Nikolas883 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2020 Πριν αναφερω μοντελα, θα τονισω το εξης. α) Αναλώσιμα σε ολα τα αμαξια, αλλαζω εγω. Αναλωσιμο δεν ειναι μονο το τακακι, ειναι ο ροτορας του δισκοφρενου, όπως και το δισκο πλατο. β) βαριά συντηρηση, όπως καδενες κλπ κλπ γινονται σε συγκεκριμενο συνεργειο. 1)Hyundai Lantra 1600cc MY1996 Καινουργιο, πωλήθηκε με 260.000χλμ. Δεν έβγαλε απολυτως τιποτα. Πάνω του έμαθαν 3 οδηγοι. Μεχρι και τη τελευταια μερα τα πλαστικα του ηταν αξιοπρεπεστατα, και οδηγικα αριστο 2) Ford Maverick 2000cc MY2004 Αγορα με 20000 τωρα ειναι στα 140.000. Μεγάλο μπουρδέλο. Η αλλαγη σε υγραεριο μαλλον ηταν και το καρφι στο φερετρο του. Εχει βγαλει τα παντα. Απο βάσεις μοτέρ μέχρι καπακι βαλβίδων. Το αμαξι δεν εχει κρατήσει ποτε σωστό ρελαντί. Τωρα, σαν ποιοτητα κυλισης κορυφαιο, εξαιρετικα ανετο για διακοπες και να γυρνας την Ελλαδα. 3) MX5 NBFL 2001 Αγοράστηκε με 85.000, δεκα χρονια μετα εχει 130.000. Εκτός της (προγραμματισμένης και προληπτικης το τονιζω αλλαγης τεντωτηρα ιμαντα εκκεντροφορου) δεν εχει βγαλει τιποτα. Ακομα και να κοβοταν ο ιμαντας δεν θα ειχε θεμα (non interference μοτερ). Πριν ενα μηνα διαπιστωσα πατιναρισμα, οποτε το ελυσα. Διαπιστωσα οτι έσταζε η τσιμουχα του στροφαλου, συνεπως την αλλαξα μαζι με δισκο πλατο και τα αντιστοιχα ρουλεμαν τους. Μαζι με βαλβολινες μου κοστισε 120 ευρω συν τις μπυρες μου. Με διαφορα το πιο αξιοπιστο αμαξι στην ευρυτερη παρεα μου. 1
bbbb Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 1)Renault clio μοντέλο 96-->αγοράστηκε απο εμένα στις 2500€ το 2004 απο μαντρά (μέγιστο λάθος που δεν επαλαμβάνω πάλι) με 95.000χλμ και μέχρι τα 125.000χλμ που το έφτασα εγώ σε 3 χρόνια, μου έβγαλε άπειρες βλάβες. Οταν αποφάσισα να το σμπρώξω, έψαχνα να το δώσω όσο-όσο σε κάποιες μάντρες της περιοχής μου και κοντινές.. Εκει λοιπόν έμαθα από έναν μαντρά ότι το αυτοκίνητο αυτό όταν το πήρε αυτός στα 1300€ είχε πάνω απο 450.000χλμ τα οποία είχε γυρίσει και εγώ το αγόρασα απο τον άλλο μαντρά που το του είχε μεταπωλήσει!! φοβερή τύχη θα έλεγα...!! τελικά το κράτησε ο πατέρας μου για διαδρομές εντός πόλης και το έδωσε για απόσυρση το 2010 2) Hyundai atos prime μοντέλο 2002-->αγοράστηκε στα 5000€ απο την επίσημη αντιπροσωπεία της hyundai και για 2 χρόνια που το κράτησα απο 45.000χλμ που είχε, έφτασα 101.000χλμ και δεν έκανε κιχ. Αψογο αυτοκίνητο πόλης και για πολύ μικρά ταξίδια, για παραπέρα δεν έλεγε και το πούλησα 3000€ και αγόρασα καινούριο suzuki swift 2009 3)Suzuki swift 2009-->11 χρόνια μέχρι στιγμής και 126000χλμ δε μου έχει βγάλει το παραμικρό θέμα απο μηχανικής πλευράς. Απο αισθητικής πλευράς δυστυχώς το βλέπω και με χαλάει η φάση ότι το 2014 καλοκαίρι, ενω κινούμουν στην εγνατία οδό, έπιασε ένα πολύ δυνατό χαλάζι σε φάση να έχουμε σταματήσει στη ΛΕΑ καμμιά 10αρια αμάξια και να περιμένουμε να σταματήσει. Ο απολογισμός ήταν άπειρες λακουβίτσες σε καπώ και ουρανό και ένα σπασμένο κομμάτι πλαστικό του δεξιού καθρέπτη!! Μου είπαν για άλλαγη ολόκληρου καπω κτλ με μη συμφέρον κόστος όταν ρώτησα για επισκευή, οπότε συνεχίζω να το έχω έτσι. Κατά τα άλλα έχει αποδειχθεί άψογο μέχρι σήμερα 2
tsipakis Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 6 ώρες πριν, bbbb είπε 1)Renault clio μοντέλο 96-->αγοράστηκε απο εμένα στις 2500€ το 2004 απο μαντρά (μέγιστο λάθος που δεν επαλαμβάνω πάλι) με 95.000χλμ και μέχρι τα 125.000χλμ που το έφτασα εγώ σε 3 χρόνια, μου έβγαλε άπειρες βλάβες. Οταν αποφάσισα να το σμπρώξω, έψαχνα να το δώσω όσο-όσο σε κάποιες μάντρες της περιοχής μου και κοντινές.. Εκει λοιπόν έμαθα από έναν μαντρά ότι το αυτοκίνητο αυτό όταν το πήρε αυτός στα 1300€ είχε πάνω απο 450.000χλμ τα οποία είχε γυρίσει και εγώ το αγόρασα απο τον άλλο μαντρά που το του είχε μεταπωλήσει!! φοβερή τύχη θα έλεγα...!! τελικά το κράτησε ο πατέρας μου για διαδρομές εντός πόλης και το έδωσε για απόσυρση το 2010 2) Hyundai atos prime μοντέλο 2002-->αγοράστηκε στα 5000€ απο την επίσημη αντιπροσωπεία της hyundai και για 2 χρόνια που το κράτησα απο 45.000χλμ που είχε, έφτασα 101.000χλμ και δεν έκανε κιχ. Αψογο αυτοκίνητο πόλης και για πολύ μικρά ταξίδια, για παραπέρα δεν έλεγε και το πούλησα 3000€ και αγόρασα καινούριο suzuki swift 2009 3)Suzuki swift 2009-->11 χρόνια μέχρι στιγμής και 126000χλμ δε μου έχει βγάλει το παραμικρό θέμα απο μηχανικής πλευράς. Απο αισθητικής πλευράς δυστυχώς το βλέπω και με χαλάει η φάση ότι το 2014 καλοκαίρι, ενω κινούμουν στην εγνατία οδό, έπιασε ένα πολύ δυνατό χαλάζι σε φάση να έχουμε σταματήσει στη ΛΕΑ καμμιά 10αρια αμάξια και να περιμένουμε να σταματήσει. Ο απολογισμός ήταν άπειρες λακουβίτσες σε καπώ και ουρανό και ένα σπασμένο κομμάτι πλαστικό του δεξιού καθρέπτη!! Μου είπαν για άλλαγη ολόκληρου καπω κτλ με μη συμφέρον κόστος όταν ρώτησα για επισκευή, οπότε συνεχίζω να το έχω έτσι. Κατά τα άλλα έχει αποδειχθεί άψογο μέχρι σήμερα ασφαλεια δεν εχεις για χαλαζι κτλ ; και δεν αλλαζεις καπο ουτε βαφεις ζημια απο χαλαζι
Kapetanakos Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2020 Για παμε...Δεκεμβριος 2008 Rover 25 μεταχ με 45000 απο ιδιωτη το πηρα στα 5.000 ευρω, τωρα γιατι εκανα αυτη την λαθος επιλογη; μη με ρωτατε, μου αρεσε πολυ το mg zr και για αυτο πηγα σε αυτο + οτι ημουν τοτε ζορισμενος με τα οικονομικα μου. στο πρωτο χρονο μου βγαζει φλατζα 500 ευρω + ειχα δωσει ενα 500αρι για ενα γενικο σερβις οταν το αγορασα κλαμααααα 1000 μεσα σε ενα χρονο, 2 φορες οι γρυλοι στα παραθυρα, την μια δεν θα ξεχασω ηταν χειμωνας με χιονιαδες στην Αθηνα και με επιασε ΣΚ ηθελα να παω καπου και δεν πηγα, σπασμενα πλαστικα στο εσωτερικο τα περισσοτερα απο τις χειρολαβες στις πορτες μεχρι καποια διακοσμητικα εντος του αυτοκινητου, σκασιμο ταπετσαριας ουρανου, κοστος 120 ευρω, το αμαξι ηταν 2 πορτο και ειχα κοπει τα "συρματοσχοινα" στις καρεκλες....ελεος. 2η φορα φλατζα το 2017 350 ευρω ζημια με βοηθησε ενας γνωστος μαστορας, τρομπα βενζινας 240 ευρω. μου ειχε κλειδωσει η πορτα του οδηγου με αποτελεσμα να σπασω τον αφαλο για να την ξεκλειδωσω. απειρα καμεννα λαμπακια και λαμπες στο αμαξι, μου ειχα γινει μια μαζα τα καλωδια και δουλευαν αιρ κοντισιον ολα μονα τους 🙄, μου εβγαζε θεμα με το ABS ειχε σπασει μια ροδελα πανω στο τροχο και δεν μπορουσε να διαβασει το ABS. Και αλλα πολλα που δεν τα θυμαμαι τωρα. Το μονο καλο που θυμαμαι ειναι οτι δεν αλλαξα ποτε δισκο πλατο και μενω σε ανηφορα. Μακρια απο Ροβερ δεν υπαρχουν χειροτερα μπουρδελα και το χειροτερο δεν υπαρχουν ανταλλακτικα. Τωρα Μαιος 2019 Mitsubishi Space Star και εχω το κεφαλι μου ησηχο.....
Salvation81 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 5 Ιουλίου 2020 1 ώρα πριν, Kapetanakos είπε Για παμε...Δεκεμβριος 2008 Rover 25 μεταχ με 45000 απο ιδιωτη το πηρα στα 5.000 ευρω, τωρα γιατι εκανα αυτη την λαθος επιλογη; μη με ρωτατε, μου αρεσε πολυ το mg zr και για αυτο πηγα σε αυτο + οτι ημουν τοτε ζορισμενος με τα οικονομικα μου. στο πρωτο χρονο μου βγαζει φλατζα 500 ευρω + ειχα δωσει ενα 500αρι για ενα γενικο σερβις οταν το αγορασα κλαμααααα 1000 μεσα σε ενα χρονο, 2 φορες οι γρυλοι στα παραθυρα, την μια δεν θα ξεχασω ηταν χειμωνας με χιονιαδες στην Αθηνα και με επιασε ΣΚ ηθελα να παω καπου και δεν πηγα, σπασμενα πλαστικα στο εσωτερικο τα περισσοτερα απο τις χειρολαβες στις πορτες μεχρι καποια διακοσμητικα εντος του αυτοκινητου, σκασιμο ταπετσαριας ουρανου, κοστος 120 ευρω, το αμαξι ηταν 2 πορτο και ειχα κοπει τα "συρματοσχοινα" στις καρεκλες....ελεος. 2η φορα φλατζα το 2017 350 ευρω ζημια με βοηθησε ενας γνωστος μαστορας, τρομπα βενζινας 240 ευρω. μου ειχε κλειδωσει η πορτα του οδηγου με αποτελεσμα να σπασω τον αφαλο για να την ξεκλειδωσω. απειρα καμεννα λαμπακια και λαμπες στο αμαξι, μου ειχα γινει μια μαζα τα καλωδια και δουλευαν αιρ κοντισιον ολα μονα τους 🙄, μου εβγαζε θεμα με το ABS ειχε σπασει μια ροδελα πανω στο τροχο και δεν μπορουσε να διαβασει το ABS. Και αλλα πολλα που δεν τα θυμαμαι τωρα. Το μονο καλο που θυμαμαι ειναι οτι δεν αλλαξα ποτε δισκο πλατο και μενω σε ανηφορα. Μακρια απο Ροβερ δεν υπαρχουν χειροτερα μπουρδελα και το χειροτερο δεν υπαρχουν ανταλλακτικα. Τωρα Μαιος 2019 Mitsubishi Space Star και εχω το κεφαλι μου ησηχο..... Δεν ειναι τυχαιο που η MG Rover βαρεσε φαλιμεντο το 2005.
tarantules Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Γιατί τα γιαπωνέζικα ήταν μέχρι πρότινος καλύτερα ποιοτικά από τα υπόλοιπα αυτοκίνητα : 1
calenter2003 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Λοιπόν έχουμε και λέμε: 1. Mercedes 200 diesel 2.0 123w 1980. Αγοράστηκε μεταχειρσιμένη μόλις 2ο χέρι το 1991 με 150.000 χλμ περίπου για 2.650€. Αλλάχθηκαν αναρτήσεις και λάστιχα(φυσιολογικά). Ανέβαζε συνεχώς θερμοκρασία ακόμη και αφού αλλάχτηκε ο θερμοστάτης και η φλάντζα κεφαλής καθώς και τα ημιαξόνια 1-2 φορές. Σε 2 χρόνια έβγαλε πρόβλημα στον κινητήρα(μάλλον κύλινδρος ). Επισκευή 250.000 δρχ.(μία μικρή περιουσία τότε και ποσό μεγαλύτερο από την αξία του αυτοκινήτου). Σε 3 μήνες χάλασε πάλι στο ταξίδι επιστροφής για Γερμανία και πωλήθηκε για μόλις 350 ευρώ. 2. Mercedes 230 coupe 2.3 123 w 1980. Αγοράστηκε μεεταχειρισμένη 5ο χέρι το 1993 για 1750€ με λίγα χιλιόμετρα αλλά μάλλον είχε γύρω στις 150.000 και είχε πειραχθεί το κοντέρ. Έδωσα 300.000 δρχ. για επισκευές κινητήρα(έκαιγε 30 λίτρα στα 100 χλμ., χωρίς να γνωρίζω δυστυχώς την αιτία) και σκουριών. Μετά από την επισκευή το αυτοκίνητο πήγαινε σφαίρα αλλά δυστυχώς εκλάπη τον Αύγουστο του 1994(μόλις 9 μήνες αφού το αγόρασα)και δεν βρέθηκε ποτέ. 3. Mercedes 280 SE 2.8 μοντέλο 1983 αυτόματη, και αυτή αγοράστηκε μεταχειρισμένη το 1995 για 3.400€. Δεν θυμάμαι δυστυχώς χιλιόμετρα αλλά πρέπει να είχε λίγο πάνω από 100.000 χλμ. Παρουσιάστηκε γρήγορα πρόβλημα με κύλινδρο αλλά λόγω κόστους δεν το έφτιαξα ποτέ(δεν δούλευε ο ένας κύλινδρος και το αμάξι ρέταρε σαν τρακτέρ και ανέβαζε θερμοκρασία). Επίσης είχε πρόβλημα το διαφορικό το οποίο βούιζε(δεν το άλλαξα γιατί το κόστος ήταν 400.000 δρχ. δηλαδή πάνω από την αξία του αυτοκινήτου), Δόθηκε για ανταλλακτικά το 2000. 4. Peugeot 206 2d 1.2. Καινούριο το 2000(τέρμα τα μεταχειρισμένα για μένα) αγοράστηκε με δόσεις γύρω στα 4.000.000 δρχ.(με τις δόσεις βγήκε 6.000.000). Ποτέ δεν παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα. Γύρισα όλη την Ελλάδα και οι βλάβες που παρουσίασε ήταν συμπλέκτης(κόστος μαζί με σέρβις 600€ περίπου), καλοριφέρ(έσπασε και γέμισε νερά το αυτοκίνητο κόστος 500 €), επισκευή κιβώτιο(δεν θυμάμαι κόστος), εξάτμιση(την κόλλησα με μικρό κόστος και δεν ξανάβγαλε πρόβλημα). Δόθηκε το 2013 με 230.000 χλμ. για απόσυρση. Έκανα όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot μέχρι το τέλος. 5. Peugeot 208 1.2 μοντέλο 2013. Το πήρα καινούριο τον 04/2013 αφού έδωσα για απόσυρση το προηγούμενο και με έκπτωση 10.500€ και είναι αυτό που οδηγώ τώρα. Στην 4ετία άρχισε να ανάβει το λαμπάκι της μηχανής και αλλάχτηκε ένας σένσορας μπροστά από τον καταλύτη(170€) και ο καταλύτης(650Ε). Άρχισε να καίει λάδια τότε και μέχρι σήμερα συμπληρώνω 300-400 ml/1000 km. Λϋσεις που προτάθηκαν:ρεκτιφιέ(κόστος 900€ ή 1500€ στην αντιπροσωπεία) ή άλλαγή μηχανής(κόστος άγνωστο). Όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot και από το 2018 στην αντιπροσωπεία μέχρι και σήμερα. Στην ερώτηση πως γίνεται αυτοκίνητο καινούριο που δεν έχει κλείσει τετραετία να θέλει αλλαγή καταλύτη και επισκευή στη μηχανή, η απάντηση ήταν ότι βάζω...κακή βενζίνη. Εννοείτε ότι σκέφτομαι να το φτιάξω και να το δώσω και ταυτόχρονα ψάχνω για καινούριο. Αυτά... Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από calenter2003 3
iageogr Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 34 λεπτά πριν, calenter2003 είπε Λοιπόν έχουμε και λέμε: 1. Mercedes 200 diesel 2.0 123w 1980. Αγοράστηκε μεταχειρσιμένη μόλις 2ο χέρι το 1991 με 150.000 χλμ περίπου για 2.650€. Αλλάχθηκαν αναρτήσεις και λάστιχα(φυσιολογικά). Ανέβαζε συνεχώς θερμοκρασία ακόμη και αφού αλλάχτηκε ο θερμοστάτης και η φλάντζα κεφαλής καθώς και τα ημιαξόνια 1-2 φορές. Σε 2 χρόνια έβγαλε πρόβλημα στον κινητήρα(μάλλον κύλινδρος ). Επισκευή 250.000 δρχ.(μία μικρή περιουσία τότε και ποσό μεγαλύτερο από την αξία του αυτοκινήτου). Σε 3 μήνες χάλασε πάλι στο ταξίδι επιστροφής για Γερμανία και πωλήθηκε για μόλις 350 ευρώ. 2. Mercedes 230 coupe 2.3 123 w 1980. Αγοράστηκε μεεταχειρισμένη 5ο χέρι το 1993 για 1750€ με λίγα χιλιόμετρα αλλά μάλλον είχε γύρω στις 150.000 και είχε πειραχθεί το κοντέρ. Έδωσα 300.000 δρχ. για επισκευές κινητήρα(έκαιγε 30 λίτρα στα 100 χλμ., χωρίς να γνωρίζω δυστυχώς την αιτία) και σκουριών. Μετά από την επισκευή το αυτοκίνητο πήγαινε σφαίρα αλλά δυστυχώς εκλάπη τον Αύγουστο του 1994(μόλις 9 μήνες αφού το αγόρασα)και δεν βρέθηκε ποτέ. 3. Mercedes 280 SE 2.8 μοντέλο 1983 αυτόματη, και αυτή αγοράστηκε μεταχειρισμένη το 1995 για 3.400€. Δεν θυμάμαι δυστυχώς χιλιόμετρα αλλά πρέπει να είχε λίγο πάνω από 100.000 χλμ. Παρουσιάστηκε γρήγορα πρόβλημα με κύλινδρο αλλά λόγω κόστους δεν το έφτιαξα ποτέ(δεν δούλευε ο ένας κύλινδρος και το αμάξι ρέταρε σαν τρακτέρ και ανέβαζε θερμοκρασία). Επίσης είχε πρόβλημα το διαφορικό το οποίο βούιζε(δεν το άλλαξα γιατί το κόστος ήταν 400.000 δρχ. δηλαδή πάνω από την αξία του αυτοκινήτου), Δόθηκε για ανταλλακτικά το 2000. 4. Peugeot 206 2d 1.2. Καινούριο το 2000(τέρμα τα μεταχειρισμένα για μένα) αγοράστηκε με δόσεις γύρω στα 4.000.000 δρχ.(με τις δόσεις βγήκε 6.000.000). Ποτέ δεν παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα. Γύρισα όλη την Ελλάδα και οι βλάβες που παρουσίασε ήταν συμπλέκτης(κόστος μαζί με σέρβις 600€ περίπου), καλοριφέρ(έσπασε και γέμισε νερά το αυτοκίνητο κόστος 500 €), επισκευή κιβώτιο(δεν θυμάμαι κόστος), εξάτμιση(την κόλλησα με μικρό κόστος και δεν ξανάβγαλε πρόβλημα). Δόθηκε το 2013 με 230.000 χλμ. για απόσυρση. Έκανα όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot μέχρι το τέλος. 5. Peugeot 208 1.2 μοντέλο 2013. Το πήρα καινούριο τον 04/2013 αφού έδωσα για απόσυρση το προηγούμενο και με έκπτωση 10.500€ και είναι αυτό που οδηγώ τώρα. Στην 4ετία άρχισε να ανάβει το λαμπάκι της μηχανής και αλλάχτηκε ένας σένσορας μπροστά από τον καταλύτη(170€) και ο καταλύτης(650Ε). Άρχισε να καίει λάδια τότε και μέχρι σήμερα συμπληρώνω 300-400 ml/1000 km. Λϋσεις που προτάθηκαν:ρεκτιφιέ(κόστος 900€ ή 1500€ στην αντιπροσωπεία) ή άλλαγή μηχανής(κόστος άγνωστο). Όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot και από το 2018 στην αντιπροσωπεία μέχρι και σήμερα. Στην ερώτηση πως γίνεται αυτοκίνητο καινούριο που δεν έχει κλείσει τετραετία να θέλει αλλαγή καταλύτη και επισκευή στη μηχανή, η απάντηση ήταν ότι βάζω...κακή βενζίνη. Εννοείτε ότι σκέφτομαι να το φτιάξω και να το δώσω και ταυτόχρονα ψάχνω για καινούριο. Αυτά... Για το 206 γραφεις οτι δεν εβγαλε μηχανικο προβλημα ενω εβγαλε. Οταν λεμε μηχανικο προβλημα δεν εννοουμε μονο προβλημα στην μηχανη του αυτοκινητου αλλα γενικως προβλημα στα μηχανικα μερη του αυτοκινητου. Προβλημα στο κιβωτιο αποτελει κλασσικο μηχανικο προβλημα. Επισης και το σπασιμο του καλοριφερ στα μηχανικα προβληματα παει. Τα προβληματα του 208 θα τα χαρακτηριζα τραγικα για καινουργιο αμαξι και την απαντηση που πηρες κοροιδια... Βεβαια πως να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα.... αν ηταν ειλικρινεις θα επρεπε να πουν οτι τα peugeot δεν ειναι και τοσο αξιοπιστα. Αφου κοιτας για καινουργιο δοκιμασε καποια αξιοπιστη λυση αυτη τη φορα, καποιο ιαπωνικο δηλαδη. 1
calenter2003 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Στις 28/6/2020 στις 12:44 ΜΜ, Candela είπε 10 λεπτά πριν, iageogr είπε Για το 206 γραφεις οτι δεν εβγαλε μηχανικο προβλημα ενω εβγαλε. Οταν λεμε μηχανικο προβλημα δεν εννοουμε μονο προβλημα στην μηχανη του αυτοκινητου αλλα γενικως προβλημα στα μηχανικα μερη του αυτοκινητου. Προβλημα στο κιβωτιο αποτελει κλασσικο μηχανικο προβλημα. Επισης και το σπασιμο του καλοριφερ στα μηχανικα προβληματα παει. Τα προβληματα του 208 θα τα χαρακτηριζα τραγικα για καινουργιο αμαξι και την απαντηση που πηρες κοροιδια... Βεβαια πως να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα.... αν ηταν ειλικρινεις θα επρεπε να πουν οτι τα peugeot δεν ειναι και τοσο αξιοπιστα. Αφου κοιτας για καινουργιο δοκιμασε καποια αξιοπιστη λυση αυτη τη φορα, καποιο ιαπωνικο δηλαδη. Μηχανικό εγώ εννοώ στην μηχανή. Το αυτοκίνητο δεν με άφησε ποτέ στο δρόμο για να σκεφτείς ότι δεν είχα καν οδική βοήθεια. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2020 από calenter2003 Λάθος
Xaris07 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2020 Καλησπέρα παιδιά! Polo 2003 1400 κυβικά 16v 75 άλογα Το αγοράσαμε με 32000 χιλιόμετρα πρίν 10 χρόνια. Είμαστε στα 125000 τώρα. Έχουμε αλλάξει: 4 πολλαπλασιαστές (ήξερα ότι όταν έπαιζε το ρελαντί σε μερικούς μήνες θα βαρεσει κάποιος) 1 φορά γρύλους (και στις 2 πόρτες) από τότε βάζω 1 φορά το Χρόνο αδιάβροχη σιλικόνη σε σπρέι στους οδηγούς του παραθύρου για να καθαρίζει και να μην δυσκολεύεται το μοτέρ. Το αριστερό άρχισε να σταματάει κατά το ανέβασμα αλλά όταν βρήκα το σπρέι σταμάτησε το πρόβλημα. Αλλαγή αισθητήρα θερμοκρασίας νερού Σπάνια λάμπες Αλλαγή αισθητήρα λάμδα 1 φορά Στις 80000 κάναμε εγκατάσταση υγραερίου, έγινε σωστή δουλειά και το αυτοκίνητο μέχρι τώρα λειτουργεί άψογα χωρίς προβλήματα (πάνε 3-4 χρόνια από τότε) Γενικά δεν έχω παράπονο από το συγκεκριμένο αυτοκίνητο ήμασταν τυχεροί αφού ήμασταν εντελώς άσχετοι και διαλέξαμε αυτό. Το μοναδικό πράγμα που θα ήθελα θα ήταν ABS. Του βάζω πάντα ακριβά επώνυμα λάστιχα μαλακά για να έχω το καλύτερο δυνατό φρενάρισμα χωρίς να γλιστρήσει. Πάντα στην ώρα τους τα σέρβις τα μικρά και τα μεγάλα.
panostom Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 13 ώρες πριν, calenter2003 είπε Λοιπόν έχουμε και λέμε: 1. Mercedes 200 diesel 2.0 123w 1980. Αγοράστηκε μεταχειρσιμένη μόλις 2ο χέρι το 1991 με 150.000 χλμ περίπου για 2.650€. Αλλάχθηκαν αναρτήσεις και λάστιχα(φυσιολογικά). Ανέβαζε συνεχώς θερμοκρασία ακόμη και αφού αλλάχτηκε ο θερμοστάτης και η φλάντζα κεφαλής καθώς και τα ημιαξόνια 1-2 φορές. Σε 2 χρόνια έβγαλε πρόβλημα στον κινητήρα(μάλλον κύλινδρος ). Επισκευή 250.000 δρχ.(μία μικρή περιουσία τότε και ποσό μεγαλύτερο από την αξία του αυτοκινήτου). Σε 3 μήνες χάλασε πάλι στο ταξίδι επιστροφής για Γερμανία και πωλήθηκε για μόλις 350 ευρώ. 2. Mercedes 230 coupe 2.3 123 w 1980. Αγοράστηκε μεεταχειρισμένη 5ο χέρι το 1993 για 1750€ με λίγα χιλιόμετρα αλλά μάλλον είχε γύρω στις 150.000 και είχε πειραχθεί το κοντέρ. Έδωσα 300.000 δρχ. για επισκευές κινητήρα(έκαιγε 30 λίτρα στα 100 χλμ., χωρίς να γνωρίζω δυστυχώς την αιτία) και σκουριών. Μετά από την επισκευή το αυτοκίνητο πήγαινε σφαίρα αλλά δυστυχώς εκλάπη τον Αύγουστο του 1994(μόλις 9 μήνες αφού το αγόρασα)και δεν βρέθηκε ποτέ. 3. Mercedes 280 SE 2.8 μοντέλο 1983 αυτόματη, και αυτή αγοράστηκε μεταχειρισμένη το 1995 για 3.400€. Δεν θυμάμαι δυστυχώς χιλιόμετρα αλλά πρέπει να είχε λίγο πάνω από 100.000 χλμ. Παρουσιάστηκε γρήγορα πρόβλημα με κύλινδρο αλλά λόγω κόστους δεν το έφτιαξα ποτέ(δεν δούλευε ο ένας κύλινδρος και το αμάξι ρέταρε σαν τρακτέρ και ανέβαζε θερμοκρασία). Επίσης είχε πρόβλημα το διαφορικό το οποίο βούιζε(δεν το άλλαξα γιατί το κόστος ήταν 400.000 δρχ. δηλαδή πάνω από την αξία του αυτοκινήτου), Δόθηκε για ανταλλακτικά το 2000. 4. Peugeot 206 2d 1.2. Καινούριο το 2000(τέρμα τα μεταχειρισμένα για μένα) αγοράστηκε με δόσεις γύρω στα 4.000.000 δρχ.(με τις δόσεις βγήκε 6.000.000). Ποτέ δεν παρουσίασε μηχανικό πρόβλημα. Γύρισα όλη την Ελλάδα και οι βλάβες που παρουσίασε ήταν συμπλέκτης(κόστος μαζί με σέρβις 600€ περίπου), καλοριφέρ(έσπασε και γέμισε νερά το αυτοκίνητο κόστος 500 €), επισκευή κιβώτιο(δεν θυμάμαι κόστος), εξάτμιση(την κόλλησα με μικρό κόστος και δεν ξανάβγαλε πρόβλημα). Δόθηκε το 2013 με 230.000 χλμ. για απόσυρση. Έκανα όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot μέχρι το τέλος. 5. Peugeot 208 1.2 μοντέλο 2013. Το πήρα καινούριο τον 04/2013 αφού έδωσα για απόσυρση το προηγούμενο και με έκπτωση 10.500€ και είναι αυτό που οδηγώ τώρα. Στην 4ετία άρχισε να ανάβει το λαμπάκι της μηχανής και αλλάχτηκε ένας σένσορας μπροστά από τον καταλύτη(170€) και ο καταλύτης(650Ε). Άρχισε να καίει λάδια τότε και μέχρι σήμερα συμπληρώνω 300-400 ml/1000 km. Λϋσεις που προτάθηκαν:ρεκτιφιέ(κόστος 900€ ή 1500€ στην αντιπροσωπεία) ή άλλαγή μηχανής(κόστος άγνωστο). Όλα τα σέρβις σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot και από το 2018 στην αντιπροσωπεία μέχρι και σήμερα. Στην ερώτηση πως γίνεται αυτοκίνητο καινούριο που δεν έχει κλείσει τετραετία να θέλει αλλαγή καταλύτη και επισκευή στη μηχανή, η απάντηση ήταν ότι βάζω...κακή βενζίνη. Εννοείτε ότι σκέφτομαι να το φτιάξω και να το δώσω και ταυτόχρονα ψάχνω για καινούριο. Αυτά... ΘΛΙΨΗC
red7genius Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Opel Corsa D Sport 1.2 MY 2008: Αγοράστηκε το 2011 με 108.000km, πωλήθηκε το 2018 με 210.000km. Σε αυτά τα χρόνια εκτός από τα ετήσια service έβγαλε: Το αγόρασα με καμένο μοτεράκι που κλειδώνει την τάπα της βενζίνης, αλλάχτηκε στην αντιπροσωπεία δωρεάν. Ζημία και αλλαγή σε φλάτζα καθρέφτη, συχνή βλάβη στο συγκεκριμένο μοτέρ (Z12XEP) ~250-300e Έκοψε τον ιμάντα χρονισμού poly-v (που βέβαια έπρεπε να τον είχαν αλλάξει ήδη στο service) ~50-60e Έσπασε έναν αισθητήρα πίεσης λαδιού ~20ε συν καινούρια λάδια Το στροφόμετρο κόλλησε κάποια στιγμή, μοτεράκι βελόνας αλλαγή ~50ε Η κεντρική οθόνη που έδειχνε θερμοκρασία, ρολόι και σταθμό απο το ράδιο έσβηνε κάποιες φορές, με λίγο χτύπημα άναβε ξανα Δεν φτιάχτηκε ποτέ. Τέλος ξανα έκαψε το μοτεράκι της κλειδαριάς της τάπας βενζίνης, δεν φτιάχτηκε ξανά. Γενικά τίμιο πρώτο αμάξι, το έλιωσα και σαν φοιτητής Αθήνα - Πάτρα και πήγε σχεδόν παντού από διαδρομές. Suzuki Swift Sport 1.4T MY 2018: Είμαστε στον δεύτερο χρόνο, πάμε για το δεύτερο σέρβις, μέχρι στιγμής όλα καλά φτου φτου! Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2020 από red7genius
vamvakoolas Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2020 (επεξεργασμένο) Θα γραψω ενα απο τα πιο ζημιαρικα ιχ που ειχα: PEUGEOT 307 CC 2005, 1.6lt φουλ εξτρα εντισιον τρομαρα (της πεζω) το αγορασα μτχ αν θυμαμαι το 2008 με 60.000χλμ το ειχε η συζηγος του αντιπροσωπου και το αγορασα με δοσεις αν θυμαμαι 16.500 τοτε Απιστευτο $#@λο Το πηγαινα στη πεζω παντα με ευλαβια το βιβλιαρακι (μεχρι γαλλικα λαδια elf) δισκο πλατο, εξατμηση ετριζε η οροφη, γρυλλος οδηγου, πηγα να βαλω εργοστασιακους αισθητηρες παρκαρισματος(το μονο που δεν ειχε στα εξτρα) και αντι η πεζω να τους βαλει στις ετοιμες θηκες ανοιξε τρυπες στο προφυλακτηρα (εμφραγμα και με προσωπκη εργασια/βαψιμο το εσωσα) αναβαν λαμπακια κινητηρα ή esp σε ακυρες στιγμες (π.χ να οδηγας σταθερα με 120 χλμ εθνικη) και επρεπε να σταματαω και να ξαναβαζω μπροστα, επεσε απο τη ζεστη απο μονο του το πλαστικο στο led! φαναρι ενω με το που μου εκαψε φλατζα (με βαρια καρδια γιατι μολις το ειχα εξοφλισει) ευτηχως το πουλησα σε μαντρα (αν θυμαμαι με 4500 ευρ και 110.000 χλμ το 2016). Στο ενδιαμεσο 1-2 καταστηματα πεζω που πηγαινα αττικη ...εκλεισαν ! μιλαμε για αξιοπιστία το ιδιο ιχ κολλαγε η κλειδαρια πορτ μπαγκαζ, ενω τα κλειδα ετρωγαν τη μπαταριουλα τους σα....γαριδακια (καθε εναμιση χρονο αλλαζα)! πρεπει να με ειχε αφησει στα κρυα του λουτρου (με οδικη) τουλαχιστον 2 φορες ειχα γινει τοσο εξπερ με τις ζημιες που αρχιζα σιγα σιγα να τα φτιαχνω μονος ενω βοηθαγα και γνωστους με τον ιδιο $@λο κινητηρα Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2020 από vamvakoolas 2 1
bezan Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Δημοσ. 25 Ιουλίου 2020 Στις 28/6/2020 στις 12:13 ΜΜ, Joshua21 είπε Δεν έχεις δίκιο, εγώ προσωπικά τη Fiat τη θεωρούσα εντελώς αναξιόπιστη ακόμα και τότε που ήμουν κάτοχος Fiat. ε βρε και συ, γιατιιιιιι????!!!!!!! ))))))))))))))))))))))))) εγω εχω και φιατ και λαντσια παρεπιπτοντως. πριν παντρευτουν αυτες οι 2 και χαλασουν την λαντσια ))) Πρωτο αμαξι νισσαν μικρα Κ10, παναγια μου ενας χαρος αλλα ζημιες 0, εκανα κοντα στις 30000, λαδια φιλτρα μονο δευτερο αμαξι nissan sunny Ν14, επειδη το πηρα για να το πινω το αιμα αλλα 3 μοτερ, 2 σασμαν, αμορτερ 2 φορες, την μια περασα μια νησηδα πετωντας, αλλες ζημιες περα απο αυτα που εσπασα εγω δεν ειχε καθολου, κλασσικη συντηρηση. το κρατησα 2 χρονια και εκανα καμια 60αρια χιλιαδες και με τα 3 μοτερ. φλαντζες, και παλι φλαντζες. και ακομα μια φορα φλαντζες τριτο αμαξι Nissan Almera challenge Ν15, δεν πηγαινε, δεν εβγαλε ΚΑΜΙΑ ΖΗΜΙΑ στο εξαμηνο που το κρατησα περα απο εναν αισθητηρα Λ, δεν μ αρεσε το αμαξι και το εδωσα. μπλε ιλεκτρικ χρωμα, ποιος αγοραζει μπλε ιλεκτρικ χρωμα αμαξι............ τεταρτο αμαξι Ε30, μετα απο 2 φορες που καρφωνωντας στο πεζοδρομιο σπαζοντας το πεζοδρομιο και οχι το αμαξι την τριτη επεσα απο ενα βουνο και πεθανε το τανκ. αλλα βγηκα απο μεσα σωος και αβλαβης. πεμπτο αμαξι ρενο 19, κοντα στις 20000 χιλιομετρα, τιποτα, εχω την αντυπωση οτι αυτο και ροδες να μην ειχε θα εβρισκε τροπο να τσουλαει εκτο αμαξι hyundai accent το πρωτο, που ηταν σαν το αυγο. ιδιο με το ρενο 19 εβδομο αμαξι mercedes Ε280 toy 1986, πηρα το αμαξι ενα χιλιαρικο, εφυγε μετα απο 2 μηνες γιατι εκαιγε βενζινα και χωρις να το βαλεις μπροστα, αλλα απιστευτο αμαξι και ταξιδι 8ο αμαξι ροβερ 414 του 1997, μια αντλια τιμονιου αλλαξα στα 2 χρονια που το ειχα και εναν γρυλο παραθυρου. 9ο αμαξι renault Laguna του 2000, 1,6κ, δεν ειχα ποτε πιο αξιοπιστο, ανετο, αυτοκινητο, με αυτο εκανα κοντα στις 200000 χιλιομετρα μεσα σε 3 χρονια, λαδια φιλτρα μονο, μια φορα αλλαξα κλειδαρια στην πορτα του οδηγου γιατι ξεκινησε και μετα τα 100 ανοιγε μονη της. 10ο αμαξι fοrd mondeo 2004, οφου παναγια μου, θερμοστατης 320 ευρω, μετα απο 3 μηνες παλι θερμοστατης φιλικη τιμη 250. μπροστα ρουλεμαν τροχου 120 ευρω! 4 φορες επισκευη αιρκοντισιον, γενικα καλο αμαξι αλλα μην ξεκινησει να βγαζει ζημιες. 11ο αμαξι, Lancia Delta HPE του 1997, ζημιεεεεςςςςςςςςςςςςς, οτι ειχε αλλαχχτει πανω στο αμαξι επρεπε να ξανααλλαχτει, αισθητηρες, ψαλιδια, βασεις μοτερ, τοπ μαουντ (τα ειχα βαλει αναποδα), θερμοστατης, αντλια βενζινης. ολα τα παραπανω να σημειωσω οτι επρεπε να αλλαχτουν επειδη ειχαν μπει λαθος ανταλλακτικα απο μηχανικους. το κακο με τα ιταλικα ειναι οτι ταιριαζουν απο παντου και παντου αλλα τα σωστα ανταλλακτικα πρεπει να τα ξερεις τι βαζεις. απο τοτε που εκανα ολες τις ΣΩΣΤΕΣ επισκευες, δεν βγαζει τιποτα περα απο ψαλιδια και τοπ μαουντ, προληπτικα αλλαζω και καμια φουσκα νερου για να εχω το κεφαλι μου ησυχο. το εχω βιασει στα 5 χρονια που το εχω και καθαρα απο δικη μου βλακεια χρειαστηκε να αλλαξω μοτερ γιατι δεν ειχα αλλαξει ημαντα μεχρι που εκοψε και εκανε τις βαλβιδες κουταλακια.... τωρα π το θυμηθηκα, δεν ειχα χρονο και πηγα σε μηχανικο να μ αλλαξει δισκοπλακες, ο μηχανικος μπερδεψε τις πισω δισκοπλακες και τις ειχε βαλει μπροστα, και οταν ρωτησα, ρε θειο, εδω το τακακι παταει 2-3 ποντους εξω, μου λεει ετσι τα βγαζουν λεει, θα πατησουν. πηγα, τις εβγαλα, τις εφερα, το εβαλα να παραγγειλει με κωδικο και τον ρωτησα αφου ηρθαν, ιδιες ειναι???? ααα, μαλιστα, πρεπει να μπερδεψα το cm με τα mm leei. μηχανικος τα αμαξια μου, ΔΕΝ ΞΑΝΑΑΚΟΥΜΠΗΣΕ και ειχα κανει δωρο της γυναικας ενα cinquecento 900ari , μια φορα εκαψε φλαντζα, το αλυσα, αλλαξα βαλβιδες τσιμουχακια φλαντζες ωστηρια πιανολες κτλ, και πεταει το μικρο. προληπτικα εχουν αλλαχτει και ολα τα κινουμενα μερη του αυτοκινητου. τι βουνα το πηγαινω, τι αμμο στις παραλιες, τι 120-130 στην εθνοικη τιποτα δεν καταλαβαινει. οκ, στα 120 γοπα να πατησεις παει, τελειωσες)))))) απο την εμπειρια μου τα ιταλικα ειναι να ξερεις να ασχοληθεις, περα της αλφα μετα το 2010, που αληθεια τωρα, δεν καταλαβαινω την λογικη που χαλαει ενα αλφα, ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ. Γαλλικα ρενο, σκυλια αθανατα με σωστη συντηρηση, ανετοτατα και ευκολοδηγητα, κοντα σασμαν, ροπες απο χαμιλα, δεν χρειαζεται να εισαι με τον λεβιε στο χερι να κυνηγας ροπες. Ιαπονικα, τους λειπει η χλυδη, αλλα κατα τα αλλα με συντηρητικη οδηγηση βγαζουν χιλιομετρα ιταλικα ασχολησου μονος και θα εχεις αμαξι που φρεναρει, παει, στριβει, δεν χαλαει συχνα, και ειναι χλυδατο και αισθητικα ομορφο.αλλα και παλι, πρεπει να ασχοληθεις και να λερωθεις. για τα υπολοιπα γραφω παραπανω, και παντα μα παντα, αναλογα με την χρηση που κανει ο καθενας και τον τροπο που οδηγαει ο καθενας. δισκο πλατο πχ στην ζωη μου αλλαξα 3 φορες μονο, ψαλιδια πολλες
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα