AtiX Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 18 λεπτά πριν, dieksodo είπε ακριβως συνεπως οταν εχεις ενα συστημα στο οποιο ο αρρωστος θελει το φαρμακο. η εταιρια θελει να του το πουλησει. αλλα το σταματαει ο γραφειοκρατης γιατι δε θελει να ρισκαρει το κεφαλι του. οταν πεθανει ο ασθενης ποιος φταιει? σιγα μην αναζητησουν οι συγγενεις οτι υπηρχε φαρμακο διαθεσιμο αλλα ειχε σκαλωσει σε καποια συρταρια γραφειοκρατιας καλα και αν πεθανει ο ασθενης απο παρενεργειες? ναι αλλα δικαιωμα του δεν ειναι να πεθανει? αν δεν εχει αλλη επιλογη? αρα λοιπον οπως στατιστικα μπορουμε να υπολογισουμε οτι η γραφειοκρατια ευθυνεται για τοσους θανατους που θα μορουσαν να αποφευχθουν (για φαρμακα) ετσι μπορουμε και στατιστικα να υπολογισουμε τι θα μπορουσε να συμβει στην αγορα των αερομεταφορων π.χ. βλεπω πολλους εδω μεσα που πετανε με ευκολια να τους βαλουν ολους φυλακη. η ακομα και να κλεισει η μποινγκ!! δηλαδη 500 πεθαναν εγκλημα αλλα δεκαδες χιλιαδες οικογενειες να πεινασουν ειναι οκ αν παλι μπουν φυλακη μερικα στελεχη της επιχειρησης τι σημαινει αυτο σε αξια μετοχης? τι ημαινει αυτο σε αυτους που θα ξεφορτωθουν μετοχες της μποινγκ και θα πανε ξερω γω σε αιρμπας αν δημιουργηθει μονοπωλειο στο χωρο γιατι η αιρμπας αυριο μεθαυριο να κατασκευασει καλυτερο φτηνοτερο γρηγοροτερο αεροσκαφος? εχει κανα λογο? για τη ψυχη της μανας της? αφου ουτως η δαλλως η αγορα θα ειναι ολη δικη της αν λοιπον για τα επομενα 20 χρονια (μεχρι να εμφανιστει ανταγωνιστης σοβαρος) δεν εχουμε προοδο και μεινουμε πισω στο 2020. αν συγκρινουμε την τεχνολογια που θα εχουμε το 2040 με του 2020 ειμαι σιγουρος πως οι περισσοτεροι πιλοτοι θα λενε καλα ρε πως ταξιδευατε με τις παλιατζουρες του 2020 πως και δεν σκοτωνοστασταν σκεψου πχ την ελλαδα του 90 της ολυμπιακης και την ελλαδα του 2010 της αιτζιαν Αυτά που γράφεις θα είχαν ουσία και θα συμφωνούσα σε όλα, αν το φάρμακο και το αεροπλάνο είχαν την ίδια αξία και σημαντικότητα στην ζωή μας...
dieksodo Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 35 minutes ago, AtiX said: Αυτά που γράφεις θα είχαν ουσία και θα συμφωνούσα σε όλα, αν το φάρμακο και το αεροπλάνο είχαν την ίδια αξία και σημαντικότητα στην ζωή μας... μια φορα σε μια πτηση εσωτερικη των ΗΠΑ επεσαν σε κενα αερος και μια μανα εσφιξε το μωρο της τοσο απο τον τρομο που το επνιξε το επομενο διαστημα αριστεροι κονγκρεσσμαν και γερουσιαστες και ενωσεις υποστηριξης παιδιου διαμαρτυρηθηκαν για την πολιτικη ασφαλειας των αεροπορικων και καταφεραν να περασουν νομο που επεβαλε στις εταιριες να μην αφηνουν τα παιδια στους γονεις αλλα να εχουν ξεχωριστο καθισμα. το αποτελεσμα ηταν 50% αυξηση κοστους σε πολλες οικογενειες. ετσι πολλοι αποφασισαν να βρουν αλλα μεσα μεταφορας τελικα τα κρουσματα πνιγμου κατα λαθος μειωθηκαν αλλα επειδη ως γνωστον το αεροπλανο ειναι πιο ασφαλες απο ολα τα αλλα και επειδη το να οδηγησεις 30 λεπτα σε αυτοκινητοδρομο ειναι πιο επικυνδυνο και απο το να μεινεις 40 χιλιομετρα απο πυρηνικο εργοστασιο για 50 χρονια το ερωτημα ειναι ποσους θανατους προκαλεσε αυτη η αλλαγη που επεφερε ο νομος?
AtiX Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 5 λεπτά πριν, dieksodo είπε μια φορα σε μια πτηση εσωτερικη των ΗΠΑ επεσαν σε κενα αερος και μια μανα εσφιξε το μωρο της τοσο απο τον τρομο που το επνιξε Πάμε λίγο να το γράψουμε καλά... μια φορα σε μια πτηση εσωτερικη των ΗΠΑ επεσαν σε κενα αερος και μια μανα που είχε στην αγκαλιά το μωρό της το εσφιξε τοσο πολύ απο τον τρομο που το επνιξε... Βλέποντας ότι αυτό το πράγμα απαγορεύεται ακόμα και στο αυτοκίνητο, κάθε φυσιολογικός άνθρωπος θα απαιτούσε να καταργηθεί ένα παραθυράκι του νόμου που επέτρεπε σε γονείς να βάζουν ηθελημένα σε κίνδυνο την ζωή των παιδιών τους... ΥΓ: τα μωρά δεν πληρώνουν εισιτήριο... 1
kostasbm Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 δεν ειμαι ειδικος αλλα οταν κλεινω μια πτηση κοιταω και με τι πεταω και με ποια εταιρεια ...πεταω απο 1975 (πεταγα με οτιδηποτε,παντου) τα τελευταια 20 χρονια οχι τωρα μετα απο αυτο καποιοι θα μπουν και καποιοι οχι....εγω παντως δε μπαινω...
CaptainChris Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Όλοι εσείς που γράφετε ότι δεν ξαναμπαίνεται σε 737 εννοείται ότι δεν θα ξαναπεταξετε με Ryanair γιατί τέτοιου τύπου αεροπλάνα έχει και έχει παραγγείλει κιάλλα. Από την άλλη, όπως η Boeing βγάζει νέα μοντέλα πάνω σε παλιά σχέδια, μάλλον δεν γνωρίζετε ότι και η Airbus το ίδιο κάνει. Η σειρά Α320 ξεκίνησε την δεκαετία του 80 και βρίσκεται τώρα στο 3ο της facelift. Δεν έχει γίνει ευρέως γνωστό, γιατί ευτυχώς δεν είχαμε κανένα ατύχημα, ότι παρόμοιο πρόβλημα ευσταθίας έχει και το Α320neo και A321neo, ρωτήστε η ψάξτε να μάθετε γιατί η Lufthansa, η SAS, η British Airways αλλά και η Aegean κρατάνε τίς δύο με τρεις τελευταίες σειρές καθισμάτων κενές σε κάποιες πτήσεις. Όλα τα αεροπλάνα είναι ασφαλής, το ότι έγιναν δύο θανατηφόρα ατυχήματα είναι θλιβερό, αλλά έτσι δυστυχώς, μαθαίνουν οι εταιρίες και κάνουν τα αεροπλάνα τους ποίο ασφαλής. 1
KilliK Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 τι να μαθουν οι εταιρειες; εχετε παρει χαμπαρι οτι φτασαμε στις δυο τραγωδιες, εξαιτιας της διαφθορας στην κατασκευαστρια εταιρεια και τoν κρατικο θεσμο αερομεταφορων; δεν εχει να κανει με απροβλεπτους παραγοντες αλλα με την σκοπιμη παρακαμψη της ελεγκτικης διαδικασιας για την γρηγορη διαθεσιμοτητα του νεου της αεροσκαφους. 1
pany07 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Πήρανε το μυθικό air-frame του 737 και με όλη την αρρωστημένη μηχανική τους φαντασία, το στραγγίξανε από κάθε αξιοπιστία για να φτάσουν την κατανάλωση καυσίμου του ανταγωνιστή. Ας μου πει έστω κι ένας εδώ μέσα, αν έχανε δικό του άνθρωπο επίβατη στα μπρίκια που έπεσαν, πως θα ένοιωθε γι αυτήν την απώλεια; "Θυσία στο βωμό του κέρδους"...ή μήπως... "ενίοτε το κέρδος σκοτώνει"΄. Κι επειδή έπεσα και σε friedman στο νήμα και συγχύστηκα βραδιάτικα, έπρεπε να του πει ο πιτσιρικάς ότι "principle" και "valid" είναι να τον βάλουμε μέσα στο "αρπάει εύκολα φωτιά ford", να του ρίξουμε μια πισωκολλητή τράκα, να τον αφήσουμε λίγο μέσα στο καιόμενο ford και μετά να δούμε αν θα 'βγαζε τα ίδια νούμερα και "value" ο καπνιστός εγκέφαλός του. Σιχτίρ. Επεξ/σία 4 Ιουλίου 2020 από pany07
dieksodo Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 14 hours ago, pany07 said: Ας μου πει έστω κι ένας εδώ μέσα, αν έχανε δικό του άνθρωπο επίβατη στα μπρίκια που έπεσαν, πως θα ένοιωθε γι αυτήν την απώλεια; "Θυσία στο βωμό του κέρδους"...ή μήπως... "ενίοτε το κέρδος σκοτώνει"΄. Κι επειδή έπεσα και σε friedman στο νήμα και συγχύστηκα βραδιάτικα, έπρεπε να του πει ο πιτσιρικάς ότι "principle" και "valid" είναι να τον βάλουμε μέσα στο "αρπάει εύκολα φωτιά ford", να του ρίξουμε μια πισωκολλητή τράκα, να τον αφήσουμε λίγο μέσα στο καιόμενο ford και μετά να δούμε αν θα 'βγαζε τα ίδια νούμερα και "value" ο καπνιστός εγκέφαλός του. Σιχτίρ. επρεπε να δεις και το τελος του βιδεο που λεει πως και ο ιδιος καποτε καπνιζε ενω ηξερε οτι μπορουσε να τον σκοτωσει εβαλε μυαλο ομως (στα γεραματα) και το κοψε
oKoBoko Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 14 hours ago, pany07 said: Πήρανε το μυθικό air-frame του 737 και με όλη την αρρωστημένη μηχανική τους φαντασία, το στραγγίξανε από κάθε αξιοπιστία για να φτάσουν την κατανάλωση καυσίμου του ανταγωνιστή. Ας μου πει έστω κι ένας εδώ μέσα, αν έχανε δικό του άνθρωπο επίβατη στα μπρίκια που έπεσαν, πως θα ένοιωθε γι αυτήν την απώλεια; "Θυσία στο βωμό του κέρδους"...ή μήπως... "ενίοτε το κέρδος σκοτώνει"΄. Κι επειδή έπεσα και σε friedman στο νήμα και συγχύστηκα βραδιάτικα, έπρεπε να του πει ο πιτσιρικάς ότι "principle" και "valid" είναι να τον βάλουμε μέσα στο "αρπάει εύκολα φωτιά ford", να του ρίξουμε μια πισωκολλητή τράκα, να τον αφήσουμε λίγο μέσα στο καιόμενο ford και μετά να δούμε αν θα 'βγαζε τα ίδια νούμερα και "value" ο καπνιστός εγκέφαλός του. Σιχτίρ. 1) Αν τον βάλεις με το ζόρι στο ford δια της βίας τότε θα φταις εσύ, ναι. Όσο πάει μόνος του, μπορεί να τα βρει με την ford που του είπε ψέμματα; 2) Η τιμή μεταφράζεται πάντα ως ποιότητα (εκτός αν οι τιμές καθορίζονται από κάποια κεντρική εξουσία) Σύντροφε ατυχήματα θα συμβαίνουν πάντα. Στην ελεύθερη αγορά του κέρδους συμβαίνουν τοπικά. Σε άλλους είδους συστήματα με κεντρικό έλεγχο π.χ. στο κούρεμά σου, συμβαίνουν καθολικά για όλους. Τα αυτοκίνητα στην Κούβα έχουν ασφάλεια; Διαλέγεις και παίρνεις.
karaLRS Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 Στις 3/7/2020 στις 4:55 ΜΜ, dieksodo είπε μια φορα σε μια πτηση εσωτερικη των ΗΠΑ επεσαν σε κενα αερος και μια μανα εσφιξε το μωρο της τοσο απο τον τρομο που το επνιξε το επομενο διαστημα αριστεροι κονγκρεσσμαν και γερουσιαστες και ενωσεις υποστηριξης παιδιου διαμαρτυρηθηκαν για την πολιτικη ασφαλειας των αεροπορικων και καταφεραν να περασουν νομο που επεβαλε στις εταιριες να μην αφηνουν τα παιδια στους γονεις αλλα να εχουν ξεχωριστο καθισμα. το αποτελεσμα ηταν 50% αυξηση κοστους σε πολλες οικογενειες. ετσι πολλοι αποφασισαν να βρουν αλλα μεσα μεταφορας τελικα τα κρουσματα πνιγμου κατα λαθος μειωθηκαν αλλα επειδη ως γνωστον το αεροπλανο ειναι πιο ασφαλες απο ολα τα αλλα και επειδη το να οδηγησεις 30 λεπτα σε αυτοκινητοδρομο ειναι πιο επικυνδυνο και απο το να μεινεις 40 χιλιομετρα απο πυρηνικο εργοστασιο για 50 χρονια το ερωτημα ειναι ποσους θανατους προκαλεσε αυτη η αλλαγη που επεφερε ο νομος? Source or it didn't happen...
pany07 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 6 Ιουλίου 2020 Στις 3/7/2020 στις 3:53 ΜΜ, dieksodo είπε αν παλι μπουν φυλακη μερικα στελεχη της επιχειρησης τι σημαινει αυτο σε αξια μετοχης? τι ημαινει αυτο σε αυτους που θα ξεφορτωθουν μετοχες της μποινγκ και θα πανε ξερω γω σε αιρμπας Δικαιοσύνη. Στις 3/7/2020 στις 1:42 ΜΜ, Snoob είπε Το αεροπλάνο... Πραγματικά τα είπες όλα. Κατά συρροή έγκλημα. Κι αφού οι εμπλεκόμενοι είναι ομάδες ανθρώπων και πλέον του ενός οργανισμοί... Σύσταση συμμορίας και κατά συρροή εγκλήματα - κακουργήματα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα