paylidis Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 10 λεπτά πριν, meletis_m είπε Για τη Online βάση συντήρησης ξέρω σίγουρα οτι ισχύει σε Ford και Mazda καθώς έχω γνωστούς . Μόνο σε επίσημο δίκτυο. Έχουν μια επιβάρυνση το χρόνο 40-50€ . & mercedes BMW εχουν κανονικα 1
ΒουρΝ Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 16 ώρες πριν, xsterg είπε η το αλλο. αγορα απο ιδιωτη. ειναι δυσκολο ο ιδιωτης να πειραξει χιλιομετρα εκτος και εαν προκειται για καποιο ακριβο μοντελο. επισης εχεις το πλεονεκτημα της επαφης με τον ιδιωτη και καταλαβαινεις εαν σου λεει αληθεια η ψεμματα. Καλά μην το λες εγώ που ψάχνω για μηχανακι διαβάζω και ακούω πολλά άκυρα ο άλλος το έχει ένα χρόνο εχει κάνει 1000 χιλιόμετρα ο άλλος 10 έχει κάνει 6.000 και ένας άλλος που είδα το χει κατεβασει στα 1000 και λέει αληθινά χιλιόμετρα .Όλα γίνονται
agnostos13 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, vamvakoolas είπε αρκετες πλεον μαρκες δε δινουν προσβαση στις βασεις δεδομενων που εχει και το εργοστασιο. Επισης νεο φρουτο λεγεται οτι θα αντικατασταθει σταδιακα το χαρτινο βιβλιαρακι σερβις με ψηφιακο*. oi καθετες μοναδες (δηλαδη αντιπροσωπεια με εκθεση και συνεργειο) θα περνανε τις εργασιες στο ψηφιακο βιβλιο σερβις καθως και αλλες λεπτομεριες. Τα εξουσιοδοτημενα μονο βασικα στοιχεια ενω θα μπορουν μονο να καταχωρουν (και οχι να εχουν προσβαση σε ολο το ιστορικο) τα καποια βασικα στοιχεια (π.χ σερβις 10.000 χλμ αλλα οχι τι εργασιες και τι ανταλλακτικα). Ο ιδιοκτητης θα μπορει να ζητησει ειτε να του στειλουν ψηφιακα ολο το ιστορικο και ολες τις λεπτομεριες (μεχρι το κωδικο του παξιμαδιου που αλλαχτηκε) σε μεηλ ειτε να του δωσουν χαρτουρα (εκτυπωση). Μια αλλαγη που αφορα επισης τις καθετες μοναδες ειναι οτι η πλειοψηφια αρνουνταν να καλυψουν υγραεριο κινητα. Η επισημη δικαιολογια ηταν περι υποδομων των εγκαταστασεων σε σχεση με πυρασφαλεια/κανονες ασφαλειας. Τα εργοστασια καλεσαν τις μοναδες στη χωρα μας να βρουν λυση αμεσα (π.χ αλλαγη εγκαταστασεων και εγκριση για ασφαλεια) ^αυτο γινεται εδω και λιγα χρονια σε αλλες ευρωπαικες χωρες ειχα ενα ινσαιτ (που λενε και στη πανω πλατεια του χωριου) στη volvo/BMW/Mercedes Εγώ το άλλο νέο φρούτο που άκουσα και μου έπεσαν τα αυτιά είναι οτι το ιστορικό service του οχήματος εμπίμπτει πλέον στα προσωπικά δεδομένα! Έτσι αν έχεις αγοράσει μεταχειρισμένο (για έλεγχο προ της αγοράς δεν το συζητάω καν) και έχει "χαθεί" το βιβλίο service, δεν δέχονται να σου δώσουν στοιχεία ιστορικότητας για το διάστημα που η άδεια ήταν σε άλλο όνομα! Να μην ξέρεις δηλαδή αν έχουν πειραχτεί τα χλμ, αλλά ούτε και τι εργασίες έχουν γίνει και ποιές εκκρεμούν να γίνουν...παράνοια! Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2020 από agnostos13 1
vamvakoolas Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 54 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Εγώ το άλλο νέο φρούτο που άκουσα και μου έπεσαν τα αυτιά είναι οτι το ιστορικό service του οχήματος εμπίμπτει πλέον στα προσωπικά δεδομένα! Έτσι αν έχεις αγοράσει μεταχειρισμένο (για έλεγχο προ της αγοράς δεν το συζητάω καν) και έχει "χαθεί" το βιβλίο service, δεν δέχονται να σου δώσουν στοιχεία ιστορικότητας για το διάστημα που η άδεια ήταν σε άλλο όνομα! Να μην ξέρεις δηλαδή αν έχουν πειραχτεί τα χλμ, αλλά ούτε και τι εργασίες έχουν γίνει και ποιές εκκρεμούν να γίνουν...παράνοια! υπηρχε αυτο αλλα ξεπεραστηκε (νομιζω και εδω καποιος αλλος ρωτησε) Το ιστορικο πλεον του οχηματος ακολουθει το vin/αρ πλαισιου. ΟΧΙ πινακιδα, οχι ιδιοκτητη. Για να μπορει ο πελατης να εχει προσβαση στο ιστορικο θα πρεπει να ειναι ιδιοκτητης (να ειναι το ονομα του στην αδεια). Συντομα οσοι εχουν λιζινγκ δε θα εχουν ιδεα τι σερβις καναν στο οχημα μιας και το ραπορτο θα στελνεται στην εταιρια επινοικιασης που ειναι και ο ιδιοκτητης!
agnostos13 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, vamvakoolas είπε υπηρχε αυτο αλλα ξεπεραστηκε (νομιζω και εδω καποιος αλλος ρωτησε) Το ιστορικο πλεον του οχηματος ακολουθει το vin/αρ πλαισιου. ΟΧΙ πινακιδα, οχι ιδιοκτητη. Για να μπορει ο πελατης να εχει προσβαση στο ιστορικο θα πρεπει να ειναι ιδιοκτητης (να ειναι το ονομα του στην αδεια). Συντομα οσοι εχουν λιζινγκ δε θα εχουν ιδεα τι σερβις καναν στο οχημα μιας και το ραπορτο θα στελνεται στην εταιρια επινοικιασης που ειναι και ο ιδιοκτητης! Δεν ξέρω πως και πότε ξεπεράστηκε όπως λες...ήταν απάντηση που έλαβε κοντινό μου πρόσωπο πριν 3-4 μήνες από αντιπροσωπεία... Επεξ/σία 2 Ιουλίου 2020 από agnostos13
vamvakoolas Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 δε λεω οτι εχεις αδικο ουτε οτι γραφεις κατι ασχετο μιας και μιλαμε για δεκαδες μαρκες αρα διαφορετικες εταιριες διαφορετικες αποφασεις. Ωστοσο αυτο που γραφω εφαρμοζεται στο εξωτερικο (κεντρικη Ευρωπη) εδω και περιπου 15 μηνες απο τη πλειοψηφια των κατασκευαστων ενω και στο Ελλαντα ισχυει για τις μαρκες που εγραψα πριν
costacurta Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Στις 30/6/2020 στις 1:25 ΜΜ, zourman1981 είπε Φυσικα ειναι και ο εμπορος και το κτεο στο κολπο Μικρή διόρθωση Φυσικα ειναι και ο εμπορος και το κτεο στο κολπο*αλλά και ο υπάλληλος από το μηχανολογικό
conkal Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Αν ειναι απο εμπορο θα πρεπει να θεωρεις εκτος λιγων περιπτωσεων εμπόρων οτι ειναι γυρισμενα τα χλμ. Αν ειναι απο εξωτερικο ειναι σιγουρα γυρισμενα Αν ειναι ιδιωτη μπορει να ειναι μπορει και οχι. Δυστυχως εκτος απο καποιους βλαμμενους που αφηνουν τα αυθεντικα χλμ σε φωτο ή δεν εχουν δικτυωθει με κονε σε κτέο, ειναι δυσκολο να ξερεις.
Krepalidis Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 2 Ιουλίου 2020 Μην περιμένει κανείς από μαντρά ειλικρίνεια. Αν είναι τίμιος θα τον κλείσουν οι ανταγωνιστικοι "φτηνοί" απατεώνες, ιδίως όσοι τα φέρνουν απ' έξω που τα κατεβάζουν 100 και 200 χιλιάδες, ιδίως τα καλοσυντηρημενα ή μάλλον καλογυαλισμένα φουλ έξτρα ντίζελ. Επιπλέον ο μέσος κουτοπόνηρος νεοέλληνας θα του πρηξει τις μπάλες στο πασαρέλα ότι το βρίσκει από τον X,Z με τόσα λιγότερα. Επιπλέον χαμηλώνοντας τα χλμ πιάνει πιο καλή τιμή ή το σπρώχνει ευκολότερα. Πχ. αλλιώς φεύγει ένα αμάξι με 209.000 κι αλλιώς με 149.000 κι ας είναι κι έναν χρόνο ή και δύο χρόνια νεότερο. Συ του ότι οι κοντεραδες πέρνουν το πολύ ένα 20ρικο σε μαντράδες ενώ και σε ιδιώτες ακόμη κι αν ζητήσουν τα τριπλά πουλώντας το ο άλλος 500 και 1000 και 2.000€ πάνω ή απλά σπρώχνοντας το ευκολότερα, εχει βγάλει με το παραπάνω η "επένδυση" στον κοντερά. Για τους ανωτέρω λόγους η αγορά μεταχειρισμένου είναι χαοτική και για αγοραστές και για ιδιώτες πωλητές. Οι αετονυχιδες μαντραδες όπως και οι κ....ς επιπλέουν. Ας ελπίσουμε τα μέτρα της ΕΕ να καθαρίσουν λίγο την αγορά και να βουλιάξουν στις αγωγές τα λαμόγια. 1
tutuyo Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 15 ώρες πριν, Krepalidis είπε Επιπλέον χαμηλώνοντας τα χλμ πιάνει πιο καλή τιμή ή το σπρώχνει ευκολότερα. Πχ. αλλιώς φεύγει ένα αμάξι με 209.000 κι αλλιώς με 149.000 κι ας είναι κι έναν χρόνο ή και δύο χρόνια νεότερο. Συ του ότι οι κοντεραδες πέρνουν το πολύ ένα 20ρικο σε μαντράδες ενώ και σε ιδιώτες ακόμη κι αν ζητήσουν τα τριπλά πουλώντας το ο άλλος 500 και 1000 και 2.000€ πάνω ή απλά σπρώχνοντας το ευκολότερα, εχει βγάλει με το παραπάνω η "επένδυση" στον κοντερά. Επιπλεον, απο οτι εχω καταλαβει ακομη και εαν σε πιασουν (ως μαντρα) να εχεις γυρισει τα χιλιομετρα, ειναι ασαφες το νομικο πλαισιο και δεν υπαρχει τιμωρια η αν υπαρχει ειναι πολυ μικρη. Μπορει αυτος να ισχυριστει οτι το πηρε ετσι κτλ κτλ. Αρα το ρισκο του ειναι μηδαμινο θεωρω οτι υπαρχουν τροποι να καθαρισει η αγορα απο αυτο το θεμα ακομη και μια απλη online καταγραφη του εισαγωμενου αυτοκινητου θα βοηθουσε πολυ. Υπαρχει πολιτικη βουληση να γινει?
gbras Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 2 ώρες πριν, tutuyo είπε Επιπλεον, απο οτι εχω καταλαβει ακομη και εαν σε πιασουν (ως μαντρα) να εχεις γυρισει τα χιλιομετρα, ειναι ασαφες το νομικο πλαισιο και δεν υπαρχει τιμωρια η αν υπαρχει ειναι πολυ μικρη. Μπορει αυτος να ισχυριστει οτι το πηρε ετσι κτλ κτλ. Αρα το ρισκο του ειναι μηδαμινο θεωρω οτι υπαρχουν τροποι να καθαρισει η αγορα απο αυτο το θεμα ακομη και μια απλη online καταγραφη του εισαγωμενου αυτοκινητου θα βοηθουσε πολυ. Υπαρχει πολιτικη βουληση να γινει? Υπαρχει γενικοτερα τιμωρια σε αυτη τη χωρα? 2
paylidis Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 3 ώρες πριν, tutuyo είπε θεωρω οτι υπαρχουν τροποι να καθαρισει η αγορα απο αυτο το θεμα ακομη και μια απλη online καταγραφη του εισαγωμενου αυτοκινητου θα βοηθουσε πολυ. Υπαρχει πολιτικη βουληση να γινει? Καπου διαβασα οτι ξεκινησε εδω και λιγο καιρο αυτό... 1
harrispas Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Πέρασα προχθές ΚΤΕΟ το μηχανάκι και μου έβγαλαν όλα τα προηγούμενα ΚΤΕΟ / Ημερομηνίες / Χλμ χωρίς να το ζητήσω από το 2014 που ήταν το πρώτο ΚΤΕΟ. Επίσης ένα μεγάλο πολυσύχναστο ΚΤΕΟ δεν διακινδυνεύει την φήμη του για τον κάθε γνωστό. Εντάξει, ένα - δύο γνωστοί του τεχνικού μπορεί και να καταφέρουν την λαμογιά, αλλά πόσοι είναι σε σχέση με τους ελέγχους που κάνει πχ η autovision? Και βέβαια άσχετα χρονολογικά ΚΤΕΟ είναι πάντα ύποπτα. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2020 από harrispas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα