Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, https είπε

Το γεγονός ότι τελικά ίσως μας "καθίσουν στο σβερκο" τα ηλεκτρικά οχήματα δεν αποκλείεται. Παρά τα άπειρα μειονεκτήματα και τα ελάχιστα προτερήματα που έχουν. 
Οι μηχανές εσωτερικής καύσης αποτελούν μηχανολογικά αριστουργήματα, που εξελίσσονται από πολλές βιομηχανίες (ανταγωνισμός) εδώ και πάνω από 120 χρόνια. Αποτελούν πολύπλοκες κατασκευές που λειτουργούν απίστευτα αξιόπιστα (εκτός εξαιρέσεων) και κοστίζουν αρκετά σε σχεδίαση και κατασκευή. Δινουν "Ζωή" και "Πνοή" σε οτιδήποτε όχημα τοποθετούνται. 
Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτροκινητήρες αποτελούν απλοϊκες κατασκευές με περιορισμένη δυνατότητα εξέλιξης και πολύ οικονομική κατασκευή. 
Καταλαβαίνετε λοιπόν για πιο λόγο θέλουν να τα "σπρωξουν" και ίσως εν τέλη να τα επιβάλλουν. Λόγω πολύ υψηλότερου περιθωρίου κέρδους. 
Το ίδιο έχει επαναληφθεί πολλάκις στην ιστορία σε άλλους τομείς. 
Το καύσιμο μιας ΜΕΚ είναι απείρως πιο αποδοτικό για το βάρος του σε σύγκριση με την μπαταρία ενός ηλεκτροκινητήρα. Με 50 κιλά σε πολλές περιπτώσεις διανύει κάποιος >1000 χλμ ενώ με 50 κιλά μπαταρίες... Ας γελάσω!
Για να μη συγκρίνω την επικινδυνότητα των δυο....
Ο χρόνος ανεφοδιασμού των ΜΕΚ είναι της τάξης των Δεκαδων φορών ταχύτερος εν συγκρίσει με αυτό των ηλεκτροκινητήρων. 
Τέλος θα ήθελα να θίξω το θέμα της οδηγικής απόλαυσης. Για τους περισσότερους η ενεργή οδήγηση είναι κάτι περισσότερο από ότι η θέση του συνοδηγού. Δε θα εμβαθύνω, θα πω μόνο αυτό: φανταστείτε να οδηγείτε όχημα με ηλεκτροκινητήρα..... (όσοι δεν το έχετε ήδη δοκιμάσει)

 

Να σου απαντησω. Εχω οδηγησει ηλεκτρικο αυτοκινητο και η "αισθηση" που αποκομισα με εκαναν να μην ηθελα να βγω απο το αμαξι! Οι ηλεκτροκινητηρες ειναι απειρως ποιο απλοϊκοι απο του ΚΕΚ και γιαυτο και τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι ποιο αξιοπιστα. Στο θεμα δυναμης δεν συζηταμε καν. Ενας ηλεκτροκινητηρας κανει Ferrari να ντρεπεται και με ροπη και δυναμη απο το μηδεν! Επισης επειδη δεν εχει λαδια, ξυδια, φιλτρα και κανει ανακτηση ενεργειας και "κοβει" οταν αφησεις το γκαζι, δεν εχει ουσιαστικα αναγκη απο σερβις και τακακια αντε να αλλαξεις μετα απο 80k χιλιομετρα. Καμια αναρτηση, λαστιχα. Μεχρι εκει. Δεν εχουν ρυπους, δεν εχουν φορολογησεις και ακομα και στην Ελλαδα επιδοτεισαι για να παρεις ηλεκτρικο αυτοκινητο και δεν εχει ουτε Τελη ταξινομησης, ουτε Τελη κυκλοφοριας. Επισης μπορουν να δουλεψουν μεχρι και στο Φεγγαρι. Το υψομετρο δεν αποτελει προβλημα καθως δεν εξαρτωνται απο τον αερα για να πετυχουν καυση!

Στα κακα τωρα. Πρεπει να εξελιχθουν οι μπαταριες. Πρεπει να εχουν μικροτερο κοστος, βαρος, μεγαλυτερη αυτονομια, μεγαλυτερη αξιοπιστια στον χρονο και γρηγορη φορτιση απο το 0% στο 80% σε κατω απο 5 λεπτα. (Αυτο χρηζει εξελιξης και οχι ο ηλεκτροκινητηρας). Πρεπει να υπαρξει αναπτυξη στο δικτυο φορτιστων. Πρεπει να μπορεις να βρεις παντου να φορτισεις σε κατω απο 5 λεπτα οπως βρισκεις βενζιναδικο να γεμισεις. Πρεπει να υπαρξει καλυτερη ψυξη των μπαταριων για να μην πεφτει η αποδοση οταν το πας πιστα και το καις. Η Porche με την Taycan το πετυχε. Σε γενικες γραμμες σπανια ακουμε για ηλεκτροκινητο που λαμπαδιασε οταν φορτιζε αλλα ακομα και αυτα τα ελαχιστα περιστατικα θα πρεπει να τα εξαλιψουμε. Τελος ειναι και η τιμη. Για τον μεσο καταναλωτη τα ηλεκτρικα αυτοκινητα ειναι πολυ ακριβα.

Οπως βλεπεις τα ηλεκτρικα εχουν τα υπερ, τα κατα τους και εχουν πολυ δρομο ακομα για να τελειοποιηθουν. Αλλα ηδη οι προοπτικες τους ειναι τεραστιες! Απλα η τεχνολογια τους ειναι ακομα στα σπαργανα! Να σου θυμησω πως οι ΚΕΚ οπως ειπες ειναι 120 χρονια εξελιξης οταν τα ηλεκτρικα δεν ειναι ουτε 10! Να σου θυμισω πως οι ΚΕΚ πριν 50 χρονια χαλουσαν συνεχεια, αφηναν ντουμανια απο πισω, επιναν βυτια βενζινη και εβγαζαν 100 αλογα στα 8000 κυβικα και μουγκριζαν σαν μοσχαρια. Επισης ο αποδοτικοτερος βενζινοκινητηρας δεν περασε ποτε ουτε το 50% σε θερμικη αποδοση. Με απλα Ελληνικα αν καιει 2 σταγονες βενζινη μονο η μια αποδιδει και η αλλη χανεται. Σε 50 χρονια απο τωρα, δεν θα υπαρχουν ΚΕΚ. Τα προβληματα των ηλεκτρικων θα εχουν λυθει, οι μπαταριες θα εχουν εξελιχθει και οι ΚΕΚ θα εχουν μπει στο μουσειο ως κομματι της ιστοριας μας. Εξυπηρετησαν το ειδος μας για πολλα χρονια αλλα εχουν αρχισει να θεωρουνται πεπερασμενοι. Καποια στιγμη θα γυρνουσαμε σελιδα και θα καναμε το επομενο βημα.

 

Για το θεμα αισθησης ειναι υποκειμενικο και ειναι και θεμα συνηθειας. Για ενα παιδι που γεννιεται σημερα και ισως να μην προλαβει ποτε να οδηγησει συμβατικο αμαξι, η αισθηση απο ηλεκτροκινητο θα ειναι η μονη γνωριμη του αισθηση. Δεν θα εχει να συγκρινει οποτε δεν ξερει τι χανει. Για ολους τους υπολοιπους, στο τελος θα μας κερδισουν τα ηλεκτροκινητα γιατι τα υπερ ειναι περισσοτερα απο τα κατα. Καποτε γκρινιαζαμε και για τα ηλεκτρογκαζα και ψαχναμε boosterακια απο τον Μπουλεκο. Σημερα απλα το συνηθησαμε, το μαθαμε και απλα το προσπερναμε ως κομματι της καθημερινοτητας μας και δεν σταθηκε εμποδιο στο να χαρουμε τα αμαξια μας. Το ιδιο θα γινει και με τα ηλεκτρικα. Παντα θα υπαρξει ο ρομαντικος, οπισθοδρομικος αλλα η ζωη συνεχιζεται

Επεξ/σία από George.Ember
  • Like 9
  • Thanks 3
  • Confused 1
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, George.Ember είπε

 Να σου θυμησω πως οι ΚΕΚ οπως ειπες ειναι 120 χρονια εξελιξης οταν τα ηλεκτρικα δεν ειναι ουτε 10!

τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι δεκαετίες παλαιότερα αυτών με μεκ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, nvel είπε

τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι δεκαετίες παλαιότερα αυτών με μεκ

 

Σαν τεχνολογια ναι. Υπηρχε απο παλια. Αλλα υπαρχει διαφορα απο το να φτιαξεις 1 λαμπα που να αποδιδει λιγο φως απο το να φωταγωγισεις μια πολη. Τα κατα των ηλεκτροκινητηρων και τα προβληματα που εχουμε να λυσουμε για να αντικαταστησουμε τους ΚΕΚ φανηκαν οταν αρχισαμε να τα παραγουμε κατα χιλιαδες. Οχι οταν συλλαβαμε την ιδεα και την δοκιμασαμε να δουμε αν εχει προοπτικες να παιξει. Και τα Jet pack υπαρχουν πριν γεννηθω. Αλλα δεν πεταμε με Jet pack ακομα. Η ιδεα υπαρχει αλλα αλλο μια βολτα 5 λεπτα και αλλο να μπορουμε ολοι να αγορασουμε Jet pack και να πεταμε 6 ωρες σερι με ασφαλεια. Ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω

Επεξ/σία από George.Ember
  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, https είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα κακόγουστο αστείο..

Σαν τεχνολογία είναι το μέλλον από πολλές απόψεις και σε θέμα απόδοσης. Τώρα αν δεν σου αρέσουν αυτό είναι άλλο καπέλο... 

  • Like 2
Δημοσ.
10 ώρες πριν, ethereum είπε

το όνειρο του κάθε πονεμένου επενδυτή είναι η μετοχή της Tesla , όλοι ελπίζουν η μετοχή της τεσλα να εκτιναχθεί και να γίνουν πλούσιοι , όλοι αγοράζουν μετοχές της τέσλα , άρκει να δει κανείς τι γίνεται στο YouTube  , Robinhood  αλλες εφαρμογές κτλπ χαμός απο τους μικρούς απο τον οδηγό της Uber , τον πωλητή χοτ ντογκ μέχρι τους μεγάλους όλοι αγοράζουν τέσλα , μεγάλη κερδοσκοπία και η φούσκα μεγαλώνει και όσο μεγαλώνει τόσο τους πιάνει τρέλα όλους και αγοράζουν , έχει καταντήσει σήριαλ η μετοχή της τέσλα , θεωρείται το άλογο που θα τα σαρώσει όλα

 

Αυτό ακριβώς.

Η Tesla αντιπροσωπεύει τη φαντασίωση του μέσου Αμερικάνου για επανάκαμψη της πάλαι ποτέ κραταιάς αυτοκινητοβιομηχανίάς τους. Βάλε και λίγο τζάμπα χρήμα από QE και κάπως έτσι δένει το γλυκό.

  • Like 3
Δημοσ.

πάει το μαζούτ... προχωράμε μπροστά... αναμενόμενο... μόνο όποιος ακολουθήσει θα μείνει στην επιφάνεια.. οι υπόλοιποι καπούτ...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, George.Ember είπε

Σαν τεχνολογια ναι. Υπηρχε απο παλια. Αλλα υπαρχει διαφορα απο το να φτιαξεις 1 λαμπα που να αποδιδει λιγο φως απο το να φωταγωγισεις μια πολη. Τα κατα των ηλεκτροκινητηρων και τα προβληματα που εχουμε να λυσουμε για να αντικαταστησουμε τους ΚΕΚ φανηκαν οταν αρχισαμε να τα παραγουμε κατα χιλιαδες. Οχι οταν συλλαβαμε την ιδεα και την δοκιμασαμε να δουμε αν εχει προοπτικες να παιξει. Και τα Jet pack υπαρχουν πριν γεννηθω. Αλλα δεν πεταμε με Jet pack ακομα. Η ιδεα υπαρχει αλλα αλλο μια βολτα 5 λεπτα και αλλο να μπορουμε ολοι να αγορασουμε Jet pack και να πεταμε 6 ωρες σερι με ασφαλεια. Ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω

ο λόγος που οι ηλεκτρικές μηχανές στα αυτοκίνητα αντικαταστάθηκαν από τις μεκ είναι ο ίδιος που ακόμα υπάρχουν αυτοκίνητα με μεκ, η χαμηλή ενεργειακή πυκνότητα της αποθήκευσης. Όπου δεν χρειάζεται αποθήκευση δεν υπάρχουν και μεκ. Όταν λυθεί το πρόβλημα τα αυτοκίνητα με μεκ θα γίνουν ότι και τα ατμοκίνητα

Επεξ/σία από nvel
Δημοσ.
5 ώρες πριν, jimmyl είπε

Ειμαι και εγω της παλιας σχολης , θελω οχημα να το οδηγω , οχι απλα να με μεταφερει

Θέλεις όχημα να το οδηγείς... δηλαδή θέλεις δύναμη ροπή άνεση και οδηγική συμπεριφορά... Σωστά? Τώρα αν θέλεις και θόρυβο το ηχοσύστημα μέσα στο όχημα μπορεί να εξομοιώσει έναν 12κύλινδρο και να γουστάρεις και από θόρυβο...

Οδήγησε ΜΙΑ φορά τέσλα και θα δεις πόσο εύκολα θα αναθεωρήσεις τις απόψεις σου και εσύ και όλοι που δεν ξέρουν τι εστί τέσλα...

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, Exoskeletor είπε

Ναι, μια ανάμνηση γλυκιά 


Ειπε ο Ελληναρας από τον καναπέ του!

 

Παμε να δούμε τώρα μεγέθη.

 

Toyota Motor Corporation 

•Έσοδα: 227 δις ευρώ (Μέσα στις 10 μεγαλύτερες εταιρείες του πλανήτη)

•Κέρδη: 20 δις ευρώ 

•Πωλήσεις: 10.700.000 (Νο1 μάρκα στον κόσμο)

•Εργαζόμενοι: 370.000

 

Tesla

•Έσοδα: 20 δις ευρώ 

•Κέρδη: -100 εκατομμύρια ευρώ

•πωλήσεις: 367.000

•Εργαζόμενοι: 40.000

 

Νομιζω είναι ξεκάθαρο ότι η Toyota είναι ένας υπέρ γίγαντας.

13 ώρες πριν, eyw είπε

με το ντουγιότα θα σε έχουν αφήσει οι άλλες στην άκρη πριν και δεν θα χρειάζεται ούτε φόρτιση ούτε πρίζα.
Παραλιακή και Βουλιαγμένης δεν είναι 350 miles, το πολύ 5-6.


 

Εσυ όμως κατά 99% δεν θα πάρεις ποτέ Tesla άρα κανένα Fiat και είσαι οκ!!!!

Επεξ/σία από Fotis Deutschland
  • Like 3
  • Thanks 1
  • Sad 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

ειναι κανενας προχειρος με κανενα λινκ στο οποιο αναγραφεται η μετοχικη συνθεση της Tesla.

ετσι να δουμε ποιοι ειναι αυτοι που σηκωνουνε το επενδυτικο βαρος.

λετε να ειναι μονο οι ταξιτζηδες και οι περιπτεραδες που αγορασανε μετοχες για να γινουνε πλουσιοι..

δεν ξερω για αυτο ρωταω...

22 λεπτά πριν, Aprile είπε

Η πολυτιμότερη φούσκα κατά το πρότυπο της την Apple.

ο ελον ειναι ετοιμος ή για πλακα ή για τραγωδια...

ή θα σηκωσει ολο το χαρτι και θα κυκλοφορουνε μεχρι και παπακια τεσλα στον δρομο...ή θα φυγει νυχτα.

ειναι ακομα νωρις. αμα ταισει λομπιστες και τον πουσαρουνε τοτε θα λαμψει το αστρο του.

σαν σαλταδορος ειναι μεγαλος ...και σαν μπιζνες μαν ανηκει στον αφρο...

 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, Antilogos1975 είπε

ειναι κανενας προχειρος με κανενα λινκ στο οποιο αναγραφεται η μετοχικη συνθεση της Tesla.

ετσι να δουμε ποιοι ειναι αυτοι που σηκωνουνε το επενδυτικο βαρος.

λετε να ειναι μονο οι ταξιτζηδες και οι περιπτεραδες που αγορασανε μετοχες για να γινουνε πλουσιοι..

δεν ξερω για αυτο ρωταω...

Σίγουρα σε μια μετοχική φούσκα συνήθως την πατάει ο απλός κόσμος που θέλει γρήγορο και εύκολο κέρδος.Ενας οικονομολόγος που ξέρει από χρηματαγορά δύσκολα την πατάει.

  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

Από https://www.zacks.com -->
Tesla has a trailing-twelve-months P/E of 293.36X compared to the Automotive - Domestic industry's P/E of 26.75X.

Price to Earnings Ratio or P/E is price / earnings. It is the most commonly used metric for determining a company's value relative to its earnings. In this example, we are using the actual earnings (EPS) for the trailing twelve months (or TTM). A stock with a P/E ratio of 20, for example, is said to be trading at 20 times its trailing twelve months earnings. In general, a lower number or multiple is usually considered better than a higher one.

Από https://www.macrotrends.net -->
Tesla annual/quarterly net income history and growth rate from 2009 to 2020. Net income can be defined as company's net profit or loss after all revenues, income items, and expenses have been accounted for.
Tesla net income for the quarter ending March 31, 2020 was $0.016B, a 102.25% decline year-over-year.
Tesla net income for the twelve months ending March 31, 2020 was $-0.136B, a 86.07% decline year-over-year.
Tesla annual net income for 2019 was $-0.862B, a 11.68% decline from 2018.
Tesla annual net income for 2018 was $-0.976B, a 50.25% decline from 2017.
Tesla annual net income for 2017 was $-1.962B, a 190.7% increase from 2016.

Οι επενδυτές Tesla σίγουρα γνωρίζουν τα από πάνω...
Αλλά...........

https://d1yhils6iwh5l5.cloudfront.net/charts/resized/39871/large/Math___Myth_cartoon_03.30.2016.png

 

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, Fotis Deutschland είπε

Σίγουρα σε μια μετοχική φούσκα συνήθως την πατάει ο απλός κόσμος που θέλει γρήγορο και εύκολο κέρδος.Ενας οικονομολόγος που ξέρει από χρηματαγορά δύσκολα την πατάει.

Jawohl Kamarat stimme ich zu.

το θεμα ειναι αν εχουμε την δυνατοτητα να δουμε ποιοι σμπρωχνουνε το χαρτι στην τεσλα.

γιατι αμα ειναι <<νορμαλ>> επενδυτες τοτε ολα καλα ...μην δουμε π.χ τιποτα το 25-30% της τεσλα ανηκει σε τιποτα γιαπωνεζικες αυτοκινητοβιομηχανιες...

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
3 ώρες πριν, petasis είπε

Η ηλεκτροκίνηση φαίνεται να είναι το μέλλον, αλλά όχι με μπαταρίες.

Η επιστημονική κοινότητα προτείνει το υδρογόνο. Τα υπόλοιπα τα προτείνουν διάφοροι άλλοι.

Μιας και οι μπαταρίες δεν ανακυκλώνονται, θα είχε πλάκα μια έρευνα σχετικά με το που έχουν καταλήξει οι μπαταρίες από τα πρώτα τέσλα (αυτά από 10 χρόνια πριν), καθώς και οι μπαταρίες από όλα αυτά τα κινητά που κάποιοι αλλάζουν σε ετήσια βάση.

Η Tesla στην ηλεκτροκίνηση είναι μπροστά από όλες τις εταιρίες της αυτοβιομηχανιας τουλάχιστον 5-7 χρόνια , έχει πατέντες δικές της και για εμένα καλά κάνει και δεν τις πουλάει σε καμία άλλη εταιρία. αυτή τη στιγμή οι καινούργιες μπαταρίες που είναι έτοιμες και θα βγουν στα μοντέλα της εντός του 2020 μιλάνε για 1.2 εκατομμυρια χιλιόμετρα διάρκεια ζωής οι άνθρωποι είναι σε άλλο επίπεδο και οι υπόλοιποι τους κοιτούν με τα κυάλια στο θέμα Ηλεκτροκίνηση.

https://www.bbc.com/news/technology-52966178

Δεν πιστεύω ότι το υδρογόνο θα περπατήσει κατα την δίκη μου άποψη.

 

 

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...