trib Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Honda και Hersey είναι δύο από τις τελευταίες εταιρίες που σταμάτησαν να διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες στο Facebook. Η υπόσχεση του Mark Zuckerberg για τον καλύτερο έλεγχο των δημοσιεύσεων των πολιτικών δεν εμπόδισε μεγάλα brands να οργανώσουν ένα μποϊκοτάζ κατά το οποίο θα σταματούσαν τις διαφημίσεις τους στο Facebook. Η Coca-Cola, η Hersey και η Honda είναι μερικές από τις τελευταίες μεγάλες εταιρίες που ανακοίνωσαν ότι θα σταματήσουν προσωρινά όλες τις ενέργειες διαφημίσεων στην πλατφόρμα του Facebook. Στο μποϊκοτάζ που οργανώθηκε από ομάδες που υπερασπίζονται τα δικαιώματα των ανθρώπων, προστέθηκαν και οι Unilever με τα brands Dove και Lipton αλλά και η Verizon. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περισσότερα από 120 brands που συμμετέχουν. Κάποιες εταιρίες, όπως η Coca-Cola, αν και θα σταματήσουν προσωρινά τις διαφημίσεις, δεν συμμετέχουν επίσημα στο μποϊκοτάζ. Ο CEO της Coca-Cola, James Quincey, δήλωσε στο CNBC: Δεν υπάρχει χώρος για ρατσισμό στον κόσμο και δεν υπάρχει χώρος για ρατσισμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η εταιρία Coca-Cola θα θέσει σε παύση τις πληρωμένες διαφημίσεις σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης παγκοσμίως για τουλάχιστον 30 ημέρες. Θα αφιερώσουμε αυτόν τον χρόνο για να επανεκτιμήσουμε τις διαφημιστικές μας πολιτικές για να προσδιορίσουμε αν χρειάζονται αναθεωρήσεις. Αναμένουμε επίσης μεγαλύτερη λογοδοσία και διαφάνεια από τους συνεργάτες μας στα social media. Είτε επίσημα είτε ανεπίσημα, οι αυξημένες εκκλήσεις διαφάνειας θα αυξήσουν την πίεση στο Facebook να κάνει περισσότερα για να καθησυχάσει εταιρίες που ξοδεύουν τα μεγαλύτερα ποσά παγκοσμίως για διαφημίσεις στην πλατφόρμα. Εκπρόσωπος του Facebook δήλωσε πως η εταιρία θα συνεχίσει να συνεργάζεται με ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων. Επενδύουμε δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο για να διατηρήσουμε την κοινότητά μας ασφαλή και συνεχώς συνεργαζόμαστε με εξωτερικούς εμπειρογνώμονες για να αναθεωρήσουμε και να ενημερώσουμε τις πολιτικές μας. Έχουμε απαγορεύσει την είσοδο σε 250 οργανώσεις λευκών υπερασπιστών τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram. Οι επενδύσεις που έχουμε κάνει στο AI σημαίνει ότι βρίσκουμε σχεδόν το 90% της ρητορικής μίσους ώστε να ενεργούμε προτού οι χρήστες το αναφέρουν σε εμάς, ενώ μια πρόσφατη έκθεση της ΕΕ διαπίστωσε ότι το Facebook αξιολόγησε περισσότερες αναφορές ρητορικής μίσους σε 24 ώρες, από το Twitter και το YouTube. Γνωρίζουμε ότι έχουμε περισσότερη δουλειά να κάνουμε και θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με ομάδες πολιτικών δικαιωμάτων αλλά και άλλους ειδικούς για να αναπτύξουμε ακόμη περισσότερα εργαλεία, τεχνολογία και πολιτικές για να συνεχίσουμε αυτόν τον αγώνα. Το διαφημιστικό μποϊκοτάζ οργανώθηκε από ένα group ομάδων που υπερασπίζονται τα πολιτικά δικαιώματα, όπως την Anti-Defamation League, την Color of Change και την NAACP, οι οποίες δήλωσαν ότι διοργάνωσαν τη διαμαρτυρία ως απάντηση στη μακρά ιστορία του Facebook, που επιτρέπει το ρατσιστικό, βίαιο και επαληθεύσιμο ψευδές περιεχόμενο να τρέχει ανεξέλεγκτα στην πλατφόρμα του. Οι άνθρωποι πίσω από το μποϊκοτάζ επέκριναν έντονα τις παρατηρήσεις του Mark Zuckerberg, στις οποίες κατά τη διάρκεια live-streaming ανακοίνωσε νέους κανόνες που απαγορεύουν τη ρητορική μίσους σε διαφημίσεις και σκοπεύει να επισημάνει ορισμένες δημοσιεύσεις πολιτικών. Η ομάδα έχει σχεδιάσει ορισμένα βήματα που ζητά από το Facebook, συμπεριλαμβανομένης της απελευθέρωσης περισσότερων πληροφοριών σχετικά με τη ρητορική μίσους και τον στενότερο έλεγχο μεγάλων ομάδων στο κοινωνικό δίκτυο. Ο πρόεδρος της ομάδας Color of Change, Rashad Robinson, δήλωσε: Θα έπρεπε να είχαμε ενημερωθεί για σχέδια και υποδομές πολιτικών δικαιωμάτων ή για ένα πλαίσιο για τον περιορισμό της ριζοσπαστικοποίησης στην πλατφόρμα. Αντ’ αυτού, έχουμε κενά σχόλια. Δεν είναι σαφές τι αντίκτυπο θα έχει τελικά το μποϊκοτάζ. Το Facebook φέρνει δισεκατομμύρια δολάρια σε έσοδα από διαφημίσεις, μεγάλο μέρος αυτών από μικρές επιχειρήσεις, και μια μηνιαία μείωση των διαφημίσεων, φαίνεται απίθανο να επηρεάσει σημαντικά την πλατφόρμα. Όμως, η πίεση από τους διαφημιζόμενους εξακολουθεί να είναι ανεπιθύμητη, ειδικά σε μια εποχή που το Facebook λέει ότι έχει ήδη δει μειωμένα έσοδα από διαφημίσεις λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού. Ο Zuckerberg υπερασπίστηκε σθεναρά τις προηγούμενες αποφάσεις του για να αποφύγει να γίνει «διαιτητής της αλήθειας» και έχει επανειλημμένα καταστήσει σαφές ότι νιώθει εντελώς άβολα με την ιδέα της εποπτείας των πολιτικών (τουλάχιστον στις περισσότερες περιπτώσεις) και δεν του αρέσει να περιορίζει την ομιλία των χρηστών. Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα στέλεχος του Facebook είπε στους διαφημιστές ότι η εταιρία δεν κάνει αλλαγές πολιτικής συνδεδεμένες με την πίεση των εσόδων. Ένας ισχυρισμός που θα τεθεί σε δοκιμασία τις επόμενες εβδομάδες. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Δημοφιλής ανάρτηση KoreanW Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) "120 εταιρίες μποϊκοτάρουν το Facebook διότι δεν λογοκρίνει αρκετά" στην πραγματικότητα πίσω από τα δήθεν προσχήματα, κρύβεται η απειλή στην ελευθερία του λόγου και η αστυνόμευση της πολιτικής και της σκέψης στα χέρια οικονομικού ακτιβισμού μήπως σιγά σιγά να μποϊκοτάρανε κι οι καταναλωτές τα προΪόντα εταιρειών που κάνουν οικονομικό ακτιβισμό; Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2020 από KoreanW 50 5
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δυστυχώς δώσαμε μεγάλη δύναμη σε 5-10 εταιρείες, και μέσα σε μια δεκαετία αυτές οι 5-10 εταιρίες διοικούν τον κόσμο όλο
Lfc Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 20 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε Δυστυχώς δώσαμε μεγάλη δύναμη σε 5-10 εταιρείες, και μέσα σε μια δεκαετία αυτές οι 5-10 εταιρίες διοικούν τον κόσμο όλο Ποιοί δώσαμε; 🤩 Δεν κατάλαβες καλά; Το διαδίκτυο είναι η ότι η φωτιά του Προμηθέα στον αρχαίο κόσμο. Ξέρεις ποιός είναι ο Προμηθέας;
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 2 λεπτά πριν, Lfc είπε Ποιοί δώσαμε; 🤩 Δεν κατάλαβες καλά; Το διαδίκτυο είναι η ότι η φωτιά του Προμηθέα στον αρχαίο κόσμο. Ξέρεις ποιός είναι ο Προμηθέας; Ξερω, έχω πάει και στη σπηλιά του στη Γεωργία
pinelakias Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Ελευθερια λογου δεν ειναι να αποκαλεις τον αλλον αραπη ή να του λες "τραβα απο εκει που ηρθες" ή να τον αποκαλεις δολοφονο επειδη εχει διαφορετικο χρωμα ή να του επιτιθεσαι σωματικα επειδη ειναι γκευ ή ή ή....Αυτο ειναι ρατσισμος. Δεν ειναι ελευθερια λογου να εισαι ρατσιστης. Κανονικα θα επρεπε ηδη να ειναι απαγορευσιμο με φυλακιση ή ΠΟΛΥ βαρια προστιμα σε παγκοσμιο επιπεδο. Μπραβο σε αυτες τις εταιριες που μποικοταρουν το facebook, εναν απο τους (πιθανοτατα) πιο κερδοφορους τροπους διαφημισης. Τα ρατσιστικα ζωα κανονικα δεν θα επρεπε να κυκλοφορουν ελευθερα στην κοινωνια μας και ουτε θα επρεπε να εχουν την "ελευθερια" να λενε τις ανωμαλιες τους. Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2020 από pinelakias 13 4 13 6
Superuser3 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 120 κατασκευαστές πλυντηρίων συνιστούν λογοκρισία 5 1
Kostantinos Markopoulos Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Φυλετισμος είναι η σωστή λέξη...του όρου ρατσιστής που η καταγωγή έρχεται από την Γερμανία... βαφτίζοντας την οι Εβραίοι....αλλά το θέμα είναι το εξής....Μήπως τελικά ο μεγαλύτερος ρατσιστής είναι η φύση και ο θεός???Θέλω να πω ότι αυτοί που είμαστε στην Ελλάδα ...ιθαγενείς...γιατί δεν είμαστε Αφρικανοί και να ζούμε στο Τόγκο???? Μήπως τελικά ο μεγαλύτερος φυλετιστης όλων είναι η φύση??? Και η απάντηση είναι πάντα....ΝΑΙ 3 1 5
kostasgpa Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Οι εταιρείες νοιάζονται μόνο για ένα πράγμα. Money. Θα γλύψουν οτιδήποτε κυριαρχεί την δεδομένη στιγμή όπως έγλυψαν τον κάθε Χίτλερ πριν μερικές δεκαετίες, τον κάθε Στάλιν, Μάο, Μουσολίνι και γενικά κάθε έναν που είχε εξουσία σε μια δεδομένη χρονική στιγμή και τον είχαν ανάγκη. Όποια εταιρεία δεν γλύφει τους κυρίαρχους για τα λεφτά, ας τολμήσει να σηκώσει κεφάλι πχ στους Κινέζους κομματάρχες να δούμε για πότε θα φύγει με τις κλωτσιές από την Κίνα. Υποκρισία παντού. 13 3 1
Lfc Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 15 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε Ξερω, έχω πάει και στη σπηλιά του στη Γεωργία Πρόσεχε το κοράκι!
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Καιρός ήταν.Αν δεν κάνουν κίνηση οι μεγάλες εταιρείες που παίζονται δις δεν πρόκειται να αλλάξει τίποτα.
Lfc Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Τελείως free πρέπει να είναι το facebook. Να μπορεί ελευθέρα ο καθένας να εκφράζεται. Να αποκαλύπτεται. Η πολυτιμότερη υπηρεσία στον σύγχρονο κόσμο και ο θεμέλιος λίθος για την κοινωνία του μέλλοντος 😉 2 1
zaratustra Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Και ποιος είναι ο σωστός έλεγχος του εκάστοτε περιεχομένου; Ποιος θα καθορίζει τα ρατσιστικά φίλτρα; Ποια ακριβώς είναι τα όρια στην ελευθερία έκφρασης; Μήπως γίνεται μετακύλιση της ευθύνης προς λάθος κατεύθυνση; Φαντάζομαι πως ούτε λόγος για την οπλοκατοχή και την οπλοχρησία. Ούτε λόγος για την περιθωροποίηση μεγάλων μαζών (ανεργία, φτωχοποίηση γκετοποίηση, εξοστρακισμός από το σύστημα) στις δυτικές κοινωνίες. Ούτε λόγος για την ένδεια και τις ευτελείς συνθήκες ζωής σε Αφρική και Ασία. Τα λόγια όμως είναι εύκολα... και ακόμα πιο εύκολα αν τα λέει κάποιος από το mansion στο Beverly Hills ή το ρετιρέ στη Γλυφάδα. 12
Lfc Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 4 λεπτά πριν, zaratustra είπε Και ποιος είναι ο σωστός έλεγχος του εκάστοτε περιεχομένου; Ποιος θα καθορίζει τα ρατσιστικά φίλτρα; Ποια ακριβώς είναι τα όρια στην ελευθερία έκφρασης; Μήπως γίνεται μετακύλιση της ευθύνης προς λάθος κατεύθυνση; Φαντάζομαι πως ούτε λόγος για την οπλοκατοχή και την οπλοχρησία. Ούτε λόγος για την περιθωροποίηση μεγάλων μαζών (ανεργία, φτωχοποίηση γκετοποίηση, εξοστρακισμός από το σύστημα) στις δυτικές κοινωνίες. Ούτε λόγος για την ένδεια και τις ευτελείς συνθήκες ζωής σε Αφρική και Ασία. Τα λόγια όμως είναι εύκολα... και ακόμα πιο εύκολα αν τα λέει κάποιος από το mansion στο Beverly Hills ή το ρετιρέ στη Γλυφάδα. Για ποιά περιθωριοποιήση και ποιά γκετοποίηση μιλάμε άραγε; Αυτό λέγεται φυσική επιλογή. Φαντάζεσαι εμένα η εσένα στο περιβάλλον του MIT ή του UCLA; Θα μας ξερνούσε σε μισό λεπτό...Πρέπει να έχουμε αυτογνωσία και να ξέρουμε που βρισκόμαστε. Πηγές ποτέ στην ζούγκλα; Η τρέφεις αυταπάτες ότι ο ανθρώπινος κόσμος δεν έχει καμία σχέση με τον κόσμο των λιονταριών. Πως θες να εξισώσεις λιοντάρια με ύαινες; 2 1
Superuser3 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Με το όνομα #StopHateForProfit, η εκστρατεία μποϊκοτάζ των διαφημίσεων στο Facebook τον Ιούλιο υποστηρίζεται κυρίως από την NAACP, την σημαντικότερη οργάνωση για την προάσπιση των Αφροαμερικανών, την ColorOfChange, την ADL (Anti-Defamation League, εβραϊκή οργάνωση), τη FreePress και τη Sleeping Giants. Freepress The newspaper's direct ancestor was The Spotlight, which ceased publication in 2001 when its parent organization, Liberty Lobby, was forced into bankruptcy. One of the paper's founders was Willis Carto, an influential white supremacist who promoted antisemitic conspiracy theories and Holocaust denial. American Free Press was founded by Willis Carto. Carto was most politically involved in his career throughout the 1960s. He is notorious for his extremist ideologies in white supremacist and anti-semitic movements Sleeping Giants is a liberal social media activism organization aiming to persuade companies to remove advertisements from conservative news outlets. The campaign started in November 2016, shortly after Donald Trump's victory in the 2016 United States presidential election, with the launch of a Twitter account aiming to boycott Breitbart News.The first tweet targeted personal finance company SoFi. Most tweets on the account are messages to companies advertising on Breitbart—of these, most are not from the account itself, but are retweets of messages. The Anti-Defamation League (ADL), formerly known as the Anti-Defamation League of B'nai B'rith, is an international Jewish non-governmental organization based in the United States. It was founded in late September 1913 by the Independent Order of B'nai B'rith, a Jewish service organization. ADL subsequently split from B'nai B'rith and continued as an independent U.S. Section 501(c)(3) nonprofit. ADL states that its mission is a dual one: "To stop the defamation of the Jewish people, and to secure justice and fair treatment to all" via the development of "new programs, policies and skills to expose and combat whatever holds us back."[1] Opposing antisemitism and extremism, ADL describes its "ultimate goal" as "a world in which no group or individual suffers from bias, discrimination or hate Color of Change was co-founded in 2005 by James Rucker and Van Jones to replicate the MoveOn.org email list model among African American Internet users.[10][11] Rucker had previously worked for the MoveOn.org Political Action and MoveOn.org Civic Action while Jones was the founder of the Ella Baker Center for Human Rights.[12] Rashad Robinson is the organization's executive director, having joined the organization in May 2011.[13] Color of Change utilizes the Internet, and specifically e-mail, as its main conduit for communicating with its members. Web 2.0 developments such as social networking sites also contribute to the organization's strategy.[14][15] In 2015, Color of Change was ranked 6th on Fast Company's list of the 50 Most Innovative Companies in the World.[16] ABOUT THE NAACP Founded in 1909 in response to the ongoing violence against Black people around the country, the NAACP (National Association for the Advancement of Colored People) is the largest and most pre-eminent civil rights organization in the nation. We have over 2,200 units and branches across the nation, along with well over 2M activists. Our mission is to secure the political, educational, social, and economic equality of rights in order to eliminate race-based discrimination and ensure the health and well-being of all persons. https://www.wikipedia.org/ Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2020 από Superuser3 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις