Προς το περιεχόμενο

AOC 24g2u 169E


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, ProdromoTh είπε

Καλησπέρα παιδιά και από μένα! Έκανα κι εγώ παραγγελία στις 17/10 και η παραλαβή έγινε στις 30/10. Στην αρχή όλα καλά, κανένα dead/hot pixel υποτίθεται διπλοτσεκαρισμενο. Υπήρχε λίγο bleeding κάτω αριστερά αλλά λέω εντάξει αποδεκτό για IPS. Ενώ την απολάμβανα σε ένα βιντεάκι στο YouTube σε 21:9 αναλογία παρατηρώ κάτω δεξιά μια πράσινη κουκκίδα. Λέω ωχ. Το ψάχνω βλέπω ότι όντως είναι κολλημένα sub-pixel κόκκινο-μπλε. Δοκίμασα να τα ξεκολλήσω με το γνωστό πρόγραμμα για 25 λεπτά τίποτα. Μετά από το σεντονάκι αυτό, το ερώτημα είναι:
1. Να ζητήσω αντικατάσταση με την ίδια οθόνη; Η θα πέσω σε χειρότερη;

2. Να πάρω πίσω τα χρήματα μου και να επιλέξω άλλη εταιρία;

3. Να την κρατήσω με το σκεπτικό να μην πέσω σε χειρότερη;

Επίσης όπως αναφέρει το eShop σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει απόθεμα γίνεται αντικατάσταση με ίδιας αξίας προϊόν ή μεγαλύτερης. 
 

Εικόνες: (στο ίδιο σημείο με διαφορετικό φόντο)

https://ibb.co/gDNG8kN
https://ibb.co/hdSyVRM
https://ibb.co/HDhzHHn
https://ibb.co/s6FX1X4
https://ibb.co/w4VnxC7

Τόσα πολλά προβλήματα έχει η συγκεκριμμένη οθόνη πια;

Ποιο πρόγραμμα είναι αυτό;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το site που τσέκαρα την οθόνη για dead/hot pixel είναι αυτό: http://lcdtech.info/en/tests/dead.pixel.htm

Το πρόγραμμα με το οποίο προσπάθησα να φτιάξω τα sub-pixel είναι το εξής: Rizonesoft Pixel Repair https://www.softpedia.com/get/Multimedia/Graphic/Graphic-Others/Rizone-Pixel-Repair.shtml

Αναφορά σε κείμενο
13 λεπτά πριν, Aurumnus είπε

Ποιο πρόγραμμα είναι αυτό;

 

Αναφορά σε κείμενο

Τόσα πολλά προβλήματα έχει η συγκεκριμμένη οθόνη πια;

Ε είναι να μη σου τύχει όπως λένε και οι υπόλοιποι. Σα τζόγος ένα πράγμα

Επεξ/σία από ProdromoTh
  • Like 1
Δημοσ.
40 λεπτά πριν, ProdromoTh είπε

Καλησπέρα παιδιά και από μένα! Έκανα κι εγώ παραγγελία στις 17/10 και η παραλαβή έγινε στις 30/10. Στην αρχή όλα καλά, κανένα dead/hot pixel υποτίθεται διπλοτσεκαρισμενο. Υπήρχε λίγο bleeding κάτω αριστερά αλλά λέω εντάξει αποδεκτό για IPS. Ενώ την απολάμβανα σε ένα βιντεάκι στο YouTube σε 21:9 αναλογία παρατηρώ κάτω δεξιά μια πράσινη κουκκίδα. Λέω ωχ. Το ψάχνω βλέπω ότι όντως είναι κολλημένα sub-pixel κόκκινο-μπλε. Δοκίμασα να τα ξεκολλήσω με το γνωστό πρόγραμμα για 25 λεπτά τίποτα. Μετά από το σεντονάκι αυτό, το ερώτημα είναι:
1. Να ζητήσω αντικατάσταση με την ίδια οθόνη; Η θα πέσω σε χειρότερη;

2. Να πάρω πίσω τα χρήματα μου και να επιλέξω άλλη εταιρία;

3. Να την κρατήσω με το σκεπτικό να μην πέσω σε χειρότερη;

Επίσης όπως αναφέρει το eShop σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει απόθεμα γίνεται αντικατάσταση με ίδιας αξίας προϊόν ή μεγαλύτερης. 
 

Εικόνες: (στο ίδιο σημείο με διαφορετικό φόντο)

https://ibb.co/gDNG8kN
https://ibb.co/hdSyVRM
https://ibb.co/HDhzHHn
https://ibb.co/s6FX1X4
https://ibb.co/w4VnxC7

Άνοιξε εδώ ticket. (θα χρειαστείς φωτογραφίες του προβλήματος + ηλεκτρονική έκδοση pdf της απόδειξης //ζήτα αντίγραφο από το κατάστημα μέσω email)

Κατά πάσα πιθανότητα θα σου στείλουν νέα.

https://aoc.infotip-rts.com/

 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο
10 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Άνοιξε εδώ ticket. (θα χρειαστείς φωτογραφίες του προβλήματος + ηλεκτρονική έκδοση pdf της απόδειξης //ζήτα αντίγραφο από το κατάστημα μέσω email)

Κατά πάσα πιθανότητα θα σου στείλουν νέα.

 

Να μην επικοινωνήσω με το eShop πρώτα ή θα με παραθέσουν στην αντιπροσωπεία; Και επίσης την παλιά πως θα την στείλω πίσω; Μέσω eShop; 

Ευχαριστώ για την βοήθεια επίσης!

Επεξ/σία από ProdromoTh
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, ProdromoTh είπε

Να μην επικοινωνήσω με το eShop πρώτα ή θα με παραθέσουν στην αντιπροσωπεία; Και επίσης την παλιά πως θα την στείλω πίσω; Μέσω eShop; 

Ευχαριστώ για την βοήθεια επίσης!

Πόσες μέρες πέρασαν από την παραλαβή;

Παίζουν τα εξής σενάρια από eshop:

- Να μη το δεχτούν ή αν το δεχτούν θα περιμένεις μήνες πάλι μέχρι να έρθει απόθεμα (εάν δεν έμεινε τίποτα). Εκτός και αν πας προετοιμασμένος με το νόμο εκτυπωμένο στα χέρια και απαιτήσεις χρήματα πίσω. Διάβασε καλά όμως τι αναφέρεται εκεί.

- Αν χρειάζεσαι τη οθόνη κανεις το εξής: στέλνεις μειλ στην εταιρεία από το λινκ που σου παρέθεσα. Εδώ εξοπλισου με υπομονή μεγάλη. Όταν απαντήσουν με θετικό αποτέλεσμα θα κρατήσεις την οθόνη ΜΈΧΡΙΣ ΌΤΟΥ έρθει η οθόνη αντικατάστασης κι έπειτα θα τη γυρίσεις τη "παλιά" πίσω με pre.printed shipping label που θα έχει η συσκευασία σε φακελάκι. Ή θα έρθει η κουριερ να τη παραλάβει.

Επεξ/σία από 7nisiotis
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο
7 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Πόσες μέρες πέρασαν από την παραλαβή;

 

30/10 Παρέλαβα οπότε ισχύει ακόμη το DOA των 7 ημερών του eShop

Επίσης η γνώμη σου ποια είναι; Να την κρατήσω έστω και με το stuck pixel για να μην τύχω και σε ακόμη χειρότερη ή να την δώσω πίσω; Η αλήθεια είναι ότι είμαι λιγάκι OCDάκιας και ακόμη και με την ιδέα ότι υπάρχει εκεί τρελαίνομαι. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ProdromoTh είπε

30/10 Παρέλαβα οπότε ισχύει ακόμη το DOA των 7 ημερών του eShop

Επίσης η γνώμη σου ποια είναι; Να την κρατήσω έστω και με το stuck pixel για να μην τύχω και σε ακόμη χειρότερη ή να την δώσω πίσω; Η αλήθεια είναι ότι είμαι λιγάκι OCDάκιας και ακόμη και με την ιδέα ότι υπάρχει εκεί τρελαίνομαι. 

Ocdακιας κ γω είμαι. Αν τη χρειάζεσαι και δεν έχεις άλλη να κάνεις τη δουλειά σου επέλεξε το πλάνο 2

Δημοσ.

Καλησπερα κι απο μενα παρελαβα την παρασκευη, υπαρχουν 3-5 καμμενα pixel( τουλαχιστον τοσα προσεξα εγω),τα οποια δεν πολυ με ενοχλουν, αλλα εχω θεμα με το backlight bleeding. Υπαρχει καποιος που να την εχει γυρισει πισω και να εχει παρει refund  ?

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Ocdακιας κ γω είμαι. Αν τη χρειάζεσαι και δεν έχεις άλλη να κάνεις τη δουλειά σου επέλεξε το πλάνο 2

Όχι προς το παρών δεν την χρειάζομαι γιατί ακόμη χτίζω το PC, οπότε και την λειτουργώ μέσω laptop. Λες να την επιστρέψω για αντικατάσταση ή να αντικατασταθεί με άλλο μοντέλο ή και μάρκα; Εσύ για παράδειγμα ποια έχεις στην κατοχή σου;

19 λεπτά πριν, PrimoStore είπε

Καλησπερα κι απο μενα παρελαβα την παρασκευη, υπαρχουν 3-5 καμμενα pixel( τουλαχιστον τοσα προσεξα εγω),τα οποια δεν πολυ με ενοχλουν, αλλα εχω θεμα με το backlight bleeding. Υπαρχει καποιος που να την εχει γυρισει πισω και να εχει παρει refund  ?

Καλά εσύ κανονικά πρέπει να πάρεις καινούργια χωρίς αντίρρηση! Τι 3-5 καμένα pixel, καινούργια οθόνη δεν είναι υποτίθεται; Χώρια το backlight bleeding! Αν είναι από την παρασκευή σίγουρα θα γίνεται αντικατάσταση αν όχι refund λόγω DOA 7 ημερών του eShop. Αν δε γίνει από το eShop, θα γίνει σίγουρα από την αντιπροσωπεία!!

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, ProdromoTh είπε

Όχι προς το παρών δεν την χρειάζομαι γιατί ακόμη χτίζω το PC, οπότε και την λειτουργώ μέσω laptop. Λες να την επιστρέψω για αντικατάσταση ή να αντικατασταθεί με άλλο μοντέλο ή και μάρκα; Εσύ για παράδειγμα ποια έχεις στην κατοχή σου;

Καλά εσύ κανονικά πρέπει να πάρεις καινούργια χωρίς αντίρρηση! Τι 3-5 καμένα pixel, καινούργια οθόνη δεν είναι υποτίθεται; Χώρια το backlight bleeding! Αν είναι από την παρασκευή σίγουρα θα γίνεται αντικατάσταση αν όχι refund λόγω DOA 7 ημερών του eShop. Αν δε γίνει από το eShop, θα γίνει σίγουρα από την αντιπροσωπεία!!

Την ίδια οθόνη με εσάς έχω παιδιά. Από τον Φεβρουάριο 

Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο
26 λεπτά πριν, 7nisiotis είπε

Την ίδια οθόνη με εσάς έχω παιδιά. Από τον Φεβρουάριο 

 

Και δεν έχεις αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα έτσι; Όπως σου ήρθε από το eShop. Το λέω μήπως γι' αυτόν τον λόγο τις βάζουν σε προσφορά αυτές τίς οθόνες λόγω κάποιου προβλήματος!

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, ProdromoTh είπε

Και δεν έχεις αντιμετωπίσει κανένα πρόβλημα έτσι; Όπως σου ήρθε από το eShop. Το λέω μήπως γι' αυτόν τον λόγο τις βάζουν σε προσφορά αυτές τίς οθόνες λόγω κάποιου προβλήματος!

4 dead pixels έχω

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...