Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, conkal είπε

Ένα καιρό το 2015 είπα να αγοράσω το πρώτο μου αμαξι μτχ. που να μην είναι το παλιό του πατέρα μου. Πχ το τελευταίο αμαξι που είχα ήταν ένα Honda με 245.000 χλμ 

Έψαχνα για 6 μήνες για να πάρω κατι αξιοπρεπως καλο στα λεφτά που είχα στην άκρη. 

Γύρισα πολλές αντιπροσωπείες και είδα αυτοκίνητα σε μαντραδες και σε ιδιώτες. 

Δεν μπορώ να αποδείξω τι χλμ είχαν πριν τα αμαξια αλλα είδα πάμπολλα χειρότερα σε κατάσταση από το Honda μου (Που Δεν ήταν σε τέλεια κατασταση, ούτε το πολυπροσεχαμε) και λεγανε στο καντράν 100.000. Απλά γελούσα και πήγαινα πιο κάτω.

Δεν μου λένε κάτι όλα αυτά, η κατάσταση ενός αυτοκινήτου έχει να κάνει κυρίως με τη χρήση, και όχι με τα χιλιόμετρα.

2 ώρες πριν, conkal είπε

Μια μέρα αφού είχα παρει το αυτοκίνητο που διάλεξα μιλούσα με τον συνεργάτη για ένα αυτοκίνητο που είχε στο μαγαζί του. Το είχαν φέρει από Γαλλία από υπηρεσία με σοφέρ που έκαναν ταξίδια.  Είχε σε 5 χρόνια 100δες χιλιάδες χλμ. Το αμαξι είχε περάσει διπλοτριπλο βιολογικό και φρεσκαρισμα και ιδιοκτήτης το είχε πάρει με 100.000 περίπου στο καντράν. 

Έσκασε ο κινητήρας εν κίνηση στην Αττική οδό λίγο μετά που το πήρε. Ήταν στα δικαστήρια με τον μάντρα. 

Άμα ρωτήσεις γύρω γύρω,  ατελείωτες ιστορίες. 

Αλήθεια, πως προκύπτει ότι "είχε σε 5 χρόνια 100δες χιλιάδες χλμ", και το κυριότερο πόσες ακριβώς ήταν αυτές οι 100άδες?

Όσο για τα δικαστήρια, για ποιον ακριβώς λόγο τον είχε μηνύσει, και το κυριότερο τι ακριβώς κατάφερε?

Επίσης ξέρω μια περίπτωση φίλου με opel mokka αγορασμένο κούτα από αντιπροσωπεία που χτύπησε μπιέλα στις 30.000 χλμ, και η ζημιά καλύφθηκε εξ ολοκλήρου από την εργοστασιακή εγγύηση, το point μου είναι πως ένα μοτέρ δεν είναι ανάγκη να έχει διανύσει 100αδες χιλιάδες χλμ για να πάθει μια σοβαρή ζημιά.

  • Απαντ. 111
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Joshua21 είπε

Δεν μου λένε κάτι όλα αυτά, η κατάσταση ενός αυτοκινήτου έχει να κάνει κυρίως με τη χρήση, και όχι με τα χιλιόμετρα.

Αλήθεια, πως προκύπτει ότι "είχε σε 5 χρόνια 100δες χιλιάδες χλμ", και το κυριότερο πόσες ακριβώς ήταν αυτές οι 100άδες?

Όσο για τα δικαστήρια, για ποιον ακριβώς λόγο τον είχε μηνύσει, και το κυριότερο τι ακριβώς κατάφερε?

Επίσης ξέρω μια περίπτωση φίλου με opel mokka αγορασμένο κούτα από αντιπροσωπεία που χτύπησε μπιέλα στις 30.000 χλμ, και η ζημιά καλύφθηκε εξ ολοκλήρου από την εργοστασιακή εγγύηση, το point μου είναι πως ένα μοτέρ δεν είναι ανάγκη να έχει διανύσει 100αδες χιλιάδες χλμ για να πάθει μια σοβαρή ζημιά.

Ο συνεργειάς (λαθος του autocorrect το "συνεργατης" του προηγουμενο μου μηνυματος) μου είπε οτι μετα απο έρευνα ο πελάτης του εμαθε οτι το αυτοκινητο αυτο χρησιμοποιουνταν σε υπηρεσια σωφερ , που εκανε ταξιδια τακτικα μεγαλων αποστασεων μεσα στην Γαλλια. Υπολόγιζαν απο 350.000 μεχρι 500.000 και το ειχε αγορασει για περιπου 100.000 και καλα. Φανταζομαι οτι ειχε μηνυσει τον μαντρά για απατη. Γιατι αν πουλας ενα αυτοκινητο με λαθος/γυρισμενα χλμ για να κονομήσεις περισσοτερα , ειναι εξ ορισμου απατη.

Δεν εχω ιδεα τι μπορει να καταφερε. Δεν ζηταω update για τυχαιες κουβεντες στο συνεργειο όσο περιμενω να μου αλλαξουν λάδια. Ελπιζω να αποζημιωθηκε παντως. 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, conkal είπε

Ο συνεργειάς (λαθος του autocorrect το "συνεργατης" του προηγουμενο μου μηνυματος) μου είπε οτι μετα απο έρευνα ο πελάτης του εμαθε οτι το αυτοκινητο αυτο χρησιμοποιουνταν σε υπηρεσια σωφερ , που εκανε ταξιδια τακτικα μεγαλων αποστασεων μεσα στην Γαλλια. Υπολόγιζαν απο 350.000 μεχρι 500.000 και το ειχε αγορασει για περιπου 100.000 και καλα. Φανταζομαι οτι ειχε μηνυσει τον μαντρά για απατη. Γιατι αν πουλας ενα αυτοκινητο με λαθος/γυρισμενα χλμ για να κονομήσεις περισσοτερα , ειναι εξ ορισμου απατη.

Δεν εχω ιδεα τι μπορει να καταφερε. Δεν ζηταω update για τυχαιες κουβεντες στο συνεργειο όσο περιμενω να μου αλλαξουν λάδια. Ελπιζω να αποζημιωθηκε παντως. 

Άρα με λίγα λόγια μου απαντάς πως δεν προκύπτει από κάπου ότι "είχε σε 5 χρόνια 100δες χιλιάδες χλμ", και πως δεν ξέρεις καν τον λόγο για τον οποίο είχε μηνύσει τον μαντρά, συνεπώς όλα όσα είχες γράψει ήταν υποθέσεις επί υποθέσεων βασισμένες σε ράδιο αρβύλα. Με ακόμα λιγότερα λόγια, κανένα ουσιώδες συμπέρασμα από την συγκεκριμένη ιστορία.

  • Confused 1
Δημοσ.

Άσχετη ερωτηση....(επειδη ειδα σε προηγουμενες απαντησεις πως καποιοι εχουν χρησιμοποιησει υπηρεσίες οπως spotmechanics ή checkyourcar).

Μπορουν αυτοι οι μηχανικοι να ελεγξουν και δικυκλες μηχανες?

Δημοσ.
Στις 6/7/2020 στις 9:40 ΠΜ, agnostos13 είπε

Γνωστή η καραμέλα για να αποφύγουν τον έλεγχο...

Αν ήταν καθαροί δεν θα είχαν να φοβηθούν τίποτα!

Όπως είπε και ένας άλλος παραπάνω, αν φοβούνται τον ελεγκτή μάλλον κάνει καλά τη δουλειά του...

ΥΓ. Θυμάμαι πριν 2-3 χρόνια είχα δει ένα όχημα σε μάντρα που δεν ήθελε να το πάει έξω για έλεγχο (οτι δεν είχε πληρώσει τάχατες τα τέλη), μου λέει φέρε κάποιον να το δει, του λέω ούτε ο μηχανικός μου πάει έξω ούτε η αντιπροσωπεία (ανέκδοτο), μου λέει αν βρεις κάποιον να έρχεται εδώ είμαστε, τον παίρνω μετά από 2 ημέρες του λέω να έρθουμε την επόμενη εβδομάδα να το δούμε με μηχανικό από spotmechanic (μου είχαν πει από την εταιρεία να το αναφέρω γιατί δεν τους δέχονται) και μου λέει όχι...αυτούς δεν τους θέλω γιατί είναι και έμποροι (λες και στην αντιπροσωπεία πχ δεν είναι), βρες άλλο...φυσικά και δεν ξανασχολήθηκα!

Ρε μάστορα και τις ΔΟΚ τις πινακίδες τι τις έχεις τότε;; 
*(όπου μάστορας=μαντρόγατος)

  • Like 1
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Ρε μάστορα και τις ΔΟΚ τις πινακίδες τι τις έχεις τότε;; 
*(όπου μάστορας=μαντρόγατος)

Του το ανέφερα και έλεγε οτι δεν βάζει ΔΟΚ λόγω υψηλού κόστους (και καλά)...

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Του το ανέφερα και έλεγε οτι δεν βάζει ΔΟΚ λόγω υψηλού κόστους (και καλά)...

Σε ποιά χώρα; Γιατί στην Ελλάδα οι μαντράδες κυκλοφορούν πάντα με μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα που έχουν προς πώληση και πάντα με ΔΟΚ πινακίδες. Σου λέει αφού τις πληρώνω άσε να κάνω και μόστρα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Σε ποιά χώρα; Γιατί στην Ελλάδα οι μαντράδες κυκλοφορούν πάντα με μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα που έχουν προς πώληση και πάντα με ΔΟΚ πινακίδες. Σου λέει αφού τις πληρώνω άσε να κάνω και μόστρα.

Δεν διαφωνώ αλλά αυτός υποστήριζε οτι δεν παίρνει ΔΟΚ πινακίδες...τρέχα γύρευε!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Δεν διαφωνώ αλλά αυτός υποστήριζε οτι δεν παίρνει ΔΟΚ πινακίδες...τρέχα γύρευε!

Δεν γυρεύεις καθόλου. Απλά πας στον επόμενο.

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Ρε μάστορα και τις ΔΟΚ τις πινακίδες τι τις έχεις τότε;; 
*(όπου μάστορας=μαντρόγατος)

Υπόψιν οι ΔΟΚ είναι διαφορετικές για κάθε κατηγορία οχημάτων, και για να βγουν/ανανεωθούν προϋποθέτουν την προηγούμενη χρονιά να έχει πουλήσει η επιχείρηση ένα ελάχιστο αριθμό οχημάτων από τη συγκεκριμένη κατηγορία. Επίσης μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο σε οχήματα εκτελωνισμένα, τα οποία είναι μεταβιβασμένα στο όνομα του εμπόρου/εταιρείας.

22 λεπτά πριν, petaw-se-oneiro είπε

Σε ποιά χώρα; Γιατί στην Ελλάδα οι μαντράδες κυκλοφορούν πάντα με μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα που έχουν προς πώληση και πάντα με ΔΟΚ πινακίδες. Σου λέει αφού τις πληρώνω άσε να κάνω και μόστρα.

Το ότι έχεις δει κάποιους που το κάνουν (ισχύει, το επιβεβαιώνω και εγώ), δεν σημαίνει πως όλοι διαθέτουν τέτοιες πινακίδες.

Δημοσ.
Στις 6/7/2020 στις 6:58 ΠΜ, sonikk είπε

 μαλιστα 2-3  μεγαλοεμποροι πωλησης αυτοκινητου γνωριζω πολυ καλα οτι ειναι αξιοπιστοι με την εννοια οτι δεν προκειται να πουλησουν τρακαρισμενο αυτοκινητο.εχουν αυστηρη πολιτικη πανω σε αυτο.και το γνωριζω απο φιλους που εχουν αγορασει ουκ ολιγες φορες απο εκεινους.

κι εγωενα pm ,ευχαριστω

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Joshua21 είπε

Άρα με λίγα λόγια μου απαντάς πως δεν προκύπτει από κάπου ότι "είχε σε 5 χρόνια 100δες χιλιάδες χλμ", και πως δεν ξέρεις καν τον λόγο για τον οποίο είχε μηνύσει τον μαντρά, συνεπώς όλα όσα είχες γράψει ήταν υποθέσεις επί υποθέσεων βασισμένες σε ράδιο αρβύλα. Με ακόμα λιγότερα λόγια, κανένα ουσιώδες συμπέρασμα από την συγκεκριμένη ιστορία.

Εσυ δεν βλεπεις κανενα ουσιωδες συμπερασμα απο την συγκεκριμενη ιστορια ? Δεν κανω υποθεσεις επι υποθεσεων. Το αυτοκινητο ηταν εκει μπροστα μου ανοιγμενο. Ο συνεργειας μου ελεγε την ιστορια και ο ιδιοκτητης ειπε οτι θα κανει /εκανε μηνυση γιατι ο μαντρας ειχε γυρισει τα χλμ . Αν σου φαινεται ανουσιο οκ απο μενα. 

Εγω, κατα  το εξαμηνο εμπειριας μου με τους μαντραδες οσο εψαχνα αμαξι, εχω να παω οτι εκτος ελαχιστων εξαιρέσεων που ηταν απαραδεκτα ακριβοι, ολοι οι υπολοιποι ηταν αλλου για αλλου. Εμφανως γυρισμενα χλμ ή/και ταλαιπωρημενα αυτοκινητα ή/και φωτοσοπιασμενες φωτο στο ιντερνετ. Στο χαλι αυτο , προσθετεις και το υφακι του και-καλα γνωστη και εδεσε. Εχω δεκαδες περιστατικά απο αγρατσουνιστα/ατρακάριστα που ηταν βαμμένα προχειρα μεχρι ενα αμαξι με γρατσουνιες στην πορτα ως το μεταλλο . ή αμαξια με καλα 50.000 και λιωμμενο/καθισμενο το καθισμα και ξεθωριαμενο λεβιε. Αμαξια που μια ηταν και μια δεν ηταν. Τσακωμοι οταν έλεγες να φερω καποιον να το δει και ολα τα ωραια. 

Αλλο σκηνικο ψιλοφρέσκο : Γνωστος  απο το γραφείο πηρε προσφατα  ενα ντιζελ fiat εισαγωγης απο Ιταλια ενω του ειπαμε 100 φορες να μην το κανει. 7 μηνες στο συνεργειο ειναι του εχει βγαλει τα παντα . και καλα εχει 80.000χλμ σε 7 χρονια . Ο μαντρας και ο αδερφος του ειχαν συνεργειο και αυτος τα περνουσε και κτεο. Αμα αυτο το φιατάκι δεν εχει καμια 150-200.000 να με φτυσεις.

Επεξ/σία από conkal
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 6/7/2020 στις 7:04 ΠΜ, turbat0s είπε

Καλημέρα.

Θα ήθελα σε p.m αν μπορείς σε ποιους αναφέρεσαι.

Ευχαριστώ.

Θα είναι εκτενές το pm για να περιέχει 35 εμπόρους!

 

Απορώ πάντως, όλα αυτά τα χιλιάδες «μαντρωμένα», που και πότε θα τα πουλήσουν...

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, conkal είπε

Εσυ δεν βλεπεις κανενα ουσιωδες συμπερασμα απο την συγκεκριμενη ιστορια ? Δεν κανω υποθεσεις επι υποθεσεων. Το αυτοκινητο ηταν εκει μπροστα μου ανοιγμενο. Ο συνεργειας μου ελεγε την ιστορια και ο ιδιοκτητης ειπε οτι θα κανει /εκανε μηνυση γιατι ο μαντρας ειχε γυρισει τα χλμ . Αν σου φαινεται ανουσιο οκ απο μενα. 

Κάτσε γιατί την αλλάζεις συνεχώς την ιστορία, ο συνεργάτης έγινε "συνεργειάς", στο προηγούμενο μήνυμα ισχυρίστηκες πως δεν ξέρεις γιατί ο πελάτης του "συνεργειά" έκανε μήνυση ενώ τώρα ξέρεις το λόγο αλλά δεν ξέρεις αν έγινε μήνυση...

Από την συγκεκριμένη ιστορία δεν βγαίνει κανένα απολύτως συμπέρασμα γιατί δεν ξέρεις ούτε αν ο πελάτης δικαιώθηκε στην υποτιθέμενη μήνυση, ούτε αν το αυτοκίνητο είχε πράγματι παραπάνω χιλιόμετρα από όσα έγραφε και πόσα, ούτε αν η ζημιά οφειλόταν στα πολλά χιλιόμετρα ή σε κακή χρήση ή σε αστοχία υλικού ή δξ τι άλλο.

30 λεπτά πριν, conkal είπε

Εγω, κατα  το εξαμηνο εμπειριας μου με τους μαντραδες οσο εψαχνα αμαξι, εχω να παω οτι εκτος ελαχιστων εξαιρέσεων που ηταν απαραδεκτα ακριβοι, ολοι οι υπολοιποι ηταν αλλου για αλλου. Εμφανως γυρισμενα χλμ ή/και ταλαιπωρημενα αυτοκινητα ή/και φωτοσοπιασμενες φωτο στο ιντερνετ. Στο χαλι αυτο , προσθετεις και το υφακι του και-καλα γνωστη και εδεσε. Εχω δεκαδες περιστατικά απο αγρατσουνιστα/ατρακάριστα που ηταν βαμμένα προχειρα μεχρι ενα αμαξι με γρατσουνιες στην πορτα ως το μεταλλο . ή αμαξια με καλα 50.000 και λιωμμενο/καθισμενο το καθισμα και ξεθωριαμενο λεβιε. Αμαξια που μια ηταν και μια δεν ηταν. Τσακωμοι οταν έλεγες να φερω καποιον να το δει και ολα τα ωραια. 

Με αυτό στα bold έρχεσαι στα λόγια μου, ούτε λίγο ούτε πολύ επιβεβαιώνεις τον αρχικό μου ισχυρισμό δλδ το ότι μια πολύ μεγάλη μείωση στα χιλιόμετρα του κοντέρ θα την πάρει χαμπάρι και ο πιο άσχετος.

Κατά τα άλλα φυσιολογικό ήταν που ζητούσαν περισσότερα χρήματα για τα αυτοκίνητα που ήταν σε καλή κατάσταση σε σχέση με τα χρέπια, άλλο που περίμενες να βρεις άψογο σε τιμή χρεπιού και για αυτό σου πήρε τόσους μήνες.

41 λεπτά πριν, conkal είπε

Αλλο σκηνικο ψιλοφρέσκο : Γνωστος  απο το γραφείο πηρε προσφατα  ενα ντιζελ fiat εισαγωγης απο Ιταλια ενω του ειπαμε 100 φορες να μην το κανει. 7 μηνες στο συνεργειο ειναι του εχει βγαλει τα παντα . και καλα εχει 80.000χλμ σε 7 χρονια . Ο μαντρας και ο αδερφος του ειχαν συνεργειο και αυτος τα περνουσε και κτεο. Αμα αυτο το φιατάκι δεν εχει καμια 150-200.000 να με φτυσεις.

Ούτε από αυτή την ιστορία βγαίνει κάποιο ουσιώδες συμπέρασμα, ακόμα και 150-200k "υποθετικά" χιλιόμετρα να είχε δεν δικαιολογούν τόσες πολλές ζημιές μέσα σε 7 μήνες. Ίσως ήταν κακοδουλεμένο, ίσως να είχε ελλειπή συντήρηση, ίσως οι ζημιές να προϋπήρχαν και απλά ο γνωστός από το γραφείο δεν έκανε σωστό έλεγχο, ίσως απλά φταίει το ότι είναι Fiat.

24 λεπτά πριν, _BASSstarlet_ είπε

Θα είναι εκτενές το pm για να περιέχει 35 εμπόρους!

Απορώ πάντως, όλα αυτά τα χιλιάδες «μαντρωμένα», που και πότε θα τα πουλήσουν...

Δεν ζήτησε λίστα με 35 εμπόρους, ζήτησε λίστα με τους "2-3  μεγαλοεμποροι πωλησης αυτοκινητου γνωριζω πολυ καλα οτι ειναι αξιοπιστοι με την εννοια οτι δεν προκειται να πουλησουν τρακαρισμενο αυτοκινητο."

Που κατά τη γνώμη μου χαζομάρα είναι αν κάποιος βασιστεί σε φήμες, και όχι στα ευρήματα του εξονυχιστικού ελέγχου που θα κάνει στο αυτοκίνητο που τον ενδιαφέρει.

Δημοσ.

Ρώτησα πράγματι τον ts να μου πεί τους 2-3 μαντράδες που (υποτίθεται) είναι αξιόπιστοι και δεν πρόκειται να πουλήσουν σαπάκια.

Η δεύτερη ερώτησή μου θα ήταν "πώς γνωρίζεις πολύ καλά ότι πρόκειται για τέτοιους" ώστε να αξιολογήσω το είδος της γνώσης που ισχυρίζεται ότι έχει.

Βέβαια η δεύτερη ερώτηση τελικά δεν έγινε διότι δεν απαντήθηκε ποτέ η πρώτη!

 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...