Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, NickTG είπε

Ε? 

Τι ακριβώς εννοείς? 

Η Lexus είναι της Toyota. 

Θα ήθελα να μάθω παραπάνω για τις ανεμογεννητριες. 

Φαίνεται να γνωρίζεις πράγματα. 

Επειδη εχω θειο τομεαρχη μεσα στη Δεη ...το ξερω το θεμα ...απο μεσα...Η  απατη ειναι ιδια  με τα ολικα παρκα και πρασινα αλογα...Η αλητεια ξεκιναει απο το βαθυ κρατος της γερμανιας οπως παντα...οπου βλεπεις πρασινη αναπτυξη να ξερεις εχει πολυ βρωμια και ξεπουλημα ,,,γενικα κρατος,,πολιτικοι ..και τα λοιπα αποβλητα..Η τεχνολογια η οποια κυρητουν ειναι ιδια σαν και αυτης μιας απλης τεχνικης σχολης  καπου στην ελλαδα....το βασικο συστατικο παντως ειναι οτι η κατασκευη μιας ηλεκρογεννητριας ειναι τοσο επιβλαβεις στο περιβαλλον οσο και ενα ατυχημα 4ρων  τανγερ  με πετραιλαιο  στη θαλλασα του βολου.πχ...για να τοποθετησης μια γεννητρια θελεις πρωτα απο πολλα χιλιαδες τονους τσιμεντο..οποτε εκει δεν ξαναφυτρωνει τιποτα ...υπαρχουν χημικα τα οποια δεν βιοδιασπουνται εσαει...παραμενουν στην ατμοσφαιρα...με λιγα λογια ...καρκινος ...καρδιοπαθειες και πολλα αλλα της πρασινης αναπτυξεις και πρασινα αλογα...μπορω να σου πω πολλα αλλα θελει ωρες

 

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Confused 6
Δημοσ.
3 minutes ago, Mhlogiatros said:

Από προσωπική εμπειρία το Τογιοτα  δε θα σε αφήσει στη μέση με το τέτοιο στο χέρι να ψάχνεις πρίζα να φορτίσεις  :D

με το ντουγιότα θα σε έχουν αφήσει οι άλλες στην άκρη πριν και δεν θα χρειάζεται ούτε φόρτιση ούτε πρίζα.
Παραλιακή και Βουλιαγμένης δεν είναι 350 miles, το πολύ 5-6.

Δημοσ.

Χρηματιστηριακή αξία = προσδοκίες επενδυτών

Μένει να δούμε αν αυτό θα μπορέσει να μεταφραστεί και σε πραγματική αξία, με εκατομμύρια πωλήσεις, κέρδη, ξεχωριστά και αξιόπιστα προϊόντα σε βάθος χρόνου. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, NickTG είπε

 

Τι ακριβώς εννοείς? 

Η Lexus είναι της Toyota. 

 

Η Lexus δεν ειναι της Toyota.Ειναι η Toyota η ιδια.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Καλά οτι αγοράζουμε πράσινα άλογα και από τους γερμανους και μας πιέζουν να κλείσουμε όλα τα δικά μας στρατηγικά ενεργειακά γίνεται δεκαετίες . Απλα τώρα το πέτυχαν με ευρωπαϊκή οδηγία κιόλας 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

Μάλιστα.

Αμερική, μετοχές και χρηματιστήριο.

Σα να λέμε...εγώ με τα λεφτά μου μπιπ μπιπ και τη κυρά μου.

Εδώ ανεβοκατεβάζουνε ευρωζώνες, ρωσίες, κυβερνήσεις όποτε γουστάρουνε. Η "τουότα" θα γλύτωνε...

Ενδεικτικά: 2018, 2019, 2020...

Και που 'σαι Ακάκιε μην ξεχάσεις...το φορτιστή.

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Τελικά o Elon musk είναι απατεώνας ή όχι; Έχω μπερδευτεί..

Ο Elon παραδίδει προϊόντα και αυτό είναι το αντίθετο του απατεώνα. Πριν τον Elon ο κόσμος πίστευε ότι τα ηλεκτρικά αμάξια ηταν σαν τα αμαξάκια του Golf. Με τον Elon είναι Status Symbols supercars. Ο Elon στέλνει ανθρώπους στο διαστημικό σταθμό και προσγειώνει πυραύλους. Μέχρι στιγμής δεν έχει υποσχεθεί κάτι που δεν έκανε η δεν είναι σε τροχιά να το πραγματοποιήσει. Είναι ταυτόχρονα Steve Jobs και Steve Wosniak γιαυτο και έχει υπνωτίσει όλους και ο κόσμος τον ακολουθεί. Επίσης δεν τον νοιάζουν τα χρήματα, όποτε εξ ορισμού δεν είναι απατεώνας. Μην ξεχνάς κάποτε έμεινε πραγματικά ταπί και ψύχραιμος όταν δεν δίστασε να βάλει όλα τα λεφτά του από τους προσωπικούς του λογαριασμούς όταν οι εταιρίες δεν είχαν έσοδα.

Δημοσ.
35 λεπτά πριν, parlapipas25 είπε

Τελικά o Elon musk είναι απατεώνας ή όχι; Έχω μπερδευτεί..

 τα 100 πρώτα χρόνια είναι δύσκολα μετά θα τα ξεμπερδέψεις 😉

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το γεγονός ότι τελικά ίσως μας "καθίσουν στο σβερκο" τα ηλεκτρικά οχήματα δεν αποκλείεται. Παρά τα άπειρα μειονεκτήματα και τα ελάχιστα προτερήματα που έχουν. 
Οι μηχανές εσωτερικής καύσης αποτελούν μηχανολογικά αριστουργήματα, που εξελίσσονται από πολλές βιομηχανίες (ανταγωνισμός) εδώ και πάνω από 120 χρόνια. Αποτελούν πολύπλοκες κατασκευές που λειτουργούν απίστευτα αξιόπιστα (εκτός εξαιρέσεων) και κοστίζουν αρκετά σε σχεδίαση και κατασκευή. Δινουν "Ζωή" και "Πνοή" σε οτιδήποτε όχημα τοποθετούνται. 
Από την άλλη πλευρά οι ηλεκτροκινητήρες αποτελούν απλοϊκες κατασκευές με περιορισμένη δυνατότητα εξέλιξης και πολύ οικονομική κατασκευή. 
Καταλαβαίνετε λοιπόν για πιο λόγο θέλουν να τα "σπρωξουν" και ίσως εν τέλη να τα επιβάλλουν. Λόγω πολύ υψηλότερου περιθωρίου κέρδους. 
Το ίδιο έχει επαναληφθεί πολλάκις στην ιστορία σε άλλους τομείς. 
Το καύσιμο μιας ΜΕΚ είναι απείρως πιο αποδοτικό για το βάρος του σε σύγκριση με την μπαταρία ενός ηλεκτροκινητήρα. Με 50 κιλά σε πολλές περιπτώσεις διανύει κάποιος >1000 χλμ ενώ με 50 κιλά μπαταρίες... Ας γελάσω!
Για να μη συγκρίνω την επικινδυνότητα των δυο....
Ο χρόνος ανεφοδιασμού των ΜΕΚ είναι της τάξης των Δεκαδων φορών ταχύτερος εν συγκρίσει με αυτό των ηλεκτροκινητήρων. 
Τέλος θα ήθελα να θίξω το θέμα της οδηγικής απόλαυσης. Για τους περισσότερους η ενεργή οδήγηση είναι κάτι περισσότερο από ότι η θέση του συνοδηγού. Δε θα εμβαθύνω, θα πω μόνο αυτό: φανταστείτε να οδηγείτε όχημα με ηλεκτροκινητήρα..... (όσοι δεν το έχετε ήδη δοκιμάσει)

Επεξ/σία από https
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 3
  • Sad 2
Δημοσ.

Κοιτά να δεις που τόσα χρόνια έμπαινε μέσα σαν εταιρία . Εδώ μέχρι πέριση λέγανε να κλείσουνε της βιτρίνες και να πουλάνε μόνο μέσω Ίντερνετ.

Δημοσ.

το όνειρο του κάθε πονεμένου επενδυτή είναι η μετοχή της Tesla , όλοι ελπίζουν η μετοχή της τεσλα να εκτιναχθεί και να γίνουν πλούσιοι , όλοι αγοράζουν μετοχές της τέσλα , άρκει να δει κανείς τι γίνεται στο YouTube  , Robinhood  αλλες εφαρμογές κτλπ χαμός απο τους μικρούς απο τον οδηγό της Uber , τον πωλητή χοτ ντογκ μέχρι τους μεγάλους όλοι αγοράζουν τέσλα , μεγάλη κερδοσκοπία και η φούσκα μεγαλώνει και όσο μεγαλώνει τόσο τους πιάνει τρέλα όλους και αγοράζουν , έχει καταντήσει σήριαλ η μετοχή της τέσλα , θεωρείται το άλογο που θα τα σαρώσει όλα

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...