Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Kαλησπέρα σας, προ μηνός μου βγάζει πρόβλημα το face id στο iPhone xs μου, πριν απο μια βδομάδα παω στην vodafone, γνωρίζωντας οτι ο πρώτος χρόνος εγγύησης ειναι της εταιρίας και ο δεύτερος της vodafone...!
Τους αναφέρω το πρόβλημμα και τους λέω ότι έχω επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών της apple και εχουν γινει 3 φορές απομακρινσμένοι έλεγχοι για το εαν είναι πρόβλημμα του λογισμικού ή hardware, και οτι δεν είναι τελικά λογισμικού!
Μου απαντάει ο και καλά εξειδικευμένος τους τεχνικός, ότι θα πάω στην istorm στην τσιμισκή, γιατι μόνο αυτοί μπορούν να με εξυπηρετήσουν!
Τον ενημερώνω για δεύτερη φορά ότι είναι στον δεύτερο χρόνο εγγύησης και ότι ο δεύτερος χρόνος είναι δικός τους....!
Και μου λέει ότι τα προϊόντα της apple εχουν μόνο ενα χρόνο εγγύηση ουτος ή αλλος, και οτι δεν μπορει να κανει αυτός κατι και να παω για πιο γρήγορα εκεί...!
Για να μην σας τα πολυλογώ, πήγα και μου λένε από την istorm οτι θα πάω στην vodafone και θα τους το στείλουν αυτοί, για να επιμεριστούν και το κόστος!!!
Τότε εγώ, επειδή γνωρίζοντας ότι η apple είναι μια πολύ ιδιόρυθμη εταιρία και οτι εαν κάποιος άλλος ανοίξει την συσκευή για να κάνει το οτιδήποτε, δεν θα το αναλάβει μετά ακόμα και εάν πληρώσεις....
Ρώτησα τον υπάλληλο στην istorm πώς θα διασφαληστώ στο οτι δέν θα ανοίξει κάποιος άλλος το κινήτο, παρα μόνο ο εξουσιοδοτημένος απο την εταιρια, και μου είπε οτι δεν μπόρω να το γνωρίζω αυτο και οτι μπορεί να κάνει οτι θέλει η vodafone !
Στην τελική ξαναπάω πίσω στην vodafone αποφασισμένος για το οτιδήποτε...!
Ξαναμπένω και τους λέω ακριβώς το τι έγινε και μετά απο 45 λεπτά αναμονής και αφού αναστατώθηκε όλο το κατάστημα, μου λένε ότι θα το στείλουν σε κάποιο δικό τους σέρβις και πως αν θέλω να πάει στην info quest(μοναδικός επίσημος και εξουσιοδωτημένος σε service iPhone στην ελλαδα !!!) θα πρέπει να επιβαρυνθώ ΟΛΟ το κόστος!
Γνωρίζωντας ότι είναι ένα κατασκευαστικό πρόβλημα και ότι πάει για αντικατάσταση όλο το τηλέφωνο, γιατί είναι θέμα μητρικής, τους το λέω και τον αφήνω να το στείλει για σέρβις...
Αυτό γίνεται τρίτη πρωί, και ο τεχνικός στο κατάστημα μου λέει ότι θα με πάρουν από το σέρβις για να με ενημερώσουν για το πρόβλημα και για το πότε θα είναι έτοιμο!
Σήμερα είναι Τετάρτη βράδυ και δεν με πήραν ποτέ τηλέφωνο !
Εγώ όμως σήμερα το πρωί, περνώντας με τα πόδια έξω από το κατάστημα της Vodafone έτυχε ο τεχνικός τους να είναι έξω, τον καλημερίζω ευγενέστατα και τον ρωτάω αν είχε κανένα νέο, και μου λέει και πάλι οτι δεν υπάρχει εγγύηση και οτι τα προιόντα της apple έχουν ένα χρόνο εγγύηση!
Του απαντάω καλά και φεύγω!
Το απόγευμα παίρνω την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας με Ε κεφαλαίο και τους λέω το πρόβλημα μου και την αντημετόπηση που είχα από την vodafone και μου λέει ο σκύλος, ο μέγαλος ο τιτανοτεράστιος την εξίς ατακάρα επι λέξη!:
Κυριε μου, για να σταματήσει η ταλαιπωρία σας εδώ, πείτε μου πότε σας βολεύει να περάσετε απο ένα κατάστημα istorm να σας κάνουμε το σέρβις και το κόστος κατεξέρεση να το αναλάβει η apple !
Πείτε μου τώρα εσείς, τι πιθανότητες υπάρχουν να ξαναδώσω εγώ τα λεφτά μου σε κάποιο άλλο κατάστημα εκτός από τα istorm ακόμα και τζάμπα να μου τα δίνουν....!
Το κινητό αγοράστηκε από την vodafone Νοέμβρη του 2018!
Αλλά θα ήθελα να ρωτήσω, πρώτον, αύριο που θα πάω να μαλώσω στην vodafone για να πάρω πίσω το κινητό μου και θα τους ζητήσω εγγράφως το οτι δεν υπάρχρει δεύτερος χρόνος εγγύησης, ακόμα και εάν εχω βρεί άκρη με την apple δεν πρέπει να τους κάνω καταγγελία και να ζητήσω αποζημίωση για όλους εσας που πάθατε κάτι αντίστοιχο και σας έπιασαν κότσο ?

 

Δημοσ.

Αυτά συμβαίνουν επειδή ο νόμος είναι παράλογος. Από που κι ώσπου ο πωλητής είναι υπεύθυνος για το δεύτερο χρόνο του service σε σφραγισμένο προιόν. Ο δεύτερος χρόνος πρέπει να είναι υποχρέωση του κατασκευαστή.

 

Πέρσυ στη document μου (εξουσιοδοτημένο service) είπαν ότι αν είχα απόδειξη οτι η συσκευή έχει αγοραστεί Ελλάδα τότε εξυπηρετούν και το δεύτερο χρόνο. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει  τπτ.

Δημοσ.
1 hour ago, medidia said:

Αυτά συμβαίνουν επειδή ο νόμος είναι παράλογος. Από που κι ώσπου ο πωλητής είναι υπεύθυνος για το δεύτερο χρόνο του service σε σφραγισμένο προιόν. Ο δεύτερος χρόνος πρέπει να είναι υποχρέωση του κατασκευαστή.

Πέρσυ στη document μου (εξουσιοδοτημένο service) είπαν ότι αν είχα απόδειξη οτι η συσκευή έχει αγοραστεί Ελλάδα τότε εξυπηρετούν και το δεύτερο χρόνο. Δεν ξέρω αν έχει αλλάξει  τπτ.

Ο νόμος δεν μιλάει για την εμπορική (του κατασκευαστή) εγγύηση. Λέει ότι το ελάχιστο της νόμιμης (απ' τον πωλητή) εγγύησης είναι 2 χρόνια. Δεν λέει για την εμπορική (του κατασκευαστή), η οποία μπορεί να είναι όσο θέλει ο κατασκευαστής. Αν ο κατασκευαστής σου δίνει 2 χρόνια δεν θα χρειαστείς την εμπορική εγγύηση που λέει ο νόμος. Αν σου δίνει 6 μήνες, ο πωλητής θα σου καλύψει τον υπόλοιπο ενάμιση. Ευτυχώς για τους κατόχους iPhone, τα επίσημα service της Apple αναλαμβάνουν τον δεύτερο χρόνο για αγορασμένα εντός Ευρώπης με απόδειξη.

  • Like 2
Δημοσ.

Επειδη γενικα υπαρχει ενα μπαχαλο σε αυτα,τα πραγματα ειναι απλα.

Τα iphone τα Ευρωπαικα αγορασμενα απο Ελλαδα εχουν 2χρονια εγγυηση με αποδειξη αγορας.

Αρα αυτα που ειπε ο τεχνικος στην Vodafone ειναι κλασσικα μπαρουφες και εχουν μεινει κατι χρονια πισω.

Η Istorm το λεει ξεκαθαρα και στο site της

https://www.istorm.gr/iphone-xs-64gb-gold.html

μεχρι και το Πλαισιο https://www.plaisio.gr/tilefonia-tablet/tilefona/smartphones/apple-iphone-xs-64gb-space-grey-4g-smartphone_2975335

Να πας να παρεις την συσκευη σου να την πας να την φτιαξουν/αλλαξουν και να τελειωνει το θεμα.

Και απο εκει και περα αν θες να το τραβηξεις παραπανω(που δεν αξιζει τον χρονο/κοπο),κανε τους καταγγελια οτι αρνουνται τα των εγγυησεων,αλλα ακομα και να τους κανεις πιο πιθανο μπας και φανε προστιμο.

Δημοσ.
21 ώρες πριν, CheOnWeb είπε

Ο νόμος δεν μιλάει για την εμπορική (του κατασκευαστή) εγγύηση. Λέει ότι το ελάχιστο της νόμιμης (απ' τον πωλητή) εγγύησης είναι 2 χρόνια. Δεν λέει για την εμπορική (του κατασκευαστή), η οποία μπορεί να είναι όσο θέλει ο κατασκευαστής. Αν ο κατασκευαστής σου δίνει 2 χρόνια δεν θα χρειαστείς την εμπορική εγγύηση που λέει ο νόμος. Αν σου δίνει 6 μήνες, ο πωλητής θα σου καλύψει τον υπόλοιπο ενάμιση. Ευτυχώς για τους κατόχους iPhone, τα επίσημα service της Apple αναλαμβάνουν τον δεύτερο χρόνο για αγορασμένα εντός Ευρώπης με απόδειξη.

Μη το λες.

Σε γνωστο μου η istorm αρνηθηκε να καλυψει iphone που ηταν στον 2ο χρονο εγγυησης επειδη το σκρουτζομαγαζο που το πηρε, εδινε 1 χρονο εγγυησης.

  • Sad 1
Δημοσ.
Στις 1/7/2020 στις 10:56 ΜΜ, JohnnyStamatiadis είπε

Kαλησπέρα σας, προ μηνός μου βγάζει πρόβλημα το face id στο iPhone xs μου, πριν απο μια βδομάδα παω στην vodafone, γνωρίζωντας οτι ο πρώτος χρόνος εγγύησης ειναι της εταιρίας και ο δεύτερος της vodafone...!
Τους αναφέρω το πρόβλημμα και τους λέω ότι έχω επικοινωνήσει με την εξυπηρέτηση πελατών της apple και εχουν γινει 3 φορές απομακρινσμένοι έλεγχοι για το εαν είναι πρόβλημμα του λογισμικού ή hardware, και οτι δεν είναι τελικά λογισμικού!
Μου απαντάει ο και καλά εξειδικευμένος τους τεχνικός, ότι θα πάω στην istorm στην τσιμισκή, γιατι μόνο αυτοί μπορούν να με εξυπηρετήσουν!
Τον ενημερώνω για δεύτερη φορά ότι είναι στον δεύτερο χρόνο εγγύησης και ότι ο δεύτερος χρόνος είναι δικός τους....!
Και μου λέει ότι τα προϊόντα της apple εχουν μόνο ενα χρόνο εγγύηση ουτος ή αλλος, και οτι δεν μπορει να κανει αυτός κατι και να παω για πιο γρήγορα εκεί...!
Για να μην σας τα πολυλογώ, πήγα και μου λένε από την istorm οτι θα πάω στην vodafone και θα τους το στείλουν αυτοί, για να επιμεριστούν και το κόστος!!!
Τότε εγώ, επειδή γνωρίζοντας ότι η apple είναι μια πολύ ιδιόρυθμη εταιρία και οτι εαν κάποιος άλλος ανοίξει την συσκευή για να κάνει το οτιδήποτε, δεν θα το αναλάβει μετά ακόμα και εάν πληρώσεις....
Ρώτησα τον υπάλληλο στην istorm πώς θα διασφαληστώ στο οτι δέν θα ανοίξει κάποιος άλλος το κινήτο, παρα μόνο ο εξουσιοδοτημένος απο την εταιρια, και μου είπε οτι δεν μπόρω να το γνωρίζω αυτο και οτι μπορεί να κάνει οτι θέλει η vodafone !
Στην τελική ξαναπάω πίσω στην vodafone αποφασισμένος για το οτιδήποτε...!
Ξαναμπένω και τους λέω ακριβώς το τι έγινε και μετά απο 45 λεπτά αναμονής και αφού αναστατώθηκε όλο το κατάστημα, μου λένε ότι θα το στείλουν σε κάποιο δικό τους σέρβις και πως αν θέλω να πάει στην info quest(μοναδικός επίσημος και εξουσιοδωτημένος σε service iPhone στην ελλαδα !!!) θα πρέπει να επιβαρυνθώ ΟΛΟ το κόστος!
Γνωρίζωντας ότι είναι ένα κατασκευαστικό πρόβλημα και ότι πάει για αντικατάσταση όλο το τηλέφωνο, γιατί είναι θέμα μητρικής, τους το λέω και τον αφήνω να το στείλει για σέρβις...
Αυτό γίνεται τρίτη πρωί, και ο τεχνικός στο κατάστημα μου λέει ότι θα με πάρουν από το σέρβις για να με ενημερώσουν για το πρόβλημα και για το πότε θα είναι έτοιμο!
Σήμερα είναι Τετάρτη βράδυ και δεν με πήραν ποτέ τηλέφωνο !
Εγώ όμως σήμερα το πρωί, περνώντας με τα πόδια έξω από το κατάστημα της Vodafone έτυχε ο τεχνικός τους να είναι έξω, τον καλημερίζω ευγενέστατα και τον ρωτάω αν είχε κανένα νέο, και μου λέει και πάλι οτι δεν υπάρχει εγγύηση και οτι τα προιόντα της apple έχουν ένα χρόνο εγγύηση!
Του απαντάω καλά και φεύγω!
Το απόγευμα παίρνω την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρίας με Ε κεφαλαίο και τους λέω το πρόβλημα μου και την αντημετόπηση που είχα από την vodafone και μου λέει ο σκύλος, ο μέγαλος ο τιτανοτεράστιος την εξίς ατακάρα επι λέξη!:
Κυριε μου, για να σταματήσει η ταλαιπωρία σας εδώ, πείτε μου πότε σας βολεύει να περάσετε απο ένα κατάστημα istorm να σας κάνουμε το σέρβις και το κόστος κατεξέρεση να το αναλάβει η apple !
Πείτε μου τώρα εσείς, τι πιθανότητες υπάρχουν να ξαναδώσω εγώ τα λεφτά μου σε κάποιο άλλο κατάστημα εκτός από τα istorm ακόμα και τζάμπα να μου τα δίνουν....!
Το κινητό αγοράστηκε από την vodafone Νοέμβρη του 2018!
Αλλά θα ήθελα να ρωτήσω, πρώτον, αύριο που θα πάω να μαλώσω στην vodafone για να πάρω πίσω το κινητό μου και θα τους ζητήσω εγγράφως το οτι δεν υπάρχρει δεύτερος χρόνος εγγύησης, ακόμα και εάν εχω βρεί άκρη με την apple δεν πρέπει να τους κάνω καταγγελία και να ζητήσω αποζημίωση για όλους εσας που πάθατε κάτι αντίστοιχο και σας έπιασαν κότσο ?

Όταν κάποιος αρνείται να σου καλύψει αυτό που έχει υποχρέωση να κάνει βάσει νόμου, το ζητάς γραπτώς.

Μετά πολύ απλά απευθύνεσαι στον ΣτΚ ή ΙΝ.ΚΑ.

Δε θα έπρεπε να μπλέξεις με καμία iStorm ή οποιοδήποτε άλλο εξουσιοδοτημένο εσύ.

Ας κόψει το λαιμό της η Voda να σου βρεί λύση.

Επισκέπτης
Δημοσ.

δεν ξερω τι γινεται με τις εγγυησεις...

προσωπικα τις θεωρω σαν ομπρελες που σου τις δινουνε οταν εχει λιακαδα και στις παιρνουνε πισω οταν αρχιζει να βρεχει.

..

σου ευχομαι να βρεις την λυση σου γρηγορα.

Επισκέπτης
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, ksessalonikios είπε

καλά, κάτσε κάτω από το λιοπύρι χωρίς ομπρέλα και σου λεω εγώ... 😆😆😆

αυτα τα αφηνω για την νεολαια...

εγω οχι μονο ομπρελα, αλλα και καθισμα θελω και ξαπλωστρα θελω...και τις ανεσεις μου θελω στην παραλια...

 

Δημοσ.

Δεν καταλαβαινω ειλικρινα γιατι τοση φασαρια.

1.πας σε ενα εξουσιοδοτημενο servive πχ infoquest/document με την αποδειξη αγορας

2. Εφοσον εισαι ατον δευτερο χρονο γινεται μια τυποκη αιτηση προς apple για αναγνωριση δευτερου χρονου. Στην κανουν εκει οι ιδιοι

 

3. σε μια μερα εγκρινεται 

4. Σου επισκευαζουν το τηλ

 

Μην μπλεκεις με vodafone? Σημαντικο να εχεις την αποδειξη. Αν εχεις τιμολογιο θελει φασαρια γιατι δεν αντιλαμβανονται το τηλ σαν προιον αλλα σαν παγειο κ δεν εχει (λενε) 2 χρονια.

 

τα παραπανω τα χω κανει 3 φορες οποτε ειναι 100% valid

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, basilis5 είπε

Δεν καταλαβαινω ειλικρινα γιατι τοση φασαρια.

1.πας σε ενα εξουσιοδοτημενο servive πχ infoquest/document με την αποδειξη αγορας

2. Εφοσον εισαι ατον δευτερο χρονο γινεται μια τυποκη αιτηση προς apple για αναγνωριση δευτερου χρονου. Στην κανουν εκει οι ιδιοι

3. σε μια μερα εγκρινεται 

4. Σου επισκευαζουν το τηλ

Μην μπλεκεις με vodafone? Σημαντικο να εχεις την αποδειξη. Αν εχεις τιμολογιο θελει φασαρια γιατι δεν αντιλαμβανονται το τηλ σαν προιον αλλα σαν παγειο κ δεν εχει (λενε) 2 χρονια.

τα παραπανω τα χω κανει 3 φορες οποτε ειναι 100% valid

Τι ψάχνεις να βρεις τώρα και εσύ..

ΑΙΛΕΙΝΑΡΑΙΣ !

Ισχύει η μέθοδος ωστόσο. 

  • Like 1
  • Sad 1
Δημοσ.
Στις 2/7/2020 στις 9:50 ΜΜ, paris_chav είπε

Μη το λες.

Σε γνωστο μου η istorm αρνηθηκε να καλυψει iphone που ηταν στον 2ο χρονο εγγυησης επειδη το σκρουτζομαγαζο που το πηρε, εδινε 1 χρονο εγγυησης.

μαλλον ειχε αμερικανικο ο γνωστος σου

  • Sad 1
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, bahamut_zero είπε

μαλλον ειχε αμερικανικο ο γνωστος σου

Η αλήθεια είναι, πως μεγάλο ποσοστό έχει Αμερικανικες συσκευές.

Τουλάχιστον από γνωστούς μου. 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, HateMe είπε

Η αλήθεια είναι, πως μεγάλο ποσοστό έχει Αμερικανικες συσκευές.

Τουλάχιστον από γνωστούς μου. 

Που τις βρίσκουν;  Τις φέρνει η θεία απ'το Σικάγο; 

Δημοσ.

παλιοτερα πουλουσε η deals365(καπως ετσι λεγοταν)φθηνοτερα συνηθως day one και υποθετω οι περισσοτεροι τις αγοραζαν γιατι σου λενε'' 1χρονο εγγυηση εχει και στην Ελλαδα''.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...