Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα. Από Αθήνα-Πάτρα, θα προτιμούσατε το τρένο ή το κτελ; Ποιες είναι οι διαφορές πέρα από τον χρόνο; 

Επεξ/σία από katerina200
Δημοσ.

Μονο που δεν υπαρχει προς το παρον απευθειας σιδηδρομικη συνδεση Αθηνα-Πατρα, απο οτι καταλαβαινω πας μεχρι Κιατο με τον Προαστικακο και μετα με λεωφορειο που μισθωνει ο ΟΣΕ. Για εμενα δεν αξιζει η ταλαιπωρια.

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, katerina200 είπε

Καλησπέρα. Από Αθήνα-Πάτρα, θα προτιμούσατε το τρένο ή το κτελ; Ποιες είναι οι διαφορές πέρα από τον χρόνο; 

Υπάρχει τρένο που να κάνει τη διαδρομή Αθήνα-Πάτρα? Εκτός αν εννοείς τον προαστιακό που πάει έως Κιάτο και συνεχίζει με λεωφορείο ως Πάτρα.

Εγώ προσωπικά στην αντίθετη διαδρομή (Πάτρα-Αθήνα) προτίμησα τον προαστιακό επειδή μπορούσε να με αφήσει πιο κοντά στον προορισμό μου. Επίσης είναι και αρκετά φτηνότερος από τα ΚΤΕΛ.

Δημοσ.
50 λεπτά πριν, katerina200 είπε

Καλησπέρα. Από Αθήνα-Πάτρα, θα προτιμούσατε το τρένο ή το κτελ; Ποιες είναι οι διαφορές πέρα από τον χρόνο; 

Επειδή το κάνω σχδεόν 2 φορές το μήνα θα σου έλεγα ΚΤΕΛ για πολύ μεγαλύτερη άνεση καθώς το ΚΤΕΛ σε αφήνει απευθείας στον Ελαιώνα στο μετρό και από εκεί πηγαίνεις όπου θέλεις. Επίσης ο προαστιακός εμπεριέχει την αλλαγή από Λεωφορείο σε τρένο όπως αναφέρθηκε πιο πάνω και γενικά δεν είναι και οι πιο ωραίες οι συνθήκες μέσα στο τρένο έχουν συμβεί πολλά πράγματα τα οποία σε ΚΤΕΛ είναι σχεδόν αδύνατο να γίνουν! Και εννοείται από άποψη ασφάλειας είναι πολύ πιο ασφαλές το ΚΤΕΛ παρά το τρένο που μπαίνει μέσα ο οποιοσδήποτε χωρίς τον παραμικρό έλεγχο. Επίσης υπάρχει και μία διαφορά στην τιμή η οποία είναι της τάξης του 2 με 2.5€ παραπάνω το ΚΤΕΛ πρέπει να το σκεφτείς και αυτό γιατί αν τα οικονομικά είναι δύσκολα τότε αναγκαστικά το τρένο.

Δημοσ.

Πλέον το τρένο πάει μέχρι το Αίγιο και από εκεί με λεωφορειο Πατρα. Νομίζω γίνεται και μετεπιβιβαση στο Κιατο από ηλεκτρικό σε diesel.

 

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, VonLoutsos είπε

Πλέον το τρένο πάει μέχρι το Αίγιο και από εκεί με λεωφορειο Πατρα. Νομίζω γίνεται και μετεπιβιβαση στο Κιατο από ηλεκτρικό σε diesel.

Έτσι είναι. Αλλάζεις δηλαδή 2 τραίνα και ένα λεωφορείο. Δεν περιμένεις κάτι βέβαια γιατί Όλα είναι της τραινοσε.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Εν έτη 2020 που τα τρένα στη Ευρώπη πάνε με 200χλμ και στην Ιαπωνία προσεγγίζουν τα 400χλμ (προσωπική εμπειρία με 300χλμ) στην Ελλάδα για να πας στη Πάτρα (από την πρωτεύουσα στη τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας) πρέπει να αλλάξεις 2 τρένα (ο Θεός να τα κάνει τρένα) και ένα λεωφορείο. Έλεος με τους φαγαδες αυτής της χώρας. Τσπ πάρε ΚΤΕΛ καλύτερα ένα μέσο με τη μία 

  • Like 4
Επισκέπτης
Δημοσ.

Οποιος δεν εχει βιώσει τα ροζ βαγόνια τα 90s-00s, δεν έχει ζήσει ταξίδι με τραίνο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει και το express στο ΚΤΕΛ που σε 2:30 ώρες είσαι Αθήνα και το αντίθετο. 

Επεξ/σία από thanasisxask
Δημοσ.

Είχα κάνει το Πάτρα-Αθήνα με ΚΤΕΛ πέρσι. Πολύ άνετο, γρήγορο και οικονομικό. 18.90€ το εισιτήριο, 14.20€ το φοιτητικό.

Επειδή αγαπάμε ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπάρχει και το συνδυασμένο εισιτήριο προαστιακός + λεωφορείο ΤΡΑΙΝΟΣΕ με κόστος 15.30€ το κανονικό και 11.50€ το φοιτητικό. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα πάντα πιστεύω εξαρτώνται από το που θέλεις να πας στην Αθήνα ή να φύγεις αντίστοιχα. Εγώ πχ που είμαι από Πάτρα και την επόμενη εβδομάδα φευγω για Σάμο φαντάρος έκλεισα να ανέβω με το τρένο το οποίο φτάνει Πειραιά  για να πάρω το πλοίο(χωρίς μετεπιβίβαση μάλιστα μέσα στην Αθήνα).Με το ΚΤΕΛ θα έπρεπε να κατέβω Κηφισό η Ελαιώνα(;) και μετά να ψάξω τρόπο να φτάσω. (με λεωφορείο; μετρο; είμαι άσχετος από τα ΜΜΜ της πρωτεύουσας).

Πιο γρήγορο μέσο αυτή τη στιγμή στο Αθήνα-Πάτρα είναι το ΚΤΕΛ όπου έχει express λεωφορεία και κάνει γύρω στις 2.30 ώρες.Το τρένο 3ωρο και κάτι με τις αλλαγές στο Κιάτο.(παρόλο που άνοιξε η γραμμή στο Αίγιο η τραινοσε εξακολουθεί να έχει λεωφορεία Πάτρα-Κιάτο για ανταπόκριση με το ηλεκτροκίνητο)

Επεξ/σία από Niko Bellic
Δημοσ.

Θα φύγω λίγο από το θέμα, για να κάνω μια ερώτηση. Πώς είναι μέσα στο τρένο η διαρρύθμιση του χώρου (με ενδιαφέρει το δρομολόγιο Αθήνα-Λάρισα)? Υπάρχουν "δωματιάκα" με συρόμενη πόρτα, όπως έχω δει σε τρένα στο εξωτερικό, και αν ναι, υπάρχει διαφορά τιμής? Ή οι θέσεις είναι τύπου κτελ/προαστιακού?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Koromaru είπε

Θα φύγω λίγο από το θέμα, για να κάνω μια ερώτηση. Πώς είναι μέσα στο τρένο η διαρρύθμιση του χώρου (με ενδιαφέρει το δρομολόγιο Αθήνα-Λάρισα)? Υπάρχουν "δωματιάκα" με συρόμενη πόρτα, όπως έχω δει σε τρένα στο εξωτερικό, και αν ναι, υπάρχει διαφορά τιμής? Ή οι θέσεις είναι τύπου κτελ/προαστιακού?

Και τα δύο που αναφέρεις υπάρχουν. Είναι ανάλογα το βαγόνι. Μπορείς να επιλέξεις. Ρίξε μια ματιά https://tickets.trainose.gr/dromologia/

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...