Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όλες οι αποφάσεις πάρθηκαν στο θέμα κόστους ανταγωνιστικοτητας και η μια λάθος απόφαση διαδέχτηκε την άλλη. Δεν έκαναν τίποτα γνωστό για να μην θεωρηθεί το αεροσκάφος νέος τύπος και χρειαστούν οι πιλότοι ώρες εκπαιδευσης. Το αεροσκάφος πούλησε σαν τρελλό επειδή "Είναι ίδιο με όλα τα παλιότερα 737 και οι πιλότοι σας θα μπουν και θα το πετάξουν χωρίς επανεκπαιδευση"...

  • Like 2
  • Sad 1
  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
31 λεπτά πριν, sattack είπε

Όλες οι αποφάσεις πάρθηκαν στο θέμα κόστους ανταγωνιστικοτητας και η μια λάθος απόφαση διαδέχτηκε την άλλη. Δεν έκαναν τίποτα γνωστό για να μην θεωρηθεί το αεροσκάφος νέος τύπος και χρειαστούν οι πιλότοι ώρες εκπαιδευσης. Το αεροσκάφος πούλησε σαν τρελλό επειδή "Είναι ίδιο με όλα τα παλιότερα 737 και οι πιλότοι σας θα μπουν και θα το πετάξουν χωρίς επανεκπαιδευση"...

απλά λιτά και κατανοητά 👍

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω καλύτερα να περιμένουμε να βγει το 737 PRO MAX  γιατι αυτό ειναι middle class με bugs στο Software. Στο επόμενο θα έχει αναβαθμισμένο SoC και πιστευω θα "πετάει" το μηχάνημα χωρίς καθόλου προβλήματα ή κολλήματα. 

Επεξ/σία από alex_grc
Δημοσ.
18 minutes ago, nosstrom said:

απλά λιτά και κατανοητά 👍

 

"οι κακες εταιριες που θυσιαζουν τις ζωες του κοσμακη για λιγα καυσιμα παραπανω"

μακαρι να ηταν τοσο απλο

η πραγματικοτητα ειναι πιο συνθετη

ναι η εταιρια προφανως και επρεπε να σωσει τις χιλιαδες οικογενειες που δουλευουν σε αυτην οπως επισης και τους μετοχους της ομως το προβλημα στην συγκεκριμενη περιπτωση ηταν πως η λαμογια εγινε για να διασφαλισει την απροσκοπτη λειτουργια των αεροσκαφων που θα σταματουσε για μεγαλο χρονικο διαστημα λογω της κρατικης εταιριας ελεγχου αδειων των ΗΠΑ. ετσι λοιπον μια αλλαγη θα ειχε τεραστιο κοστος σε χρονο και χρημα οχι απλως γιατι θα επρεπε να επανασχεδιαστει το αεροσκαφος αλλα γιατι θα επρεπε να περασει πολυς καιρος για να εγκριθει το σχεδιο. τα συστηματα ασφαλειαςς παρακαμφηκαν και βεβαιως η εξασκηση των πιλοτων περιοριστηκε ακριβως για να μην φανει η μεγαλη αλλαγη και πυροδοτησει εξτρα καθυστερησεις απο την FAA. 

φανταστητε το λιγο σαν μια φαρμακευτικη που αναγκαζεται να δοκιμασει το φαρμακο της σε μια παρακμιακη αφρικανικη χωρα του τριτου κοσμου για να μπορει να εχει γρηγορα αποτελεσματα που κανονικα θα παρουν δεκαετιες σε μια χωρα της αμερικης ή της ευρωπης

 

 

 

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
34 λεπτά πριν, dieksodo είπε

 

"οι κακες εταιριες που θυσιαζουν τις ζωες του κοσμακη για λιγα καυσιμα παραπανω"

μακαρι να ηταν τοσο απλο

η πραγματικοτητα ειναι πιο συνθετη

ναι η εταιρια προφανως και επρεπε να σωσει τις χιλιαδες οικογενειες που δουλευουν σε αυτην οπως επισης και τους μετοχους της ομως το προβλημα στην συγκεκριμενη περιπτωση ηταν πως η λαμογια εγινε για να διασφαλισει την απροσκοπτη λειτουργια των αεροσκαφων που θα σταματουσε για μεγαλο χρονικο διαστημα λογω της κρατικης εταιριας ελεγχου αδειων των ΗΠΑ. ετσι λοιπον μια αλλαγη θα ειχε τεραστιο κοστος σε χρονο και χρημα οχι απλως γιατι θα επρεπε να επανασχεδιαστει το αεροσκαφος αλλα γιατι θα επρεπε να περασει πολυς καιρος για να εγκριθει το σχεδιο. τα συστηματα ασφαλειαςς παρακαμφηκαν και βεβαιως η εξασκηση των πιλοτων περιοριστηκε ακριβως για να μην φανει η μεγαλη αλλαγη και πυροδοτησει εξτρα καθυστερησεις απο την FAA. 

φανταστητε το λιγο σαν μια φαρμακευτικη που αναγκαζεται να δοκιμασει το φαρμακο της σε μια παρακμιακη αφρικανικη χωρα του τριτου κοσμου για να μπορει να εχει γρηγορα αποτελεσματα που κανονικα θα παρουν δεκαετιες σε μια χωρα της αμερικης ή της ευρωπης

 

 

 

 

 

Δεν δοκιμάζονται έτσι τα φάρμακα. Δεν είναι στραγάλια ή καραμέλες να τα γλύφει ο κόσμος να γλυκαθεί. Είναι ολόκληρη επιστήμη. Κάθε φάρμακο που βγαίνει είναι αποτέλεσμα μελέτης 10 χρόνων.

Δημοσ.
8 minutes ago, tilaverboy said:

Δεν δοκιμάζονται έτσι τα φάρμακα. Δεν είναι στραγάλια ή καραμέλες να τα γλύφει ο κόσμος να γλυκαθεί. Είναι ολόκληρη επιστήμη. Κάθε φάρμακο που βγαίνει είναι αποτέλεσμα μελέτης 10 χρόνων.

δε συζηταμε αυτο

προφανως και ενα φαρμακο πρεπει να εισαι σιγουρος 110% πριν το κυκλοφορησεις

συζηταμε εδω τις κακες καθυστερησεις που προκαλει η γραφειοκρατια του κρατους

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, dieksodo είπε

δε συζηταμε αυτο

προφανως και ενα φαρμακο πρεπει να εισαι σιγουρος 110% πριν το κυκλοφορησεις

συζηταμε εδω τις κακες καθυστερησεις που προκαλει η γραφειοκρατια του κρατους

Ελπίζω να μην εννοείς ότι το κράτος είναι υπεύθυνο για τα δύο δυστυχήματα...

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Δημοσ.
2 minutes ago, AtiX said:

Ελπίζω να μην εννοείς ότι το κράτος είναι υπεύθυνο για τα δύο δυστυχήματα...

 

υπο την γενικη εννοια οτι καθε καθυστερηση της προοδου οδηγει σε χαμενες ζωες που υπο νορμαλ συνθηκες δεν θα συνεβαιναν ναι εμμεσα ευθυνεται και το κρατος

φυσικα στην προκειμενη περιπτωση εχεις το ακριβως αντιθετο δηλαδη η προοδος εγινε τσατρα πατρα με αποτελεσμα να χαθουν ζωες αντι να σωθουν αλλα ο λογος δεν ηταν τα λεφτα. ο λογος ηταν πως μια επισημη διαδικασια νομιμοποιησης του νεου (ουσιαστικα) αεροσκαφους θα επαιρνε χρονια σε εγκρισεις και επαναεκπαιδευση

αν οι διαδικασιες ηταν λιγοτερο γραφειοκρατικες η μποινγκ δεν θα φοβοταν να επανασχεδιασει το σκαφος ή να κανει καλυτερο τραινινγκ στους πιλοτους γιατι αυτο δεν θα συνεπαγοταν αλλαγη καθεστωτος απο "απλο modification" σε καθεστως "νεο μοντελο".

  • Confused 1
Δημοσ.
8 minutes ago, AtiX said:

Ελπίζω να μην εννοείς ότι το κράτος είναι υπεύθυνο για τα δύο δυστυχήματα...


για λίγο μου θύμησες γραφειοκράτη του Τσερνόμπιλ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, dieksodo είπε

υπο την γενικη εννοια οτι καθε καθυστερηση της προοδου οδηγει σε χαμενες ζωες που υπο νορμαλ συνθηκες δεν θα συνεβαιναν ναι εμμεσα ευθυνεται και το κρατος

φυσικα στην προκειμενη περιπτωση εχεις το ακριβως αντιθετο δηλαδη η προοδος εγινε τσατρα πατρα με αποτελεσμα να χαθουν ζωες αντι να σωθουν αλλα ο λογος δεν ηταν τα λεφτα. ο λογος ηταν πως μια επισημη διαδικασια νομιμοποιησης του νεου (ουσιαστικα) αεροσκαφους θα επαιρνε χρονια σε εγκρισεις και επαναεκπαιδευση

αν οι διαδικασιες ηταν λιγοτερο γραφειοκρατικες η μποινγκ δεν θα φοβοταν να επανασχεδιασει το σκαφος ή να κανει καλυτερο τραινινγκ στους πιλοτους γιατι αυτο δεν θα συνεπαγοταν αλλαγη καθεστωτος απο "απλο modification" σε καθεστως "νεο μοντελο".

Όλα αυτά μου κάνουν λίγο δικαιολογίες μιας και η αντίπαλη εταιρία δεν χρειάστηκε να ξεγελάσει καμία υπηρεσία και το σημαντικότερο να μην έχεις δύο πτώσης και εκατοντάδες νεκρούς... 

Με λίγα λόγια ή ακολουθείς τους νόμους και τις διαδικασίες ή κλείσε το μπας και γλιτώσουμε από περισσότερες πτώσεις και νεκρούς...

3 λεπτά πριν, oKoBoko είπε


για λίγο μου θύμησες γραφειοκράτη του Τσερνόμπιλ.

Λίγο ως πολύ άσχετο... συνήθεια κατάντησε...

Επεξ/σία από AtiX
Δημοσ.
1 minute ago, AtiX said:

Όλα αυτά μου κάνουν λίγο δικαιολογίες μιας και η αντίπαλη εταιρία δεν χρειάστηκε να ξεγελάσει καμία υπηρεσία και το σημαντικότερο να μην έχεις δύο πτώσης και εκατοντάδες νεκρούς... 

Με λίγα λόγια ή ακολουθείς τους νόμους και τις διαδικασίες ή κλείσε το μπας και γλιτώσουμε από περισσότερες πτώσεις...

η αλλη εταιρια δεν εμπλεξε γιατι το αεροσκαφος της ηταν πιο ψηλο και η μηχανη δεν εφτανε πανω απο τα φτερα

το κλεισε το δεν οδηγει μονο σε πτωσεις. οδηγει σε μειωση του ανταγωνισμου και αρα λιγοτερη προοδο δηλαδη ζωες που θα μπορουσαν να σωθουν δε θα σωθουν

π.χ. στην ΕΣΣΔ ειχαν ενα μοντελο αμαξι για 30 χρονια. ποσοι πεθαναν γιατι δεν ειχαν δυνατοτητα για κατι πιο ασφαλες οπως στη δυση? ( απο την αλλη πλευρα πολυ λιγοτεροι ειχαν αμαξι οποτε ηταν οκ)

Δημοσ.
3 minutes ago, AtiX said:

Όλα αυτά μου κάνουν λίγο δικαιολογίες μιας και η αντίπαλη εταιρία δεν χρειάστηκε να ξεγελάσει καμία υπηρεσία και το σημαντικότερο να μην έχεις δύο πτώσης και εκατοντάδες νεκρούς... 

Με λίγα λόγια ή ακολουθείς τους νόμους και τις διαδικασίες ή κλείσε το μπας και γλιτώσουμε από περισσότερες πτώσεις...

Λίγο ως πολύ άσχετο... συνήθεια κατάντησε...


άσκημο πράγμα η ιδεοληψία του άγιου κράτους.

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, dieksodo είπε

η αλλη εταιρια δεν εμπλεξε γιατι το αεροσκαφος της ηταν πιο ψηλο και η μηχανη δεν εφτανε πανω απο τα φτερα

το κλεισε το δεν οδηγει μονο σε πτωσεις. οδηγει σε μειωση του ανταγωνισμου και αρα λιγοτερη προοδο δηλαδη ζωες που θα μπορουσαν να σωθουν δε θα σωθουν

π.χ. στην ΕΣΣΔ ειχαν ενα μοντελο αμαξι για 30 χρονια. ποσοι πεθαναν γιατι δεν ειχαν δυνατοτητα για κατι πιο ασφαλες οπως στη δυση? ( απο την αλλη πλευρα πολυ λιγοτεροι ειχαν αμαξι οποτε ηταν οκ)

Δεν είμαι κατά του ανταγωνισμού... είμαι κατά της κομπίνας και του μη υγιούς ανταγωνισμού που βάζει σε κίνδυνο τις ζωές ανθρώπων... αν εσένα σε ικανοποιεί η στάση της εταιρίας που βάζει μπροστά το κέρδος της, τους μετόχους της και στο πολύ βάθος τους υπαλλήλους της και όχι την ασφάλεια των προϊόντων που πουλάει εγώ πάω πάσο...

11 λεπτά πριν, oKoBoko είπε


άσκημο πράγμα η ιδεοληψία του άγιου κράτους.

Ναι πάρα πολύ... το πιο άσχημο όμως είναι η παράφραση λεγομένων από κάτι μποτ...

Επεξ/σία από AtiX
  • Like 1
Δημοσ.
26 λεπτά πριν, AtiX είπε

Ελπίζω να μην εννοείς ότι το κράτος είναι υπεύθυνο για τα δύο δυστυχήματα...

Να σου πω την αλήθεια όλοι μας είμαστε. 

Η Boeing βιάστηκε γιατι η Airbus έβγαλε τα a320neo που έκαναν καλύτερη οικονομία καυσίμου. Οι αεροπορικές εταιρίες λοιπόν άρχισαν να αγοράζουν τα a320 για να μπορούν να προσφέρουν φτηνότερες πτήσεις, γιατί αν δεν το έκαναν θα τους κατάπινε ο ανταγωνισμός. Φταίμε λοιπόν και οι καταναλωτές που θυσιάζουμε την ποιότητα για την φτήνια. Δες τι γίνεται με Ryan Air easy jet κλπες εταιρίες. Με 10 ευρώ εισιτήρια βγάζουν πολλά περισσότερα κέρδη από lufthansa κλπα. Μας έχει φάει η φτήνια. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, AtiX said:

Δεν είμαι κατά του ανταγωνισμού... είμαι κατά της κομπίνας και του μη υγιούς ανταγωνισμού που βάζει σε κίνδυνο τις ζωές ανθρώπων... αν εσένα σε ικανοποιεί η στάση της εταιρίας που βάζει μπροστά το κέρδος της, τους μετόχους της και στο πολύ βάθος τους υπαλλήλους της και όχι την ασφάλεια των προϊόντων που πουλάει εδώ πάω πάσο...

Ναι πάρα πολύ... το πιο άσχημο όμως είναι η παράφραση λεγομένων από κάτι μποτ...

Σαν τα μποτ του αγίου κράτους ένα πράμα. Μακροπρόθεσμα η γραφειοκρατία κάνει κακό. Σε όλους.

α) το κέρδος είναι καλό γιατί κερδίζεται με την εθελούσια συμετοχή των πελατών στην αγορά της επιτυχημένης υπηρεσίας/προϊόντων
β) χωρίς μετόχους να ρισκάρουν τα σκληρα κερδισμένα λεφτά τους (π.χ. γέροι που δούλεψαν μια ζωή και δεν παρασιτούσαν σε βάρος φορολογουμένων και έβαλα υποθήκες τα σπίτια τους)
γ) και χωρίς υπαλλήλους να ανταλλάζουν τον χρόνο τους με ένα καλό μισθό στις θέσεις που δημιούργησε η κακιά εταιρεία που-θέλει-το-κακό-μας-βοήθεια-μας-ψεκάζουν,

για να πας διακοπές π.χ. στην Κούβα και να δεις τα ρουστίκ αυτοκίνητα, πρέπει να ξεκινήσεις κοπηλατώντας, με αυτοσχέδια βάρκα.

Για να μεγιστοποιήσεις την ασφάλεια σου σε αυτόν τον πλανήτη μπορείς να σταματήσεις να περνάς απέναντι από το δρόμο ή να μην πετάξεις με το αεροπλάνο της κακιάς-ούτως-ή-άλλως πολυεθνικιάς.
 

Επεξ/σία από oKoBoko
  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...