά ένας μαντράς και πόσες μια αντιπροσωπεία;;; Θα συμφωνήσω... Απλά ας υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι όλοι προσπαθούν να πουλήσουν με το μέγιστο κέρδος..

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, skoulas είπε

Θα μου πείτε πόσες πιθανότητες έχει να κάνει λαμογιά ένας μαντράς και πόσες μια αντιπροσωπεία;;; Θα συμφωνήσω... Απλά ας υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι όλοι προσπαθούν να πουλήσουν με το μέγιστο κέρδος..

Σιγά το πράμα!

Εδώ κοτζάμ vag group εξαπατούσε συνειδητά κατ' επανάληψη και τεκμηριωμένα ολόκληρο τον πλανήτη με πλαστά νούμερα.

Θα διστάσει μια αντιπροσωπεία να "κρύψει" μια ζυγοστάθμιση ή ένα τράκο ή ένα χαλάζι?

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, skoulas είπε

Μου έχουν συμβεί 2 γεγονότα όπου με έκαναν να καταλάβω ότι το αυτοκίνητο αποτελεί λαχείο είτε το παίρνεις από μαντρά είτε από την αντιπροσωπεία (ακόμα και καινούριο).

1ο Περιστατικό

Έχω βρει αυτοκίνητο από μαντρά και κανονίζουμε να περάσω να το πάω όπου θέλω. Την ώρα που το πήρα (με έναν υπάλληλο) με ρώτησαν που θα το πάω και έπεσε τηλέφωνο στο συνεργείο που θα το πήγαινα...αφού έμαθα για το τηλέφωνο (ήταν γνωστός μου ο μηχανικός και μου το είπε) το πάω και σε 2ο συνεργείο που ήταν εκεί κοντά και αμέσως ο υπάλληλος προσπαθούσε να επικοινωνήσει με το αφεντικό για να ξαναπέσει τηλέφωνο...Η τιμή ήταν λίγο τσιμπημένη οπότε μετά από αυτά που μου είπαν στα 2 συνεργεία έκοψα 300-400euro για να είναι πιο win-win η κατάσταση...Μεσημέρι δίνω προκαταβολή και το απόγευμα με παίρνουν τηλέφωνο να πάω να πάρω την προκαταβολή γιατί το αυτοκίνητο είχε πουληθεί και δεν το ήξεραν!!!!! (Προφανώς βρέθηκε κάποιος που το πήρε στην τιμή που το πουλούσαν)

2ο Περιστατικό

Φίλος έχει πάρει "καινούριο" αυτοκίνητο, λιγότερο από ένα χρόνο, με δόσεις. Για κακή μας τύχη, τρακάρουμε μεταξύ μας και αφού κάνουμε δηλώσεις κτλ με τις ασφάλειες πάει να το φτιάξει και τότε του έρχεται η κεραμίδα... Η πλευρά που τον τράκαρα είχε βαφτεί ήδη 3-4 φορές και ψάχνοντας το ιστορικό του αυτοκινήτου στην αντιπροσωπεία, έμαθε (ανεπίσημα) ότι στο "καινούριο" αυτοκίνητο που αγόρασε είχε γίνει μέχρι ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση. Τότε κατάλαβε ποιος ήταν ο λόγος που καθυστέρησαν να του φέρουν το αυτοκίνητο και του έλεγαν δικαιολογίες του τύπου "Διάλεξες χρώμα που δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτο, δεν προτιμούν πολλοί αυτόν τον εξοπλισμό κτλ." Όταν μίλησε με την αντιπροσωπεία του πρότεινα να του "χαρίσουν" 2 δόσεις και αφού δεν δέχτηκε του είπαν χαρακτηριστικά "Πήγαινε δικαστικά".. Αυτό θα σήμαινε ότι το αυτοκίνητο θα έπρεπε να παραμείνει ακίνητο μέχρι να γίνει το δικαστήριο και οι δόσεις να εξοφλούνται κανονικά. Επίσης, διαγράφηκε όλο το ιστορικό και το άτομο που αποκάλυψε το τι είχε γίνει, σε καμία περίπτωση δεν θα κατέθεται στο δικαστήριο γιατί προφανώς θα έχανε τη δουλειά του.

Θα μου πείτε πόσες πιθανότητες έχει να κάνει λαμογιά ένας μαντράς και πόσες μια αντιπροσωπεία;;; Θα συμφωνήσω... Απλά ας υπάρχει στο πίσω μέρος του μυαλού μας ότι όλοι προσπαθούν να πουλήσουν με το μέγιστο κέρδος..

Οταν ο φιλος σου αγορασε το καινουργιο αυτοκινητο δεν ειδε την αδεια κυκλοφοριας; Αν ηταν πραγματικα καινουριο θα ειχε ημερομηνια εκδοσεως λιγες μερες πριν, αν ειχε τρακαρει 3 φορες τοτε κατι δεν θα πηγαινε καλα με την ημερομηνια εκδοσης πρωτης αδειας+ ημερομηνια πληρωμης των τελων κυκλοφοριας κλπ, αρα κατι αλλο ειχε συμφωνησει και δεν σου το εχει αναφερει

Επεξ/σία από fragsp

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...