Joshua21 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 51 minutes ago, Inuyasha said: Για πρώτη φορά είναι υποχρεωτικά (πρέπει να συμπληρώσεις συγκεκριμένες ώρες στα θεωριτικα και στα πρακτικά Αν στο έχουν πάρει για παραβάσεις το δίπλωμα τότε δεν είναι υποχρεωτικά Το νόημα της αφαίρεσης του διπλώματος είναι να ξανακάνεις όλη τη διαδικασία από την αρχή, όχι μόνο τις εξετάσεις αλλά και την υποχρεωτική θεωρητική/πρακτική εκπαίδευση, για αυτό και είναι απαραίτητη η μεσολάβηση σχολής.
tzitzikas2 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) Κράνος φόρα. Οδηγούσα μηχανάκι από το 1992 ως το 2008. Το κράνος με έσωσα μια φορά.που τράκαρα με αυτοκίνητο και με το κεφάλι έσπασα το τζαμι του συνοδηγού και σχεδόν μπήκα μέσα. Τότε έφταιγα εγώ. Μετά από 8 μήνες με κτύπησε αυτοκίνητο που παραβίασε.στοπ και πέρασε σε διασταύρωση ενώ είχε υποχρεωτική πορεία δεξιά μόνο. Έβαλα λάμα - βίδες στο ύψος του γόνατου και εκεί τελείωσε το μηχανάκι για μένα. Αν δεν μπορείς να το σταματήσεις (να οδηγας μηχανάκι) τουλάχιστον φορά κράνος. Για μένα είναι σωστός ο νόμος που είναι αυστηρός. Μπορεί να σε σώσει, σκέψου το. Επεξ/σία 7 Ιουνίου 2023 από tzitzikas2 4
vasilllis Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 7 Ιουνίου 2023 Στις 6/7/2020 στις 11:06 ΠΜ, lary7 είπε Έπεσες στα χέρια των σχολών, δεν μπορείς να ξαναδώσεις αν δεν βγάλεις καρτέλα από σχολή λογικά οπότε ψάχνεις την πιο φθηνή. Πιθανόν οι σχολές να πρέπει να κόψουν παράβολα και να πληρώσουν φόρο οπότε για αυτό δεν σου λένε "δώσε 50€ και έλα". Βρες την πιο φθηνή, κάνε παζάρι και δώσε άμεσα να ξεμπερδέψεις. Εμένα μου ζητούσαν 500€ για να δώσει η σύζυγος που έχει δίπλωμα από εξωτερικό εκτός Ε.Ε., όταν τους έλεγα πως οδηγάει ήδη 8 χρόνια και δεν χρειάζεται μαθήματα παρά μόνο να δώσει απαντούσαν πως αυτή είναι η διαδικασία και άμα θέλω, γιατί όλες οι σχολές είναι συνεννοημένες και ακολουθούν ίδια τακτική. Επιτέλους φέτος ψηφίστηκε νόμος και θα κάνει τελικά αναγνώριση το δικό της. Δεν ειναι συννενοημενες.Υπαρχουν υποχρεωτικα ελαχιστα μαθηματα παρακολουθησης... Στις 6/6/2023 στις 12:17 ΠΜ, kalmik είπε Προφανώς είναι καταχρηστική από πλευράς σχολών η απαίτηση να πληρωθούν εξ ολοκλήρου (προφανώς χωρίς να προσφέρουν και την αντίστοιχη υπηρεσία εκμάθησης) αφού ο νόμος λέει να υποβληθείς ξανά στην εξέταση και όχι να περάσεις όλη τη διαδικασία . Σε μια λογική χώρα θα πήγαινες με το δικό σου αμάξι και αν όντως είχες την ικανότητα που απαιτούν οι εξεταστές ΟΚ. Μα για να υποβληθει σε εξεταση οδηγικης ικανοτητας πρεπει υποχρεωτικα να εχει παρακολουθησει ενα ελαχιστο αριθμο μαθηματων.Που ειναι το καταχρηστικο? Αν ειχε την ικανοτητα δεν θα του αφαιρουσαν την αδεια . Στις 6/6/2023 στις 5:28 ΠΜ, panostza είπε Μαθήματα δεν απαιτούνται από το νόμο. Ωστόσο αν δεν σε γράψει η σχολή δεν μπορείς να δώσεις εξετάσεις. Επομένως οι σχολές απλά δεν το κάνουν αν δεν "βγάλουν" το κατιτίς. Γιατί να το κάνουν αλλιώς; Οπότε πάρε με τη σειρά τις σχολές της περιοχής σου και όποιος είναι φθηνότερος. Ξανακοιτα τι απαιτειται για τα μαθηματα.
kalmik Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Για να μιλήσουμε επί της ουσίας. Για άλλες παραβάσεις συζητιέται, αλλά για παραβίαση κάποιου μέτρου ασφαλείας όπως ζώνη, κράνος κλπ. είναι ατελέσφορο και εκδικητικό από πλευράς κράτους να σου αφαιρείται η άδεια οδήγησης με υποχρέωση να ξαναδώσεις. Το πρόστιμο ή η αφαίρεση του διπλώματος για όσο διάστημα, επαρκούν. Δηλ. τι θα μάθει παραπάνω αυτός που δεν έβαλε κράνος ή ζώνη; Μόνο δωράκι προς τις σχολές μπορεί να θεωρηθεί. Ίσως για άλλες κατηγορίες παραβάσεων όπως για παραβιάσεις του stop και του κόκκινου ή για τρελές υπερβάσεις ορίου ταχύτητας είναι αποδεκτό σαν μέσο "σωφρονισμού". Αλλά όπως έχω ξαναγράψει δεν είναι αυτό το θέμα. Το ελληνικό κράτος επειδή ακριβώς δεν αστυνομεύει επαρκώς απειλεί με δρακόντειες ποινές και την πληρώνει μια στο τόσο κάποιος. Σημασία έχει η βεβαιότητα ότι η παράβαση θα καταγραφεί και η επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά θα έχει κυρώσεις. Δείτε πόσοι παραβιάζουν στοπ και κόκκινα και πόσοι πιάνονται. Και εδώ μιλάμε για ...επικινδυνότητα που έχει συνέπειες τραυματισμούς και θανάτους. Αυτό λύνεται με αυστηρή και όχι ανύπαρκτη αστυνόμευση. 1 1
sdikr Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 33 λεπτά πριν, kalmik είπε Για να μιλήσουμε επί της ουσίας. Για άλλες παραβάσεις συζητιέται, αλλά για παραβίαση κάποιου μέτρου ασφαλείας όπως ζώνη, κράνος κλπ. είναι ατελέσφορο και εκδικητικό από πλευράς κράτους να σου αφαιρείται η άδεια οδήγησης με υποχρέωση να ξαναδώσεις. Το πρόστιμο ή η αφαίρεση του διπλώματος για όσο διάστημα, επαρκούν. Δηλ. τι θα μάθει παραπάνω αυτός που δεν έβαλε κράνος ή ζώνη; Μόνο δωράκι προς τις σχολές μπορεί να θεωρηθεί. Ίσως για άλλες κατηγορίες παραβάσεων όπως για παραβιάσεις του stop και του κόκκινου ή για τρελές υπερβάσεις ορίου ταχύτητας είναι αποδεκτό σαν μέσο "σωφρονισμού". Αλλά όπως έχω ξαναγράψει δεν είναι αυτό το θέμα. Το ελληνικό κράτος επειδή ακριβώς δεν αστυνομεύει επαρκώς απειλεί με δρακόντειες ποινές και την πληρώνει μια στο τόσο κάποιος. Σημασία έχει η βεβαιότητα ότι η παράβαση θα καταγραφεί και η επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά θα έχει κυρώσεις. Δείτε πόσοι παραβιάζουν στοπ και κόκκινα και πόσοι πιάνονται. Και εδώ μιλάμε για ...επικινδυνότητα που έχει συνέπειες τραυματισμούς και θανάτους. Αυτό λύνεται με αυστηρή και όχι ανύπαρκτη αστυνόμευση. Μιλάμε για υποτροπή, οχι να το κάνεις μια φορά Σε αυτή την περίπτωση αν σε πιάσουν 3 φορές να περνάς κόκκινο σε διάστημα 5 έτων τότε σου αφαιρούν το δίπλωμα για πάντα
Menelaos83 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 1 ώρα πριν, kalmik είπε Για να μιλήσουμε επί της ουσίας. Για άλλες παραβάσεις συζητιέται, αλλά για παραβίαση κάποιου μέτρου ασφαλείας όπως ζώνη, κράνος κλπ. είναι ατελέσφορο και εκδικητικό από πλευράς κράτους να σου αφαιρείται η άδεια οδήγησης με υποχρέωση να ξαναδώσεις. Το πρόστιμο ή η αφαίρεση του διπλώματος για όσο διάστημα, επαρκούν. Δηλ. τι θα μάθει παραπάνω αυτός που δεν έβαλε κράνος ή ζώνη; Μόνο δωράκι προς τις σχολές μπορεί να θεωρηθεί. Ίσως για άλλες κατηγορίες παραβάσεων όπως για παραβιάσεις του stop και του κόκκινου ή για τρελές υπερβάσεις ορίου ταχύτητας είναι αποδεκτό σαν μέσο "σωφρονισμού". Αλλά όπως έχω ξαναγράψει δεν είναι αυτό το θέμα. Το ελληνικό κράτος επειδή ακριβώς δεν αστυνομεύει επαρκώς απειλεί με δρακόντειες ποινές και την πληρώνει μια στο τόσο κάποιος. Σημασία έχει η βεβαιότητα ότι η παράβαση θα καταγραφεί και η επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά θα έχει κυρώσεις. Δείτε πόσοι παραβιάζουν στοπ και κόκκινα και πόσοι πιάνονται. Και εδώ μιλάμε για ...επικινδυνότητα που έχει συνέπειες τραυματισμούς και θανάτους. Αυτό λύνεται με αυστηρή και όχι ανύπαρκτη αστυνόμευση. Ουτε αυτος που δεν φοραει κρανος θα μαθει παραπανω αν τον στειλεις να ξαναδωσει ουτε αυτος που παραβιασε πχ κοκκινο φαναρι. Για μενα και συμφωνω δεν εχει κανενα νοημα να τον ξαναστειλεις στην σχολη οδηγων. Απλα αυξανεις την αστυνομευση οσο μπορεις και απο την αλλη σε καποιες παραβασεις αφαιρεις διπλωμα και ριχνεις προστιμο και σε υποτροπη αφαιρεις για παντα.
Joshua21 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, sdikr said: Μιλάμε για υποτροπή, οχι να το κάνεις μια φορά Σε αυτή την περίπτωση αν σε πιάσουν 3 φορές να περνάς κόκκινο σε διάστημα 5 έτων τότε σου αφαιρούν το δίπλωμα για πάντα Δεν είσαι ενημερωμένος, το "για πάντα" καταργήθηκε. Τέλος στη δια βίου αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης Για μία σειρά από σοβαρές παραβάσεις, η δια βίου αφαίρεση της άδειας οδήγησης αντικαθίσταται με αφαίρεση για 5 έτη και υποχρέωση επανεκπαίδευσης και επανεξέτασης του παραβάτη οδηγού ώστε να πάρει πίσω το δίπλωμά του. Η ποινή της δια βίου αφαίρεσης του διπλώματος οδήγησης αφορούσε όσους έκαναν την ίδια σοβαρή παράβαση για τρίτη φορά μέσα σε διάστημα 5 ετών. Πλέον θα τους αφαιρείται το δίπλωμα για 5 χρόνια και προκειμένου να το ξαναπάρουν θα πρέπει να από μαθήματα οδήγησης και εξετάσεις. Η κύρωση εφαρμόζεται και για τους παραβάτες οδηγούς που έχουν διαπράξει τρεις από τις προαναφερθείσες παραβάσεις μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 28 του ν. 4530/2018». https://www.gazzetta.gr/gmotion/2201099/afairesi-adeias-odigisis-gia-poies-parabaseis-oi-odigoi-tha-prepei-na-xanadinoyn Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2023 από Joshua21
sdikr Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 22 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Δεν είσαι ενημερωμένος, το "για πάντα" καταργήθηκε. Τέλος στη δια βίου αφαίρεση του διπλώματος οδήγησης Για μία σειρά από σοβαρές παραβάσεις, η δια βίου αφαίρεση της άδειας οδήγησης αντικαθίσταται με αφαίρεση για 5 έτη και υποχρέωση επανεκπαίδευσης και επανεξέτασης του παραβάτη οδηγού ώστε να πάρει πίσω το δίπλωμά του. Η ποινή της δια βίου αφαίρεσης του διπλώματος οδήγησης αφορούσε όσους έκαναν την ίδια σοβαρή παράβαση για τρίτη φορά μέσα σε διάστημα 5 ετών. Πλέον θα τους αφαιρείται το δίπλωμα για 5 χρόνια και προκειμένου να το ξαναπάρουν θα πρέπει να από μαθήματα οδήγησης και εξετάσεις. Η κύρωση εφαρμόζεται και για τους παραβάτες οδηγούς που έχουν διαπράξει τρεις από τις προαναφερθείσες παραβάσεις μετά την έναρξη ισχύος του άρθρου 28 του ν. 4530/2018». https://www.gazzetta.gr/gmotion/2201099/afairesi-adeias-odigisis-gia-poies-parabaseis-oi-odigoi-tha-prepei-na-xanadinoyn Αυτό είναι το σχέδιο νόμου και η δημοσία διαβούλευση που έγινε τον Φλεβάρη του 2023, έχεις μήπως πρόχειρο το ΦΕΚ που το κάνει επίσημο;
Joshua21 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 1 minute ago, sdikr said: Αυτό είναι το σχέδιο νόμου και η δημοσία διαβούλευση που έγινε τον Φλεβάρη του 2023, έχεις μήπως πρόχειρο το ΦΕΚ που το κάνει επίσημο; Νομίζω ψηφίστηκε, και όχι, δεν έχω το ΦΕΚ.
Nabuko Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, sdikr είπε Αυτό είναι το σχέδιο νόμου και η δημοσία διαβούλευση που έγινε τον Φλεβάρη του 2023, έχεις μήπως πρόχειρο το ΦΕΚ που το κάνει επίσημο; Η δημόσια διαβούλευση κράτησε 1 εβδομάδα και κατόπιν αντικαταστάθηκαν οι παρ. 4 και 6 του άρθρου σύμφωνα με τις προτάσεις. Η παρ. 6 είναι που σε ενδιαφέρει. http://www.opengov.gr/yme/?p=5052 Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2023 από Nabuko
sdikr Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Joshua21 είπε Νομίζω ψηφίστηκε, και όχι, δεν έχω το ΦΕΚ. Αν είχε ψηφιστεί θα είχε περάσει και σε ΦΕΚ Βασικά για να μην έχουμε τζάμπα αντιπαράθεση γιατί μάλλον αυτό θέλεις Το νόημα παραμένει το ίδιο, στην περίπτωση κόκκινου φαναριού και υποτροπής έχεις αυστηρότερη ποινή από οτι υποτροπή για το κράνος ή την ζώνη Επεξ/σία 8 Ιουνίου 2023 από sdikr
Maurikycli Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 Δημοσ. 8 Ιουνίου 2023 7 ώρες πριν, kalmik είπε Για να μιλήσουμε επί της ουσίας. Για άλλες παραβάσεις συζητιέται, αλλά για παραβίαση κάποιου μέτρου ασφαλείας όπως ζώνη, κράνος κλπ. είναι ατελέσφορο και εκδικητικό από πλευράς κράτους να σου αφαιρείται η άδεια οδήγησης με υποχρέωση να ξαναδώσεις. Το πρόστιμο ή η αφαίρεση του διπλώματος για όσο διάστημα, επαρκούν. Δηλ. τι θα μάθει παραπάνω αυτός που δεν έβαλε κράνος ή ζώνη; Μόνο δωράκι προς τις σχολές μπορεί να θεωρηθεί. Ίσως για άλλες κατηγορίες παραβάσεων όπως για παραβιάσεις του stop και του κόκκινου ή για τρελές υπερβάσεις ορίου ταχύτητας είναι αποδεκτό σαν μέσο "σωφρονισμού". Αλλά όπως έχω ξαναγράψει δεν είναι αυτό το θέμα. Το ελληνικό κράτος επειδή ακριβώς δεν αστυνομεύει επαρκώς απειλεί με δρακόντειες ποινές και την πληρώνει μια στο τόσο κάποιος. Σημασία έχει η βεβαιότητα ότι η παράβαση θα καταγραφεί και η επικίνδυνη οδηγική συμπεριφορά θα έχει κυρώσεις. Δείτε πόσοι παραβιάζουν στοπ και κόκκινα και πόσοι πιάνονται. Και εδώ μιλάμε για ...επικινδυνότητα που έχει συνέπειες τραυματισμούς και θανάτους. Αυτό λύνεται με αυστηρή και όχι ανύπαρκτη αστυνόμευση. 6 ώρες πριν, Menelaos83 είπε Ουτε αυτος που δεν φοραει κρανος θα μαθει παραπανω αν τον στειλεις να ξαναδωσει ουτε αυτος που παραβιασε πχ κοκκινο φαναρι. Για μενα και συμφωνω δεν εχει κανενα νοημα να τον ξαναστειλεις στην σχολη οδηγων. Απλα αυξανεις την αστυνομευση οσο μπορεις και απο την αλλη σε καποιες παραβασεις αφαιρεις διπλωμα και ριχνεις προστιμο και σε υποτροπη αφαιρεις για παντα. Μάλλον τέτοιοι τυποι οδηγών δεν θα μάθουν ποτέ και δεν θα έπρεπε να έχουν την δυνατότητα να ξαναοδηγήσουν. Ο υπουργός που δεν διαπραγματευόταν τους κανόνες ασφαλείας και διασφάλιζε την ασφάλεια ήταν αυτός που επέτρεψε να έχουν την πιθανότητα να ξαναοδηγήσουν τέτοιοι τύποι; 😕 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα