Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, tilaverboy είπε

Καλά που η Aegean διάλεξε Airbus γιατί αμφιταλαντευόταν. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μπούρδα από την «οικονομία καυσίμου». Το θέμα είναι με τι κόστος ? Με κόστος τον άνθρωπο? Μου θυμίζει τους αντίστοιχους οικολόγους που φώναζαν εδώ στη Θεσσαλονίκη για τον περιφερειακό και ότι θα καταστρεφόταν το δάσος και αυτή τη στιγμή έχουμε αυτό το έκτρωμα που έχουμε εξαιρώντας το πόσο επικίνδυνος δρόμος είναι. Σώσαμε το δάσος σκοτώνοντας αρκετούς ανθρώπους στο βωμό της ιδεολογίας. Το ίδιο είναι και εδώ σώσαμε το καύσιμο και σκοτώσανε μερικούς ανθρώπους.

καμια σχέση. στο βωμο του κέρδους εγιναν ολα. οποιοδήποτε νέο αεροσκάφος θα φόραγε νέο κινητηρα πιο οικονομικο. το θεμα ειναι οτι δεν έφτιαξαν νεο σκαφος για να μην χάσουν χρονο σε σχέση με την airbus. με το παλιο σκαρί κερδίζανε χρονο σχεδίασης. ομως αυτο δεν τους ήταν αρκετο, η απληστία χτυπησε κόκκινο όταν συνειδητά απέκρυψαν οτι λογω του mcas και την περιέργης θέσης των μηχανών θα ήθελαν πιστοποίηση σαν νέο σκάφος αλλα και εκπαίδευση των πιλότων. Η FFA αρκέστηκε στον λογο της Boeing οτι ειναι απλώς ενα 737 με νεο κινητηρα και οι υπόλοιποι ακολουθησαν. Υπάρχουν ευθύνες παντου. 

 

European authorities have validated the type certificate for the Boeing 737 Max 9, eight months after US FAA approval.

The Max 9 is the second variant of the re-engined type to be cleared by both the FAA and the European Aviation Safety Agency.

Both authorities approved the first variant, the 737 Max 8, in March 2017.

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 9
Δημοσ.

Εγώ πάλι διάβασα, ότι το πρόβλημα είναι πως έβαλαν τεχνητή νοημοσύνη να ελέγχει πράγματα αντί για τους πιλότους στην πτήση, ένα πράγμα σαν το Τέσλα και την αυτόνομη οδήγηση.

Δεν τους βγήκε και προφανώς το έκρυψαν γιατί από ότι έλεγαν δεν διορθώνεται. Είναι στη σχεδιαστική φιλοσοφία του αεροσκάφους ένα πράγμα.

Μάλλον την έπαθαν από την Airbus όπως η Intel από την AMD.

Νόμιζαν ότι επειδή δεν  υπήρχε ανταγωνισμός θα είναι νούμερο ένα για πάντα. Τεμπέλιασαν και τώρα κλαίνε να τους σώσει το Αμερικανικό δημόσιο, γιατί η εταιρεία είναι too big to fail και τα συναφή.

Τον πούλο τώρα!

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά δεν ήταν καμιά φοβερή τεχνητή νοημοσύνη. Επειδή οι κινητήρες ήταν πολύ μπροστά στα φτερά σηκονώταν η μύτη του αεροσκάφους προς τα πάνω με κίνδυνο να έχει απώλεια στήριξης και να πέσει, μόλις το έβλεπε αυτό, το πρόγραμμα την κατέβαζε αυτόματα κάτω αλλα οι πιλότοι δεν ήξεραν ότι υπήρχε τέτοιο σύστημα ούτε πώς να το απενεργοποιήσουν.

Επεξ/σία από Silverage
  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.

Χωρίς να είμαι ειδικός, νομίζω ότι οι 3 μέρες δοκιμών είναι λίγες, ειδικά όταν το πρόβλημα που οδήγησε στην συντριβή δυο αεροσκαφών εμφανίστηκε με διαφορά μηνών.

Δημοσ.

Ελπίζω να παραμείνουν καθηλωμένα ...

Τερμα ασόβαροι εκεί στην Boeing (σε αντίθεση με την airbus) προσπαθούν να λύσουν μηχανικά / σχεδιαστικά λάθη με software updates ...

Τι άλλο θα δούμε ; Και στην τελική αυτοί βελτιώνουν τα προβληματικά αεροπλανα τους σε βάρος εκατοντάδων ζώων που χάνονται . 
Τιμης ενεκεν για τους νεκρούς που χάθηκαν θα έπρεπε να το αποσύρουν το ρημάδι και να το βάλουν σε μια βιτρίνα να τους θυμίζει τι κάνανε .

 

(Έστω ότι το βελτιώνουν με software update , εάν κατά την διάρκεια της πτήσης πάθει κάτι το συγκεκριμένο σύστημα /software , τι έγινε το χάσαμε το αεροπλάνο;)

  • Like 1
Δημοσ.

Μου αρέσει που γράφεται κάποιοι πως θα αρνηθείτε να πετάξετε με αυτό ή ότι θα διαλέξετε εταιρεία που δεν το έχει διαθέσιμο.

Λες και υπάρχει πιθανότητα να πετάξετε με αεροπλάνο στο άμεσο μέλλον. 🤣🤣🤣

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, stiflerakos είπε

(Έστω ότι το βελτιώνουν με software update , εάν κατά την διάρκεια της πτήσης πάθει κάτι το συγκεκριμένο σύστημα /software , τι έγινε το χάσαμε το αεροπλάνο;)

Αν εξαιρέσεις 5 λεπτά στην απογείωση και άλλα τόσα στην προσγείωση όλα τα αεροσκάφη (Airbus και Boeing) πετάνε με software κατά τη διάρκεια της πτήσης (autopilot). Το να πάθει κάτι το software είναι σχεδόν απίθανο. Το πρόβλημα με το MCAS δεν είναι ότι δεν λειτούργησε σωστά αλλά ότι δεν ήταν σχεδιασμένο σωστά (έκανε overcorrection) και ότι οι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί στην χρήση του και στο ότι μπορούσαν να το κάνουν override..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Το πρόβλημα με το MCAS δεν είναι ότι δεν λειτούργησε σωστά αλλά ότι δεν ήταν σχεδιασμένο σωστά (έκανε overcorrection) και ότιοι πιλότοι δεν είχαν εκπαιδευτεί στην χρήση του και στο ότι μπορούσαν να το κάνουν override..

Το MCAS βασιζόταν στις ενδείξεις από έναν μόνο αισθητήρα και ο λόγος που δεν τοποθέτησαν και 2ο για επαλήθευση των μετρήσεων είναι επειδή, αν θυμάμαι καλά από τα ντοκυμαντέρ, θα έπρεπε τότε όλο το σύστημα να πάρει έγκριση από την FAA.
Mε τον ένα αισθητήρα η Μπόινγκ το προσπέρασε και κέρδισε χρόνο ώστε να κυκλοφορήσει το αεροπλάνο ποιό γρήγορα αλλά σε περίπτωση βλάβης τα πράματα γίνονταν δύσκολα για τους πιλότους.

 

Oι οποίοι πιλότοι δεν γνώριζαν καν ότι υπήρχε αυτό το πράμα και δεν υπήρχε επιλογή να γίνει override.
Αν η εταιρεία το δήλωνε σαν νέο σύστημα τότε αναγκαστικά όλοι οι ιπτάμενοι θα έπρεπε να περάσουν από εκπαίδευση και να πάρουν νέα πιστοποίηση.
Από τη στιγμή όμως που διαφήμιζε το αεροπλάνο σαν «ακριβώς ίδιο» με το παλιό και με 2 ώρες tutorial στο ipad είσαι έτοιμος να το πετάξεις τότε η καταστροφή ήταν απλά θέμα χρόνου.

Επεξ/σία από dpolal
  • Like 4
Επισκέπτης
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dpolal είπε

Το MCAS βασιζόταν στις ενδείξεις από έναν μόνο αισθητήρα και ο λόγος που δεν τοποθέτησαν και 2ο για επαλήθευση των μετρήσεων είναι επειδή, αν θυμάμαι καλά από τα ντοκυμαντέρ, θα έπρεπε τότε όλο το σύστημα να πάρει έγκριση από την FAA.
Mε τον ένα αισθητήρα η Μπόινγκ το προσπέρασε και κέρδισε χρόνο.

Oι πιλότοι δεν γνώριζαν καν ότι υπήρχε σαν σύστημα και δεν υπήρχε επιλογή να γίνει override.
Αν η εταιρεία το δήλωνε σαν νέο σύστημα τότε αναγκαστικά όλοι οι πιλότοι θα έπρεπε να περάσουν από εκπαίδευση και να πάρουν νέα πιστοποίηση.
Από τη στιγμή όμως που διαφήμιζε το αεροπλάνο σαν «ακριβώς ίδιο» με το παλιό και με 2 ώρες tutorial στο ipad είσαι έτοιμος να το πετάξεις τότε η καταστροφή ήταν απλά θέμα χρόνου.

Σε ένα κανάλι ενός εν ενεργεία πιλότου 737 στο YT αναφέρει ότι μπορείς να το κάνεις override. Ίσως το θυμάμαι λάθος, θα ψάξω πάλι το βίντεο. Διαφορετικά I stand corrected..

Δημοσ.

Από όπου και αν το δεις ο χειρισμός της υπόθεσης είναι ερασιτεχνικός. Και εξαρτώνται ανθρώπινες ζωές από αυτό.

 

  • Like 1
Δημοσ.
10 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Σε ένα κανάλι ενός εν ενεργεία πιλότου 737 στο YT αναφέρει ότι μπορείς να το κάνεις override. Ίσως το θυμάμαι λάθος, θα ψάξω πάλι το βίντεο. Διαφορετικά I stand corrected..

https://www.seattletimes.com/business/boeing-aerospace/boeing-altered-key-switches-in-737-max-cockpit-limiting-ability-to-shut-off-mcas/

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, afantos είπε

Ας κάνουν ότι θέλουν, εγώ δεν μπαίνω μέσα.

δυστυχως οταν κλεινεις πτηση δε σου λενε με ποιο αεροπλανο πηγαινεις 

Επισκέπτης
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Nero55 είπε

δυστυχως οταν κλεινεις πτηση δε σου λενε με ποιο αεροπλανο πηγαινεις 

Μια χαρά σου λένε. Και μπορείς απλά να googlαρεις τον αριθμό της πτήσης και γράφει τον τύπο του αεροσκάφους..

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, Nero55 είπε

δυστυχως οταν κλεινεις πτηση δε σου λενε με ποιο αεροπλανο πηγαινεις 

φαίνεται στο εισητηριο με τι πετάς...τουλάχιστον με aegean ξερω πάντα τι ειναι αν ειναι μεγαλο μικρό η ελικοφόρο.

11 ώρες πριν, Nevyn είπε

ναι τώρα θυμηθηκα ειναι η θεση των μηχανων σε σχέση με τη μύτη... και το διορθώσανε με software με την ουρά

δε θα ξεχάσω ποτέ σε ένα ταξίδι μου προς Ντουμπάι τη βουτια που έκανε το boeing 777 πάνω απο τη σκιάθο....λίγο ακόμα και θα επικρατουσε πανικός

Επεξ/σία από nosstrom

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...