lnoldori Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Καλά ε, μερικοί έχετε ξεφύγει τελειώς. Η εταιρεία με σκοπό το κέρδος θυσιάσε κάμποσες εκατοντάδες ανθρώπινες ζωές και ρίχνετε την ευθύνη στο κακό κράτος και στην γραφειοκρατία. 1
dieksodo Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 5 hours ago, AtiX said: Η δικιά μου λογική είναι πάνω από όλα η ασφάλεια... Και από την στιγμή που μια εταιρία την έβαλε στην τέταρτη και πέμπτη θέση φταίει αυτή και κανένας άλλος... παμε παλι απο την αρχη κανενα προιον δεν ειναι ασφαλες ολα τα φαρμακα εχουν παρενεργειες ολα τα αυτοκινητα εχουν ορια κτλ κτ αν μια εταιρια βαζει την ασφαλεια πρωτη πρωτεραιοτητα δεν θα κυκλοφορουσε προιοντα ποτε ή δεν θα συμφερε να κυκλοφορους οπως ενα καγιεν ειναι πιο ασφαλες απο ενα σμαρτ ετσι και καποια φαρμακα ειναι πιο ασφαλη απο ολα συνεχιζεις να υπεκφευγεις απο την ουσια ποιος αποφασιζει?
mmmpii Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, dieksodo είπε αν μια εταιρια βαζει την ασφαλεια πρωτη πρωτεραιοτητα δεν θα κυκλοφορουσε προιοντα ποτε Εντωμεταξυ αν μια αεροπορική εταιρεία δεν έβαζε την ασφάλεια ως πρώτη προτεραιότητα δε θα κυκλοφορούσε προϊόντα ποτέ
AtiX Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 11 ώρες πριν, dieksodo είπε παμε παλι απο την αρχη κανενα προιον δεν ειναι ασφαλες ολα τα φαρμακα εχουν παρενεργειες ολα τα αυτοκινητα εχουν ορια κτλ κτ αν μια εταιρια βαζει την ασφαλεια πρωτη πρωτεραιοτητα δεν θα κυκλοφορουσε προιοντα ποτε ή δεν θα συμφερε να κυκλοφορους οπως ενα καγιεν ειναι πιο ασφαλες απο ενα σμαρτ ετσι και καποια φαρμακα ειναι πιο ασφαλη απο ολα συνεχιζεις να υπεκφευγεις απο την ουσια ποιος αποφασιζει? Μπροστά σου είναι περίπτωσή εξαπάτησης και κυκλοφορίας προϊόντος ακατάλληλου και επικίνδυνου για την ανθρώπινη ζωή, προκειμένου να προλάβει και να πουλήσει πρωτη από τον ανταγωνιστή της... ΔΥΟ αεροπλάνα έπεσαν και ΕΚΑΤΟΝΤΆΔΕΣ άνθρωποι σκοτώθηκαν για αυτό τον λόγο...??? Κατά τα αλλά εγώ κρύβομαι και αποφεύγω συζήτηση οτανβσε πίσω από γενικότητες κρύβεις ΕΝΑ ΈΓΚΛΗΜΑ!!!! 2
SeNNinhA Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Το προβλημα ειναι σχεδιαστικο. Αεροδυναμικό για την ακρίβεια. Δεν εστησαν νεο αεροπλανο. Πατεντες εκαναν πανω στο παλιο και εκει αρχισε το προβλημα. Για να το λύσουν αποφάσισαν να κανουν αλλη πατέντα μεσω software που αναγνωρίζει και επιλύει το προβλημα οταν υπαρχει τετοια κατασταση. Πχ γνωρίζεις ότι το αυτοκίνητο που κατασκευασες εχει προβλημα ευσταθειας λόγω στησιματος του σασι και του συστηματος διευθυνσης αλλα επειδη κοστιζει τρελα λεφτα να το κατασκευασεις σωστα απο την αρχη, βαζεις και ενα ESP σε αυτο που να το επεναφερει στην ευθεια οταν παει να ξεφυγει. Οχι γιατι εκανε κατι λαθος ο χειριστης του αλλα γιατι το προιον σου ειναι εξ αρχης ελατωματικο. Και ας δεχτούμε ότι και αυτο μπορει να γινει αποδεκτο. Εαν και εφοσον το συστημα σου ειναι αξιοπιστο. Που δεν ήταν και τοσο.... Δεν φτανει λοιπον που εβγαλες ελατωματικο προιον στην αγορα, είσαι τόσο αναισθητη ως εταιρεία που αποφασίσες τις αναβαθμίσεις του σχετικου software (το οποιο καλυπτει την πατατια που εκανες σαν κατασκευαστής) οπως και την αναγκαία εκπαιδευση του προσωπικού να μην την παρεχεις ΔΩΡΕΑΝ οπως θα επιβαλονταν να κάνεις αλλα να την χρεώνεις και να την εχεις ως ΠΡΟΕΡΑΙΤΙΚΗ!! Προεραιτικη η αναβαθμιση και η εκπαιδευση του συστηματος και του προσωπικου σε ενα βασικότατο συστημα του αεροσκαφους!!!! Μακαρι να κλεισει ακομη και σαν εταιρεια. Δεν βγηκαν ποτε να πουνε οτι καναμε βλακεια. Αναθεωρουμε την πολιτική μας. Γι αυτο και για εμενα θα παραμεινει επικινδυνο σαν αεροσκαφος. Γιατι απλα δεν το υποστηριζουν σωστα και κοιτανε αποκλειστικα και μονο τα χρηματα. Ουτως ή αλλως ειναι ενα ΚΑΚΩΣ σχεδιασμενο αεροσκαφος που η ασφαλεια πτησης του εξαρταται στην ουσια αποκλειστικα απο τα ηλεκτρονικα, τα updates αλλα κυριως απο την σωστη εκπαιδευση και συνεχη ενημερωση των πιλοτων σχετικα με τα νεα updates. Ποσο σιγουροι ειστε οτι ολες οι εταιρειες ανα τον κοσμο θα ακολουθησουν σωστα τις διαδικασιες. Ποσο μαλλον εαν καλουνται να πληρωσουν καθε φορα για αυτες. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2020 από SeNNinhA 1
Krepalidis Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Τα Φφςςςς Μπόινγκ και 737 Max Payne που αναφέρθηκαν με εκφράζουν φουλ. Η εταιρεία έκανε λαμογιά σε διοικητικό επίπεδο και μάλλον αν όχι σίγουρα κορόιδεψε και δικούς της υπαλλήλους. Αν γνωρίζανε την πραγματικότητα οι υπάλληλοι που κλείνανε τα deals παραγγελιών, δεν θα είχαμε ούτε τον ενθουσιασμό τους να πουλησουν ούτε και την γαϊδουριά να κρατήσουν το στόμα τους κλειστό για ένα τόσο επικίνδυνο αεροσκάφος. Για το θέμα πρέπει να σαπίσουν στην φυλακή μερικά έστω ανώτατα στελέχη της Boeing και να μην τα ρίξουν σε μερικούς δύσμοιρους τεχνικούς/αεροναυπηγούς και να συνεχίσουν σε καμία Lockheed Martin ή χειρότερα στην ίδια εταιρεία. Ωστόσο επειδή η Boeing είναι too big to fail, οι μουρικάνοι το παίρνουν πατριωτικά να υπερασπιστούν την βιομηχανία τους και υπάρχουν μεγάλα γεωστρατηγικά παιχνίδια που παίζονται, με πλανηταρχικές πολιτικές και οικονομικές πιέσεις. Εταιρίες και κράτη θα αναγκαστούν να το βαπτίσουν αν όχι ασφαλέστερο όλων, ένα από τα ασφαλέστερα αεροσκάφη που ενδεχομένως και να γίνει κάποια στιγμή. Το θεμα είναι ότι ΔΕΝ εμπιστεύομαι καθόλου πλέον την Boeing σαν κατασκευαστή αν δεν πεσουν κεφαλιά στο διοικητικό τους συμβούλιο και καταστραφούν/φυλακιστούν καριέρες των golden boys της αεροναυπηγικής. Το πρόβλημα δεν είναι αν η Boeing έχει ή δεν έχει αξιόλογους μηχανικούς. Το πρόβλημα είναι θεμα ΗΘΙΚΗΣ και ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ στους υψηλόβαθμους managers που τους βάλανε το μαχαίρι στον λαιμό και θέλανε εκβιαστικά και με λαμογιες να εξαπατήσουν κομμάτι της ίδιας της εταιρείας τους, του κράτους, των αεροπορικών εταιρειών, των πιλότων και των απλών πολιτών που γίναν beta testers. Το να κάνουν σωστό επανασχεδιασμό και rename του αεροσκάφους μπας και ξεχαστεί η ρετσινιά ενώ από πίσω θα είναι στις καρέκλες τους και τα μπόνους τους οι διοικητικοί νεκροθάφτες, Ε ΟΧΙ... Σε θέματα ασφάλειας ειτε αυτοκινήτων, είτε αεροσκαφών οι ποινές πρέπει να είναι συντριπτικές. Αν όχι για την εταιρεία σαν σύνολο βλέπε αερόσακοι Takata, για αυτούς που θυσιάσανε συνειδητά ανθρώπους στον βωμό του κέρδους και των δικών τους bonus. Αν οι πελάτες των αεροπορικών εταιρειών σε μια τόσο δύσκολη συγκυρία για τους αερομεταφορείς δείξουν ότι ΤΙΜΩΡΟΥΝ την αναξιοπιστια της Boeing και δεν ψαρωνουν με τα εισιτήρια της Ryan Air και των low cost της Boeingmian Pharsocomedy... τότε θα δούμε πραγματάκια για τα επόμενα 50 χρόνια σε θέματα ασφάλειας σε όλους τους τομείς που αφορούν στην δημόσια ασφάλεια και υγεία. Πλέον ακόμη και οι κολοσσοί θα φοβούνται να μας κάνουν πειραματόζωα και στατιστική στις παράπλευρες απώλειες. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2020 από Krepalidis 2
Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Super Moderators Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Το αεροπλάνο δεν είναι πλήρως καινούργιο. Σε παλαιότερο σχέδιο ατράκτου, τοποθέτησαν νέας τεχνολογίας κινητήρες. Το πρόβλημα ξεκίνησε από το γεγονός πως οι νέοι κινητήρες είναι ογκωδέστεροι και αν τοποθετούνταν στο ίδιο ακριβώς σημείο με τους παλιούς, σχεδόν "ακουμπούσαν" στο έδαφος. Γι' αυτό, τους έφεραν πιο μπροστά στο φτερό. Αυτή η αλλαγή θέσης των κινητήρων, όμως, αλλοίωσε τα χαρακτηριστικά πτήσης του αεροσκάφους. Για να αντιμετωπίσουν το θέμα και να προσφέρουν στους πιλότους την ίδια αίσθηση με τα παλιότερα αεροσκάφη (ώστε να μην απαιτηθεί νέα εκπαίδευση σε εξομοιωτές, που στοιχίζει σε χρόνο και χρήμα) έφτιαξαν το αυτόματο σύστημα εξισορρόπησης MCAS. Όμως, παραβίασαν ένα θεμελιώδη κανόνα της σύγχρονης αεροναυπηγικής, που ορίζει πως κανένα σύστημα δεν πρέπει να είναι μοναδικό και αναντικατάστατο στο αεροπλάνο. Γι' αυτό, λ.χ., υπάρχουν τρεις συσκευές που στέλνουν πληροφορίες στον τεχνητό ορίζοντα των πιλότων (κυβερνήτη, συγκυβερνήτη, εφεδρικός). Το MCAS έπαιρνε στοιχεία από έναν μόνο αισθητήρα, κι όταν αυτός δυσλειτουργούσε, το αεροπλάνο αναλάμβανε να "ισορροπήσει" την πορεία του αεροπλάνου, ενώ δεν υπήρχε πρόβλημα. Και σαν να μην έφτανε που η Boeing έφτιαξε ένα σύστημα που αντιλαμβανόταν την πραγματικότητα μέσα από μονάχα έναν αισθητήρα (κι ακριβώς επειδή ήταν σύστημα με έναν αισθητήρα και επομένως παρέκαμπτε την υποχρέωση για εκπαίδευση σε προσομοιωτές, άρα χρόνο και χρήμα...) δεν εξήγησε καν στα πληρώματα πώς να απενεργοποιούν το σύστημα όταν αυτό αντιδρούσε χωρίς να υπάρχει λόγος. Κι όλα αυτά, για να βγάλουν αρκετά γρήγορα το Max ώστε να μην προλάβει να πάρει ανυπέρβλητα μεγάλο μερίδιο αγοράς η Airbus. Η εταιρία απέτυχε, όμως για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι πως οι ελεγκτικοί μηχανισμοί του κράτους απέτυχαν. Το κράτος, γι' αυτό το θέλουμε: για να ελέγχει ευσυνείδητα, συστηματικά και αποτελεσματικά πως όσοι επιχειρούν στην αγορά το κάνουν κατά τρόπο υπεύθυνο, που δεν θέτει σε κίνδυνο τους πολίτες. Η FAA απέτυχε παταγωδώς. Και παρότι αυτό δεν αποτελεί συγχωροχάρτι για την εγκληματική συμπεριφορά της Boeing, εξακολουθεί να είναι κατά την άποψή μου το μεγαλύτερο πρόβλημα. 6
dieksodo Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 hours ago, AtiX said: Μπροστά σου είναι περίπτωσή εξαπάτησης και κυκλοφορίας προϊόντος ακατάλληλου και επικίνδυνου για την ανθρώπινη ζωή, προκειμένου να προλάβει και να πουλήσει πρωτη από τον ανταγωνιστή της... ΔΥΟ αεροπλάνα έπεσαν και ΕΚΑΤΟΝΤΆΔΕΣ άνθρωποι σκοτώθηκαν για αυτό τον λόγο...??? Κατά τα αλλά εγώ κρύβομαι και αποφεύγω συζήτηση οτανβσε πίσω από γενικότητες κρύβεις ΕΝΑ ΈΓΚΛΗΜΑ!!!! δεν επικοινωνουμε φιλε κανεις δε σου ειπε πως καλως πεθαναν 500 ανθρωποι κανεις δεν ειπε πως καλως η εταιρια δεν τηρησε ασφαλεια αλλο συζηταμε που συστηματικα υπεκφευγεις δεν προκειται να σου επαναδιατυπωσω το ερωτημα για 4η φορα ανταυτου νομιζω πως το παρακατω βιντεο εξηγει ποιος πραγματικα φταιει Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2020 από dieksodo
AtiX Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, dieksodo είπε δεν επικοινωνουμε φιλε κανεις δε σου ειπε πως καλως πεθαναν 500 ανθρωποι κανεις δεν ειπε πως καλως η εταιρια δεν τηρησε ασφαλεια αλλο συζηταμε που συστηματικα υπεκφευγεις δεν προκειται να σου επαναδιατυπωσω το ερωτημα για 4η φορα Όπως και την δική μου πρώτη πρώτη ερώτηση που δεν απάντησες... εσύ συνεχιζεις να κυνηγάς την ουρά σου μιας και δεν βγάζει κάπου η επιχειρηματολογία σου... Να σου θυμίσω... 22 ώρες πριν, AtiX είπε Ελπίζω να μην εννοείς ότι το κράτος είναι υπεύθυνο για τα δύο δυστυχήματα... Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2020 από AtiX
dieksodo Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 7 minutes ago, AtiX said: Όπως και την δική μου πρώτη πρώτη ερώτηση που δεν απάντησες... εσύ συνεχιζεις να κυνηγάς την ουρά σου μιας και δεν βγάζει κάπου η επιχειρηματολογία σου... Να σου θυμίσω... σου ειπα οτι ειναι πολυ πιθανο οι ευθυνες του κρατους να ειναι μεγαλυτερες ακομα και απο το εγκλημα της μποινγκ
AtiX Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 47 λεπτά πριν, dieksodo είπε σου ειπα οτι ειναι πολυ πιθανο οι ευθυνες του κρατους να ειναι μεγαλυτερες ακομα και απο το εγκλημα της μποινγκ Αυτή είναι μια ωραία βάση και συμφωνώ... ότι το μέγεθος της ευθύνης του κράτους που κωλυσιεργεί είναι αναλογική με την σημαντικότητα του προϊόντος... άλλο να καθυστερεί σε φάρμακα, άλλο σε είδη πρώτης ανάγκης και άλλο σε προϊόντα δεύτερες σημασίας όπως πχ ένα όχημα ακόμα και αν αυτό είναι ένα αεροπλάνο... ΥΓ: Προσοχή....μιλάω για τις καθυστερήσεις και όχι για την ποιότητα της εργασίας που πρέπει να κάνει το κράτος... Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2020 από AtiX
dieksodo Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 27 minutes ago, AtiX said: Αυτή είναι μια ωραία βάση και συμφωνώ... ότι το μέγεθος της ευθύνης του κράτους που κωλυσιεργεί είναι αναλογική με την σημαντικότητα του προϊόντος... άλλο να καθυστερεί σε φάρμακα, άλλο σε είδη πρώτης ανάγκης και άλλο σε προϊόντα δεύτερες σημασίας όπως πχ ένα όχημα ακόμα και αν αυτό είναι ένα αεροπλάνο... ΥΓ: Προσοχή....μιλάω για τις καθυστερήσεις και όχι για την ποιότητα της εργασίας που πρέπει να κάνει το κράτος... ακριβως συνεπως οταν εχεις ενα συστημα στο οποιο ο αρρωστος θελει το φαρμακο. η εταιρια θελει να του το πουλησει. αλλα το σταματαει ο γραφειοκρατης γιατι δε θελει να ρισκαρει το κεφαλι του. οταν πεθανει ο ασθενης ποιος φταιει? σιγα μην αναζητησουν οι συγγενεις οτι υπηρχε φαρμακο διαθεσιμο αλλα ειχε σκαλωσει σε καποια συρταρια γραφειοκρατιας καλα και αν πεθανει ο ασθενης απο παρενεργειες? ναι αλλα δικαιωμα του δεν ειναι να πεθανει? αν δεν εχει αλλη επιλογη? αρα λοιπον οπως στατιστικα μπορουμε να υπολογισουμε οτι η γραφειοκρατια ευθυνεται για τοσους θανατους που θα μορουσαν να αποφευχθουν (για φαρμακα) ετσι μπορουμε και στατιστικα να υπολογισουμε τι θα μπορουσε να συμβει στην αγορα των αερομεταφορων π.χ. βλεπω πολλους εδω μεσα που πετανε με ευκολια να τους βαλουν ολους φυλακη. η ακομα και να κλεισει η μποινγκ!! δηλαδη 500 πεθαναν εγκλημα αλλα δεκαδες χιλιαδες οικογενειες να πεινασουν ειναι οκ αν παλι μπουν φυλακη μερικα στελεχη της επιχειρησης τι σημαινει αυτο σε αξια μετοχης? τι ημαινει αυτο σε αυτους που θα ξεφορτωθουν μετοχες της μποινγκ και θα πανε ξερω γω σε αιρμπας αν δημιουργηθει μονοπωλειο στο χωρο γιατι η αιρμπας αυριο μεθαυριο να κατασκευασει καλυτερο φτηνοτερο γρηγοροτερο αεροσκαφος? εχει κανα λογο? για τη ψυχη της μανας της? αφου ουτως η δαλλως η αγορα θα ειναι ολη δικη της αν λοιπον για τα επομενα 20 χρονια (μεχρι να εμφανιστει ανταγωνιστης σοβαρος) δεν εχουμε προοδο και μεινουμε πισω στο 2020. αν συγκρινουμε την τεχνολογια που θα εχουμε το 2040 με του 2020 ειμαι σιγουρος πως οι περισσοτεροι πιλοτοι θα λενε καλα ρε πως ταξιδευατε με τις παλιατζουρες του 2020 πως και δεν σκοτωνοστασταν σκεψου πχ την ελλαδα του 90 της ολυμπιακης και την ελλαδα του 2010 της αιτζιαν Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2020 από dieksodo
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα