Superuser3 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 34 λεπτά πριν, tz3s είπε 1ων Απλα η Ελλαδα δεν ειναι ετοιμη για ηλεκτροκινηση. 2ων Μην σχολιαζεται με βαση την μικρη Ελληνικη αγορα. 3ων Το μελλον ειναι η ηλεκτοκινηση (2023 και μετα Αγγλια, η αρχη). 4ων Πολυ σωστη κινηση απο το γκρουπ. 5ων Κριμα που σε 20 χρονια δεν θα νιωθουμε και δεν θα ακουμε τον εσωτερικης καυσης Εμένα προσωπικά δεν θα μου λείψει καθόλου ο εσωτερικής καύσης κινητήρας. 1 1
leonidascaptain Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, stafftw είπε Δεν αφήνω να εννοηθεί τίποτα, απλά σχολιάζω την έρευνα που εμφανίστηκε και είχε τελευταία τα tesla. Χαίρομαι που είσαι τυχερός στο αυτοκίνητο και σου έχει βγεί απροβλημάτιστο, εγώ σε 5 χρόνια είχα θέμα στη μηχανή, καίει λάδια συνεχώς και ένα σωρο άλλα μικροπροβλήματα που με όσους έχω μιλήσει αντίστοιχα έχουν. Δε σχολιάζω αν είναι καλή εταιρεία η vw (προφανώς είναι από τις υπερδυνάμεις) σχολιάζω και εγώ όπως και μερικοί άλλοι εδω μέσα τους τρόπους που μπορεί να τα έχει πετύχει αυτά (όχι πως ο musk πάει πίσω). Τα 'χει οργανώσει μια χαρά το γκρουπ ώστε να καλύπτει κάθε βαλάντιο. Στην σούπερ μίνι κατηγορία πχ. σου δίνει κατά σειρά: Scoda Fabia, Seat Ibiza, VW Polo και Audi A1. Ότι πληρώνεις παίρνεις... 1
bigballon Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 εμείς οι φτωχοί του νότου δεν αγοράζουμε τίποτε από τον πλούσιο βορά. ας καταναλώσουν τα προϊόντα τους μόνοι τους. 1 1
SilverMachine Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 45 λεπτά πριν, tz3s είπε 1ων Απλα η Ελλαδα δεν ειναι ετοιμη για ηλεκτροκινηση. 2ων Μην σχολιαζεται με βαση την μικρη Ελληνικη αγορα. 3ων Το μελλον ειναι η ηλεκτοκινηση (2023 και μετα Αγγλια, η αρχη). 4ων Πολυ σωστη κινηση απο το γκρουπ. 5ων Κριμα που σε 20 χρονια δεν θα νιωθουμε και δεν θα ακουμε τον εσωτερικης καυσης Σωστα. Δεν ανεφερες ομως κ την πικρη πλευρα του θεματος.... Π.χ. οτι γνωριζουμε τα ηλεκτρικα αυτοκινητα απ την δεκαετια του '70 (κ δεν μιλαω για την απολυτη αρχη του θεματος γιατι τοτε παμε 160 χρονια πισω) κ δεν βλεπουμε κανεναν καινουργιο παιχτη στα αυτοκινητα... Μονο τον γιο καποιων ηδη πλουσιων, που ειπε να κανει διαφορα επαγγελματα κ διαλεξε κ τα ηλεκτροκινητα μεσα σε αυτα. (Ο Μασκ κανει μονο δουλειες που εχουν να κανουν με αποικιες σε αλλους πλανητες βασικα- αν το παρατηρησετε. Δεν ειναι ο κολημενος μηχανικος αγωνων που εκανε καινουργια μαρκα(π.χ.)) Οι περισσοτεροι απο εσας δεν υπηρχατε καν, κ καποιοι απο εμας ακουγαμε παιδια τοτε, τους "μεγαλους" να μιλανε για την επερχομενη τεχνολογια που θα αλλαξει την ζωη κ θα σβησει το πετρελαιο κ τις μεγαλες εταιριες απ την αγορα... Αμ δε..... Σιγα σιγα σιγα, κ να τωρα που παλι οι ιδιοι θα πουλανε τα αμαξια, οι ιδιοι θα δινουν μπαταριες, οι ιδιοι θα λαδωνουν τα ανδρικελα πολιτικους για νομοθεσιες που ειναι "για το καλο μας", κ οι ιδιοι θα φτιαξουν δικτυα φορτησης/πωλησεων... Μα ουτε ενας ανθρωπος να βγει κ να κανει μια καλη εταιρια..... Βλεπω τον καταλογο με τις εταιριες που κανουν ηλεκτρικα κ 90% ειναι τα παλια καλα θηρια του πετρελαιου.... Κ αυτες οι 10% μικρες, η ειναι ηδη αγορασμενες απο τις μεγαλες, η περιμενουν να αγοραστουν...... Τα καταφεραν τελικα τα "γνωστα παλιοπαιδα" οπως φαινεται... Θα περασουμε στην καινουργια εποχη της ηλεκτρονικησης με τους ιδιους νταβατζηδες στο κεφαλι μας. Ναι, οκ, σιγουρα ειναι καλυτερα να μην αναπνεουμε τα καυσαερια- αυτο θα ειναι παρα πολυ καλο. Τουλαχιστον θα μπορεσουμε να αναπνευσουμε. Ουτε ειμαι κολημενος με τον βενζινοκινητηρα. Μια χαρα θα επαιρνα ηλεκτρικο. Απλα, ελπιζα.... Οχι για την τελεια ανατροπη, αλλα τουλαχιστον ενα φρεσκαρισμα στο ανακατεμα της τραπουλας.... Θα μου πεις, εδω μας κυβερνανε οι ιδιες οικογενιες απ την δεκαετια του '40 κ μετα, τα αυτοκινητα θα αλλαξουν? Ολα αλλαζουν κ ολα τα ιδια μενουν τελικα..... 4
sadvampire Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 group vag klain main , πάλι καλά τα ηλεκτρικά δεν θα έχουν;( λάδια ,ξίδια, πολλαπλασιαστες,ιντζεκσιο,ιμάντες,καδένες φάκα ντόρο,τρόμπες βενζίνης/πετρελαιου ,αντίσταση βεντιλατερ , αντίσταση απομόνωσης, αντίσταση αντίσταση το μόνο που θα κάνω κτλ.Αν υπάρχουν κάποια από αυτά μέσα ,παρακαλώ τσεκ ε τζιν !!(Παρακαλώ συμπληρώστε τι ξεχνώ)Οι Γερμανοί έκαναν εντατικά μαθήματα τοσα χρόνια από τις χώρες του νότου που κοροϊδεύουν και το έχουν πάει σε άλλο λεβελ ,το εξέλιξαν το ντάρα βερι .
Cell_7 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, JcD είπε Με κάποιο πρόγραμμα που θα κάνει η κυβέρνηση έχει τόσο? Γιατί το βλέπω στα 34200 στον τιμοκατάλογο της Vw. Αντίστοιχο βενζινοκίνητο στα ίδια σχεδόν άλογα από 21.800. Δεν λέει ακόμα κι αν κάνει 29 όπως λες, δεν βγάζει την διαφορά σε καύσιμο ποτέ.! Δεν είμαι σίγουρος αν είναι κάποιο πρόγραμμα αλλά αυτό γράφει. Το ότι συμφέρει είναι ξεκάθαρο σε σχέση με κάποιο βενζινοκίνητο στην ίδια τιμή, λόγο καυσίμου, 0 φορολογία, πολύ λιγότερο service καθώς υπάρχουν λιγότερα κινούμενα αντικείμενα, και πάει λέγοντας. Μην ξεχνάμε ότι τα ηλεκτρικά έχουν όλη τους την ροπή από το 0 οπότε από θέμα απόδοσης δεν πάει πίσω. Spoiler 1
Gparion Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Van group=check group Όχι όχι μόνο στα αυτοκίνητα αλλά σε όλα τουλάχιστον 50 χρόνια μπροστά η Ιαπωνία
jimarass26 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 2 ώρες πριν, nikosjc είπε Για ακόμα μια φορά, θα αναφέρω σε κάποιον που γκρινιάζει για την εξέλιξη της τεχνολογίας (σε ένα τεχνολογικό forum!), ότι όλα από κάπου ξεκινάνε! Προφανώς δε θα μείνεις μια ζωή με αυτονομία 100-300χλμ και πολύωρη φόρτιση. Αλλά για να εξελιχθεί η τεχνολογία κάπως πρέπει να ξεκινήσει και κυρίως να χρηματοδοτηθεί. Εξάλλου δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες -και κυρίως δεν ενδιαφέρεται όλος ο κόσμος να πάει Πάτρα-Αθήνα! "Σήμερα" λοιπόν, ακόμα και στην Ελλάδα, μπορεί μια οικογένεια που έχει δύο αυτοκίνητα, να πάρει το ένα ηλεκτρικό για την πόλη (παιδιά στο σχολείο, δουλειά, ψώνια, κοντινές εκδρομές) και να έχει το άλλο συμβατικό για χρήση (και) σε μακρινές αποστάσεις. "Αύριο", ακόμα και αν δεν εξελιχθούν αρκετά οι μπαταρίες ώστε να φορτίζουν σε 5λ, θα μπορείς να αλλάξεις άμεσα τις άδειες μπαταρίες σου με γεμισμένες (ήδη υπάρχει η τεχνολογία και αρχίζει να υποστηρίζεται από καινούρια οχήματα). Σωστότατος. Ένα αμάξι οικογενειακό τύπου υβριδικό για να έχεις range. Ένα μικρό ηλεκτρικό με leasing για τα της πόλης.
korakios Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Γιαυτό φαγώθηκε η ΕΕ (Γερμανία δηλαδη) να περάσουμε στα ηλεκτρικά ... 3
JcD Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 30 λεπτά πριν, Cell_7 είπε Δεν είμαι σίγουρος αν είναι κάποιο πρόγραμμα αλλά αυτό γράφει. Το ότι συμφέρει είναι ξεκάθαρο σε σχέση με κάποιο βενζινοκίνητο στην ίδια τιμή, λόγο καυσίμου, 0 φορολογία, πολύ λιγότερο service καθώς υπάρχουν λιγότερα κινούμενα αντικείμενα, και πάει λέγοντας. Μην ξεχνάμε ότι τα ηλεκτρικά έχουν όλη τους την ροπή από το 0 οπότε από θέμα απόδοσης δεν πάει πίσω. Απόκρυψη περιεχομένων Καλά εγώ κατέβασα τον τιμοκατάλογο και το γράφει 34200, δεν το είδα αυτό εδώ. Πάντως δεν συμφέρει διότι το βενζινοκίνητο στα ίδια άλογα είναι 8000 ευρώ φθηνότερο. 15000χλμ το χρόνο από 6λτ/100χλμ = 1305 ευρώ με τιμή 1,45 που έχουμε τώρα, βάλε και τέλη κυκλοφορίας 200 λέω εγώ = 1500/8000 = 5 χρόνια για να βγουν τα λεφτά σου αν το φορτίζεις εντελώς τσάμπα. Το κόστος του ρεύματος δεν το έχω υπολογίσει, στα 5 χρόνια οι μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή και το αυτοκίνητο δεν έχει μεταπώληση στην ελλάδα, πεταμένα λεφτά είναι το ηλεκτρικό στην χώρα μας τώρα. Υπάρχει κάτι που υπολογίζω λάθος?
Cell_7 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 3 λεπτά πριν, JcD είπε Το κόστος του ρεύματος δεν το έχω υπολογίσει, στα 5 χρόνια οι μπαταρίες θα θέλουν αλλαγή και το αυτοκίνητο δεν έχει μεταπώληση στην ελλάδα, πεταμένα λεφτά είναι το ηλεκτρικό στην χώρα μας τώρα. Υπάρχει κάτι που υπολογίζω λάθος? Το βασικό είναι ότι, όχι η μπαταρίες δεν θέλουν αλλαγή μετά από 5 χρόνια, έχει προχωρήσει πολύ η τεχνογνωσία της μπαταρίας και στο Golf υπάρχει ένα ποσοστό της μπαταρίας ήδη σε ρεζέρβα για την φθορά, αν δεν υπήρχε αυτό η αυτονομία θα ήταν μεγαλύτερη. Στην τιμή επίσης υπάρχουν πολλά έχτρας που στις βενζινοκίνητες εκδόσεις κοστίζουν. Τώρα αν εσύ κάθε 5 χρόνια αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο οκ πάω πάσο αλλά συνήθως ο κόσμος κρατάει το αυτοκίνητο του για δεκαετία+, οπότε μετά από 5 χρόνια θα έχει γίνει η απόσβεση από πολλούς παράγοντες. Και τι ακριβώς εννοείς δεν έχει μεταπώληση στην Ελλάδα, γιατί; Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει ΠΟΛΥ λιγότερα αντικείμενα που φθείρονται, κάνοντας τα πολύ πιο ανθεκτικά στον χρόνο από θέμα σέρβις. Το ότι είναι αυτόματο είναι επίσης μεγάλο πλας για πολλούς. 1
nvel Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 18 λεπτά πριν, JcD είπε Υπάρχει κάτι που υπολογίζω λάθος? δεν έχεις υπολογίσει την επιδότηση και τα φορολογικά οφέλη
JcD Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 1 λεπτό πριν, Cell_7 είπε Το βασικό είναι ότι, όχι η μπαταρίες δεν θέλουν αλλαγή μετά από 5 χρόνια, έχει προχωρήσει πολύ η τεχνογνωσία της μπαταρίας και στο Golf υπάρχει ένα ποσοστό της μπαταρίας ήδη σε ρεζέρβα για την φθορά, αν δεν υπήρχε αυτό η αυτονομία θα ήταν μεγαλύτερη. Στην τιμή επίσης υπάρχουν πολλά έχτρας που στις βενζινοκίνητες εκδόσεις κοστίζουν. Τώρα αν εσύ κάθε 5 χρόνια αγοράζεις καινούριο αυτοκίνητο οκ πάω πάσο αλλά συνήθως ο κόσμος κρατάει το αυτοκίνητο του για δεκαετία+, οπότε μετά από 5 χρόνια θα έχει γίνει η απόσβεση από πολλούς παράγοντες. Και τι ακριβώς εννοείς δεν έχει μεταπώληση στην Ελλάδα, γιατί; Το ηλεκτρικό αυτοκίνητο έχει ΠΟΛΥ λιγότερα αντικείμενα που φθείρονται, κάνοντας τα πολύ πιο ανθεκτικά στον χρόνο από θέμα σέρβις. Το ότι είναι αυτόματο είναι επίσης μεγάλο πλας για πολλούς. Ας πούμε ότι θα έχει γίνει η απόσβεση στα 5 χρόνια, και στα 7 ή στα 10 θα θες μπαταρίες -αν είσαι τυχερός και δεν χαλάσουν νωρίτερα, παίρνουμε το αισιόδοξο σενάριο- σε φέρνει στο σημείο μηδέν από άποψη κέρδους και πάλι οπότε τσάμπα η ταλαιπωρία των φορτίσεων, τσάμπα η ανησυχία περι αυτονομίας και πάει λέγοντας. Τα μόνα λιγότερα κινούμενα μέρη του ηλεκτρικού έχουν να κάνουν με τον κινητήρα. Βλάβη στον κινητήρα εσωτερικής καύσης θα κοστίσει ίσως τόσο όσο βλάβη στις μπαταρίες του ηλεκτρικού? Έχουν εγγύηση οι μπαταρίες, έχουν εγγύηση όμως και τα μηχανικά μέρη του βενζινοκίνητου, και σε μάρκες όπως την Hyundai 5ετή εγγύηση! Κίνδυνος εκρήξεων των μπαταριών σε σύγκρουση όπως είδαμε στα τέσλα, έλλειψη σημείων φόρτισης, χρονοβόρα φόρτιση, φόρτιση που εξαρτάτε από το ασταθές στα νησιά δύκτιο της δεη και πάει λέγοντας. Τα καινούργια βενζινοκίνητα καίνε πολύ χαμηλά πλέον, 4.9lt/100km έχω εγώ με το audi a1 1000cc turbo 116ps, τα ηλεκτρικά δεν έχουν λόγο ύπαρξης στην ελλάδα προς το παρόν, όποιος μπορεί ας μου αλλάξει γνώμη, πραγματικά μπορεί να είμαι λάθος! 6 λεπτά πριν, nvel είπε δεν έχεις υπολογίσει την επιδότηση και τα φορολογικά οφέλη Να το δούμε το θέμα της επιδότησης, να τα ξανά υπολογίσουμε. Φορολογικά οφέλη σε τι? Δεν έχει τεκμήριο διαβίωσης? Ούτε τα χαμηλά κυβικά έχουν κάποιο σοβαρό τεκμήριο! όποιος δεν μπορεί να καλύψει τεκμήριο για 1000άρι αυτοκίνητο μπορεί να αγοράσει ηλεκτρικό με 30000? 2
Βασίλης_29 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 1 Ιουλίου 2020 4 ώρες πριν, cacofonix-3 είπε Μήπως να ξεκινήσουμε ένα μποϋκοτάζ σε κάθε τι Γερμανικό; Λέω εγώ... Αυτά βαρέθηκα να τα διαβάζω από το 2010. Κάνε μποϋκοτάζ εσύ στα γερμανικά προϊόντα και μετά όταν δεν θα πατήσει γερμανός σε ελληνικό νησί και ξενοδοχείο πήγαινε να τους παρακαλάς. Επίσης, όσο και να θες να αποφύγεις γερμανικά προϊόντα σε διάφορους τομείς δεν το γλιτώνεις λόγω καλής ποιότητας και περιορισμένων εναλλακτικών επιλογών. 4 ώρες πριν, Bil79 είπε Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ε; Τρομερή ιδέα! Θα ξεκινάω να κάνω Πάτρα - Αθήνα και θα σταματάω στην Κόρινθο 2-3 ώρες να φορτίσω... Αλλά ξέχασα, αυτά είναι για μέσα στην πόλη, για τα ταξίδια θα έχω κι ένα εσωτερικής καύσης. Γιατί πάνω απ όλα η οικολογία... Conclusion: ας φτιαξουν πρωτα ενα smartphone που να έχει 2 μέρες αυτονομία και μετά ας φτιάξουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Κάτσε να πληρώνεις 100 ευρώ το μήνα για βενζίνη και σε λίγο αυξημένα τέλη κυκλοφορίας. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα