Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
7 ώρες πριν, paylidis είπε

Η το ένα ή το άλλο. Έχουν αρκετή διαφορά μεταξύ τους αυτά τα 2. Το t roc=q2

Μπερδευτηκα ομωσ, πετρέλαιο κοιτάς τελικά;

Αν στο αυτοκίνητο που θα καταλήξω οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου δεν έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή θα πάω πετρέλαιο, αλλιώς βενζίνη. Για παράδειγμα θα πάω να δω το Nissan qashqai αύριο. Η έκδοση βενζίνης 1.3/140 έχει ίδια τιμή με τον diesel 1.5/116 hp και η έκδοση 1.3/160 hp ελαφρώς φθηνότερα από τον 1.7/150 hp. Το Mazda CX-30 το οδήγησα σε diesel γιατί ήταν το μοναδικό για test drive, αλλιώς θα προτιμούσα τον πολυσυζητημένο 2.0 skyactivx/180

  • Απαντ. 138
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
5 ώρες πριν, Astreos είπε

Αν στο αυτοκίνητο που θα καταλήξω οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου δεν έχουν μεγάλη διαφορά στην τιμή θα πάω πετρέλαιο, αλλιώς βενζίνη. Για παράδειγμα θα πάω να δω το Nissan qashqai αύριο. Η έκδοση βενζίνης 1.3/140 έχει ίδια τιμή με τον diesel 1.5/116 hp και η έκδοση 1.3/160 hp ελαφρώς φθηνότερα από τον 1.7/150 hp. Το Mazda CX-30 το οδήγησα σε diesel γιατί ήταν το μοναδικό για test drive, αλλιώς θα προτιμούσα τον πολυσυζητημένο 2.0 skyactivx/180

Πετρέλαιο παίζει φοβερή προσφορά το Q2 ξαναέλα πμ αν ενδιαφέρεσαι να σου πω...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διάβασα όλο το post καθώς είμαι στην αγορά για μικρού SUV, έχω να πω τα εξής όσο αφορά πετρέλαιο, βενζίνη, hybrid

Έχω ένα Yaris του 11’ hybrid και επίσης ένα Yaris diesel του 07´. 

Τα hybrid όσο αφορά τα Toyota είναι χαρτογραφημένα για να έχουν χαμηλές καταναλώσεις και ρύπους.. (έχω οδηγήσει και C-HR)

όσο και να έχουν καλά CVT, τα ρεπριζ όσο αφορά εμένα, είναι απαράδεκτα ως κ επικίνδυνα σε προσπεράσεις σε επαρχιακούς ελληνικούς δρόμους!
 Ναι όταν ξέρεις ότι δεν έχεις «γκάζι» πας σιγά και με ασφάλεια.. όχι δεν θα πάρω.. θέλω να έχω μια στοιχειώδη οδηγική εμπειρία με αμάξια 120hp+ που σέρνονται.. εκεί τα diesel είναι πιο νευρικά από τα hybrid Toyota.. tragic..

όσο αφορά κατανάλωση.. ένα diesel 10ετιας+ Τούρμπο έχει 5lt στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 130-150 Yaris 07 diesel

Στο αυτοκινητόδρομο τόσο θα έχει κ το hybrid μέχρι τα 130 όμως, και με το regeneration ΚΛΕΙΣΤΟ για να μπορεί να ρολάρει το αμάξι ελεύθερα..( δλδ σαν να έχεις βάλει ΝΕΚΡΑ στο κιβώτιο..) αίσθηση χάλια δλδ!

Στην πόλη το hybrid δείχνει 4.5lt ενώ το diesel 6 αλλά σε κομμάτια έντονης κίνησης αυτά.

Τα στοιχεία είναι από 6+ χρόνια συμβίωσης και μετά 2 αυτοκίνητα. Εχω κάνει 2 τεράστια roadtrips Ευρώπη και πήρα το diesel όχι το hybrid..

Όσο αφορά ποιότητα καυσίμου για diesel, βάλτε σε εταιρικά shell κάθε Πέμπτη το v-νpower σε τιμή απλού..!

ακομα κανένα πρόβλημα σε Μπέκ η αντλία πετρελαίου! 170.000 χλμ.

Απο την άλλη στο hybrid η μπαταρια μετά από 10 χρόνια έχει σημάδια φθοράς.. αλλαγή σε Toyota.. 7000 ευρώ.. 120.000 χλμ

επανερχομαι αργότερα να πω για το Fiat :) renegade που μάλλον θα πάρω.. diesel manual..!

 

Επεξ/σία από OXTROS
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, OXTROS είπε

Διάβασα όλο το post καθώς είμαι στην αγορά για μικρού SUV, έχω να πω τα εξής όσο αφορά πετρέλαιο, βενζίνη, hybrid

Έχω ένα Yaris του 11’ hybrid και επίσης ένα Yaris diesel του 07´. 

Τα hybrid όσο αφορά τα Toyota είναι χαρτογραφημένα για να έχουν χαμηλές καταναλώσεις και ρύπους.. (έχω οδηγήσει και C-HR)

όσο και να έχουν καλά CVT, τα ρεπριζ όσο αφορά εμένα, είναι απαράδεκτα ως κ επικίνδυνα σε προσπεράσεις σε επαρχιακούς ελληνικούς δρόμους!
 Ναι όταν ξέρεις ότι δεν έχεις «γκάζι» πας σιγά και με ασφάλεια.. όχι δεν θα πάρω.. θέλω να έχω μια στοιχειώδη οδηγική εμπειρία με αμάξια 120hp+ που σέρνονται.. εκεί τα diesel είναι πιο νευρικά από τα hybrid Toyota.. tragic..

όσο αφορά κατανάλωση.. ένα diesel 10ετιας+ Τούρμπο έχει 5lt στον αυτοκινητόδρομο με ταχύτητες 130-150 Yaris 07 diesel

Στο αυτοκινητόδρομο τόσο θα έχει κ το hybrid μέχρι τα 130 όμως, και με το regeneration ΚΛΕΙΣΤΟ για να μπορεί να ρολάρει το αμάξι ελεύθερα..( δλδ σαν να έχεις βάλει ΝΕΚΡΑ στο κιβώτιο..) αίσθηση χάλια δλδ!

Στην πόλη το hybrid δείχνει 4.5lt ενώ το diesel 6 αλλά σε κομμάτια έντονης κίνησης αυτά.

Τα στοιχεία είναι από 6+ χρόνια συμβίωσης και μετά 2 αυτοκίνητα. Εχω κάνει 2 τεράστια roadtrips Ευρώπη και πήρα το diesel όχι το hybrid..

Όσο αφορά ποιότητα καυσίμου για diesel, βάλτε σε εταιρικά shell κάθε Πέμπτη το v-νpower σε τιμή απλού..!

ακομα κανένα πρόβλημα σε Μπέκ η αντλία πετρελαίου! 170.000 χλμ.

Απο την άλλη στο hybrid η μπαταρια μετά από 10 χρόνια έχει σημάδια φθοράς.. αλλαγή σε Toyota.. 7000 ευρώ.. 120.000 χλμ

επανερχομαι αργότερα να πω για το Fiat :) renegade που μάλλον θα πάρω.. diesel manual..!

Άμα θες γκάζι και προσπεράσεις με 200+  σίγουρα δεν πας για hybrid, ειναι άλλος ο προσανατολισμός του οχήμετος. Απο εκει και έπειτα 7000€ μπαταρία υβριδικού συστήματος σε Yaris μάλλον κάτι σου είπανε λάθος. Παρακάτω είναι τιμές αλλαγής μπαταρία που βρήκα απο την Βρετανική Toyota.1532423254_2020-07-089_49_03.png.265b4f4b1bb735797ef05a2e652fa6e4.png 

Επεξ/σία από G.bar
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@ G bar, σε επαρχιακό δρόμο δεν προσπερνάς με 200.. προσπερνάς με 60-80..

κάποιο θέμα έχει προκύψει με το regenerator ίσως είναι από την πεσμένη μπαταρια ίσως όχι, μόνο αν αλλαχθεί θα ξέρουμε.. συνολικό κόστος σε καινούργια 6700 σε επίσημη Toyota.. μόνο η αλλαγή μπαταριας κάνει πάνω από  3 χιλιάρικα εδώ Ελλάδα

Ρωτά σε οποιοδήποτε hybrid ποσό κάνει αλλαγή μπαταρίας.. θα δεις ότι δεν αλλάζεις με 1500 χιλιάρικο σε αντιπροσωπία... ευτυχώς δίνουν 10 χρόνια εγγύηση σε μερικά στην μπαταρια.. όχι όμως σε όλα, εγώ είχα 7 σε Toyota τότε, τώρα νομίζω είναι 10

Γενικα αν πάρεις χαμπάρι ποσά πράγματα δουλεύουν για να γίνει εξοικονόμηση σε ένα hybrid είναι πραγματικά απίστευτα πολύπλοκο.. και ότι πολύπλοκο χαλάει πιο εύκολα.. και άντε να βρεις τι έχει χαλάσει..

 

Επεξ/σία από OXTROS
Δημοσ.
22 λεπτά πριν, OXTROS είπε

@ G bar, σε επαρχιακό δρόμο δεν προσπερνάς με 200.. προσπερνάς με 60-80..

κάποιο θέμα έχει προκύψει με το regenerator ίσως είναι από την πεσμένη μπαταρια ίσως όχι, μόνο αν αλλαχθεί θα ξέρουμε.. συνολικό κόστος σε καινούργια 6700 σε επίσημη Toyota.. μόνο η αλλαγή μπαταριας κάνει πάνω από  3 χιλιάρικα εδώ Ελλάδα

Ρωτά σε οποιοδήποτε hybrid ποσό κάνει αλλαγή μπαταρίας.. θα δεις ότι δεν αλλάζεις με 1500 χιλιάρικο σε αντιπροσωπία... ευτυχώς δίνουν 10 χρόνια εγγύηση σε μερικά στην μπαταρια.. όχι όμως σε όλα, εγώ είχα 7 σε Toyota τότε, τώρα νομίζω είναι 10

Γενικα αν πάρεις χαμπάρι ποσά πράγματα δουλεύουν για να γίνει εξοικονόμηση σε ένα hybrid είναι πραγματικά απίστευτα πολύπλοκο.. και ότι πολύπλοκο χαλάει πιο εύκολα.. και άντε να βρεις τι έχει χαλάσει..

Με το δικό μου δεν εχω πρόβλημα πάντως σε προσπεράσεις γενικότερα, σαφώς και θα ηθελα περισσοτερο  γκαζι αλλα δεν βασανιζομαι κιολας. Το 4.0 εντος πόλης καλύπτει το κενο. Οσο γιαντην μπαταρία ειχα ρωτήσει και εγω και μου είχαν πει οτι οι μπαταρίες ειναι φτιαγμενες ετσι ωστε να αντέχουν ολόκληρη τηνζωη του αυτοκινήτου, και αν χρειαστει αλλαγη μπορεις να αλλαξεις μόνο τα στοιχεια που έχουν βλάβη. Τουλάχιστον με 11 χρόνια δωρεάν εγγύση τωρα είναι καλύτερα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν περίπου 3 χρόνια είχα καθίσει σε ένα Q3 πίσω από τον συνοδηγό. Αυτό που μου έκανε τρομερά αρνητική εντύπωση είναι τα πολύ πολύ σκληρά πλαστικά στην πόρτα, έχει αλλάξει τίποτα από τότε; Τα καινούρια Q3 έχουν μαλακά πλαστικά πίσω; Ωραίο γενικά αυτοκίνητο μπροστά αλλά 28.000 και θεόσκληρα πλαστικά..ξέρω γω.

Όσο για το qashqai μου άρεσε περισσότερο από όλα γιατί συνδυάζει δύναμη-εξοπλισμό-τιμή και έλεγα ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός...αλλά τελικά η παγίδα ήταν στον θόρυβο όπως λέτε κάτι το οποίο δεν είχα υπολογίσει.

Γενικά έχω ψιλοαπογοητευτεί με τα suv έως 22.000. Γνώμη μου, περίμενε το καινούριο qashqai.

Επεξ/σία από argimeg
Δημοσ.
5 ώρες πριν, argimeg είπε

Πριν περίπου 3 χρόνια είχα καθίσει σε ένα Q3 πίσω από τον συνοδηγό. Αυτό που μου έκανε τρομερά αρνητική εντύπωση είναι τα πολύ πολύ σκληρά πλαστικά στην πόρτα, έχει αλλάξει τίποτα από τότε; Τα καινούρια Q3 έχουν μαλακά πλαστικά πίσω; Ωραίο γενικά αυτοκίνητο μπροστά αλλά 28.000 και θεόσκληρα πλαστικά..ξέρω γω.

Όσο για το qashqai μου άρεσε περισσότερο από όλα γιατί συνδυάζει δύναμη-εξοπλισμό-τιμή και έλεγα ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός...αλλά τελικά η παγίδα ήταν στον θόρυβο όπως λέτε κάτι το οποίο δεν είχα υπολογίσει.

Γενικά έχω ψιλοαπογοητευτεί με τα suv έως 22.000. Γνώμη μου, περίμενε το καινούριο qashqai.

Το σκέφτηκα και εγώ, αλλά αν βγει το φθινόπωρο και μέχρι να βγει στην παραγωγή και να έρθει στην Ελλάδα θα πιάσουμε σίγουρα 2021.

Δημοσ.

Εγω παντως χαιρομαι που υπαρχει κοσμος και αγοραζει αμαξια και τετοιας αξιας.
Μπραβο σας και καλες αγορες ευχομαι. Αγοραστε για να "ζηλευουμε" και εμεις :)

Υ.Γ Καλοπροαιρετο σχολιο εννοειται.

  • Like 5
Δημοσ.
6 ώρες πριν, argimeg είπε

Πριν περίπου 3 χρόνια είχα καθίσει σε ένα Q3 πίσω από τον συνοδηγό. Αυτό που μου έκανε τρομερά αρνητική εντύπωση είναι τα πολύ πολύ σκληρά πλαστικά στην πόρτα, έχει αλλάξει τίποτα από τότε; Τα καινούρια Q3 έχουν μαλακά πλαστικά πίσω; Ωραίο γενικά αυτοκίνητο μπροστά αλλά 28.000 και θεόσκληρα πλαστικά..ξέρω γω.

Όσο για το qashqai μου άρεσε περισσότερο από όλα γιατί συνδυάζει δύναμη-εξοπλισμό-τιμή και έλεγα ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός...αλλά τελικά η παγίδα ήταν στον θόρυβο όπως λέτε κάτι το οποίο δεν είχα υπολογίσει.

Γενικά έχω ψιλοαπογοητευτεί με τα suv έως 22.000. Γνώμη μου, περίμενε το καινούριο qashqai.

Δεν εχω μπει σε παλιο Q3 αν και εχει ενας φιλος. Το τωρινό (2019-) εχει μαλακα πλαστικά πάντως, σιγουρα αντιστοιχα της αξιας του. 

Αυτο που ειχε απογοητευτικά πλαστικά για τα λεφτα του ήταν το T-Roc (& το T-Cross ομοίως).

Δημοσ.

Καλημέρα μας, έχει κανείς Renegate από εδώ; Γενικα ποια είναι η άποψη σας για αυτό, αν κ μικρότερο από όλα σχεδόν που συζητάτε
Αυριο θα πάω να το πάρω καμία ώρα για Test Drive και θα μπορώ να πω περισσότερα για την εμπειρία μου

Δημοσ.

Ημουν στο ψάξιμο 6 μήνες για SUV, 170-180 ίππων ανάλογα το βάρος και μέχρι 30Κ. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν με σκοτίζουν ιδιαίτερα αν ειναι κανα 200άρι το χρόνο η διαφορά.

Απαραίτητη η βενζίνη γιατί δεν είναι δυνατή η αναγγένηση που χρειάζονται οι πετρελαιο κινητήρες με κανένα τρόπο και τα χλμ που διανύω είναι 10-12Κ ΤΟ ΠΟΛΥ.

Εκανα test drive σε ότι υπήρχε.

To C5 έπλεε λίγο αλλα το βασικότερο μείον ειναι ότι πρέπει να οδηγάς με τα πόδα "κλειστά" γιατί έχει μεγάλη κεντρική κονσόλα.

Το 3008 ειναι πανέμορφο ΑΛΛΑ είναι σαν μαχητικό, με κούραζε στους ώμους, δεν έβλεπα με τίποτα το ταμπλό και στα 30Κ μειονεκτεί σε εξοπλισμό και ιπποδύναμη.  

Γκραντλαντ, κι αυτό πανέμορφο αλλά με λίγο εξοπλισμό στους ίππους που θέλω και με παρωχημένες υλοποιήσεις .

Σκόντα, VW και λοιποί συγγενείς, πανάκριβα χωρίς να προσφέρουν κάτι εξαιρετικό.

Κατέληξα το tucson 1,6 177ps στην ακριβότερη έκδοση. 29,5 χιλιάρικα όλα πληρωμένα (και ετήσια ασφάλεια)  με το τεπόζιτο γεμάτο.

Το βασικότερο είναι να γίνει test drive σε όλα τα επιλεγμένα αμάξια. Και δεν λέω απλά να οδηγηθεί αλλά να γίνουν όλες οι ρουτίνες που θα κάνουμε στο αμάξι μας. Τα πάντα.

Καλή επιλογή ευχομαι και καλούς δρόμους.

  • Like 8

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...