Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα παιδιά. Εχω βρει ενα αυτοκίνητο που μου αρέσει, δυστυχώς απο εμπορο, με 85.500 χιλιόμετρα, υπάρχει το κτεο του που λέει τα πιστοποιεί. Γνωρίζει κανείς αν τέτοιο χάρτη μπορεί να '' φτιαχτεί '' η υπάρχει μόνο το γνήσιο 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, kokklaki είπε

Καλημέρα παιδιά. Εχω βρει ενα αυτοκίνητο που μου αρέσει, δυστυχώς απο εμπορο, με 85.500 χιλιόμετρα, υπάρχει το κτεο του που λέει τα πιστοποιεί. Γνωρίζει κανείς αν τέτοιο χάρτη μπορεί να '' φτιαχτεί '' η υπάρχει μόνο το γνήσιο 

Εισαγωγής είναι;,πετρέλαιο η βενζίνη; τι χρονολογίας είναι ;

Δημοσ.
5 λεπτά πριν, kokklaki είπε

Καλημέρα παιδιά. Εχω βρει ενα αυτοκίνητο που μου αρέσει, δυστυχώς απο εμπορο, με 85.500 χιλιόμετρα, υπάρχει το κτεο του που λέει τα πιστοποιεί. Γνωρίζει κανείς αν τέτοιο χάρτη μπορεί να '' φτιαχτεί '' η υπάρχει μόνο το γνήσιο 

Το δελτίο ελέγχου φυσικά και μπορεί να πλαστογραφηθεί αν εννοείς αυτό.

Δημοσ.
29 λεπτά πριν, kokklaki είπε

Καλημέρα παιδιά. Εχω βρει ενα αυτοκίνητο που μου αρέσει, δυστυχώς απο εμπορο, με 85.500 χιλιόμετρα, υπάρχει το κτεο του που λέει τα πιστοποιεί. Γνωρίζει κανείς αν τέτοιο χάρτη μπορεί να '' φτιαχτεί '' η υπάρχει μόνο το γνήσιο 

Ποιος εμπορος ειναι αυτος? Εχεις διαβασει σχολια στο google? Εχει γινει πολλες φορες ΚΤΕΟ να δινουν ψευτικα χαρτια. Ακομα ανοιχτα ειναι . Το πιο πιθανο μετα απο καποιο καιρο να βρεις οτι δεν εχει 85000 χιλιομετρα αλλα γυρω στα 400000.

Δημοσ.

επισης ενα απο τα κολπα που βγηκαν στην επιφανεια ειναι το εξης

παω το πρωι και κανω ελεγχο με 160000 και το απογευμα με 60000

παω και μετα απο ενα μηνα με 60500 και ετσι εχω τα 2 τελευταια κτεο 

με χαμηλοτερα των πραγματικων

Φυσικα ειναι και ο εμπορος και το κτεο στο κολπο

  • Like 2
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

επισης ενα απο τα κολπα που βγηκαν στην επιφανεια ειναι το εξης

παω το πρωι και κανω ελεγχο με 160000 και το απογευμα με 60000

παω και μετα απο ενα μηνα με 60500 και ετσι εχω τα 2 τελευταια κτεο 

με χαμηλοτερα των πραγματικων

Φυσικα ειναι και ο εμπορος και το κτεο στο κολπο

αυτο ειναι γεγονος αλλα νομιζω οτι ετσι οπως εγινε πλεον δε μπορουν να το κανουν καθως φαινονται ΟΛΟΙ οι προηγουμενοι ελεγχοι υποχρεωτικα..

Δημοσ.

ναι η αληθεια ειναι οτι φετος ειναι πιο δυσκολο το γυρισμα

αυτο ομως δεν αποκλειει να τα εχει γυρισει απο περυσι προπερσι

Δημοσ.
5 ώρες πριν, zourman1981 είπε

ναι η αληθεια ειναι οτι φετος ειναι πιο δυσκολο το γυρισμα

αυτο ομως δεν αποκλειει να τα εχει γυρισει απο περυσι προπερσι

και πάλι φαίνονται εφόσον ΄χει περάσει ΚΤΕΟ...

  • Like 1
Δημοσ.

o φιλος λογικα εννοει πχ να περασε το 18 με 190000κμ και λιγο πριν τον ελεγχο του 20 ενω ειχε 250000κμ να τα γυρισε και να περασε κτεο με 200000κμ.

Κατι αλλο, ο εντοπισμος των χιλιομετρων πως γινεται; Αν εγω πχ αγορασω αυτοκινητο τριτο χερι θα φανουν τα χιλιομετρα του πρωτου ιδιοκτητη ή λογω αλλαγης πινακιδων θα μπορω να δω μονο τα τελευταια; Η αναγραφη δηλαδη γινεται βαση πινακιδας ή αριθμου πλαισιου;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, JOHN ONLY είπε

o φιλος λογικα εννοει πχ να περασε το 18 με 190000κμ και λιγο πριν τον ελεγχο του 20 ενω ειχε 250000κμ να τα γυρισε και να περασε κτεο με 200000κμ.

Κατι αλλο, ο εντοπισμος των χιλιομετρων πως γινεται; Αν εγω πχ αγορασω αυτοκινητο τριτο χερι θα φανουν τα χιλιομετρα του πρωτου ιδιοκτητη ή λογω αλλαγης πινακιδων θα μπορω να δω μονο τα τελευταια; Η αναγραφη δηλαδη γινεται βαση πινακιδας ή αριθμου πλαισιου;

με πλαισιο. Πλεον αποσο ξερω σιγα σιγα τα ΚΤΕΟ στην Ε.Ε επιτελους αρχιζουν και εχουν κοινη βαση δεδομενων.

Επισης υπαρχουν μαρκες που ενω προσπαθουν οι μαντραδες/Λαμογια να πειραξουν εγκεφαλο υπαρχει πληροφορια και στα κλειδια ή ακομα σε αλλα υποσυστηματα.

Τι μπορει να κανει ο αγοραστης αν ψιλιαζεται λαμογια;

1)Μπορει ονλαιν να βαλει αριθμο πλαισιου και να βρει ιστορικο (επι πληρωμη)

2)ελεγχος του χαρτιου ΚΤΕΟ

3)Ελεγχος για τα χλμ απο επισημο συνεργειο (οχι εξουσιοδοτημενο)

με λιγα χρηματα (20-80 ευρ) με αυτους τους ελεγχους ο καταναλωτης μπορει να ειναι πιο σιγουρος για το οχημα

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.

η το αλλο. αγορα απο ιδιωτη. ειναι δυσκολο ο ιδιωτης να πειραξει χιλιομετρα εκτος και εαν προκειται για καποιο ακριβο μοντελο. επισης εχεις το πλεονεκτημα της επαφης με τον ιδιωτη και καταλαβαινεις εαν σου λεει αληθεια η ψεμματα. 

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, xsterg είπε

η το αλλο. αγορα απο ιδιωτη. ειναι δυσκολο ο ιδιωτης να πειραξει χιλιομετρα εκτος και εαν προκειται για καποιο ακριβο μοντελο. επισης εχεις το πλεονεκτημα της επαφης με τον ιδιωτη και καταλαβαινεις εαν σου λεει αληθεια η ψεμματα. 

Καλα τιποτα δεν ειναι δυσκολο εκει εξω κυκλοφορει πολυ απατη... ασε που μπορει να το εχει παρει ήδη μεταχειρο και να τα εχει πειραξει ο προηγουμενος κοκ...

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε

με πλαισιο. Πλεον αποσο ξερω σιγα σιγα τα ΚΤΕΟ στην Ε.Ε επιτελους αρχιζουν και εχουν κοινη βαση δεδομενων.

Επισης υπαρχουν μαρκες που ενω προσπαθουν οι μαντραδες/Λαμογια να πειραξουν εγκεφαλο υπαρχει πληροφορια και στα κλειδια ή ακομα σε αλλα υποσυστηματα.

Τι μπορει να κανει ο αγοραστης αν ψιλιαζεται λαμογια;

1)Μπορει ονλαιν να βαλει αριθμο πλαισιου και να βρει ιστορικο (επι πληρωμη)

2)ελεγχος του χαρτιου ΚΤΕΟ

3)Ελεγχος για τα χλμ απο επισημο συνεργειο (οχι εξουσιοδοτημενο)

με λιγα χρηματα (20-80 ευρ) με αυτους τους ελεγχους ο καταναλωτης μπορει να ειναι πιο σιγουρος για το οχημα

Όταν λες επίσημο αλλά όχι εξουσιοδοτημένο;

5 λεπτά πριν, xsterg είπε

η το αλλο. αγορα απο ιδιωτη. ειναι δυσκολο ο ιδιωτης να πειραξει χιλιομετρα εκτος και εαν προκειται για καποιο ακριβο μοντελο. επισης εχεις το πλεονεκτημα της επαφης με τον ιδιωτη και καταλαβαινεις εαν σου λεει αληθεια η ψεμματα. 

Φυσικά εφόσον μιλάμε για πρώτο χέρι γιατί έχω ακούσει για περίπτωση που βρήκαν γυρισμένα χιλιόμετρα και ο ιδιοκτήτης δεν είχε (όντως) ιδέα...

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αρκετες πλεον μαρκες δε δινουν προσβαση στις βασεις δεδομενων που εχει και το εργοστασιο. Επισης νεο φρουτο λεγεται οτι θα αντικατασταθει σταδιακα το χαρτινο βιβλιαρακι σερβις με ψηφιακο*. oi καθετες μοναδες (δηλαδη αντιπροσωπεια με εκθεση και συνεργειο) θα περνανε τις εργασιες στο ψηφιακο βιβλιο σερβις καθως και αλλες λεπτομεριες. Τα εξουσιοδοτημενα μονο βασικα στοιχεια ενω θα μπορουν μονο να καταχωρουν (και οχι να εχουν προσβαση σε ολο το ιστορικο) τα καποια βασικα στοιχεια (π.χ σερβις 10.000 χλμ αλλα οχι τι εργασιες και τι ανταλλακτικα). Ο ιδιοκτητης θα μπορει να ζητησει ειτε να του στειλουν ψηφιακα ολο το ιστορικο και ολες τις λεπτομεριες (μεχρι το κωδικο του παξιμαδιου που αλλαχτηκε) σε μεηλ ειτε να του δωσουν χαρτουρα (εκτυπωση). Μια αλλαγη που αφορα επισης τις καθετες μοναδες ειναι οτι η πλειοψηφια αρνουνταν να καλυψουν υγραεριο κινητα. Η επισημη δικαιολογια ηταν περι υποδομων των εγκαταστασεων σε σχεση με πυρασφαλεια/κανονες ασφαλειας. Τα εργοστασια καλεσαν τις μοναδες στη χωρα μας να βρουν λυση αμεσα (π.χ αλλαγη εγκαταστασεων και εγκριση για ασφαλεια)

^αυτο γινεται εδω και λιγα χρονια σε αλλες ευρωπαικες χωρες

ειχα ενα ινσαιτ (που λενε και στη πανω πλατεια του χωριου) στη volvo/BMW/Mercedes

Επεξ/σία από vamvakoolas
Δημοσ.
12 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

αρκετες πλεον μαρκες δε δινουν προσβαση στις βασεις δεδομενων που εχει και το εργοστασιο. Επισης νεο φρουτο λεγεται οτι θα αντικατασταθει σταδιακα το χαρτινο βιβλιαρακι σερβις με ψηφιακο*. Η καθετες μοναδες (δηλαδη αντιπροσωπεια με εκθεση και συνεργειο) θα περνανε τις εργασιες στο ψηφιακο βιβλιο σερβις καθως και αλλες λεπτομεριες. Τα εξουσιοδοτημενα μονο βασικα στοιχεια ενω θα μπορουν μονο να καταχωρουν (και οχι να εχουν προσβαση σε ολο το ιστορικο) τα καποια βασικα στοιχεια (π.χ σερβις 10.000 χλμ αλλα οχι τι εργασιες και τι ανταλλακτικα). Ο ιδιοκτητης θα μπορει να ζητησει ειτε να του στειλουν ψηφιακα ολο το ιστορικο και ολες τις λεπτομεριες (μεχρι το κωδικο του παξιμαδιου που αλλαχτηκε) σε μεηλ ειτε να του δωσουν χαρτουρα (εκτυπωση). Μια αλλαγη που αφορα επισης τις καθετες μοναδες ειναι οτι η πλειοψηφια αρνουνταν να καλυψουν υγραεριο κινητα. Η επισημη δικαιολογια ηταν περι υποδομων των εγκαταστασεων σε σχεση με πυρασφαλεια/κανονες ασφαλειας. Τα εργοστασια καλεσαν τις μοναδες στη χωρα μας να βρουν λυση αμεσα (π.χ αλλαγη εγκαταστασεων και εγκριση για ασφαλεια)

^αυτο γινεται εδω και λιγα χρονια σε αλλες ευρωπαικες χωρες

ειχα ενα ινσαιτ (που λενε και στη πανω πλατεια του χωριου) στη volvo/BMW/Mercedes

Για τη Online βάση συντήρησης ξέρω σίγουρα οτι ισχύει σε Ford και Mazda καθώς έχω γνωστούς . Μόνο σε επίσημο δίκτυο. Έχουν μια επιβάρυνση το χρόνο 40-50€ . 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...