777andreas777 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 36 λεπτά πριν, tutuyo είπε Στην Φιλανδια πχ με ενα αντιστοιχο αριθμο οχηματων (περι τα 4,5εκ), το ποσοστο με ελλειψεις ειναι στο 27%. Eνδιαφέρον αυτό, αλλά η Φιλανδία έχει και χιόνια όλο το χρόνο, άλλους δρόμους και επιφάνειες και μπορεί, σίγουρα μάλλον, και πιο αυστηρούς κανόνες. Γενικά αυτές οι συγκρίσεις όποτε μας βολεύει με την Σκανδιναβία και ανάποδα είναι άτοπες πολλές φορές. Δεν νομίζω ένα αμάξι σε άσφαλτο κυρίως με λογική χρήση και μεσογειακές συνθήκες να βγάζει τα ίδια προβλήματα στην Φινλανδία. Τουλάχιστον από αυτά που ελέγχονται στα ΚΤΕΟ. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2020 από 777andreas777
Joshua21 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 14 λεπτά πριν, tutuyo είπε Προφανως το "δεν υπαρχει ελεγχος ΚΤΕΟ" ειναι σαρκαστικο. Όπως λέμε δεν υπάρχει παίκτης κουρμπελης.Εαν σε βοηθησει να το αντιληφθεις καλυτερα, ας το πουμε δεν υπαρχει επαρκης ελεγχος Όχι δεν με βοηθάει γιατί το ότι "δεν υπαρχει επαρκης ελεγχος" είναι δικός σου ισχυρισμός, δεν προκύπτει από κάπου. 17 λεπτά πριν, tutuyo είπε ναι to 5% επι συνολου 5εκ οχηματων ειναι ενα αστειο νουμερο. Στην Φιλανδια πχ με ενα αντιστοιχο αριθμο οχηματων (περι τα 4,5εκ), το ποσοστο με ελλειψεις ειναι στο 27%. Καταρχήν το 5% της Ελλάδας αφορά αυτοκίνητα που κόπηκαν (σοβαρές ελλείψεις) το οποίο καμία σχέση δεν έχει με το 27% της Φιλανδίας το οποίο αφορά γενικώς ελλείψεις άρα ΚΑΙ τα οχήματα που ΔΕΝ κόπηκαν (σοβαρές + δευτερεύουσες ελλείψεις). Αλλά το κυριότερο είναι πως το νούμερο των 120.000 στην Ελλάδα δεν είναι πραγματικό, και αυτό γιατί το υπουργείο μεταφορών δεν ανακοινώνει το πόσα οχήματα βρέθηκαν με σοβαρές ελλείψεις, είναι απλά εκτίμηση των ΙΚΤΕΟ... Με λίγα λόγια μαθηματικά από τα Lidl...
agnostos13 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Joshua21 είπε Όχι δεν με βοηθάει γιατί το ότι "δεν υπαρχει επαρκης ελεγχος" είναι δικός σου ισχυρισμός, δεν προκύπτει από κάπου. Καταρχήν το 5% της Ελλάδας αφορά αυτοκίνητα που κόπηκαν (σοβαρές ελλείψεις) το οποίο καμία σχέση δεν έχει με το 27% της Φιλανδίας το οποίο αφορά γενικώς ελλείψεις άρα ΚΑΙ τα οχήματα που ΔΕΝ κόπηκαν (σοβαρές + δευτερεύουσες ελλείψεις). Αλλά το κυριότερο είναι πως το νούμερο των 120.000 στην Ελλάδα δεν είναι πραγματικό, και αυτό γιατί το υπουργείο μεταφορών δεν ανακοινώνει το πόσα οχήματα βρέθηκαν με σοβαρές ελλείψεις, είναι απλά εκτίμηση των ΙΚΤΕΟ... Με λίγα λόγια μαθηματικά από τα Lidl... Στην πραγματικότητα μπορεί να είναι και λιγότερα... Αλήθεια, υπάρχει ελάχιστη ποσόστωση των αυτοκινήτων που πρέπει να κόβονται ωστέ να θεωρείται οτι κάνουν όντως σωστά τη δουλειά τους ή ο καθένας δηλώνει ότι και όσα θέλει; Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2020 από agnostos13
Joshua21 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Στην πραγματικότητα μπορεί να είναι και λιγότερα... Ή και περισσότερα... Χωρίς επίσημα στοιχεία δεν μπορείς να βγάλεις κανένα ασφαλές συμπέρασμα.
ge0rgi0s Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Το υπουργείο μεταφορών στην σελίδα του από το 2017 και μετά περνά τα μηνιαία στατιστικά των τεχνικών ελέγχων που πραγματοποιούνται στο σύνολο τους . Οι ΄λίστες προφανώς και είναι επίσημες , είναι μηνιαίες , χωρισμένες ανά περιφέρεια , κατηγορία ελέγχου , κατηγορία οχήματος και φαίνεται και το αποτέλεσμα του ελέγχου. Αναλύοντας τις λίστες βγαίνουν πολλά χρήσιμα ( πραγματικά - επίσημα ) συμπεράσματα .
Joshua21 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, ge0rgi0s είπε Το υπουργείο μεταφορών στην σελίδα του από το 2017 και μετά περνά τα μηνιαία στατιστικά των τεχνικών ελέγχων που πραγματοποιούνται στο σύνολο τους . Οι ΄λίστες προφανώς και είναι επίσημες , είναι μηνιαίες , χωρισμένες ανά περιφέρεια , κατηγορία ελέγχου , κατηγορία οχήματος και φαίνεται και το αποτέλεσμα του ελέγχου. Αναλύοντας τις λίστες βγαίνουν πολλά χρήσιμα ( πραγματικά - επίσημα ) συμπεράσματα . Έχεις δίκιο, δεν το είχα υπόψιν, είχα μείνει σε κάποια δημοσιεύματα που έλεγαν ότι το ΥΜΕ δεν δίνει στοιχεία: " Στην Ελλάδα το αντίστοιχο ποσοστό δεν ξεπερνά το 5% (δική μας εκτίμηση λόγω αδυναμίας ενημέρωσης από το ΥΜΕ)" https://www.auteco.gr/kteo-finlandia-vs-ellada/
ge0rgi0s Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Τα τελευταία χρόνια , το ποσοστό με σοβαρές ελλείψεις στα επιβατικά οχήματα όντως είναι γύρω στο 5% ( μέσος όρος ). Το αντίστοιχο ποσοστό για βαρέα οχήματα είναι λίγο μεγαλύτερο .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα