Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς σε όλο τον κόσμο αυτή την στιγμή δημιουργείτε μια άνευ προηγουμένου οικονομική χρηματιστηριακή φούσκα που έχει να κάνει με το cantillon effect

https://www.austriancenter.com/cantillon-effect-populism/

Με απλά λόγια οι κυβερνήσεις και κυρίως η αμερική κόβει χρήμα αβέρτα και τα ρίχνει στην αγορά για να αντιμετωπίσει τις πολύ σοβαρές οικονομικές επιπτώσεις του κορονοιού αλλά αυτό το χρήμα δεν διαχέεται προς τα κάτω αλλά πάει ως συνήθως σε αυτούς που έχουν άμεση πρόσβαση στις διόδους διοχέτευσης του δλδ τράπεζες, γενικά χρηματοπιστωτικά ιδρύματα. 

Aποτέλεσμα αυτό το χρήμα να επενδύεται αμέσως στις χρηματαγορές με τα χρηματιστήρια σε όλο τον κόσμο να έχουν αποσυνδεθεί τελείως από την πραγματική οικονομία και να δημιουργούν ένα bubble που είναι σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα σκάσει.

Μια στρέβλωση τέτοια είναι και το bubble της tesla που ενώ έχει ξεπεράσει σε χρηματιστηριακή αξία ένα κολοσσό όπως η Toyota  έχει σε σύγκριση με την Ιαπωνική βιομηχανία μηδαμινές πωλήσεις και πελατολόγιο

 

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 9
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Fedt είπε

Πάντα όταν κάτι είναι καινούργιο και διαφορετικό στην αρχή είναι στα ύψη. Όπως και να έχει πολύ κακός τίτλος και δεν αντιπροσωπεύει κάτι. Άλλο να εξυπηρετούνται 10 εκατομμύρια άτομα που τα αγοράζουν ετησίως και αλλο 360χιλιαδες. Δεν μπορεί να είναι πολυτιμότερη. THIS IS MADNESS.

 

8 ώρες πριν, Xtreme_Series είπε

Προσωρινός ενθουσιασμός, μια φούσκα που θα ξεφουσκώσει. 

Καταλαβαίνετε πως υπάρχει και πουλάει 10 χρόνια τώρα αυτοκίνητα; άρα τι "καινούργιο" και "φούσκα" λέτε;  Όσα δεν φτάνει η αλεπού... :P 

Επεξ/σία από TopicStrarter
  • Like 3
Δημοσ.
5 ώρες πριν, https είπε

Το γεγονός ότι τελικά ίσως μας "καθίσουν στο σβερκο" τα ηλεκτρικά οχήματα δεν αποκλείεται. Παρά τα άπειρα μειονεκτήματα και τα ελάχιστα προτερήματα που έχουν. 
Οι μηχανές εσωτερικής καύσης αποτελούν μηχανολογικά αριστουργήματα, που εξελίσσονται από πολλές βιομηχανίες (ανταγωνισμός) εδώ και πάνω από 120 χρόνια. Αποτελούν πολύπλοκες κατασκευές που λειτουργούν απίστευτα αξιόπιστα (εκτός εξαιρέσεων) και κοστίζουν αρκετά σε σχεδίαση και κατασκευή. Δινουν "Ζωή" και "Πνοή" σε οτιδήποτε όχημα τοποθετούνται. 
Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτροκινητήρες αποτελούν απλοϊκες κατασκευές με περιορισμένη δυνατότητα εξέλιξης και πολύ οικονομική κατασκευή. 
Καταλαβαίνετε λοιπόν για πιο λόγο θέλουν να τα "σπρωξουν" και ίσως εν τέλη να τα επιβάλλουν. Λόγω πολύ υψηλότερου περιθωρίου κέρδους. 
Το ίδιο έχει επαναληφθεί πολλάκις στην ιστορία σε άλλους τομείς. 
Το καύσιμο μιας ΜΕΚ είναι απείρως πιο αποδοτικό για το βάρος του σε σύγκριση με την μπαταρία ενός ηλεκτροκινητήρα. Με 50 κιλά σε πολλές περιπτώσεις διανύει κάποιος >1000 χλμ ενώ με 50 κιλά μπαταρίες... Ας γελάσω!
Για να μη συγκρίνω την επικινδυνότητα των δυο....
Ο χρόνος ανεφοδιασμού των ΜΕΚ είναι της τάξης των Δεκαδων φορών ταχύτερος εν συγκρίσει με αυτό των ηλεκτροκινητήρων. 
Τέλος θα ήθελα να θίξω το θέμα της οδηγικής απόλαυσης. Για τους περισσότερους η ενεργή οδήγηση είναι κάτι περισσότερο από ότι η θέση του συνοδηγού. Δε θα εμβαθύνω, θα πω μόνο αυτό: φανταστείτε να οδηγείτε όχημα με ηλεκτροκινητήρα..... (όσοι δεν το έχετε ήδη δοκιμάσει)

Ειμαι και εγω της παλιας σχολης , θελω οχημα να το οδηγω , οχι απλα να με μεταφερει

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η άποψη του Musk ποια ήταν πριν λίγο καιρό;

«Tesla stock price is too high imo»

Και από κάτω όλοι οι επενδυτές «WTF is wrong with you»

https://twitter.com/elonmusk/status/1256239815256797184?ref_src=twsrc^tfw|twcamp^tweetembed|twterm^1256239815256797184|twgr^&ref_url=https%3A%2F%2Fd-5911651614077771043.ampproject.net%2F2006112352003%2Fframe.html

 

Επεξ/σία από kifinas
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, https είπε

Το γεγονός ότι τελικά ίσως μας "καθίσουν στο σβερκο" τα ηλεκτρικά οχήματα δεν αποκλείεται. Παρά τα άπειρα μειονεκτήματα και τα ελάχιστα προτερήματα που έχουν. 
Οι μηχανές εσωτερικής καύσης αποτελούν μηχανολογικά αριστουργήματα, που εξελίσσονται από πολλές βιομηχανίες (ανταγωνισμός) εδώ και πάνω από 120 χρόνια. Αποτελούν πολύπλοκες κατασκευές που λειτουργούν απίστευτα αξιόπιστα (εκτός εξαιρέσεων) και κοστίζουν αρκετά σε σχεδίαση και κατασκευή. Δινουν "Ζωή" και "Πνοή" σε οτιδήποτε όχημα τοποθετούνται. 
Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτροκινητήρες αποτελούν απλοϊκες κατασκευές με περιορισμένη δυνατότητα εξέλιξης και πολύ οικονομική κατασκευή. 
Καταλαβαίνετε λοιπόν για πιο λόγο θέλουν να τα "σπρωξουν" και ίσως εν τέλη να τα επιβάλλουν. Λόγω πολύ υψηλότερου περιθωρίου κέρδους. 
Το ίδιο έχει επαναληφθεί πολλάκις στην ιστορία σε άλλους τομείς. 
Το καύσιμο μιας ΜΕΚ είναι απείρως πιο αποδοτικό για το βάρος του σε σύγκριση με την μπαταρία ενός ηλεκτροκινητήρα. Με 50 κιλά σε πολλές περιπτώσεις διανύει κάποιος >1000 χλμ ενώ με 50 κιλά μπαταρίες... Ας γελάσω!
Για να μη συγκρίνω την επικινδυνότητα των δυο....
Ο χρόνος ανεφοδιασμού των ΜΕΚ είναι της τάξης των Δεκαδων φορών ταχύτερος εν συγκρίσει με αυτό των ηλεκτροκινητήρων. 
Τέλος θα ήθελα να θίξω το θέμα της οδηγικής απόλαυσης. Για τους περισσότερους η ενεργή οδήγηση είναι κάτι περισσότερο από ότι η θέση του συνοδηγού. Δε θα εμβαθύνω, θα πω μόνο αυτό: φανταστείτε να οδηγείτε όχημα με ηλεκτροκινητήρα..... (όσοι δεν το έχετε ήδη δοκιμάσει)


Οι μηχανές εσωτερικής καύσης είναι μια εντελώς παρωχημένη τεχνολογία με πολλά περισσότερα προβλήματα από ότι ο ηλεκτροκινητήρας και έτη χειρότερη απόδοση.

 

 

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 5
  • Thanks 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, mjaros είπε

Η Tesla πέτυχε ότι και η Apple. Έβγαλε ένα προϊόν που υπήρχε ήδη αλλά σε έκδοση μιας δεκαετίας μπροστά. 
Εχουν τα θεματάκια τους λόγο έλλειψης εμπειρίας στην παραγωγή αλλά έχουν τόσα πολλά θετικά που κανένας που πήρε Tesla δεν το μετάνοιωσε. 
Και μόνο που η ζήτηση ξεπερνάει την παραγωγή αυτό κάτι λέει. 
Αν δεν ήταν η Tesla οι άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες ακόμα θα σχεδιάζανε καινούργιους ντίζελ ενώ τώρα έχουν πέσει με τα μούτρα στα ηλεκτρικά. 
Ακόμα και να μην έχει τις μεγαλύτερες πωλήσεις έχει ήδη αφήσει το στίγμα της στην ιστορία. 

Απολύτως σωστό. Όπως και τότε, μάρκες που μεσουρανούσαν στη κατασκευή τηλεφώνων και σήμερα είναι στα αζήτητα γιατί απλά δεν 'έιδαν' αυτό που η apple 'είδε'. Την εξέλιξη ενός προϊόντος τεχνολογίας. Όχι δεν είμαι apple funboy, και μάλιστα πολύ πρόσφατα κάτοχος Hybrid toyota, αλλά η πίεση για αλλαγή πού έχει φέρει η tesla πρέπει να είναι εμφανής στον καθένα μας. Η εξέλιξη στην αυτοβιομηχανία τα τελευταία 20 χρόνια θύμιζε την εξέλιξη των κινητών λίγο πριν έλευση των smartphones. 

  • Like 5
  • Thanks 2
Δημοσ.
7 ώρες πριν, https είπε

Το γεγονός ότι τελικά ίσως μας "καθίσουν στο σβερκο" τα ηλεκτρικά οχήματα δεν αποκλείεται. Παρά τα άπειρα μειονεκτήματα και τα ελάχιστα προτερήματα που έχουν. 
Οι μηχανές εσωτερικής καύσης αποτελούν μηχανολογικά αριστουργήματα, που εξελίσσονται από πολλές βιομηχανίες (ανταγωνισμός) εδώ και πάνω από 120 χρόνια. Αποτελούν πολύπλοκες κατασκευές που λειτουργούν απίστευτα αξιόπιστα (εκτός εξαιρέσεων) και κοστίζουν αρκετά σε σχεδίαση και κατασκευή. Δινουν "Ζωή" και "Πνοή" σε οτιδήποτε όχημα τοποθετούνται. 
Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτροκινητήρες αποτελούν απλοϊκες κατασκευές με περιορισμένη δυνατότητα εξέλιξης και πολύ οικονομική κατασκευή
Καταλαβαίνετε λοιπόν για πιο λόγο θέλουν να τα "σπρωξουν" και ίσως εν τέλη να τα επιβάλλουν. Λόγω πολύ υψηλότερου περιθωρίου κέρδους. 
Το ίδιο έχει επαναληφθεί πολλάκις στην ιστορία σε άλλους τομείς. 
Το καύσιμο μιας ΜΕΚ είναι απείρως πιο αποδοτικό για το βάρος του σε σύγκριση με την μπαταρία ενός ηλεκτροκινητήρα. Με 50 κιλά σε πολλές περιπτώσεις διανύει κάποιος >1000 χλμ ενώ με 50 κιλά μπαταρίες... Ας γελάσω!
Για να μη συγκρίνω την επικινδυνότητα των δυο....
Ο χρόνος ανεφοδιασμού των ΜΕΚ είναι της τάξης των Δεκαδων φορών ταχύτερος εν συγκρίσει με αυτό των ηλεκτροκινητήρων. 
Τέλος θα ήθελα να θίξω το θέμα της οδηγικής απόλαυσης. Για τους περισσότερους η ενεργή οδήγηση είναι κάτι περισσότερο από ότι η θέση του συνοδηγού. Δε θα εμβαθύνω, θα πω μόνο αυτό: φανταστείτε να οδηγείτε όχημα με ηλεκτροκινητήρα..... (όσοι δεν το έχετε ήδη δοκιμάσει)

L O L.

Φαντάζομαι ότι ηλεκτροκινητήρες έχεις δει μόνο σε τηλεκατευθυνόμενα, άντε σε κανένα εργαστήριο στο σχολείο/πανεπιστήμιο.

Είναι επίσης μεγάλη ειρωνεία που γράφεις αυτά που γράφεις και μιλάς για "ιστορικότητα" των κινητήρων εσωτερικής καύσης, ενώ τα ηλεκτροκίνητα ήταν για κάμποσα χρόνια το 1900 η καλύτερη λύση πριν πάρουν τα πάνω τους οι κινητήρες εσωτερικής καύσης...

|
BTW: 

Για το "απείρως πιο αποδοτικό" των MEK και γενικά την μυθωδία των "κακών" ηλεκτρικών οχημάτων που τελικά μολύνουν περισσότερο.

Αναφορά σε κείμενο

“recent studies that include the complete life cycle of different types of vehicles, as well as their well to wheel data have revealed that even with fossil fuel-based electricity generation and power losses during transmission from electricity generation to filling the battery, electric cars were found to have lower levels of greenhouse gas production … even on the coal rich Australian grid, EVs produce 40 per cent less GHG when compared with equivalent ICE vehicles. In fact, their well to wheel calculations show that to drive 1km in an average petrol vehicle uses 1.36kWh/km while the average figure for electric cars is just 0.28kWh/km – an energy use figure close to five times less than for petrol cars.”

https://www.energycouncil.com.au/analysis/evs-are-they-really-more-efficient/#_edn2

Αυτά από μόνο μια από τις δεκάδες έρευνες.

Έγινε και στην "καρβουνιάρικη" Αυστραλία. Που οι θερμοκρασίες και η παραγωγή ενέργειας μόνο θετικά δεν προδιαθέτει για ηλεκτροκίνηση. 

Σε χώρες όπως το ΗΒ ή η Δανία, που έχουν τεράστιο ποσοστό ανανεώσιμων και πολύ χαμηλότερες μέσες θερμοκρασίες, τα αποτελέσματα θα είναι πολύ καλύτερα.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, angel4 είπε

Για εμάς τα φτωχαδακια είναι ένα άπιαστο όνειρο  το τεσλα, οπότε πάμε για τογιοτα γαρις και πολύ μας είναι... 

Έτσι ακριβώς άμα ζητάει 60,000-65,000 για το φτηνό μοντέλο που αν το πιάσουμε εμείς; Ας έβγαζαν ένα τύπου aygo με αυτόματη οδήγηση και θα ήταν μια χαρά.

  • Like 1
Δημοσ.

Δηλαδη , η Tesla που πουλαει το 0,3% των αυτοκινητων παγκοσμιως ξεπερασε σε χρηματιστηριακη αξια την Toyota που πουλαει το 10% ??  Για να επαναλαβω, εταιρεια με το 0,3% των συνολικων  πωλησεων ειναι η μεγαλυτερη σε αξια εταιρεια στον κοσμο του αυτοκινητου!?!?!  Ωραιο το χρηματιστηριο, τι να πω.... 

 

  • Like 2
Δημοσ.

Θελουμε δεν θελουμε η ηλεκτροκίνηση είναι το Μέλλον είτε μας αρέσει είτε όχι. Ψαχτείτε λιγάκι στο Ίντερνετ να δείτε καταλητικες ημερομηνίες από αυτοβιομηχανιες που έχουν δώσει και ποτέ θα σταματήσουν την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης. 

 

10 ώρες πριν, angel4 είπε

Για εμάς τα φτωχαδακια είναι ένα άπιαστο όνειρο  το τεσλα, οπότε πάμε για τογιοτα γαρις και πολύ μας είναι... 

 

Για εμάς τα φτωχαδάκια προτιμω να δώσω 26000€ για ένα Peugeot e-208 παρά να δώσω 24000€ για ένα Toyota corola Hybrid

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, merphi είπε

Είναι ταυτόχρονα Steve Jobs και Steve Wosniak γιαυτο και έχει υπνωτίσει όλους και ο κόσμος τον ακολουθεί.

 

Ειναι ντροπη να υποβιβαζεις τον Musk και να τον βαζεις στο ιδιο επιπεδο με εναν επιδεξιο πωλητη, οπως ο Jobs (o πιο overrated ανθρωπος στον πλανητη, ever)

Στην Toyota ακομα πουλανε αξιοπιστους μεν αλλα κουβαδες, η Tesla ειναι δεκαετιες μπροστα.

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, dream21 είπε

Θελουμε δεν θελουμε η ηλεκτροκίνηση είναι το Μέλλον είτε μας αρέσει είτε όχι. Ψαχτείτε λιγάκι στο Ίντερνετ να δείτε καταλητικες ημερομηνίες από αυτοβιομηχανιες που έχουν δώσει και ποτέ θα σταματήσουν την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης. 

Για εμάς τα φτωχαδάκια προτιμω να δώσω 26000€ για ένα Peugeot e-208 παρά να δώσω 24000€ για ένα Toyota corola Hybrid

Η ηλεκτροκίνηση φαίνεται να είναι το μέλλον, αλλά όχι με μπαταρίες.

Η επιστημονική κοινότητα προτείνει το υδρογόνο. Τα υπόλοιπα τα προτείνουν διάφοροι άλλοι.

Μιας και οι μπαταρίες δεν ανακυκλώνονται, θα είχε πλάκα μια έρευνα σχετικά με το που έχουν καταλήξει οι μπαταρίες από τα πρώτα τέσλα (αυτά από 10 χρόνια πριν), καθώς και οι μπαταρίες από όλα αυτά τα κινητά που κάποιοι αλλάζουν σε ετήσια βάση.

  • Like 1
Δημοσ.
10 ώρες πριν, Kostantinos Markopoulos είπε

Επειδη εχω θειο τομεαρχη μεσα στη Δεη ...το ξερω το θεμα ...απο μεσα...Η  απατη ειναι ιδια  με τα ολικα παρκα και πρασινα αλογα...Η αλητεια ξεκιναει απο το βαθυ κρατος της γερμανιας οπως παντα...οπου βλεπεις πρασινη αναπτυξη να ξερεις εχει πολυ βρωμια και ξεπουλημα ,,,γενικα κρατος,,πολιτικοι ..και τα λοιπα αποβλητα..Η τεχνολογια η οποια κυρητουν ειναι ιδια σαν και αυτης μιας απλης τεχνικης σχολης  καπου στην ελλαδα....το βασικο συστατικο παντως ειναι οτι η κατασκευη μιας ηλεκρογεννητριας ειναι τοσο επιβλαβεις στο περιβαλλον οσο και ενα ατυχημα 4ρων  τανγερ  με πετραιλαιο  στη θαλλασα του βολου.πχ...για να τοποθετησης μια γεννητρια θελεις πρωτα απο πολλα χιλιαδες τονους τσιμεντο..οποτε εκει δεν ξαναφυτρωνει τιποτα ...υπαρχουν χημικα τα οποια δεν βιοδιασπουνται εσαει...παραμενουν στην ατμοσφαιρα...με λιγα λογια ...καρκινος ...καρδιοπαθειες και πολλα αλλα της πρασινης αναπτυξεις και πρασινα αλογα...μπορω να σου πω πολλα αλλα θελει ωρες

 

no offence και μιας και  έχει παει το Thread offtopic αλλά και μόνο απο το ξεπερασμένο  αντιΓερμανικό και αντί των ΑΠΕ σχόλιο που έκανες και γράφοντας επιπλέον την λέξη ''Τομεάρχης''  φανταζομαι τον  θείο για αργόμισθο αριστερό συνδικαλησταρά ,ο οποίος πατάει σφραγίδες,ειναι διορισμένος με βύσμα , πριν μια 10ετια κατέβαινε  στους αγανακτισμενους επειδή του πήγαν τον μισθό απο 3.000 σε 2.000€, σχολάει στης 13:30 και γυρνάει σπίτι κουρασμένος, επίσης λέει οτι με τον Ανδρέα ''ο λαός έφαγε κρέας'' , οτι το δημόσιο στηρίζει τον ιδιωτικό τομέα και κάνει αναλύσεις επι παντός επιστητού στα οικογενειακα τραπέζια .

 

Δημοσ.
9 ώρες πριν, https είπε

Το γεγονός ότι τελικά ίσως μας "καθίσουν στο σβερκο" τα ηλεκτρικά οχήματα δεν αποκλείεται. Παρά τα άπειρα μειονεκτήματα και τα ελάχιστα προτερήματα που έχουν. 
Οι μηχανές εσωτερικής καύσης αποτελούν μηχανολογικά αριστουργήματα, που εξελίσσονται από πολλές βιομηχανίες (ανταγωνισμός) εδώ και πάνω από 120 χρόνια. Αποτελούν πολύπλοκες κατασκευές που λειτουργούν απίστευτα αξιόπιστα (εκτός εξαιρέσεων) και κοστίζουν αρκετά σε σχεδίαση και κατασκευή. Δινουν "Ζωή" και "Πνοή" σε οτιδήποτε όχημα τοποθετούνται. 
Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτροκινητήρες αποτελούν απλοϊκες κατασκευές με περιορισμένη δυνατότητα εξέλιξης και πολύ οικονομική κατασκευή. 
Καταλαβαίνετε λοιπόν για πιο λόγο θέλουν να τα "σπρωξουν" και ίσως εν τέλη να τα επιβάλλουν. Λόγω πολύ υψηλότερου περιθωρίου κέρδους. 
Το ίδιο έχει επαναληφθεί πολλάκις στην ιστορία σε άλλους τομείς. 
Το καύσιμο μιας ΜΕΚ είναι απείρως πιο αποδοτικό για το βάρος του σε σύγκριση με την μπαταρία ενός ηλεκτροκινητήρα. Με 50 κιλά σε πολλές περιπτώσεις διανύει κάποιος >1000 χλμ ενώ με 50 κιλά μπαταρίες... Ας γελάσω!
Για να μη συγκρίνω την επικινδυνότητα των δυο....
Ο χρόνος ανεφοδιασμού των ΜΕΚ είναι της τάξης των Δεκαδων φορών ταχύτερος εν συγκρίσει με αυτό των ηλεκτροκινητήρων. 
Τέλος θα ήθελα να θίξω το θέμα της οδηγικής απόλαυσης. Για τους περισσότερους η ενεργή οδήγηση είναι κάτι περισσότερο από ότι η θέση του συνοδηγού. Δε θα εμβαθύνω, θα πω μόνο αυτό: φανταστείτε να οδηγείτε όχημα με ηλεκτροκινητήρα..... (όσοι δεν το έχετε ήδη δοκιμάσει)

Ναι γιατί το 90% του ανθρώπινου πληθυσμού δεν χρειάζεται το αμάξι για να πάει από το σημείο Α στο σημείο Β όσο πιο ασφαλή και οικονομικά γίνεται...

Οδηγώ ηλεκτρικό σε καθημερινή βάση (της δουλειάς) και άνετα θα επέλεγα Tesla όταν πέσουν οι τιμές με το εργοστάσιο στην Ευρώπη. 

Επίσης η μπαταρία δεν έχει περιθώρια εξέλιξης;

η εξέλιξη της μπαταρίας είναι πολύ πιο σημαντική για την ανθρωπότητα από την εξέλιξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης.

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...