Προς το περιεχόμενο

AOC 24g2u 169E


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
16 ώρες πριν, Doubt είπε

Αυτό ισχύει αν δεν το ανοίξεις καν, οπότε δεν θα ξέρεις αν έχει πρόβλημα.

Μόνο zero pixel αν έχει είσαι καλυμμένος 100%

Οταν παρέλαβα την δικία μου τον Μάιο που μας πέρασε ο υπάλληλος του e-shop μου είπε ότι μπορώ να την επιστρέψω ακόμα και αν την ανοίξω αρκεί να μην βγάλω τα αυτοκόλλητα από την οθόνη, καταστρέψω την συσκευασία κλπ.

  • Like 1
  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kSiS είπε

Βγήκε αυτή η Samsung σε προσφορά πάλι από το e-shop στα 152,90€ (curved)

Συγκριτικά με την AOC του topic ποιά θα επιλέγατε;
 

η IPS(AOC) είναι ένα κλικ ποιο καλή από την VA(samsung)

  • Like 2
Δημοσ.
37 λεπτά πριν, kSiS είπε

Βγήκε αυτή η Samsung σε προσφορά πάλι από το e-shop στα 152,90€ (curved)

Συγκριτικά με την AOC του topic ποιά θα επιλέγατε;
 

 Καλή η samsung, αλλά υστερεί στη βάση, δεν ρυθμίζεται αλλά ούτε παίρνει VESA.

Το βασικότερο ότι είναι ότι είναι είναι Curved. Οπότε ότι βολεύει τον καθένα

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Curve σε αυτές τις ιντσες είναι εμετικό marketing bullshit αποτέλεσμα. Το έχω δοκιμάσει και μετά ας το πούμε την πρώτη "περιέργεια" φαίνεται στο μάτι μικρότερη η οθόνη απ' ότι είναι, όμως συνήθως σε μεγάλες Ultra wide οθόνες έχει αποτέλεσμα κι εκεί αξίζει περισσότερο.

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 2
Δημοσ.

Εξέλιξη στο θέμα AOC RMA:

- τους είχα στείλει μήνυμα μέσω Facebook page αν υπάρχει κάποια εξέλιξη στο θέμα... και απάντησαν ενώ δεν το είχα δει ( ούτε μπαίνω στο προφίλ μου να δω τα μηνύματα ) εδώ και μια βδομάδα ότι θα έχω μήνυμα σύντομα. 

Αν δεν γίνει τίποτε θα πάρω ένα τηλέφωνο στο παρακάτω νούμερο

Service-Hotline:

You can reach our contact center from Monday til Friday from 08.00 – 17.00 (CET) under:

Phone: (+30) 00800 491 292 16 (free of charge)

Email: [email protected]

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Την παρέλαβε κανείς μετά την 21 Οκτωβρίου που έδινε νέα παραλαβή; 
Εγώ την παρήγγειλα 13 Οκτωβρίου και ακόμα είμαι σε Συγκέντρωση Προϊόντων.

Επεξ/σία από kSiS
Δημοσ.
15 λεπτά πριν, kSiS είπε

Την παρέλαβε κανείς μετά την 21 Οκτωβρίου που έδινε νέα παραλαβή; 
Εγώ την παρήγγειλα 13 Οκτωβρίου και ακόμα είμαι σε Συγκέντρωση Προϊόντων.

Παρομοίως !

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, my_box είπε

Παρομοίως !

Και εγώ στα ίδια. Σε ενημέρωση που είχα είναι ότι θα υπάρχει παραλαβή μέχρι τέλη της εβδομαδας

Δημοσ.
11 ώρες πριν, kSiS είπε

Την παρέλαβε κανείς μετά την 21 Οκτωβρίου που έδινε νέα παραλαβή; 
Εγώ την παρήγγειλα 13 Οκτωβρίου και ακόμα είμαι σε Συγκέντρωση Προϊόντων.

Κι εγώ τα ίδια. Χθες έστειλα email αλλά απάντηση δεν πήρα ακόμα.

Δημοσ.

Εμένα μου είπαν θα παραλάβουν αύριο μεθαύριο οπότε τέλος εβδομάδας θα έχει έρθει. Βέβαια αυτό μου είχαν πει και την προηγούμενη εβδομάδα ότι Πέμπτη Παρασκευή θα παραλάμβαναν και Δευτέρα θα την είχαν στείλει

Δημοσ.
12 ώρες πριν, jimmyfis είπε

Κι εγώ τα ίδια. Χθες έστειλα email αλλά απάντηση δεν πήρα ακόμα.

Ήταν να μην παραπονεθώ...παρέλαβα σήμερα από e-shop Αμαρουσίου. Μέχρι στιγμής όλα φαίνονται εξαιρετικά. Νομίζω δεν έχει καμμένα πίξελς και έχει ελάχιστο bleeding. Δεν το περίμενα με τόσα που έχω διαβάσει!

Δημοσ.
Στις 26/10/2020 στις 9:45 ΜΜ, my_box είπε

Παρομοίως !

Τελικά μου ήρθε σήμερα το απόγευμα μήνυμα για παραλαβή απο το e-shop (Περιστερίου)!

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα παιδιά και από μένα! Έκανα κι εγώ παραγγελία στις 17/10 και η παραλαβή έγινε στις 30/10. Στην αρχή όλα καλά, κανένα dead/hot pixel υποτίθεται διπλοτσεκαρισμενο. Υπήρχε λίγο bleeding κάτω αριστερά αλλά λέω εντάξει αποδεκτό για IPS. Ενώ την απολάμβανα σε ένα βιντεάκι στο YouTube σε 21:9 αναλογία παρατηρώ κάτω δεξιά μια πράσινη κουκκίδα. Λέω ωχ. Το ψάχνω βλέπω ότι όντως είναι κολλημένα sub-pixel κόκκινο-μπλε. Δοκίμασα να τα ξεκολλήσω με το γνωστό πρόγραμμα για 25 λεπτά τίποτα. Μετά από το σεντονάκι αυτό, το ερώτημα είναι:
1. Να ζητήσω αντικατάσταση με την ίδια οθόνη; Η θα πέσω σε χειρότερη;

2. Να πάρω πίσω τα χρήματα μου και να επιλέξω άλλη εταιρία;

3. Να την κρατήσω με το σκεπτικό να μην πέσω σε χειρότερη;

Επίσης όπως αναφέρει το eShop σε περιπτώσεις που δεν υπάρχει απόθεμα γίνεται αντικατάσταση με ίδιας αξίας προϊόν ή μεγαλύτερης. 
 

Εικόνες: (στο ίδιο σημείο με διαφορετικό φόντο)

https://ibb.co/gDNG8kN
https://ibb.co/hdSyVRM
https://ibb.co/HDhzHHn
https://ibb.co/s6FX1X4
https://ibb.co/w4VnxC7

Επεξ/σία από ProdromoTh
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...