Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει σχεδιαστικά λάθη που δεν μπορούν να εξαφανιστούν με software. Ουτε εγώ θα ανέβω ποτέ στο συγκεκριμένο και ας έχω πληρώσει.

 

*μολις ειδα ανεβασε και αλλος το βιντεο.

Επεξ/σία από Te0sX
  • Like 1
  • Απαντ. 115
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Περιμένω με αγωνία όλους αυτούς που λένε τώρα ΄΄εγώ δεν θα ανέβω'' να φτάνουν στη πύλη και να βλέπουν οτι θα πετάξουν με μαξ. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Te0sX είπε

Το συγκεκριμένο αεροπλάνο έχει σχεδιαστικά λάθη που δεν μπορούν να εξαφανιστούν με software. Ουτε εγώ θα ανέβω ποτέ στο συγκεκριμένο και ας έχω πληρώσει.

 

για εμενα όταν ανεβαίνεις σε αεροπλάνο πάντα ρισκάρεις είτε ετσι είτε αλλιως.Το μεγάλο θέμα ειναι οτι ενώ ξέρανε το πρόβλημα θυσιαστικαν 1000 ++ ατομα για το χρήμα.Το "έλα μωρε δε πειραζει μικρές οι πιθανότητες να συμβεί η να ξανασυμβεί", βάζονταν ένα software που δε λειτουργουσε όπως έπρεπε και κάνοντας πατέντα για να κερδίσουν χρόνο σε σχέση με τη airbus και η αποκρυψη στοιχείων για να μην υπάρξουν στο μέλλον αλλα τετοια περιστικά .Δυστηχώς έπεσε κι αλλο ....

1 λεπτό πριν, Razgriz είπε

Περιμένω με αγωνία όλους αυτούς που λένε τώρα ΄΄εγώ δεν θα ανέβω'' να φτάνουν στη πύλη και να βλέπουν οτι θα πετάξουν με μαξ. 

Κοιτα η αλήθεια ειναι,  όταν έχεις δώσει ένα σκασμό λεφτά δύσκολα λές δε μπαίνω αλλα πιθανολογω οταν ταξιδέψω με οικογένεια με το καλό και το δώ,  να κάνω πίσω.... και βεβαίως βέβαιως σιγουρα έχω πετάξει πάνω απο 2 φορές με MAX χωρίς να το ξέρω.  Απλά ρισκάρεις? εγω δε ξέρω, δε μπορώ να απαντήσω....

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, Razgriz είπε

Περιμένω με αγωνία όλους αυτούς που λένε τώρα ΄΄εγώ δεν θα ανέβω'' να φτάνουν στη πύλη και να βλέπουν οτι θα πετάξουν με μαξ. 

Το ίδιο θα έλεγες και στους συγγενείς των θυμάτων από τις δύο πτώσεις του συγκεκριμένου μοντέλου???

Δημοσ.
33 λεπτά πριν, AtiX είπε

Το ίδιο θα έλεγες και στους συγγενείς των θυμάτων από τις δύο πτώσεις του συγκεκριμένου μοντέλου???

Φίλε μου μην παρεξηγείς τα λόγια μου. Λεω ρεαλιστικά οτι πολύ θέλω να δω πόσοι είναι αυτοί που θα δούνε μαξ και θα πουν δεν πετάω. 

Ο λόγος που η αεροπορία είναι εδώ που είναι στις μέρες μας είναι λόγο των ατυχημάτων που έχουν γίνει τα τελευταία 60 χρόνια. Ο λόγος που μπορούμε και ταξιδέυουμε σε αυτές τις τιμές και με τέτοια ασφάλεια έχει κοστίσει πολλές ζωές. 

Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα. 
Μιλάω καθαρά ρεαλιστικά. 

Επισκέπτης
Δημοσ.

Για Boeing δοκιμες ανασφάλειας πες καλυτερα.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Razgriz είπε

Φίλε μου μην παρεξηγείς τα λόγια μου. Λεω ρεαλιστικά οτι πολύ θέλω να δω πόσοι είναι αυτοί που θα δούνε μαξ και θα πουν δεν πετάω. 

Ο λόγος που η αεροπορία είναι εδώ που είναι στις μέρες μας είναι λόγο των ατυχημάτων που έχουν γίνει τα τελευταία 60 χρόνια. Ο λόγος που μπορούμε και ταξιδέυουμε σε αυτές τις τιμές και με τέτοια ασφάλεια έχει κοστίσει πολλές ζωές. 

Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα. 
Μιλάω καθαρά ρεαλιστικά. 

Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτά που γράφεις... 

Το max μπορεί να γίνει ασφαλέστερο αεροπλάνο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χάθηκαν εκατοντάδες ζωές επειδή έτσι το αποφάσισε η εταιρία κατασκευής του...

Όταν πάρει την έγκριση για πτήσεις τότε θα δούμε και ποιός θα θέλει να το αγοράσει, ποιός θα θέλει να το πιλοτάρει και ποιός θα θέλει να επιβιβαστεί...

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, AtiX είπε

Δεν διαφωνώ καθόλου σε αυτά που γράφεις... 

Το max μπορεί να γίνει ασφαλέστερο αεροπλάνο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν χάθηκαν εκατοντάδες ζωές επειδή έτσι το αποφάσισε η εταιρία κατασκευής του...

Όταν πάρει την έγκριση για πτήσεις τότε θα δούμε και ποιός θα θέλει να το αγοράσει, ποιός θα θέλει να το πιλοτάρει και ποιός θα θέλει να επιβιβαστεί...

Στο κομμάτι οτι η Boeing το έκανε επίτηδες ελπίζοντας οτι δεν θα γίνει κάτι μέχρι να το φτιάξουν ώστε  να προλάβουν την  Airbus με τα ΝΕΟ συφωνώ απόλυτα και είναι και κοινό μυστικό αυτή τη στιγμή στο χώρο της αεροπορίας. 

Ελπίζω μόνο από αυτό που έγινε να καταλάβουν οι εταιρείες το πόσο μεγάλο είναι ένα τέτοιο ρίσκο και να μην χαθούν έτσι επιπόλαια και άλλες ζωές στο μέλλον.

  • Like 2
Δημοσ.

Προσωπικά πιστεύω πως το MAX πολύ δύσκολα θα ξαναπάρει άδεια να πετάξει Ευρώπη. Μετά από όλα όσα γίνανε και με τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ Ευρώπης ΗΠΑ να μαίνεται το θεωρώ απίθανο να πάρει άδεια από EASA. Θα χρησιμοποιηθεί σαν μοχλός πίεσης και πολύ καλά θα κάνουν. Τα πράγματα έχουν αγριέψει πολύ στον χώρο και θα ήταν αυτοκτονία για την Ευρωπαϊκή Αεροδιαστημική Βιομηχανία να αφήσει να περάσει ανεκμετάλλευτη τέτοια ευκαιρία να βγάλει νοκ άουτ ένα από τα μεγαλύτερα ατού της Boeing. 

 Άλλες σχετικές ειδήσεις για σκέψη :

1. Η διοίκηση της Easy Jet δέχεται τεράστια πίεση να ακυρώσει μεγάλη παραγγελία στην Airbus.

2. Η Γερμανία μετά από τεράστιες πιέσεις από τον Τραμπ προπαρήγγειλε αμερικάνικα F18! Έχει να αγοράσει αμερικανικό μαχητικό από την δεκαετία του 60 με το F4 Phantom. Εάν η συμφωνία ολοκληρωθεί θα περικόψει κεφάλαια από το πρόγραμμα για την ανάπτυξη του νέου Ευρωπαϊκού μαχητικού θέτοντας εν αμφιβόλω την ανάπτυξή του. Εάν δεν αναπτυχθεί νέο Ευρωπαϊκό μαχητικό η μοναδική επιλογή για τις δυτικές χώρες στα επόμενα 30 χρόνια  θα είναι να αγοράζουν αποκλειστικά αμερικανικά μαχητικά. Λέμε τώρα. Πολλά αν αλλά τίποτα δεν είναι τυχαίο όταν παίζονται τόσα πολλά λεφτά.  

  • Like 2
Δημοσ.
12 ώρες πριν, splanis είπε

ποιες εταιριες εχουν 737max?

Το είχα γράψει, αλλά ίσως δεν φαίνεται καλά.

Eταιρείες που αγόρασαν το ΜAX και πιθανότατα θα το ξαναπεταξουν. Πιθανότατα μετά από κάποιο rename...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Boeing_737_MAX_orders_and_deliveries

Πρώτη πρώτη ύποπτη η Ryanair. Να δούμε αν θα τα παραλάβει....

(Ελπίζω να μην πετάει κανεις με Turkish Airlines έτσι κι αλλιώς...)

Δημοσ.
4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Σε ένα κανάλι ενός εν ενεργεία πιλότου 737 στο YT αναφέρει ότι μπορείς να το κάνεις override. Ίσως το θυμάμαι λάθος, θα ψάξω πάλι το βίντεο. Διαφορετικά I stand corrected..

Μπορείς, αλλά πριν το πρώτο ατύχημα δεν ήταν καν γνωστό στους πιλότους οτι υπάρχει τέτοιο ΄συστημα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, CometRyzen είπε

Μπορείς, αλλά πριν το πρώτο ατύχημα δεν ήταν καν γνωστό στους πιλότους οτι υπάρχει τέτοιο ΄συστημα.

Και μετά το 1ο, που κάτι κυκλοφόρησε, οι πιλότοι στο 2ο ατυχημα στην Αφρική κάτι ήξεραν, κάτι ψιλιαστικαν, το ακύρωσαν το MCAS, το αεροπλάνο "ισιωσε", αλλά δεν μπορούσαν να το ανεβάσουν πιο ψηλά με τίποτα. Πετούσαν με 800χλμ πολύ χαμηλά. Πάνω στην απελπισία τους είπαν, ας το ξαναενεργοποιησουμε μήπως και μπορέσουμε μετά να σηκώσουμε το αεροσκάφος. Μόλις το ξαναενεργοποιησαν, τους κάρφωσε στο έδαφος...

Ποιος θα εμπιστευτει τη software "λυση"? 

Ας γίνουν άλλοι πειραματόζωα...

Επεξ/σία από sattack
  • Sad 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Razgriz είπε

Φίλε μου μην παρεξηγείς τα λόγια μου. Λεω ρεαλιστικά οτι πολύ θέλω να δω πόσοι είναι αυτοί που θα δούνε μαξ και θα πουν δεν πετάω. 

Ο λόγος που η αεροπορία είναι εδώ που είναι στις μέρες μας είναι λόγο των ατυχημάτων που έχουν γίνει τα τελευταία 60 χρόνια. Ο λόγος που μπορούμε και ταξιδέυουμε σε αυτές τις τιμές και με τέτοια ασφάλεια έχει κοστίσει πολλές ζωές. 

Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα. 
Μιλάω καθαρά ρεαλιστικά. 

κοιτα προσωπικά κάθε φορά που μπαίνω σε αεροπλάνο θεωρώ οτι ειναι μια τρέλα , ριψοκίνδυνο και λεω ο ανθρωπος δεν ειναι φτιαγμενος να πετάει, παίζουμε με τους κανονες τις φυσικης για να νικησουμε τη βαρυτητα και αλλες τέτοιες μπούρδες.....οσο περίεργο και να ακουγεται. Βασιζεσαι στη τεχνολογια την αεροναυπιγική , 2 μηχανές και 5 φτερα, 2 πιλοτους και εχεις αποσταση απο το εδαφος 3 χμ δλδ κενό. Ενα ατύχημα με λεωφορειο ας πούμε μπορει να ειναι θανατηφόρο με μεγαλύτερα ποσοστά ας πουμε.........το θεμα ειναι οτι με αεροπλανο απο υψος ειναι αλλιώς... και ας θεωρειται το πιο ασφαλές που για εμενα ειναι σχετικό.Απλα αν σου τύχει ειναι μια και έξω. 

6 λεπτά πριν, sattack είπε

Και μετά το 1ο, που κάτι κυκλοφόρησε, οι πιλότοι στο 2ο ατυχημα στην Αφρική κάτι ήξεραν, κάτι ψιλιαστικαν, το ακύρωσαν το MCAS, το αεροπλάνο "ισιωσε", αλλά δεν μπορούσαν να το ανεβάσουν πιο ψηλά με τίποτα. Πετούσαν με 800χλμ πολύ χαμηλά. Πάνω στην απελπισία τους είπαν, ας το ξαναενεργοποιησουμε μήπως και μπορέσουμε μετά να σηκώσουμε το αεροσκάφος. Μόλις το ξαναενεργοποιησαν, τους κάρφωσε στο έδαφος...

Ποιος θα εμπιστευτει τη software "λυση"? 

Ας γίνουν άλλοι πειραματόζωα...

πωπω το έκανα εικόνα και ανατρίχιασα...

17 λεπτά πριν, CometRyzen είπε

Μπορείς, αλλά πριν το πρώτο ατύχημα δεν ήταν καν γνωστό στους πιλότους οτι υπάρχει τέτοιο ΄συστημα.

Πω ειναι δυνατον ρε γαμώτο, κακη εκπαίδευση ? μη γίνει ντόρος? τι στο καλό οταν κατι ειναι σημαντικο για τη σταθερότητα του αεροσκαφους...δε το επισημαινεις?

Επεξ/σία από nosstrom
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, nosstrom είπε

Πω ειναι δυνατον ρε γαμώτο, κακη εκπαίδευση ? μη γίνει ντόρος? τι στο καλό οταν κατι ειναι σημαντικο για τη σταθερότητα του αεροσκαφους...δε το επισημαινεις?

Δεν το ανέφερε η boeing γιατί μετά θα χρειάζοταν περαίτερω χρόνος για να πάρει έγκριση από την FAΑ. Βιάζοταν να το βγάλει στην αγορά 

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, sattack είπε

Το είχα γράψει, αλλά ίσως δεν φαίνεται καλά.

Eταιρείες που αγόρασαν το ΜAX και πιθανότατα θα το ξαναπεταξουν. Πιθανότατα μετά από κάποιο rename...

https://en.m.wikipedia.org/wiki/List_of_Boeing_737_MAX_orders_and_deliveries

Πρώτη πρώτη ύποπτη η Ryanair. Να δούμε αν θα τα παραλάβει....

(Ελπίζω να μην πετάει κανεις με Turkish Airlines έτσι κι αλλιώς...)

Με Qatar σιγουρα έχω πετάξει με max 🤪 αυτο που μου κάνει εντύπωση και ευτυχως η emirates δεν έχει...

Μόλις τώρα, CometRyzen είπε

Δεν το ανέφερε η boeing γιατί μετά θα χρειάζοταν περαίτερω χρόνος για να πάρει έγκριση από την FAΑ. Βιάζοταν να το βγάλει στην αγορά 

Στοίχισε πολλές ζωές το shortcut ☹️

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...