Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, oKoBoko είπε

Σαν τα μποτ του αγίου κράτους ένα πράμα. Μακροπρόθεσμα η γραφειοκρατία κάνει κακό. Σε όλους.

α) το κέρδος είναι καλό γιατί κερδίζεται με την εθελούσια συμετοχή των πελατών στην αγορά της επιτυχημένης υπηρεσίας/προϊόντων
β) χωρίς μετόχους να ρισκάρουν τα σκληρα κερδισμένα λεφτά τους (π.χ. γέροι που δούλεψαν μια ζωή και δεν παρασιτούσαν σε βάρος φορολογουμένων και έβαλα υποθήκες τα σπίτια τους)
γ) και χωρίς υπαλλήλους να ανταλλάζουν τον χρόνο τους με ένα καλό μισθό στις θέσεις που δημιούργησε η κακιά εταιρεία που-θέλει-το-κακό-μας-βοήθεια-μας-ψεκάζουν,

για να πας διακοπές π.χ. στην Κούβα και να δεις τα ρουστίκ αυτοκίνητα, πρέπει να ξεκινήσεις κοπηλατώντας, με αυτοσχέδια βάρκα.

Για να μεγιστοποιήσεις την ασφάλεια σου σε αυτόν τον πλανήτη μπορείς να σταματήσεις να περνάς απέναντι από το δρόμο ή να μην πετάξεις με το αεροπλάνο της κακιάς-ούτως-ή-άλλως πολυεθνικιάς.
 

Ωραία είπες αυτό που ήθελες να πεις??? Μπράβο σου...

Άσε με τώρα να συζητήσω σοβαρά με τους υπόλοιπους...

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 minutes ago, AtiX said:

Δεν είμαι κατά του ανταγωνισμού... είμαι κατά της κομπίνας και του μη υγιούς ανταγωνισμού που βάζει σε κίνδυνο τις ζωές ανθρώπων... αν εσένα σε ικανοποιεί η στάση της εταιρίας που βάζει μπροστά το κέρδος της, τους μετόχους της και στο πολύ βάθος τους υπαλλήλους της και όχι την ασφάλεια των προϊόντων που πουλάει εγώ πάω πάσο...

Ναι πάρα πολύ... το πιο άσχημο όμως είναι η παράφραση λεγομένων από κάτι μποτ...

 

η ασφαλεια ειναι σχετικο πραγμα

πχ πολλοι αγοραζουν φτηνα εισητιρια δευτερων εταιριων με κακα αεροπλανα γιατι ειναι φτηνα

το ζητημα εδω ηταν πως η εταιρια δεν ειχε επιλογη

η μονη λυση ηταν να περιμενει να τελειωσει η γραφειοκρατια της FAA . αν αυτο επαιρνε 10 χρονια ποσοι θα ειχαν πεθανει στο μεταξυ ?

δυσκολο να το υπολογισει κανεις

αν πχ το νεο αεροσκαφος εξοικονομει 15% παραπανω καυσιμο μπορει να σημαινει 15% φτηνοτερα εισητιρια

αν καποιος δεν μπορει να παρει αεροπλανο θα παρει ξερω γω τρενο. αρα στατιστικα σε 10 χρονια δεδομενου οτι το αεροπλανο ειναι το πιο ασφαλες μεσο ποσοι ανθρωποι θα πεθανουν σε δυστηχηματα τρενων που θα μπορουσαν να ειχαν σωθει?

 

υγυης ανταγωνισμος σημαινει να αφηνεις μια εταιρια να επιχειρησει και ο κοσμος να αποφασισει

οταν ομως νοθευεις τον ανταγωνισμο επιβαλλοντας καθυστερησεις  πως απαιτεις μετα απο την εταιρια να μην κουκουλωσει τα προβληματα για να προσπερασει τη γραφειοκρατια?

 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, CometRyzen είπε

Να σου πω την αλήθεια όλοι μας είμαστε. 

Η Boeing βιάστηκε γιατι η Airbus έβγαλε τα a320neo που έκαναν καλύτερη οικονομία καυσίμου. Οι αεροπορικές εταιρίες λοιπόν άρχισαν να αγοράζουν τα a320 για να μπορούν να προσφέρουν φτηνότερες πτήσεις, γιατί αν δεν το έκαναν θα τους κατάπινε ο ανταγωνισμός. Φταίμε λοιπόν και οι καταναλωτές που θυσιάζουμε την ποιότητα για την φτήνια. Δες τι γίνεται με Ryan Air easy jet κλπες εταιρίες. Με 10 ευρώ εισιτήρια βγάζουν πολλά περισσότερα κέρδη από lufthansa κλπα. Μας έχει φάει η φτήνια. 

Άκου άλλο η φτήνια και άλλο τα ελάχιστα μέτρα ασφαλείας... δεν περιλαμβάνει και ούτε είναι απόρροια του ενός στο άλλο...

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ.
7 minutes ago, AtiX said:

Ωραία είπες αύριο που ήθελες να πεις??? Μπράβο σου...

Άσε με τώρα να συζητήσω σοβαρά με τους υπόλοιπους...

Ωραία είπες αύριο που ήθελες να πεις??? Μπράβο σου...

Τώρα σταμάτησε να προσπαθείς να λες την τελευταία κουβέντα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, dieksodo είπε

η ασφαλεια ειναι σχετικο πραγμα

πχ πολλοι αγοραζουν φτηνα εισητιρια δευτερων εταιριων με κακα αεροπλανα γιατι ειναι φτηνα

το ζητημα εδω ηταν πως η εταιρια δεν ειχε επιλογη

η μονη λυση ηταν να περιμενει να τελειωσει η γραφειοκρατια της FAA . αν αυτο επαιρνε 10 χρονια ποσοι θα ειχαν πεθανει στο μεταξυ ?

δυσκολο να το υπολογισει κανεις

αν πχ το νεο αεροσκαφος εξοικονομει 15% παραπανω καυσιμο μπορει να σημαινει 15% φτηνοτερα εισητιρια

αν καποιος δεν μπορει να παρει αεροπλανο θα παρει ξερω γω τρενο. αρα στατιστικα σε 10 χρονια δεδομενου οτι το αεροπλανο ειναι το πιο ασφαλες μεσο ποσοι ανθρωποι θα πεθανουν σε δυστηχηματα τρενων που θα μπορουσαν να ειχαν σωθει?

υγυης ανταγωνισμος σημαινει να αφηνεις μια εταιρια να επιχειρησει και ο κοσμος να αποφασισει

οταν ομως νοθευεις τον ανταγωνισμο επιβαλλοντας καθυστερησεις  πως απαιτεις μετα απο την εταιρια να μην κουκουλωσει τα προβληματα για να προσπερασει τη γραφειοκρατια?

Ασκήσεις δικηγορίας με ρόλο συνήγορο κατηγορούμενου μου κάνει η φάση...

Οπότε απλά  απάντησε μου,  ποιος είναι υπεύθυνος για την πτώση των δύο αεροπλάνων και τον θάνατο εκατοντάδων ανθρώπων???

ΥΓ: @oKoBoko καλέ μου φίλε σταματά να καρφώνεσαι και να αποδεικνύεις ότι εσύ έχεις προηγούμενα με εμένα... τόσο πολύ σε πόνεσα τότε???

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, AtiX said:

Ασκήσεις δικηγορίας με ρόλο συνήγορο κατηγορούμενου μου κάνει η φάση...

Οπότε απλά  απάντησε μου,  ποιος είναι υπεύθυνος για την πτώση των δύο αεροπλάνων και τον θάνατο εκατοντάδων ανθρώπων???

ΥΓ: @oKoBoko καλέ μου φίλε σταματά να καρφώνεσαι και να αποδεικνύεις ότι εσύ έχεις προηγούμενα με εμένα... τόσο πολύ σε πόνεσα τότε???

Αν είχα πόνο δεν θα προσπαθούσα να σου θυμίσω όπως κάνεις εσύ;

Τόσο πολύ σε πόνεσα τότε;

Επί του πρακτέου, γιατί αρνήσε να κατανοήσεις ότι ατυχήματα θα έχεις πάντα και όταν μπλέκει το άγιο κράτος θα έχεις πάλι ατυχήματα καθώς και λιγότερη πρόοδο;

Δεν υπάρχει η τέλεια κοινωνία.

Επεξ/σία από oKoBoko
Δημοσ.
1 hour ago, AtiX said:

Ασκήσεις δικηγορίας με ρόλο συνήγορο κατηγορούμενου μου κάνει η φάση...

Οπότε απλά  απάντησε μου,  ποιος είναι υπεύθυνος για την πτώση των δύο αεροπλάνων και τον θάνατο εκατοντάδων ανθρώπων???

ΥΓ: @oKoBoko καλέ μου φίλε σταματά να καρφώνεσαι και να αποδεικνύεις ότι εσύ έχεις προηγούμενα με εμένα... τόσο πολύ σε πόνεσα τότε???

 

αν καποιος πεθανει απο ενα φαρμακο φταιει η εταιρια ή το κρατος που εδωσε την αδεια?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, dieksodo είπε

αν καποιος πεθανει απο ενα φαρμακο φταιει η εταιρια ή το κρατος που εδωσε την αδεια?

Αν το φάρμακο ήταν παλιότερο και ασφαλή και η εταιρία το επανακυκλοφορεί τροποποιώντας το αλλά δεν ενημερώνει τις αρμοδιες αρχές για τις αλλαγές που έκανε με σκοπό να εξαπατήσει τους μηχανισμούς και να βγει γρηγορότερα το φάρμακο της αποφεύγοντας τον έλεγχο... ποιος φταίει????

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dieksodo είπε

η ασφαλεια ειναι σχετικο πραγμα

πχ πολλοι αγοραζουν φτηνα εισητιρια δευτερων εταιριων με κακα αεροπλανα γιατι ειναι φτηνα

το ζητημα εδω ηταν πως η εταιρια δεν ειχε επιλογη

η μονη λυση ηταν να περιμενει να τελειωσει η γραφειοκρατια της FAA . αν αυτο επαιρνε 10 χρονια ποσοι θα ειχαν πεθανει στο μεταξυ ?

δυσκολο να το υπολογισει κανεις

αν πχ το νεο αεροσκαφος εξοικονομει 15% παραπανω καυσιμο μπορει να σημαινει 15% φτηνοτερα εισητιρια

αν καποιος δεν μπορει να παρει αεροπλανο θα παρει ξερω γω τρενο. αρα στατιστικα σε 10 χρονια δεδομενου οτι το αεροπλανο ειναι το πιο ασφαλες μεσο ποσοι ανθρωποι θα πεθανουν σε δυστηχηματα τρενων που θα μπορουσαν να ειχαν σωθει?

υγυης ανταγωνισμος σημαινει να αφηνεις μια εταιρια να επιχειρησει και ο κοσμος να αποφασισει

οταν ομως νοθευεις τον ανταγωνισμο επιβαλλοντας καθυστερησεις  πως απαιτεις μετα απο την εταιρια να μην κουκουλωσει τα προβληματα για να προσπερασει τη γραφειοκρατια?

δεν ξέρω τι εννοέις με το "κακα" πάντως οτι πετάει εντος ευρώπης, ανεξαρτητα απο την εταιρία που ανηκει, έχει συγκεκριμένο πρόγραμμα συντηρησης και μάλιστα πολύ σφιχτο. Δεν υπάρχει το low cost=not safe. Δεν κόβουν χρήματα απο εκει, δεν μπορούν! Επίσης οσο αναφορά τις εκπαιδευσεις πιλότων πάλι κάνουν οτι πει η easa και δεν σηκώνει εκπτώσεις. ΟΜΩΣ μέχρι το συμβάν της boeing υπήρχε μια άτυπη συμφωνια οτι εφόσον η FFA ηγείται πολλά χρόνια στον τομέα της ασφάλειας και έχει τεράστια εμπειρία, αν δίνει το πράσινο φως για ενα σκαφος, μια αλλαγη, ενα νεο κανόνα κτλ, οι άλλοι συμφωνουν γιατι δεν παιζει η FFA να κάνει σκόντο στις απαιτήσεις τις. Πλέον δεν υπάρχει αυτο, η easa θα λειτουργεί απολύτως ανεξάρτητα διότι έμαθε (μάλλον ηξερε βεβαια) οτι για την boeing κάναν τα στραβα μάτια. Το ίδιο πλέον θα κάνει και η κίνα, η αυστραλία κτλ.

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, AtiX said:

Αν το φάρμακο ήταν παλιότερο και ασφαλή και η εταιρία το επανακυκλοφορεί τροποποιώντας το αλλά δεν ενημερώνει τις αρμοδιες αρχές για τις αλλαγές που έκανε με σκοπό να εξαπατήσει τους μηχανισμούς και να βγει γρηγορότερα το φάρμακο της αποφεύγοντας τον έλεγχο... ποιος φταίει????

 

εξαρταται

αν το φαρμακο επρεπε  να περασει 10 χρονια τεστ για να ξαναμπει στην αγορα ποσοι ανθρωποι θα ειχαν πεθανει στο μεταξυ που δεν θα ειχαν το φαρμακο 

το θεμα παραμενει οτι υπεκφευγεις απο το βασικο ιδεολογικο ζητημα

ποιος αποφασιζει την ασφαλεια ? εγω ή το κρατος? αν εχεις καρκινο σε τελικα σταδια και το φαρμακο μοπορει να σε σωσει 1% γιατι να υπαρχει καποιος γραφειοκρατης που θα στο απαγορευσει?

ο εκαστοτε γραφειοκρατης ειτε ειναι ηπα ειτε ευρωπη δεν τον ενδιαφερει να παρει το ρισκο γιατι δεν εχει να κερδισει τιποτα απο αυτο.

 

 

1 hour ago, basilis_k6 said:

. Δεν υπάρχει το low cost=not safe. 

 

φυσικα και υπαρχει 

την ιδια ασφαλεια εχεις με σουπερ αεροπλανο πανακριβο εισητιριο μεγαλης αεροπορικης και το ιδιο με ραυαναιρ τσαρτερ μικουλι αεροπλανακι?

Επεξ/σία από dieksodo
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, dieksodo είπε

εξαρταται

αν το φαρμακο επρεπε  να περασει 10 χρονια τεστ για να ξαναμπει στην αγορα ποσοι ανθρωποι θα ειχαν πεθανει στο μεταξυ που δεν θα ειχαν το φαρμακο 

Αν υπάρχει φάρμακο για την ίδια πάθηση που δεν προκαλεί θανάτους???

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, dieksodo είπε

εξαρταται

αν το φαρμακο επρεπε  να περασει 10 χρονια τεστ για να ξαναμπει στην αγορα ποσοι ανθρωποι θα ειχαν πεθανει στο μεταξυ που δεν θα ειχαν το φαρμακο 

φυσικα και υπαρχει 

την ιδια ασφαλεια εχεις με σουπερ αεροπλανο πανακριβο εισητιριο μεγαλης αεροπορικης και το ιδιο με ραυαναιρ τσαρτερ μικουλι αεροπλανακι?

charter δεν σημαίνει κάτι για τον αεροσκάφος. Τώρα αυτο που λες ενας πιλότος η μάλλον ενας μηχανικός το γνωρίζει αλλα θεωριτικά ειναι ακριβώς η ίδια η ασφάλεια. Σούπερ πανάκριβο αεροσκάφος σημαινει καινούργιο και ενω έχει τα καλα του σαν καινουργιο, έχει και τα κακα του όπως μας δίδαξε το μαξ.

Δημοσ.
7 minutes ago, AtiX said:

Αν υπάρχει φάρμακο για την ίδια πάθηση που δεν προκαλεί θανάτους???

τοτε οκ . αλλα η δικη σου λογικη οδηγει σε λιγοτερο ανταγωνισμο αρα και λιγοτερα φαρμακα

4 minutes ago, basilis_k6 said:

charter δεν σημαίνει κάτι για τον αεροσκάφος. Τώρα αυτο που λες ενας πιλότος η μάλλον ενας μηχανικός το γνωρίζει αλλα θεωριτικά ειναι ακριβώς η ίδια η ασφάλεια. Σούπερ πανάκριβο αεροσκάφος σημαινει καινούργιο και ενω έχει τα καλα του σαν καινουργιο, έχει και τα κακα του όπως μας δίδαξε το μαξ.

 

παιδια το θεμα ειναι πως αντι να πηγαινουμε πινκ πονκ μπορουμε να ασχοληθουμε με την ουσια

το θεμα παραμενει οτι υπεκφευγεις απο το βασικο ιδεολογικο ζητημα

ποιος αποφασιζει την ασφαλεια ? εγω ή το κρατος? αν εχεις καρκινο σε τελικα σταδια και το φαρμακο μοπορει να σε σωσει 1% γιατι να υπαρχει καποιος γραφειοκρατης που θα στο απαγορευσει?

ο εκαστοτε γραφειοκρατης ειτε ειναι ηπα ειτε ευρωπη δεν τον ενδιαφερει να παρει το ρισκο γιατι δεν εχει να κερδισει τιποτα απο αυτο.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, dieksodo είπε

τοτε οκ . αλλα η δικη σου λογικη οδηγει σε λιγοτερο ανταγωνισμο αρα και λιγοτερα φαρμακα

Η δικιά μου λογική είναι πάνω από όλα η ασφάλεια... Και από την στιγμή που μια εταιρία την έβαλε στην τέταρτη και πέμπτη θέση φταίει αυτή και κανένας άλλος...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...