Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντα όταν κάτι είναι καινούργιο και διαφορετικό στην αρχή είναι στα ύψη. Όπως και να έχει πολύ κακός τίτλος και δεν αντιπροσωπεύει κάτι. Άλλο να εξυπηρετούνται 10 εκατομμύρια άτομα που τα αγοράζουν ετησίως και αλλο 360χιλιαδες. Δεν μπορεί να είναι πολυτιμότερη. THIS IS MADNESS.

Επεξ/σία από Fedt
  • Like 7
  • Thanks 1
  • Απαντ. 159
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
12 minutes ago, logistoulis said:

Φαντάσου πού πάμε ως ανθρωπότητα αν πηδάς με tesla

πάντα έτσι ήταν, τώρα με TESLA πηδάς πιο ψηλά απ'ότι με τογιότα, ντάτσουν-νισσαν και συναφή.

  • Like 1
Δημοσ.
20 λεπτά πριν, https είπε

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα κακόγουστο αστείο..

Ετσι, καλα τα λες φιλε, αμολυβδη και ντιζελ μεχρι να σβησει ο ηλιος ρε!! 

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, eyw είπε

πάντα έτσι ήταν, τώρα με TESLA πηδάς πιο ψηλά απ'ότι με τογιότα, ντάτσουν-νισσαν και συναφή.

Ναι αλλά άμα είναι Lexus? Η ένα από τα καινούρια SUV της Mazda?

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Και αυτό θα είναι το τέλος της.. Όσο δεν αντιμετωπίζουν το παραγόμενο προϊόν τους ως "τεχνολογικό προϊόν", τόσο θα μένουν πίσω. Τα παραγωγικά μοντέλα που εφαρμόζουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι αργά/δυσκίνητα στην υιοθέτηση αλλαγών.

Η κλασική παραγωγική διαδικασία μεταβάλλεται συνεχώς στην Tesla. Ένα Model 3 που φτιάχτηκε τον Δεκέμβριο του 2019, δεν είναι το ίδιο με ένα του Ιουνίου 2020. Ειδικότερα, όσον αφορά το λογισμικό μέσα στα οχήματα: σε ένα Tesla τρέχουν εκατομμύρια γραμμές κώδικα (από το διαφορικό μέχρι το σύστημα πλοήγηση) με τα software updates να βγαίνουν συνεχώς. Self-driving software, σταθμοί φόρτισης, τεχνολογία μπαταριών.. 

Άρα λοιπόν, δεν συγκρίνουμε ίδια πράγματα: Η Toyota είναι αυτοκινητοβιομηχανία, η Tesla είναι εταιρεία τεχνολογίας που φτιάχνει (και) αυτοκίνητα

Κάτι δεν κατάλαβες μου φαίνεται!  10.000.000- 367.500= 9.632.500 παραπάνω οχήματα!  ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ .............. .

ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ?

Την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που έχει είναι απίστευτα μεγάλη.  Αν νοιώσει καμία ανάσα πίσω της θα ανοίξει τα συρτάρια της !Σοβαρευτείτε λίγο παιδιά! Συγκρίνεις βουνό με λόφο. 

  • Like 10
  • Thanks 2
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, andreas314p είπε

Κάτι δεν κατάλαβες μου φαίνεται!  10.000.000- 367.500= 9.632.500 παραπάνω οχήματα!  ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ .............. .

ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ?

Την τεχνολογία και την τεχνογνωσία που έχει είναι απίστευτα μεγάλη.  Αν νοιώσει καμία ανάσα πίσω της θα ανοίξει τα συρτάρια της !Σοβαρευτείτε λίγο παιδιά! Συγκρίνεις βουνό με λόφο. 

Μας δουλεύεις ρε μεγάλε; Ο άλλος σε λίγο θα παρουσιάσει ιπτάμενο Tesla και εσύ μιλάς για την Toyota που έπρεπε να έρθει στην δεκαετία του 2010 για να μάθει να φτιάχνει πλαστικά; 

  • Like 6
  • Confused 2
  • Sad 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι λες ρε Tesla 

Πόσα billion έδωσες άραγε για το συγκεκριμένο άρθρο.

 

Επεξ/σία από Thess 44
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, Fedt είπε

Πάντα όταν κάτι είναι καινούργιο και διαφορετικό στην αρχή είναι στα ύψη. Όπως και να έχει πολύ κακός τίτλος και δεν αντιπροσωπεύει κάτι. Άλλο να εξυπηρετούνται 10 εκατομμύρια άτομα που τα αγοράζουν ετησίως και αλλο 360χιλιαδες. Δεν μπορεί να είναι πολυτιμότερη. THIS IS MADNESS.

 

είναι πολυτιμότερη, γιατί αυτό πιστεύουν κάποιοι,

απλά πουλάει υποσχέσεις,

οι οποίες άλλες φορές επαληθεύονται και άλλες όχι,

δε θα αγόραζα πάντως μετοχές της τώρα, ακόμη και να πετύχει 100% σε αυτά που λέει,

δεν αξίζει τόσο στο κοντινό μέλλον τουλάχιστον,

τώρα αν βγάλει και άλλον άσσο από το μανίκι τα πράματα αλλάζουν

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, YoungHOV said:

Ναι αλλά άμα είναι Lexus? ... 

Η Lexus γράφει πουθενά τογιότα? ένα μεγάλο αυτοκίνητο είναι και ως εκεί.
ας μην παραπληροφορούμε τον κόσμο και κλείσουμε κάνα σπίτι ή χαλάσουμε καμιά δουλειά.

.

38 minutes ago, YoungHOV said:

... Η ένα από τα καινούρια SUV της Mazda?

τι είναι αυτά, καρότσα τουλάχιστον έχουν?

Δεν είμαι σίγουρος για την ιεραρχία, imho με TESLA πηδάς πιο ψηλά, ένα πράμα κάτι σαν punch above your weight που λένε οι Γάλλοι.
Rolls-Royce, Bugatti, Cayenne S και αυτά καλά είναι, το TESLA όμως ξεχωρίζει, άσε που το δείχνουν στα κανάλια και στα σάτια.

Επεξ/σία από eyw
Δημοσ.

αυτή τη στιγμή είναι η Νο1 στα ηλεκτρικά που την ίδια στιγμή όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες επενδύουν ουκ ολίγα σε αυτό το κομμάτι.

Το να φτάσεις γρήγορα στην κορυφή είναι το μόνο εύκολο. Το να μείνεις εκεί είναι το δύσκολο. Όταν παρουσιαστούν προβλήματα δεν λύνονται με χρηματιστήριο αν καταλαβαίνεται τι θέλω να πω!!!

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, eyw είπε

πάντα έτσι ήταν, τώρα με TESLA πηδάς πιο ψηλά απ'ότι με τογιότα, ντάτσουν-νισσαν και συναφή.

Από προσωπική εμπειρία το Τογιοτα  δε θα σε αφήσει στη μέση με το τέτοιο στο χέρι να ψάχνεις πρίζα να φορτίσεις . Για Ντατσουν δε ξέρω  έτσι  λένε υποτιμητικά όλα τα pickup ; 

Επεξ/σία από Mhlogiatros
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, hyperspaced είπε

Και αυτό θα είναι το τέλος της.. Όσο δεν αντιμετωπίζουν το παραγόμενο προϊόν τους ως "τεχνολογικό προϊόν", τόσο θα μένουν πίσω. Τα παραγωγικά μοντέλα που εφαρμόζουν οι μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες είναι αργά/δυσκίνητα στην υιοθέτηση αλλαγών.

Η κλασική παραγωγική διαδικασία μεταβάλλεται συνεχώς στην Tesla. Ένα Model 3 που φτιάχτηκε τον Δεκέμβριο του 2019, δεν είναι το ίδιο με ένα του Ιουνίου 2020. Ειδικότερα, όσον αφορά το λογισμικό μέσα στα οχήματα: σε ένα Tesla τρέχουν εκατομμύρια γραμμές κώδικα (από το διαφορικό μέχρι το σύστημα πλοήγηση) με τα software updates να βγαίνουν συνεχώς. Self-driving software, σταθμοί φόρτισης, τεχνολογία μπαταριών.. 

Άρα λοιπόν, δεν συγκρίνουμε ίδια πράγματα: Η Toyota είναι αυτοκινητοβιομηχανία, η Tesla είναι εταιρεία τεχνολογίας που φτιάχνει (και) αυτοκίνητα

ναι, θα το γυρισουν σε scrum τωρα στην toyotα

Δημοσ.

Για εμάς τα φτωχαδακια είναι ένα άπιαστο όνειρο  το τεσλα, οπότε πάμε για τογιοτα γαρις και πολύ μας είναι... 

  • Like 5
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...