SabotazNic Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 1 ώρα πριν, johnpap21 είπε φοβάμαι αν το ρισκάρω με DOA μην πέσω σε χειρότερο panel. σε αυτην την περιπτωση μπορεις απλα να χρησιμοποιησεις τις 14 μερες υπαναχωρησης 1
Doubt Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 45 λεπτά πριν, SabotazNic είπε σε αυτην την περιπτωση μπορεις απλα να χρησιμοποιησεις τις 14 μερες υπαναχωρησης Αυτό ισχύει αν δεν το ανοίξεις καν, οπότε δεν θα ξέρεις αν έχει πρόβλημα. Μόνο zero pixel αν έχει είσαι καλυμμένος 100% 1
SabotazNic Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, Doubt είπε Αυτό ισχύει αν δεν το ανοίξεις καν, οπότε δεν θα ξέρεις αν έχει πρόβλημα. Αυτο ποιος σου το ειπε? Ισχυει ακομα και αν το ανοιξεις Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2020 από SabotazNic 1
Doubt Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 24 λεπτά πριν, SabotazNic είπε Αυτο ποιος σου το ειπε? Ισχυει ακομα και αν το ανοιξεις Μπορώ να έχω καινούργιο κάθε 2 βδομάδες τότε. Σου φαίνεται λογικό;; Αν το πας πίσω ανοιγμένο, θα σου πιστώσουν μικρότερο ποσό και θα πάει για πώληση στο "stock house"(ή όπως λέγεται) με χαμηλότερη τιμή. 1
makhs5 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 4 λεπτά πριν, Doubt είπε Μπορώ να έχω καινούργιο κάθε 2 βδομάδες τότε. Σου φαίνεται λογικό;; Αν το πας πίσω ανοιγμένο, θα σου πιστώσουν μικρότερο ποσό και θα πάει για πώληση στο "stock house"(ή όπως λέγεται) με χαμηλότερη τιμή. Εγω παντως απο το public, ειχα παρει ενα tablet παλιοτερα, και δεν μου εκανε οπως το δουλεψα λιγο και το επεστρεψα μετα απο 2 μερες, και μου κανανε κανονικα επιστροφη χρηματων Απλα τους ειπα δεν με ικανοποιει Δεν ξερω βεβαια το eshop αν δεχτει το ιδιο να κανει 1
Doubt Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 5 λεπτά πριν, makhs5 είπε Εγω παντως απο το public, ειχα παρει ενα tablet παλιοτερα, και δεν μου εκανε οπως το δουλεψα λιγο και το επεστρεψα μετα απο 2 μερες, και μου κανανε κανονικα επιστροφη χρηματων Απλα τους ειπα δεν με ικανοποιει Δεν ξερω βεβαια το eshop αν δεχτει το ιδιο να κανει Είναι στη διακριτική τους ευχέρεια να σε εξυπηρετήσουν ΑΝ θέλουν. Υποχρεωμένοι δεν είναι πάντως, ευνόητο το γιατί.
SabotazNic Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 19 λεπτά πριν, Doubt είπε Είναι στη διακριτική τους ευχέρεια να σε εξυπηρετήσουν ΑΝ θέλουν. Υποχρεωμένοι δεν είναι πάντως, ευνόητο το γιατί. https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_el.htm Μάλλον δεν ξέρεις τα δικαιώματα σου ως καταναλωτής. Ναι, αν κάθε 2 εβδομάδες επιστρέφεις κάτι σε ένα κατάστημα επί 5 μήνες, θα αρνηθούν κάποια στιγμή την επιστροφή με πάτημα ότι καταχράστηκες αυτό το δικαίωμα. Και νομικά να τους πας δηλαδή, θα αποδείξουν ότι γίνεται αυτή η δουλειά συνέχεια, και πολύ πιθανόν να χάσεις. 1
7nisiotis Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Από 13-Αυγουστου έχει εγκριθεί να σταλεί οθόνη αντικατάστασης από την Aoc και ακόμα περιμένω. Σημείωση: 4- περίπου dead pixels έχει η οθόνη και στο κάτω μέρος του "κάδρου" αριστερά από το λογότυπο AOC είναι σαν να μην είχε κολλήσει καλά το πάνελ στο "σασί". Δε φαίνεται ούτε επηρεάζει κάτι. Τυχαία το είδα πριν κανα μήνα. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2020 από 7nisiotis 1
johnpap21 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Λοιπόν κατά πάσα πιθανότητα θα την κρατήσω. Την έψαξα εξονυχιστικά και άλλο πρόβλημα δεν είδα, π.χ. έχει IPS Glow σε λογικά πλαίσια, καθόλου bleeding, δεν έχει θέμα με uniformity κτλ. Να μπω στη διαδικασία να σκαλίσω τα πράγματα και να πέσω σε κάτι χειρότερο να μου λείπει... Στο κάτω κάτω αν παρουσιάσει κάποιο άλλο σοβαρότερο θέμα με καλύπτει η εγγύηση. Τώρα αν στην πορεία μου προκύψουν κι άλλα καμένα pixels τι να πω... θα δούμε... Μερικές εντυπώσεις για την οθόνη: Τα ηχεία της είναι διακοσμητικά, αλλά προφανώς όσοι την αγοράσαμε δεν την πήραμε γι' αυτό. Για IPS panel δεν έχει καλές γωνίες θέασης κάτι που με παραξένεψε... Στα θετικά τα χρώματά της, το menu το βρήκα ok (υπάρχει και software για βασικές ρυθμίσεις), η ρυθμιζόμενη βάση είναι φανταστική και φυσικά τα 144 Hz που καταλαβαίνεις αμέσως τη διαφορά στην ομαλότερη κίνηση των παραθύρων και του mouse pointer. Έχει θύρες που θα υπερκαλύψουν τους πάντες δηλ. 1x Display Port, 2x HDMI ακόμα και D-SUB! Οπότε, για παράδειγμα μπορείς να έχεις επάνω το main PC, 2 κονσόλες και ένα «αρχαίο» PC στην D-SUB. Υπάρχει ξεχωριστό κουμπί που κάνει εναλλαγή στις θύρες κι αν πρόσεξα καλά στις ρυθμίσεις κάτι πήρε το μάτι μου για auto detection στο σήμα, αλλά δεν έχω συνδέσει κάτι άλλο αυτή τη στιγμή για να δω αν θα γυρίσει σε άλλη θύρα όταν ανοίξει π.χ. μια κονσόλα. Τα υπόλοιπα για τα παιχνίδια λίγο πολύ όλοι τα ξέρετε, οπότε δεν θα επεκταθώ εκεί. Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2020 από johnpap21
Doubt Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Αναφορά σε κείμενο Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν που αγόρασα στο διαδίκτυο εάν δεν μου αρέσει; ΝΑΙ. Μετά την παραλαβή ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας που αγοράσατε στο διαδίκτυο, έχετε προθεσμία 14 ημερών για να αποφασίσετε αν θα το κρατήσετε ή όχι. Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για αγορές: ευπαθών προϊόντων σφραγισμένων προϊόντων που δεν μπορούν να επιστραφούν αφού αποσφραγιστούν https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/faq/index_el.htm
SabotazNic Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 4 ώρες πριν, Doubt είπε Ωστόσο, το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει, μεταξύ άλλων, για αγορές: ευπαθών προϊόντων σφραγισμένων προϊόντων που δεν μπορούν να επιστραφούν αφού αποσφραγιστούν Δεν βλέπω να λέει πουθενά ότι δεν μπορείς να επιστρέψεις κανένα ανοιγμένο προϊόν. Έλα και μια αναζήτηση να κάνεις, ακόμα και εδώ στο φόρουμ, θα δεις αρκετές περιπτώσεις επιστροφών με ανοιγμένες συσκευασίες. Πως ξέρεις ότι ένα προϊόν δεν θα σου αρέσει, αν δεν το ανοίξεις? Food for thought. /offtopic
DownUNDERground Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Doubt το δεύτερο πόιντ, έτσι όπως είναι διατυπωμένο μάλλον εννοεί για ειδικές περιπτώσεις. Πως λέμε στα ρούχα δεν επιστρέφονται εσώρουχα πχ. Κι εγώ έχω γυρίσει ανοιγμένο προϊόν με υπαναχώρηση και συγκεκριμένα αυτό: https://www.canon.gr/for_home/product_finder/photo-storage/cs100/ Γιατί η υλοποίηση του είναι σκέτη απογοήτευση και ουσιαστικά είναι χρήσιμο μόνο αν έχεις συγκεκριμένα canon φωτογραφική. Που και τότε πάλι παίζεται.
Doubt Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δεκτές οι ενστάσεις, φαίνεται πως τα πράγματα δεν είναι άσπρο/μαύρο. Δείτε και μια ελληνική πηγή και πως θα μπορούσε ο έμπορος να αντιδράσει. Πάντα να είστε επιφυλακτικοί και μην παίρνετε τίποτα ως δεδομένο. Μακάρι όλα πάντοτε να πηγαίνουν κατ' ευχήν. Δεν θα επεκταθώ άλλο, sorry για το offtopic. Αναφορά σε κείμενο 3. Έκανα αγορά κινητού τηλεφώνου μέσω διαδικτύου και ενώ επέστρεψα άθικτο το προϊόν, δε μου επιστρέφουν χρήματα γιατί αποσφράγισα τη συσκευασία. Δηλώνουν ότι το έχουν αναφέρει και στους όρους χρήσης του ηλεκτρονικού τους καταστήματος. Είναι νόμιμο; Τα ηλεκτρονικά καταστήματα υποχρεούνται να ενημερώνουν τους καταναλωτές, μεταξύ άλλων, για το κατά το Ν.2251/94 δικαίωμα υπαναχώρησης από σύμβαση από απόσταση, τις προϋποθέσεις, την προθεσμία και τις διαδικασίες άσκησής του, χωρίς να επιβάλλουν πρόσθετους περιορισμούς που δεν προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, όπως η μη αποσφράγιση της συσκευασίας. Σε περίπτωση μη αναγνώρισης του δικαιώματος υπαναχώρησης από τον πωλητή, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στη Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή. Επισημαίνεται ότι εάν ο καταναλωτής έχει προβεί σε διαχείριση των αγαθών άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών, τότε φέρει την ευθύνη για τυχόν μείωση της αξίας τους και ο προμηθευτής μπορεί να του επιστρέψει ποσό μικρότερο από το ποσό αγοράς. http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/ 1
DownUNDERground Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 39 λεπτά πριν, Doubt είπε Δεκτές οι ενστάσεις, φαίνεται πως τα πράγματα δεν είναι άσπρο/μαύρο. Ακριβώς έτσι είναι. Εγώ πχ. το γύρισα στα Mediamarkt. Δεν είναι καθόλου απίθανο σε ένα συνοικιακό μαγαζάκι να προσπαθούσαν να το αποφύγουν. Κι εγώ βέβαια το άνοιξα με μέγιστη προσοχή, επειδή είχα από την αρχή μια υποψία ότι μπορεί να μη με ικανοποιήσει. Και το έκλεισα έτσι ώστε να είναι πραγματικά άθικτο. Και από το κείμενο του Υπουργείο που παρέθεσες πάντως, τυπικά το ίδιο συμπέρασμα τεκμαίρεται. Ότι μπορείς να ανοίξεις τη συσκευασία. Απλά το αν προσπαθήσει κάποιος μαγαζάτορας να στο χρεώσει ότι αλλοίωσες την κατάσταση του προϊόντος, προφανώς μπορείς να μπλέξεις σε γκρίζα ζώνη. Στα μεγάλα καταστήματα πάντως που δεν τους παίρνει να τα μασάνε, θεωρώ ότι δεν υπάρχει πρόβλημα. Ξέρω και για το Amazon περιπτώσεις επιστροφής, απλά επειδή δεν κάνει το προϊόν στον χρήστη. Επεξ/σία 17 Οκτωβρίου 2020 από DownUNDERground
k_dinos Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2020 Εγώ πάντως από e-shop που παρέλαβα με ένα καμένο pixel την επέστρεψα και πήρα άλλη. Δείτε τις πρώτες σελίδες του θέματος για λεπτομέρειες αν θέλετε
Προτεινόμενες αναρτήσεις