Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, Bil79 είπε

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ε; Τρομερή ιδέα!

Θα ξεκινάω να κάνω Πάτρα - Αθήνα και θα σταματάω στην Κόρινθο 2-3 ώρες να φορτίσω...

Αλλά ξέχασα, αυτά είναι για μέσα στην πόλη, για τα ταξίδια θα έχω κι ένα εσωτερικής καύσης. Γιατί πάνω απ όλα η οικολογία...

Conclusion: ας φτιαξουν πρωτα ενα smartphone που να έχει 2 μέρες αυτονομία και μετά ας φτιάξουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

Κάποια ηλεκτρικά φορτίζουν σε μισή ώρα. Πίνεις ένα γρήγορο καφέ και φεύγεις. Βέβαια αν έχεις και οικογένεια μαζί και αρχίζουν και γκρινιάζουν είναι άλλο θέμα. Σου κοστίζει και κάποια παγωτά η όλη υπόθεση....για να καλμάρεις τα πλήθη,

  • Like 2
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Bil79 είπε

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο ε; Τρομερή ιδέα!

Θα ξεκινάω να κάνω Πάτρα - Αθήνα και θα σταματάω στην Κόρινθο 2-3 ώρες να φορτίσω...

Αλλά ξέχασα, αυτά είναι για μέσα στην πόλη, για τα ταξίδια θα έχω κι ένα εσωτερικής καύσης. Γιατί πάνω απ όλα η οικολογία...

Conclusion: ας φτιαξουν πρωτα ενα smartphone που να έχει 2 μέρες αυτονομία και μετά ας φτιάξουν και ηλεκτρικά αυτοκίνητα. 

 

Για ακόμα μια φορά, θα αναφέρω σε κάποιον που γκρινιάζει για την εξέλιξη της τεχνολογίας (σε ένα τεχνολογικό forum!), ότι όλα από κάπου ξεκινάνε!

Προφανώς δε θα μείνεις μια ζωή με αυτονομία 100-300χλμ και πολύωρη φόρτιση. Αλλά για να εξελιχθεί η τεχνολογία κάπως πρέπει να ξεκινήσει και κυρίως να χρηματοδοτηθεί. Εξάλλου δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες -και κυρίως δεν ενδιαφέρεται όλος ο κόσμος να πάει Πάτρα-Αθήνα!

"Σήμερα" λοιπόν, ακόμα και στην Ελλάδαμπορεί μια οικογένεια που έχει δύο αυτοκίνητα, να πάρει το ένα ηλεκτρικό για την πόλη (παιδιά στο σχολείο, δουλειά, ψώνια, κοντινές εκδρομές) και να έχει το άλλο συμβατικό για χρήση (και) σε μακρινές αποστάσεις.

"Αύριο", ακόμα και αν δεν εξελιχθούν αρκετά οι μπαταρίες ώστε να φορτίζουν σε 5λ, θα μπορείς να αλλάξεις άμεσα τις άδειες μπαταρίες σου με γεμισμένες (ήδη υπάρχει η τεχνολογία και αρχίζει να υποστηρίζεται από καινούρια οχήματα).

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, Bil79 είπε

Θα ξεκινάω να κάνω Πάτρα - Αθήνα και θα σταματάω στην Κόρινθο 2-3 ώρες να φορτίσω...

Πάτρα - Αθήνα 211 χιλιόμετρα.

Το VW e-Gold που αρχίζει από 29.000 έχει αυτονομία 316 χιλιόμετρα, οπότε σου φτάνει να πας και το φορτίζεις το βράδυ για να γυρίσεις, απλά τα πράγματα.

Επεξ/σία από Cell_7
  • Like 1
Δημοσ.

Κρίμα που θα σταματήσουν το φυσικό αέριο για να επικεντρωθούν στα ηλεκτρικά.Φυσικο αέριο ότι καλύτερο για εμένα αυτή τη στιγμή.Το ηλεκτρικό που θα το φορτίζεις;

Άσε που για να φορτίσουν οι μπαταρίες θέλουν 20 ώρες. . Γρήγορη φόρτιση παίζει αλλά πόσες φορές θα το αντέξουν οι μπαταρίες;

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, parlapipas25 είπε

Κρίμα που θα σταματήσουν το φυσικό αέριο για να επικεντρωθούν στα ηλεκτρικά.Φυσικο αέριο ότι καλύτερο για εμένα αυτή τη στιγμή.Το ηλεκτρικό που θα το φορτίζεις;

Άσε που για να φορτίσουν οι μπαταρίες θέλουν 20 ώρες. . Γρήγορη φόρτιση παίζει αλλά πόσες φορές θα το αντέξουν οι μπαταρίες;

 

Οι νέες μπαταρίες είναι φτιαγμένες για γρήγορη φόρτιση. Δεν κάνεις overclocking με το fast charge...Και δεν θέλουν 20 ώρες θέλουν κατά μέσο όρο 8 ώρες σε Home charger. Βέβαια πρέπει να έχεις υποδομή για home charger...Αυτό είναι και το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά την γνώμη μου. Από όσο έχω ακούσει υπάρχουν ταχυφορτιστές στην Αθήνα (Είμαι από Θεσσαλονίκη). Αλλά δεν ξέρω αν οι συγκεκριμένοι είναι τελευταίας τεχνολόγιας (Δες τελευταία έκδοση supercharger της Tesla). Άρα δεν είναι και του μισαώρου αλλά του 1-2ώρου.

Μόλις τώρα, nikosjc είπε

 

Για ακόμα μια φορά, θα αναφέρω σε κάποιον που γκρινιάζει για την εξέλιξη της τεχνολογίας (σε ένα τεχνολογικό forum!), ότι όλα από κάπου ξεκινάνε!

Προφανώς δε θα μείνεις μια ζωή με αυτονομία 100-300χλμ και πολύωρη φόρτιση. Αλλά για να εξελιχθεί η τεχνολογία κάπως πρέπει να ξεκινήσει και κυρίως να χρηματοδοτηθεί. Εξάλλου δεν έχουν όλοι τις ίδιες ανάγκες -και κυρίως δεν ενδιαφέρεται όλος ο κόσμος να πάει Πάτρα-Αθήνα!

"Σήμερα" λοιπόν, ακόμα και στην Ελλάδαμπορεί μια οικογένεια που έχει δύο αυτοκίνητα, να πάρει το ένα ηλεκτρικό για την πόλη (παιδιά στο σχολείο, δουλειά, ψώνια, κοντινές εκδρομές) και να έχει το άλλο συμβατικό για χρήση (και) σε μακρινές αποστάσεις.

"Αύριο", ακόμα και αν δεν εξελιχθούν αρκετά οι μπαταρίες ώστε να φορτίζουν σε 5λ, θα μπορείς να αλλάξεις άμεσα τις άδειες μπαταρίες σου με γεμισμένες (ήδη υπάρχει η τεχνολογία και αρχίζει να υποστηρίζεται από καινούρια οχήματα).

 

Παρόλα αυτά η αλλαγή δεν νομίζω να μπορεί να γίνει κατά την διάρκεια του ταξιδιού λόγω του όγκου που πιάνουν ενδεχομένως οι φορτισμένες μπαταρίες. Αλλά ναι ακόμη και τώρα υπάρχουν αμάξια. Φορτιστές δεν υπάρχουν για την συγκεκριμένη αυτονομία που έχουν αυτή την στιγμή. Στην Ελλάδα λέμε ότι είναι άσχημη η αυτονομία και σε όλο τον υπόλοιπο κόσμο τα κράτη δίνουν βάρος στην αύξηση των φορτιστών. Μιά ζωή βλέπουμε το δένδρο και όχι το δάσος...

Δημοσ.

Οι 8.000 υπάλληλοι ήδη εκπαιδεύονται για να χειρίζονται συστήματα υψηλής τάσης με την εκπαίδευση να ολοκληρώνεται εντός του 2020.

 

Όσο εκπαιδεύονται πληρώνονται ή όπως στο Ελλάντα; 

Και εμάς μας έκαναν "εκπαίδευση" αλλά προσπαθούσαν να πάρουν μόνο την επιδότηση.

Δημοσ.

1ων Απλα η Ελλαδα δεν ειναι ετοιμη για ηλεκτροκινηση. 
2ων Μην σχολιαζεται με βαση την μικρη Ελληνικη αγορα.
3ων Το μελλον ειναι η ηλεκτοκινηση (2023 και μετα Αγγλια, η αρχη).
4ων Πολυ σωστη κινηση απο το γκρουπ.

5ων Κριμα που σε 20 χρονια δεν θα νιωθουμε και δεν θα ακουμε τον εσωτερικης καυσης

  • Like 2
Δημοσ.

Για το θέμα με τους οικιακούς φορτιστές, έχετε υπ' όψιν σας ότι τα δεδομένα αλλάζουν γρήγορα:

https://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/Oi-fortistes-allazoyn-tis-oikodomes_204265.asp

Αναφορά σε κείμενο

-Στα νέα κτίρια (νοούνται όσα θα κατασκευαστούν με οικοδομικές άδειες που θα εκδοθούν μετά το Μάρτιο του 2021) θα εγκαθίστανται υποχρεωτικά υποδομή (καλωδιώσεις κλπ.) για εγκατάσταση φορτιστών στις θέσεις στάθμευσης. Στα κτίρια κατοικιών με περισσότερες από δέκα θέσεις στάθμευσης, η υποδομή θα κατασκευάζεται με την προοπτική να εγκατασταθούν φορτιστές σε όλες τις θέσεις στάθμευσης. Στα κτίρια μικτής χρήσης με περισσότερες από δέκα θέσεις στάθμευσης, η πρόβλεψη (που απορρέει και από την Κοινοτική νομοθεσία) είναι για ένα φορτιστή ανά πέντε θέσεις στάθμευσης

 

Γενικά η αγορά κινείται ταχύτατα προς την ηλεκτροκίνηση και δεν φαίνεται να αλλάζει αυτό το trend, θα είναι επένδυση δεκαετιών όσο και να αντιστέκονται κάποιοι για διάφορους λόγους.

Δημοσ.

Αξιοπιστία στο φουλ.θα έχει όπως πάντα!Θα μπλοκάρουν όλα για πλάκα με τόσα ηλεκτρονικά!Ήδη βγάζει προβλήματα χωρίς λόγο φαντάσου τι θα συμβεί στο μέλλον αν δεν συνετιστουν σε αυτό το τομέα!

Δημοσ.

Κάτι σαν το Αλβανός τουρίστας που λέγαμε παλιά δηλαδή 😅 Άκου Volkswagen electric cars 🤣

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, Cell_7 είπε

Το VW e-Gold που αρχίζει από 29.000 έχει αυτονομία 316 χιλιόμετρα, οπότε σου φτάνει να πας και το φορτίζεις το βράδυ για να γυρίσεις, απλά τα πράγματα.

Με κάποιο πρόγραμμα που θα κάνει η κυβέρνηση έχει τόσο? Γιατί το βλέπω στα 34200 στον τιμοκατάλογο της Vw. Αντίστοιχο βενζινοκίνητο στα ίδια σχεδόν άλογα από 21.800. Δεν λέει ακόμα κι αν κάνει 29 όπως λες, δεν βγάζει την διαφορά σε καύσιμο ποτέ.! 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...