Προς το περιεχόμενο

Αγορά RX570, ελαττωματική, το κατάστημα αγοράς διαφωνεί


ondine

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τέλη Οκτώβρη είχα αγοράσει, μεταξύ άλλων, την MSI RX 570 8GB ARMOR 8G OC για να αναβαθμίσω το σύστημά μου. Μετά από 20 μέρες το pc άρχισε κολλήματα σε παιχνίδια κλπ. Υπέθεσα πως έχει πρόβλημα η gpu οπότε την επέστρεψα. Μία εβδομάδα μετά που λένε πως η κάρτα είναι εντάξει.

Άλλαξα πολλά κομμάτια στο σύστημα και τα προβλήματα παρέμεναν. Τελικά άλλαξα κάρτα γραφικών και όλα μου τα θέματα λύθηκαν. Σκέφτηκα πως ήταν κάποιο θέμα ασυμβατότητας οπότε έβαλα την κάρτα σε αγγελία, με τη σιγουριά του ελέγχου από το κατάστημα αγοράς. Το παιδί που την πήρε όμως, είπε πως αντιμετώπισε τα ίδια θέματα με εμένα!

Η ερώτησή μου είναι, πως μπορώ να κινηθώ; Οι τύποι προφανώς με κορόιδεψαν.

Πέρα από την πολύμηνη ταλαιπωρία, έχω ξοδέψει ένα σκασμό λεφτά σε αναβαθμίσεις και πωλήσεις νέων κομματιών σε τιμές χώμα.

https://www.phonegallerystore.gr/shop/pc-image-sound/accessories-computer/gpu/κάρτα-γραφικών-msi-rx-570-8gb-armor-8g-oc/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατα πασα πιθανοτητα απλα την εβαλαν να δουνε οτι βγαζει εικονα το προβλημα λογικα εμφανιζεται οταν η καρτα στρεσαρεται δηλαδη παιχνιδια rendering κλπ προφανως αυτοι δεν την στρεσαραν και σου ειπανε ειναι μια χαρα αν δεν βγαλεις ακρη μαζι τους προσπαθησε να την στείλεις στην εταιρια που την εφτιαξε.

Edit: Αν ειναι της ΜSI σαν αυτη απο το link καντην register στο site της MSI και στειλτην για RMA

Επεξ/σία από slavador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ακριβώς αυτή από το link, το έβαλα για να δείτε το κατάστημα που μου έκανε την πατάτα. 

Την κάρτα την παίρνω πίσω, ο αγοραστής δε φταίει να μπλέξει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καταστημα αυτο δεν εχει ιδεα λογικα απο καρτες γραφικων.

Οι επιλογες που εχετε ειναι 2.

α)πατε την καρτα στο καταστημα αγορας και τους λετε να την στειλουν στην MSI

β)επικοινωνειτε εσεις με την MSI και την στελνετε την καρτα σε αυτους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Για να καταλάβω, πούλησες κάρτα με πρόβλημα;

Ναι, αλλά αν αγνοία μου. 

Δε θα πληρώσει ο αγοραστής τη νύφη, παίρνω πίσω την κάρτα. Το ερώτημά μου έχει να κάνει με το κατάστημα αγοράς. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, kkatzos είπε

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;

Ξερω ενα με τον Τοτο που πηγε στις αρμοδιες υπηρεσιες και το *insert κωλομαγαζο* εφαγε πρόστιμο να γουσταρει.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, narta είπε

Ξερω ενα με τον Τοτο που πηγε στις αρμοδιες υπηρεσιες και το *insert κωλομαγαζο* εφαγε πρόστιμο να γουσταρει.

Mην μπερδευόμαστε, άλλο πράμα είναι να αντικαταστήσουν την χαλασμένη κάρτα, όπως οφείλουν να κάνουν και άλλο να απαιτήσει να πάρει τα χρήματα του πίσω μετά από 8 μήνες όπως τον συμβουλεύει ο άλλος.

Και εγώ αντιμετώπισα παρόμοιο πρόβλημα με κάρτα γραφικών που την επέστρεψαν μετά από υποτίθεται έλεγχο και αναγκάστηκα να τους στείλω βίντεο με το πρόβλημα για να την αντικαταστήσουν στο τέλος.

Επεξ/σία από dpolal
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, dpolal είπε

Mην μπερδευόμαστε, άλλο πράμα είναι να αντικαταστήσουν την χαλασμένη κάρτα,

Για αυτο μιλαω, η περιοδος επιστροφης χρηματων εληξε στο 14ημερο. 

 

Αντικατασταση ή προστιμο να σφιξουν οι κωλοι του καθε καραγκιοζη wannabe επιχειρηματια της φακης

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό και εντός της περιόδου εγγύησης δικαιούται ο καταναλωτής σε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση ή τέλος υπαναχώρηση ( = τα λεφτά πίσω, τώρα βέβαια αν έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν ίσως και να είναι μειωμένο το ποσό γιατί συνυπολογίζεται η χρήση που έγινε) αν δεν είναι δυνατά τα ανωτέρω. Οι 14 ημέρες απο παραλαβής για τις παραγγελίες αφορούν στο δικαίωμα υπαναχώρησης άνευ οποιασδήποτε αιτίας, όχι όταν το προϊόν είναι ελαττωματικό.

Αν επομένως είσαι ακόμα εντός εγγύησης πάρε τη κάρτα πίσω μαζί με την απόδειξη, και πήγαινε εσυ ως ο αρχικός αγοραστής στο κατάστημα με το PC σου και πές τους να τη τεστάρουν. Αν τώρα λειτουργούν μόνο online φοβάμαι πως πο επιλογές σου είναι πιο περιορισμένες, γιατί αυτοί κάλλιστα θα παίζουν τους χαζούς και θα λένε οτι δουλεύει μια χαρα όσες φορές και να τη στείλεις. Όπως είπαν και παραπάνω RMA στην ίδια τη MSI και οπωσδήποτε καταγγελία στις αρμόδιες αρχές. Σε κάθε περίπτωση έχουν περάσει μήνες απο τότε που βγήκε το πρόβλημα οπότε οι όποιες λύσεις είναι πιο δύσκολες.

Απο κάτι τέτοια πάντως πιστεύω πως ειδικά για κάρτες γραφικών και άλλα προϊόντα με αυξημένες πιθανότητες να χρειαστεί RMA ίσως είναι καλύτερα να πηγαίνει κανεις στις μεγάλες αλυσίδες ή στα εξειδικευμένα καταστήματα απο ότι στα ραντομ σκρουτζομάγαζα. Μπορει και εκεί εν τέλει να μην βρεθεί λύση, τουλάχιστον όμως θα έχουν τη δυνατότητα έστω να κάνουν ένα σοβαρό έλεγχο, και προσπαθούν γενικά να είναι πιο τυπικοί λόγω όγκου πελατείας και αναγνωρισιμότητας. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, EricTheRed είπε

Απο κάτι τέτοια πάντως πιστεύω πως ειδικά για κάρτες γραφικών και άλλα προϊόντα με αυξημένες πιθανότητες να χρειαστεί RMA ίσως είναι καλύτερα να πηγαίνει κανεις στις μεγάλες αλυσίδες ή στα εξειδικευμένα καταστήματα απο ότι στα ραντομ σκρουτζομάγαζα.

Amazon, Γερμανικα μαγαζια, γενικα σοβαρο Support. Οι εδω μεγαλες αλυσιδες ειναι κουκουρουκου (εν μερι δικαιολογημενα γτ ο καθε wannabe overclocker εκαιγε gpu 1 μηνα πριν ληξει η εγγυηση για τσαμπα καρτα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...