Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
22 hours ago, jimmyl said:

Ενω τα αυτονομα οχηματα θα σωσουν τη κατασταση ;

Με ποια κριτηρια θα συμπεριφερθουν σε μια απτοβλεπτη κατασταση ; , αν για παραδειγμα πεταχτει μια μπαλα στο δρομο θα φρεναρει η οχι , , αν  βγει στο δρομο ενας ηλικιωμενος που δεν βλεπει η δεν ακουει καλα , τι θα κανει το αυτονομο οχημα , πως θα αντιδρασει ; , η δοκιμη του αυτονομου οχηματος της Google αν θυμαμαι καλα εχει ηδη καταγραψει ενα θανατο μιας ρακοσυλλεκτριας , αλλο ανθρωπος με καλα του και τα στραβα του και αλλο αλγοριθμος 

Μέχρι στιγμής τα αυτόνομα προκαλούν πολύ λιγότερα ατυχήματα ανά χλμ από τους ανθρώπους.

Ο αλγόριθμος είναι πολύ καλύτερος στην οδήγηση από τον άνθρωπο δεν είναι καν συζητήσιμο αυτό.

 

Δημοσ.
Στις 3/7/2020 στις 10:44 ΜΜ, logistoulis είπε

Φαντάσου πού πάμε ως ανθρωπότητα αν πηδάς με tesla

εγώ περιμένω να πηδήξω με chaos και apeiron

16 ώρες πριν, _BASSstarlet_ είπε

Δεν με ενδιαφέρει, αλλά θα μπαίνω γιατί θα αγοράσω toyota ηλεκτρικό, αν ποτέ βγει!

Όσο αναφορά την Toyota, δηστυχώς μάλλον θα αργήσει να βγάλει ηλεκτρικό γιατί είναι πολύ κοστοβόρο.

Δημοσ.
2 hours ago, gjp1000 said:

αμα δε παρεις και το nisan gtr πηδας και το tesla ...

Δεν θέλω να πηδήξω το TESLA αλλά κάτι γνωστές μου.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, supermanbee είπε

 μάλλον θα αργήσει να βγάλει ηλεκτρικό γιατί είναι πολύ κοστοβόρο.

Άρα πολύ φθηνό, οπότε γιατί να αργήσει;

(διάβασε την υπογραφή μου, εκτός αν με τρολάρεις γράφοντας μια πρόταση γεμάτο νοηματικά λάθη)

Επεξ/σία από _BASSstarlet_
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο αριθμός των ελλήνων "που ξέρουν τί παίζει" με την ηλεκτροκίνηση είναι συγκινητικός.

"Νέα φούσκα" λέει ο ένας, για εταιρεία που παράγει εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια αυτοκίνητα με εργοστάσια που τρέχουν και δεν φτάνουν σε ΗΠΑ, Ασία και σύντομα Ευρώπη (Γερμανία).

"Η ηλεκτροκίνηση είναι ψέμα, ο κόσμος πιάνεται κορόιδο" λέει ο άλλος. Δεν ήξεραν οι άσχετοι οι επενδυτικοί οίκοι πριν προτείνουν στα funds δισεκατομμυρίων που κατέχουν, να επενδύσουν στην Tesla, να τον ρωτήσουν στο insomnia να τους ανοίξει τα μάτια. Τί κι αν παρακολουθούν την εταιρεία στα οικονομικά της, στην παραγωγή της και την διοίκησή της. Τί κι αν όλες οι προβλέψεις (ακόμα κι από παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες) συμφωνούν ότι η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης;
Ο περαστικός χρήστης του insomnia που πέτυχε μία είδηση και έγραψε εξυπνάδα για κάτι που δεν γνωρίζει, είναι σίγουρα πιο σωστός.

"εγώ θέλω ΜΕΚ για να γουστάρω" αναφωνούν πολλοί. Γιατί ως γνωστόν, τίποτα καλύτερο από ένα όχημα με πιο αργή επιτάχυνση, εκπομπή καρκίνου, θορύβου και έξοδα σε τέλη και συντήρηση. Το λένε μεν για να το παίξουν γκαζιάρηδες, αλλά η απορία που θα είχαν ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους εάν ήταν σε φανάρι με Tesla, ακόμα κι αν έχουν M5, θα μιλούσε από μόνη της. Σε κανέναν δεν αρέσουν οι μεγάλες αλλαγές, αλλά μην κάνουμε το άσπρο, μαύρο.

"Ο λαός πληρώνει την Tesla" λέει ένας που ξύπνησε χθες και δεν γνωρίζει πως λειτουργεί το χρηματιστήριο. Λες και πληρώνουν οι Αμερικανοι στο πάγιο της ΔΕΗ τέλη για την Tesla. Είναι επενδυτές που θέλουν να βγάλουν λεφτά με μία βιώσιμη επιχείρηση. Το χρηματιστηριακό της μέγεθος αποδεικνύει την βιωσιμότητά της. Η βιωσιμότητά της σίγουρα εκφράζεται κι απ'την σχέση της με την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Λέει για τις επιδοτήσεις και τις φοροελαφρύνσεις λες και έκανε κάποια ανακάλυψη. ΟΛΕΣ οι χώρες παρέχουν ευνοϊκούς όρους και άλλα κίνητρα σε εγχώριες βιομηχανίες ώστε να τους δώσουν την δυνατότητα να είναι πιο ανταγωνιστικές στο εξωτερικό, κάτι που εάν συμβεί θα ωφελήσει εν τέλει τον φορολογούμενο. Ανάθεμα κι αν ο παντογνώστης γνωρίζει πόσες φορές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες και πετρελαϊκές έμειναν στην ζωή και επιδοτήθηκαν άνευ όρων από τις κυβερνήσεις. Αλλά αν είναι για Tesla και ΑΠΕ, τότε κάνουμε λες και ανακαλύψαμε την Αμερική για κάτι που συμβαίνει κάθε χρόνο εδώ και δεκαετίες.

"Πως γίνεται να πουλάει τόσα λίγα αυτοκίνητα σε σχέση με την Toyota και να την ξεπερνά σε αξία;" λένε πολλοί που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν χρηματιστηριακή αξία με τζίρο και κερδοφορία.

Μεγάλη χρηματιστηριακή αξία = το πόσοι επενδυτές πιστεύουν ότι στο μέλλον θα συνεχίσεις να αναπτύσσεσαι. Και αυτό βγαίνει με βάση τα οικονομικά σου, το προϊόν σου, τις πωλήσεις, την παραγωγή κτλ.

Μεγάλος τζίρος = πουλάω φέτος, και τίποτα παραπάνω.

Γι'αυτό και η Tesla δεν συγκρίνεται με την Toyota. Η δεύτερη μπορεί να πουλήσει και 5 τρισ. αυτοκίνητα αν θέλει, το θέμα είναι κατά πόσο δείχνει να μπορεί να προσαρμοστεί στις νέες επερχόμενες τεχνολογίες που θα αλλάξουν τον κλάδο. Ότι μερίδιο και να έχει, εάν οι επενδυτές της Toyota αποφασίσουν πως υπάρχει πεισματική ανικανότητα στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών θα την πτωχεύσουν εν μία νυκτί.

Επεξ/σία από Emaros
  • Thanks 2
Δημοσ.
Στις 3/7/2020 στις 10:56 ΜΜ, Fedt είπε

Πάντα όταν κάτι είναι καινούργιο και διαφορετικό στην αρχή είναι στα ύψη. Όπως και να έχει πολύ κακός τίτλος και δεν αντιπροσωπεύει κάτι. Άλλο να εξυπηρετούνται 10 εκατομμύρια άτομα που τα αγοράζουν ετησίως και αλλο 360χιλιαδες. Δεν μπορεί να είναι πολυτιμότερη. THIS IS MADNESS.

Τι σημασία έχει πόσοι τα αγοράζουν εδώ μας λέει ποσο πολύτιμη ειναι η Tesla ποσο ειναι η μετοχή της....Η προβλέψεις ειναι ότι πολυ σύντομα θα είναι νούμερο ένα εταιρία στον πλανήτη! Για εσενα ειναι ασήμαντο προφανώς σημασία έχει ποσο πουλάει. Τρέχουν ολοι να την φτάσουν επενδύουν τρελά ποσα για να μην τους ξεφτιλίσει τελείως η Tesla...

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Lomar είπε

Μέχρι στιγμής τα αυτόνομα προκαλούν πολύ λιγότερα ατυχήματα ανά χλμ από τους ανθρώπους.

Ο αλγόριθμος είναι πολύ καλύτερος στην οδήγηση από τον άνθρωπο δεν είναι καν συζητήσιμο αυτό.

Ο αλγοριθμος ειναι γραμμικη συναρτηση , ο ανθρωπος κατα πολυ ανωτερος , ακομα και στη οδηγηση , στην F1 εχουν πιλοτους δεν εχουν αλγοριθμους

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Emaros είπε

Ο αριθμός των ελλήνων "που ξέρουν τί παίζει" με την ηλεκτροκίνηση είναι συγκινητικός.

"Νέα φούσκα" λέει ο ένας, για εταιρεία που παράγει εδώ και περισσότερα από δέκα χρόνια αυτοκίνητα με εργοστάσια που τρέχουν και δεν φτάνουν σε ΗΠΑ, Ασία και σύντομα Ευρώπη (Γερμανία).

"Η ηλεκτροκίνηση είναι ψέμα, ο κόσμος πιάνεται κορόιδο" λέει ο άλλος. Δεν ήξεραν οι άσχετοι οι επενδυτικοί οίκοι πριν προτείνουν στα funds δισεκατομμυρίων που κατέχουν, να επενδύσουν στην Tesla, να τον ρωτήσουν στο insomnia να τους ανοίξει τα μάτια. Τί κι αν παρακολουθούν την εταιρεία στα οικονομικά της, στην παραγωγή της και την διοίκησή της. Τί κι αν όλες οι προβλέψεις (ακόμα κι από παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες) συμφωνούν ότι η ηλεκτροκίνηση θα αντικαταστήσει τους κινητήρες εσωτερικής καύσης;
Ο περαστικός χρήστης του insomnia που πέτυχε μία είδηση και έγραψε εξυπνάδα για κάτι που δεν γνωρίζει, είναι σίγουρα πιο σωστός.

"εγώ θέλω ΜΕΚ για να γουστάρω" αναφωνούν πολλοί. Γιατί ως γνωστόν, τίποτα καλύτερο από ένα όχημα με πιο αργή επιτάχυνση, εκπομπή καρκίνου, θορύβου και έξοδα σε τέλη και συντήρηση. Το λένε μεν για να το παίξουν γκαζιάρηδες, αλλά η απορία που θα είχαν ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους εάν ήταν σε φανάρι με Tesla, ακόμα κι αν έχουν M5, θα μιλούσε από μόνη της. Σε κανέναν δεν αρέσουν οι μεγάλες αλλαγές, αλλά μην κάνουμε το άσπρο, μαύρο.

"Ο λαός πληρώνει την Tesla" λέει ένας που ξύπνησε χθες και δεν γνωρίζει πως λειτουργεί το χρηματιστήριο. Λες και πληρώνουν οι Αμερικανοι στο πάγιο της ΔΕΗ τέλη για την Tesla. Είναι επενδυτές που θέλουν να βγάλουν λεφτά με μία βιώσιμη επιχείρηση. Το χρηματιστηριακό της μέγεθος αποδεικνύει την βιωσιμότητά της. Η βιωσιμότητά της σίγουρα εκφράζεται κι απ'την σχέση της με την κυβέρνηση των ΗΠΑ. Λέει για τις επιδοτήσεις και τις φοροελαφρύνσεις λες και έκανε κάποια ανακάλυψη. ΟΛΕΣ οι χώρες παρέχουν ευνοϊκούς όρους και άλλα κίνητρα σε εγχώριες βιομηχανίες ώστε να τους δώσουν την δυνατότητα να είναι πιο ανταγωνιστικές στο εξωτερικό, κάτι που εάν συμβεί θα ωφελήσει εν τέλει τον φορολογούμενο. Ανάθεμα κι αν ο παντογνώστης γνωρίζει πόσες φορές παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες και πετρελαϊκές έμειναν στην ζωή και επιδοτήθηκαν άνευ όρων από τις τράπεζες. Αλλά αν είναι για Tesla και ΑΠΕ, τότε κάνουμε λες και ανακαλύψαμε την Αμερική για κάτι που συμβαίνει κάθε χρόνο εδώ και δεκαετίες.

"Πως γίνεται να πουλάει τόσα λίγα αυτοκίνητα σε σχέση με την Toyota και να την ξεπερνά σε αξία;" λένε πολλοί που δεν μπορούν να ξεχωρίσουν χρηματιστηριακή αξία με τζίρο και κερδοφορία.

Μεγάλη χρηματιστηριακή αξία = το πόσοι επενδυτές πιστεύουν ότι στο μέλλον θα συνεχίσεις να αναπτύσσεσαι. Και αυτό βγαίνει με βάση τα οικονομικά σου, το προϊόν σου, τις πωλήσεις, την παραγωγή κτλ.

Μεγάλος τζίρος = πουλάω φέτος, και τίποτα παραπάνω.

Γι'αυτό και η Tesla δεν συγκρίνεται με την Toyota. Η δεύτερη μπορεί να πουλήσει και 5 τρισ. αυτοκίνητα αν θέλει, το θέμα είναι κατά πόσο δείχνει να μπορεί να προσαρμοστεί στις νέες επερχόμενες τεχνολογίες που θα αλλάξουν τον κλάδο. Ότι μερίδιο και να έχει, εάν οι επενδυτές της Toyota αποφασίσουν πως υπάρχει πεισματική ανικανότητα στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών θα την πτωχεύσουν εν μία νυκτί.

μαλιστα  ,θα κλεισουν μια επικερδη εταιρια   85 ετων με τεραστια παραγωγη επι σειρα ετων η οποια εχει δημιουργησει  υβριδικα  εχει  δημιουργησει αμαξι με ενεργειακες κυψελες    (mirai) κλπ κλπ   επειδη μια αλλη εταιρεια  εβαλε μερικες μπαταριες και 2 ηλεκτροκινητηρες  και εφτιαξε ενα αμαξι

32 λεπτά πριν, LeGendGR είπε

Τι σημασία έχει πόσοι τα αγοράζουν εδώ μας λέει ποσο πολύτιμη ειναι η Tesla ποσο ειναι η μετοχή της....Η προβλέψεις ειναι ότι πολυ σύντομα θα είναι νούμερο ένα εταιρία στον πλανήτη! Για εσενα ειναι ασήμαντο προφανώς σημασία έχει ποσο πουλάει. Τρέχουν ολοι να την φτάσουν επενδύουν τρελά ποσα για να μην τους ξεφτιλίσει τελείως η Tesla...

https://www.newsbomb.gr/bombplus/aytokinhto/story/1097519/sto-stoxastro-ton-arxon-oi-anaflexeis-stis-mpataries-ton-proton-tesla

ετσι σωστα τα λες ποσο πολυτιμη ειναι η μετοχη της γιατι ουτε παραγωγη εχει μεγαλη  ουτε απροβληματιστα αμαξια ξερει να βγαλει  https://www.autoblog.gr/2020/01/21/oi-pwlhseis-tou-nissan-leaf-eftasan-tis-450-000-monades-paramenei-gia-ligo-akoma-to-best-seller-hlektriko/

Επεξ/σία από gjp1000
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, _BASSstarlet_ είπε

Άρα πολύ φθηνό, οπότε γιατί να αργήσει;

(διάβασε την υπογραφή μου, εκτός αν με τρολάρεις γράφοντας μια πρόταση γεμάτο νοηματικά λάθη)

αν και είμαστε οφτόπικ θα απαντήσω. Ναι τη διάβασα, ειδικά το όσο αναφορά/όσον αφορά το επισημαίνω κι εγώ συχνά γιατί όλως περιέργως βλέπω αρκετούς να κάνουν αυτό το λάθος. Το δυστυχώς δεν ξέρω για ποιο λόγο μπορεί να το κάνει κάποιος λάθος εκτός κι αν είναι τελείως ανορθόγραφος.

Η ένστασή μου είναι για το "κοστοβόρος". 

Ενεργοβόρος= αυτός που καταναλώνει πολύ ενέργεια
Χρονοβόρος= αυτός που καταναλώνει πολύ χρόνο
Κοστοβόρος= αυτός που «καταναλώνει» υψηλό κόστος για να παραχθεί (αν είναι προϊόν) ή για να υλοποιηθεί (αν είναι ενέργεια, πράξη, νομοθέτημα κλπ.)

Επεξ/σία από supermanbee
Δημοσ.
26 minutes ago, jimmyl said:

Ο αλγοριθμος ειναι γραμμικη συναρτηση , ο ανθρωπος κατα πολυ ανωτερος , ακομα και στη οδηγηση , στην F1 εχουν πιλοτους δεν εχουν αλγοριθμους

Έχεις μείνει κάτι δεκαετίες πίσω, το machine learning μόνο αυτό δεν είναι.

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, gjp1000 είπε

θα κλεισουν μια επικερδη εταιρια   85 ετων με τεραστια παραγωγη επι σειρα ετων η οποια εχει δημιουργησει  υβριδικα  εχει  δημιουργησει αμαξι με ενεργειακες κυψελες    (mirai) κλπ κλπ   επειδη μια αλλη εταιρεια  εβαλε μερικες μπαταριες και 2 ηλεκτροκινητηρες  και εφτιαξε ενα αμαξι

πρέπει να μάθεις να διαβάζεις. Έγραψα, εάν οι επενδυτές της Toyota αποφασίσουν πως υπάρχει πεισματική ανικανότητα στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών θα την πτωχεύσουν εν μία νυκτί.
Κάτι τέτοιο δύσκολα θα συμβεί γιατί η Toyota δεν σκέφτεται σαν τον Έλληνα. Προσπαθούν να καθυστερήσουν την μετάβαση ώστε να αποσβέσουν τις επενδύσεις τους αλλά εν τέλει δεν θα ρισκάρουν να μείνουν και άλλο πίσω.

Το ότι λέμε για Tesla και μου φέρνεις σαν αντίβαρο το Mirai (πωλήσεις εδώ) και τις ενεργειακές κυψέλες (vw , fc sales , tesla sales ) δεν το σχολιάζω, για το δικό σου καλό, γιατί αποδεικνύει πως σου αρέσει απλά να κοντράρεις, χωρίς να γνωρίζεις.

 

44 λεπτά πριν, gjp1000 είπε

εβαλε μερικες μπαταριες και 2 ηλεκτροκινητηρες  και εφτιαξε ενα αμαξι

 

Εσύ αυτό το'χεις για πρωινό φαντάζομαι. Έλληνας που τα ξέρει όλα, δεν υπάρχει τίποτα πιο βαρετό και προβλέψιμο.
Αν βρεις τον τρόπο για να φτιάχνεις αμάξι καλύτερο απ'τα ΜΕΚ δεκαετιών, με "ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες", όπως έκανε η Tesla, πήγαινε πες του στην Audi, στην VW κτλ, γιατί δείχνουν να παιδεύονται τα παιδιά για να βγάλουν ηλεκτρικό της προκοπής. Δεν έχουν προσλάβει αρκετούς Έλληνες μάλλον. Τους πρόλαβε όλους ο Πανόπουλος.

  • Thanks 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Lomar είπε

Έχεις μείνει κάτι δεκαετίες πίσω, το machine learning μόνο αυτό δεν είναι.

Καλά τα λέει, excelακι, linear regression, ppt , dataScientist/blockchainEnthusiast/MLambassador

Δημοσ.

εγω να προσθεσω κάτι που απλα δεν το ανεφερε καποιος ακόμη. ( ναι τα διάβασα ολα παιδια )

Η Tesla δεν εχει ξοδεψει λεφτα σε διαφήμιση. ( λεει οτι τα βαζει σε ερευνα/εξελιξη κ πιστέυει στο καλό προιον )

Ουτε τηλεόραση, ουτε σε εφημεριδες, ουτε σε περιοδικά αυτοκινήτων. ( και ειναι ενας απο τους λόγους που θα δεν θα ακουσουμε καλα λόγια ευκολα απο αυτά )

Είμουν σκεπτικός στην αρχη, μετα εκανα την ερευνα μου, και ανακάλυψα μια εταιρια που πραγματικα καινοτομεί σε πολλους τομεις.

αυτοκινητα , φωτοβολταικες στεγες, συστοιχιες μπαταριων για ηλεκτροδοτηση, εξελιξη των μπαταριων, αυτονομη οδηγηση.

οδηγαω καθημερινα ενα 20vt ( AGU με ντιζα ) και δεν μπορουσα να σκεφτω πιο ομορφο ηχο απο το σφυριγμα που γεμιζει την καμπινα και το τούρμπισμα.
το βιντεο που παραθέτω ειναι αυτο που με επεισε οτι εδώ ειναι το μελλον. Σε μερικους μπορει να φανεί σαν gadget παιχνίδι, αλλα τετοια συστηματα δεν γίνονται απο την μια μερα στην αλλη. Ποσο μαλλον να αναβαθμίζονται σε ενα αμαξι που αγορασες χωρίς εξτρα χρεωση.

 

 

 

Δημοσ.

Σήμερα στο Star και την εκπομπή  Traction ειχε αναλυτικη παρουσιση της Porsche Taycan και μιλαμε εδωσε τρελό πόνο στους κινητηρες εσωτερικης καυσης σαν ηλεκτροκινητο 🙂 .

https://www.star.gr/tv/psychagogia/traction/traction-572020-kalesmenoi-oi-panagiotis-madis-paulos-kagialismaria-sakkari/

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...